Aha, we zijn weer op jou vakgebiedquote:Op zondag 18 maart 2007 16:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze mag best haar mondje open doen van Wilgo![]()
![]()
boeiend.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:01 schreef bright_side_of_life... het volgende:
Wat ik zo mooi en lief van Sylvia vind, is dat ze direct weer aandacht voor de paarden heeft. Even 1 minuutje fame pakken en dan meteen naar de stal. Anderen hebben de hele dag bijna niet naar de paarden omgekeken.
Hij had gisteravond aan de eettafel nog met iedereen ingestemd dat ie alleen nog water zou drinken.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:59 schreef CARLAK het volgende:
Jaap neemt nu al weer een groot glas frisdrank. Cola dit keer.
Nee schat, zoiets heet emancipatiequote:
dacht al, waar staat dat GK voorquote:Op zondag 18 maart 2007 16:03 schreef CARLAK het volgende:
Jaap zit nu in de kamer van Huub en Eric en bekijkt dingen van Erik. De nieuwe Gaykrant volgens mij waar een artikel van Eric in staat.
Als Eric dat weet , gaat ie flippen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:02 schreef milk-shake het volgende:
wat doet jaap in hun (huub en eric's ) kamer
Amanda was toch zo dol op paarden, of alleen op haar dekhengst???quote:Op zondag 18 maart 2007 15:59 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Dat zegt dus heel veel over de betreffende personen![]()
zij krijgt 2 uur met wilgo.ze beklaagt zich nu bij brain dat ze te weinig aandacht krijgt omdat hij zo druk zou zijn met amandaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:04 schreef Repeat het volgende:
waar gaat natasia zo heen?
2 uur naar huisquote:Op zondag 18 maart 2007 16:04 schreef Repeat het volgende:
waar gaat natasia zo heen?
correctie: dekhENGstquote:Op zondag 18 maart 2007 16:05 schreef Spoko het volgende:
[..]
Amanda was toch zo dol op paarden, of alleen op haar dekhengst???
Hardstikke OT maar tochquote:Op zondag 18 maart 2007 16:05 schreef Yollie het volgende:
1-4
yeps, die 2 uur moest unaniem worden gegeven.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:06 schreef Repeat het volgende:
heeft ze die 2 uur ook door stemming gekregen oid ?
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:06 schreef Repeat het volgende:
heeft ze die 2 uur ook door stemming gekregen oid ?
Denk het wel na zoveel maanden.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef ericahysterica het volgende:
zou narcistia gaan zingen voor Gewilgo ,,,,,?
Wat denk je, ik wil eerst de uitslag weten voor ik de samenvatting ga kijken, dus anderen ook?quote:
Graag gedaan hoor : Dquote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Wat denk je, ik wil eerst de uitslag weten voor ik de samenvatting ga kijken, dus anderen ook?
En bedankt met het rekening houden van anderen![]()
Precies. Als het nou nog een kampioenswedstrijd was.. maar het was play offs en het blijft play offs.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Wat denk je, ik wil eerst de uitslag weten voor ik de samenvatting ga kijken, dus anderen ook?
En bedankt voor het rekening houden met anderen![]()
Wilgo en Tasja hebben toch een relatie?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
Alleen het idee al, dat die stinkende vette smeerlap met z'n worstvingertjes aan je spullen zit.![]()
yep heel irritant...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Smurfin het volgende:
[..]
En bedankt voor het rekening houden met anderen![]()
Inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
Alleen het idee al, dat die stinkende vette smeerlap met z'n worstvingertjes aan je spullen zit.![]()
Ik dacht dat ze niet meer aan elkaars spullen mochten komen???quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
wtf maakt het uit...eenmaal aangekomen gaat het toch uit!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:11 schreef Sporti het volgende:
gezeik over wat ze aan moooooeeeeeeeeeettttt
Syl ook niet, het is een heel eigenzinnig paardjequote:Op zondag 18 maart 2007 16:11 schreef Clank het volgende:
Huub kan het nog steeds niet winnen van Fries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |