Ja want dit is gewoon belachelijk. Brain is een schat en zou zoiets nooit doenquote:Op zondag 18 maart 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
Ga je na deze briljante bespiegeling van je eigen TT en OP ook zelf een slotje aanvragen?
quote:Op zondag 18 maart 2007 02:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja want dit is gewoon belachelijk. Brain is een schat en zou zoiets nooit doen
Ja m'n alter-ego wel ja maar ik ben gewoon van mening dat dit buiten alle proporties is gegaanquote:
Wat, het drankgebruik van je alter-ego waardoor jij nu fronken bent??quote:Op zondag 18 maart 2007 02:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja m'n alter-ego wel ja maar ik ben gewoon van mening dat dit buiten alle proporties is gegaan!
Nee, ik zie alles nog zo helder als een hoendje. Maar dat verdomde alter-eo moest zich weer misdragenquote:Op zondag 18 maart 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat, het drankgebruik van je alter-ego waardoor jij nu fronken bent??
Schandalig, misschien moet je je alter-ego wat beter trainen... of volgende keer gewoon zelf fronken wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 02:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, ik zie alles nog zo helder als een hoendje. Maar dat verdomde alter-eo moest zich weer misdragen
Ja en dan net zoals J.aap eindigen zekerquote:Op zondag 18 maart 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schandalig, misschien moet je je alter-ego wat beter trainen... of volgende keer gewoon zelf fronken worden![]()
Van cola-light word je niet dikquote:Op zondag 18 maart 2007 03:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja en dan net zoals J.aap eindigen zeker
J.aap zei ook dat Vanille-ijs om 2 uur s'nachts je niet dik maakt maar niemand wilde hem gelovenquote:
Ik geloof je ook wel hoor, jouw liefde voor Jaap is als zijn liefde voor cola-light: puur en oprechtquote:Op zondag 18 maart 2007 03:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
J.aap zei ook dat Vanille-ijs om 2 uur s'nachts je niet dik maakt maar niemand wilde hem gelovenDe arme schat. Ik hou echt heel veel van hem, je moet me geloven.
Het rare is dat ik normaal niet zo op dikke mensen en mannen val en nu gewoon een combinatie van beide! Kan je nagaan wat voor superman hij is?!quote:Op zondag 18 maart 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel hoor, jouw liefde voor Jaap is als zijn liefde voor cola-light: puur en oprecht![]()
Hij is gewoon de grote broer die je nooit gehad hebt: zacht en aaibaarquote:Op zondag 18 maart 2007 03:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het rare is dat ik normaal niet zo op dikke mensen en mannen val en gewoon een combinatie van beide! Kan je nagaan wat voor superman hij is?!![]()
Soort van incest dus?!quote:Op zondag 18 maart 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is gewoon de grote broer die je nooit gehad hebt: zacht en aaibaar![]()
J.aap is best aaibaarquote:Op zondag 18 maart 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als je met hem tongzoent of nueckt..... dan wel, aaien mag nog binnen de policy![]()
Maar wat doe je als Jaap terug gaat aaien?? Eric-style??quote:Op zondag 18 maart 2007 03:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
J.aap is best aaibaarNet zoals Petertje600
!
Als J.aap terug gaat aaien geef ik 'm eten. Net zoals in de dierentuin. Voeder-tijd!quote:Op zondag 18 maart 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat doe je als Jaap terug gaat aaien?? Eric-style??![]()
Ik had het over Eric-style aaienquote:Op zondag 18 maart 2007 03:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als J.aap terug gaat aaien geef ik 'm eten. Net zoals in de dierentuin. Voeder-tijd!![]()
Volgens mij maak je wel kans bij hem..... geef je op als kandidaat!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 03:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen van J.aap krijg ik homoseksuele neigingen. Hij is gewoon zo berengeil.
Volgensmij ook welquote:Op zondag 18 maart 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij maak je wel kans bij hem..... geef je op als kandidaat!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |