Kan Huub het helpen dat Brian een kankerlijer is? De mevrouw die komt heeft de pech dat ze de ziekte van Brian per ongeluk op haar bord heeft gekregen. Kon ze hem maar teruggeven aan de rechtmatige eigenaar (brian). Want als iemand die ziekte verdient en zou horen te hebben dan is dat Brianquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het disrespectvol van huub om brian uit te maken voor kankerlijer, vooral omdat er binnenkort echt een kankerlijdster de kooi betreedt![]()
Die kopstoot was niks vergeleken met een kopstoot die ik huub jaap ooit zag geven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:25 schreef fredfik het volgende:
wordt er nog iets met die kopstoot van brain gedaan?
of heeft dat lievelingetje weer alle geluk vande wereld?
Hij is de topping op pannekoeks flens. Dus mag hij meteen naar start en krijgt onderweg zo alle voordeeltjes die de psychopatische Flens erin kan duwen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:25 schreef fredfik het volgende:
wordt er nog iets met die kopstoot van brain gedaan?
of heeft dat lievelingetje weer alle geluk vande wereld?
Jij bent echt ziek in je hoofdquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Kan Huub het helpen dat Brian een kankerlijer is? De mevrouw die komt heeft de pech dat ze de ziekte van Brian per ongeluk op haar bord heeft gekregen. Kon ze hem maar teruggeven aan de rechtmatige eigenaar (brian). Want als iemand die ziekte verdient en zou horen te hebben dan is dat Brian
Gaan we nou weer huub vergeten, die met het incident begon door Brian eerst een kopstoot te geven, knijpen, provoceren etc. ? Heel, heel, heel erg triest ditquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:49 schreef Lieve het volgende:
Als ik nu lees dat 'achter' zich er niets van aantrekt en er geen sancties en waarschuwingen komen voor Amanda en Jaap en Brian dan moet ik zeggen dat de slappe hap die de redactie is nog laf en achterbaks is bovendien!
Dan zijn er wel meer hier, ongelofelijk wat stompzinnig, laagbegaaft en onnozele uitingen staan er soms tussen. En dan stellen sommigen dat Brian dom is. Ik vind dit gedrag zelfs nog dommer dan dat van Amandaquote:
Ik heb het gezien en Brian trok de stoel van Huub onder zijn reet, Huub is geen lieverdje maar hij heeft GEEN kopstoot gegeven. Brian heeft Huub trouwens hard geknepen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:33 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gaan we nou weer huub vergeten, die met het incident begon door Brian eerst een kopstoot te geven, knijpen, provoceren etc. ? Heel, heel, heel erg triest dit![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dan zijn er wel meer hier, ongelofelijk wat stompzinnig, laagbegaaft en onnozele uitingen staan er soms tussen. En dan stellen sommigen dat Brian dom is. Ik vind dit gedrag zelfs nog dommer dan dat van Amanda![]()
Houd je een béétje in, wil je.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Kan Huub het helpen dat Brian een kankerlijer is? De mevrouw die komt heeft de pech dat ze de ziekte van Brian per ongeluk op haar bord heeft gekregen. Kon ze hem maar teruggeven aan de rechtmatige eigenaar (brian). Want als iemand die ziekte verdient en zou horen te hebben dan is dat Brian
pfew wat een 'Amanda'-taalquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dank jequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vr6rG7nmRno
Jaap is toch dik? Brian is toch een antilliaan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:20 schreef Overlast het volgende:
Die Huub
Zeuren over discriminatie terwijl hij Brian een kutantilliaan noemt en Jaap steeds dikke. Haha.
En eric is geen flikker?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:33 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Jaap is toch dik? Brian is toch een antilliaan?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:09 schreef Jeem het volgende:
Huub en eric krijgen eindelijk terug wat ze zelf gegeven hebben![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt bullshit wat je lultquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het disrespectvol van huub om brian uit te maken voor kankerlijer, vooral omdat er binnenkort echt een kankerlijdster de kooi betreedt![]()
Klopt, als ik 1 scheldwoord niet in mijn vocabulaire heb zitten is dat het welquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
Ik vind deze opmerking nog IQlozer dan heel Brian.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef Gigageil het volgende:
De moeder van Eric heeft een mislukte zoon, die kerels in hun kont neukt......![]()
NIEMAND KAN JE DWINGEN MET RESPECT OVER ANDERE MENSEN TE PRATEN TOCH.......?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:30 schreef Gigageil het volgende:
Brian zit zich nog te verdedigen ook, die Eikel......laat hem de pleures krijgen, zak ! Niemand kan je dwingen homo's normaal te vinden.....![]()
tsjah dat mensen zich prostitueren zegt niets over hun beschaving uiterlijk niet en innerlijk niet. Amanda is eigenlijk een soort tarzan...zonder beschaving grootgekomen en erg jong ondanks het feit dat zij veel ouder lijkt. ik zeg ik hou dr niet van bahbah maar ik heb nog wel wat compassie ik hoop dat ze nog ietsiepietsie leert van het leven en ik wens haar heel veel sterkte en nog meer wens ik dat ze opsodemietert uit DGKquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef carpediem23 het volgende:
Vind Amanda echt niet meer kunnen, heb genoeg ordinaire mensen gezien in mijn leven. Maar zij is toch echt Nederlands trailer trash uit Amsterdam-Noord met een moeder als hoer, zus die vast zit en het meisje zelf is ook niet onbekend met betaalde sex activiteiten Gatver wat een vieze rotkop, dom en dat geschreeuw daar word ik echt helemaal geflipt van. Ik kan me niet voorstellen dat mensen zo kunnen zijn.
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tsjah dat mensen zich prostitueren zegt niets over hun beschaving uiterlijk niet en innerlijk niet. Amanda is eigenlijk een soort tarzan...zonder beschaving grootgekomen en erg jong ondanks het feit dat zij veel ouder lijkt. ik zeg ik hou dr niet van bahbah maar ik heb nog wel wat compassie ik hoop dat ze nog ietsiepietsie leert van het leven en ik wens haar heel veel sterkte en nog meer wens ik dat ze opsodemietert uit DGK
Hoor jij wel eens vaker dat jij heel erg labiel overkomt? Als jij in het echt ook zo doet als op dit forum dan ben jij volgens mij echt zo gek als een deurquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wees dan consequent. Of je vindt het geen probleem als iemand wordt gediscrimineerd obv afkomst/uiterlijk/geaardheid(respectievelijk kut-antilliaan/ vetklep/ flikker) of je vindt dat wel een probleem. Als je het alleen geen probleem vindt als Huub zoiets zegt is dat je goed recht, maar dan ben je wel een mongooltje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:33 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Jaap is toch dik? Brian is toch een antilliaan?
wtfquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |