Ik heb de streams niet gevold maar als je van de talpa site afgaat lijkt het dat palma liegt?
08:39 - Heeft Lieke meer succes?
Na de vele pogingen van Palma om Sylvia wakker te maken, laat
het Hoofd Huishouding deze taak vandaag over aan Lieke. “Syl, wakker worden”, fluistert Lieke en na verschillende pogingen belooft de 29-jarige eruit te komen. Terug in de keuken vraagt Palma of Sylvia eruit is. “Nou ja…”, begint Lieke. “Ik heb haar geroepen!” “
Ze komt er echt niet uit hoor, ga nog maar een keer”, reageert Palma. En Lieke gaat onderweg naar de slaapkamer! Toch lijkt de vriendelijke manier van de blonde huishoudster te werken, want Sylvia is al in beweging!
en dan:
10:11 - Liegt Lieke?
Lieke heeft zich weer de woede van haar collega’s op haar hals gehaald.
De blonde huishoudster heeft vanochtend behalve Huub ook Sylvia gewekt, iets wat nogal ongebruikelijk is aangezien dit normaal bij Palma’s takenpakket hoort. De roodharige Miljonair is hier alles behalve gelukkig mee en is erg benieuwd waarom ze vanochtend Lieke op haar bedje aantrof. “Ik moest jou wakker maken van Palma”, antwoordt Lieke stoïcijns. Maar Palma blijkt een andere versie van de waarheid te hebben. “ Jij hebt mij gevraagd of je Sylvia wakker mocht maken. Dit is niet de eerste keer dat je iets verdraaid. Ik heb hier geen zin in”, aldus Palma. Lieke scoort weer geen punten bij haar collega’s!