Kan Huub het helpen dat Brian een kankerlijer is? De mevrouw die komt heeft de pech dat ze de ziekte van Brian per ongeluk op haar bord heeft gekregen. Kon ze hem maar teruggeven aan de rechtmatige eigenaar (brian). Want als iemand die ziekte verdient en zou horen te hebben dan is dat Brianquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het disrespectvol van huub om brian uit te maken voor kankerlijer, vooral omdat er binnenkort echt een kankerlijdster de kooi betreedt![]()
Die kopstoot was niks vergeleken met een kopstoot die ik huub jaap ooit zag geven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:25 schreef fredfik het volgende:
wordt er nog iets met die kopstoot van brain gedaan?
of heeft dat lievelingetje weer alle geluk vande wereld?
Hij is de topping op pannekoeks flens. Dus mag hij meteen naar start en krijgt onderweg zo alle voordeeltjes die de psychopatische Flens erin kan duwen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:25 schreef fredfik het volgende:
wordt er nog iets met die kopstoot van brain gedaan?
of heeft dat lievelingetje weer alle geluk vande wereld?
Jij bent echt ziek in je hoofdquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Kan Huub het helpen dat Brian een kankerlijer is? De mevrouw die komt heeft de pech dat ze de ziekte van Brian per ongeluk op haar bord heeft gekregen. Kon ze hem maar teruggeven aan de rechtmatige eigenaar (brian). Want als iemand die ziekte verdient en zou horen te hebben dan is dat Brian
Gaan we nou weer huub vergeten, die met het incident begon door Brian eerst een kopstoot te geven, knijpen, provoceren etc. ? Heel, heel, heel erg triest ditquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:49 schreef Lieve het volgende:
Als ik nu lees dat 'achter' zich er niets van aantrekt en er geen sancties en waarschuwingen komen voor Amanda en Jaap en Brian dan moet ik zeggen dat de slappe hap die de redactie is nog laf en achterbaks is bovendien!
Dan zijn er wel meer hier, ongelofelijk wat stompzinnig, laagbegaaft en onnozele uitingen staan er soms tussen. En dan stellen sommigen dat Brian dom is. Ik vind dit gedrag zelfs nog dommer dan dat van Amandaquote:
Ik heb het gezien en Brian trok de stoel van Huub onder zijn reet, Huub is geen lieverdje maar hij heeft GEEN kopstoot gegeven. Brian heeft Huub trouwens hard geknepen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:33 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gaan we nou weer huub vergeten, die met het incident begon door Brian eerst een kopstoot te geven, knijpen, provoceren etc. ? Heel, heel, heel erg triest dit![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dan zijn er wel meer hier, ongelofelijk wat stompzinnig, laagbegaaft en onnozele uitingen staan er soms tussen. En dan stellen sommigen dat Brian dom is. Ik vind dit gedrag zelfs nog dommer dan dat van Amanda![]()
Houd je een béétje in, wil je.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Kan Huub het helpen dat Brian een kankerlijer is? De mevrouw die komt heeft de pech dat ze de ziekte van Brian per ongeluk op haar bord heeft gekregen. Kon ze hem maar teruggeven aan de rechtmatige eigenaar (brian). Want als iemand die ziekte verdient en zou horen te hebben dan is dat Brian
pfew wat een 'Amanda'-taalquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dank jequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vr6rG7nmRno
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |