Ik heb helaas een aantal topics gevonden, die mijns inziens discutabel zijn.
Ik wil graag even de groeten doen aan... Er wordt gesugereerd dat dit een "de groeten doen" topic is, wat op zich een levensvatbaar topic is, al loop je dan natuurlijk wel het risico dat het een zwaaitopic wordt, en dat kan in de SC.
De OP bestaat echter uit de volgende tekst:
Petertje600! Geil ding dat 't is ! Jaap houdt veel van je!.Hierdoor is het eigenlijk eerder een persoonlijke groet.
Ik zal dan ook adviseren TS erop aan te spreken de OP algemener te maken, of dit topic anders te sluiten.
Waar vanavond de eerste reallife-soap-moord is gepleegd... Een fantasietopic over Huub die vermoord wordt door Brian is natuurlijk best wel een okay idee. Misschien moet het gewoon openblijven, maar ik vrees voor een precedentwerking. Dat er dan allerlei fantasietopics gaan ontstaan, what if dit, what if dat.
Veralgemeniseren tot "wat gebeurt er als er een deelnemer van DGK vermoord wordt door een medebewoner" lijkt me wel goede optie. De juridische aspecten en dergelijke.
HUUB zegt waar hij recht op heeft!! Ook dit is een potentieel levensvatbaar topic, maar waarom Huub in de TT? Dat is misleidend, en veel mensen kijken niet meer in Huubtopics vanwege de toenemende Huubmoeheid. Misschien een idee dit topic te veralgemiseren tot "Waar ligt de grens bij inhoud en frequentie van scheldpartijen". Wat mij betreft mag de naam van Pim Fortuyn ook uit de OP, maar misschien dat deze gedachte niet objectief is omdat ik me teveel laat beïnvloeden door mijn persoonlijke politieke voorkeur.
brain krijgt op zijn donder van juf judith Dit kan natuurlijk gewoon in de COS, en de filmpjes staan in het filmpjestopic.
jaap staat erbij en kijkt erna Wel een goed initiatief, een topic waarbij de aktie en cognitie van Jaap nader bekeken wordt, maar het kan ook in het psychologietopic. Verder vind ik de OP:
die dikzak doet weer eens niet mee!! niet zo sterk.
Ik wil met nadruk tegen de TopicStarters zeggen, dat ik besef dat het pijn kan doen dat een topic door een user ter discussie wordt aangeboden in de FB. Ik wil met nadruk vermelden, dat ik dit absoluut NIET doe, om u persoonlijk aan te vallen. Het is echt puur ter regulatie van topicwildgroei.
Aan de moderatie wil ik zeggen dat ik hoop dat ik u met deze post niet overbelast. Maar anderzijds is het natuurlijk ook uw taak kritisch naar eea te kijken, en dan het natuurlijk fijn als de users meedenken.