en dat voor miscommunicatie..quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:26 schreef smiley1982 het volgende:
Ik vind dat Lieke ontslag moet krijgen omdat zij liegt tegen haar eigen collega´s en tegen de miljoniars en nu vooral omdat ze zo erg gelogen heeft.
OPZOUTEN MET DAT KIND
wel raar dat er zoveel zo weinig mensen voor lieke zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Joepie!
Weer een anti-Lieke topic.
Ik seg ik hou der fan!
Ik geloof in Lieke, maar los daarvan is het toch alleen maar mooi dat de boel weer eens op scherp komt te staan.
Iedereen liep maar te klagen dat het zo'n gezapige bende werd in de Villa, en nu is er eindelijk wat pittige opschudding, en dan is het weer niet goed.![]()
En als SHE dan zo'n hecht clubje is, dan zal nu iig blijken of dat inderdaad zo is.
Fuck de gezapigheid!
die blonde bimbo die nu met huub op bed ligtquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:55 schreef trimoxa het volgende:
who the fuck is LIEKE
En of ander onwijs dom mokkel dat zich de Gouden Kooi probeert in te likken, sommige mensen zeggen dat ze slim is maar dat komt waarschijnlijk omdat deze mensen nog dommer zijn dan zij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:55 schreef trimoxa het volgende:
who the fuck is LIEKE
Sylviaquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
wat is SHE in godsnaam?
Sylvia, Huub, Eric weet ik sinds kortquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
wat is SHE in godsnaam?
*Zucht*quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:29 schreef smiley1982 het volgende:
Omdat ze zegt dat Palma gelogen heeft maar dat is absoluut niet waar en dit is niet de eerste keer dus weg ermee
Zullen we kiezen voor een soort van vergulde middenweg?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:46 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
wel raar dat er zoveel zo weinig mensen voor lieke zijndat houd in dat het overgrote deel van de posters op FOK! geen of weinig mensenkennis heeft.
![]()
* Jm4nski
naar pietjepuk
Goed gesegd! eigenlijk moet iedereen opzouten maar jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:26 schreef smiley1982 het volgende:
Ik vind dat Lieke ontslag moet krijgen omdat zij liegt tegen haar eigen collega´s en tegen de miljoniars en nu vooral omdat ze zo erg gelogen heeft.
OPZOUTEN MET DAT KIND
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:05 schreef sanni het volgende:
[..]
....... eigenlijk moet iedereen opzouten maar ja
Als ze je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:46 schreef Meds het volgende:
Het kind verveelt en irriteert, WEG ERMEE
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:26 schreef smiley1982 het volgende:
OPZOUTEN MET DAT KIND
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |