done done en donequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
Kan het nummer van deze COS gewijzigd worden in # 868 ? {COS # 878] We wachten in spanning af
Deze kan dicht wegens later de andere: [COS# 868] In de sauna met.........
En deze stond ook nog open: [COS #849] Natasia kan naaien met Wilgo....
Thnx.
Oeh shit..... foutje in de TT gemaaktquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:47 schreef APK het volgende:
Mag ik hier slechts vragen over dit topic stellen?![]()
Hey onelinerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:11 schreef APK het volgende:
[..]
Zeik niet, lees gewoon de COS effe terug.
Topic is geschoond en ik heb ff een gastslotje gezet. Is in overleg achter de schermen.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:50 schreef CartWOman het volgende:
Gaby
Er is al een Gaby topic, en ze heeft er niet om gevraagd met voor en achternaam genoemd te worden.
dichtquote:Op zondag 18 maart 2007 08:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb helaas een aantal topics gevonden, die mijns inziens discutabel zijn.![]()
Ik wil graag even de groeten doen aan...
dichtquote:
Tsja ach.. als dit topic niet loopt, zinkt het vanzelf wel afquote:
in principe wel ja, maar: mochten er nog mensen zijn die over dit voorval willen discussieren, kunnen ze in dit topic terecht en niet meer in de COS. Als het voorval uit het collectieve geheugen is verdwenen, zinkt het uiteindelijk ook wel weer.quote:brain krijgt op zijn donder van juf judith
Dit kan natuurlijk gewoon in de COS, en de filmpjes staan in het filmpjestopic.
ach.. laatste post van donderdag.. zakt ook wel weer wegquote:
quote:Ik wil met nadruk tegen de TopicStarters zeggen, dat ik besef dat het pijn kan doen dat een topic door een user ter discussie wordt aangeboden in de FB. Ik wil met nadruk vermelden, dat ik dit absoluut NIET doe, om u persoonlijk aan te vallen. Het is echt puur ter regulatie van topicwildgroei.
Aan de moderatie wil ik zeggen dat ik hoop dat ik u met deze post niet overbelast. Maar anderzijds is het natuurlijk ook uw taak kritisch naar eea te kijken, en dan het natuurlijk fijn als de users meedenken.
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Topic is geschoond en ik heb ff een gastslotje gezet. Is in overleg achter de schermen.
Niet alleen in de COS, maar in dit hele subforum hoort dit niet, en is 1 post al voldoende.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
In principe is de COS daar niet voor bedoeld inderdaad. Maar incidenteel posten blije voetballiefhebbers weleens zoiets. In dit geval bleef het beperkt tot een paar posts.
Ik weet ook niet waarom die user dat nou zonodig in de COS moest doen, terwijl hij de streams niet volgt, maar het is ook weer niet iets om je vreselijk over op te winden. Ik ben dat niet van plan in ieder geval.
Echt een kwaliteitstopic ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:59 schreef maril het volgende:
Is Natasia al terug ? deze moet je open houden.
OOk niet . maaar neem niet de negatiefste omdat jou dat uitkomt , lekker makelijk alsquote:
Stuur Danny een mailtje of je ook mod mag worden, kun jij de tegenpartij bevoordelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:06 schreef maril het volgende:
OOk niet . maaar neem niet de negtiefste omdat jou dat uitkomt , lekker makelijk als moderator.
Dat moet helemaal niet hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:59 schreef maril het volgende:
negatieve topics worden dus door moderators gestimuleerd, waaarom die andere sluiten tegen deze die veel en veel lter kwam van tong?nee gert je bent een SHE fan en dus alles wat negeatief is ten opzichten van de andere groep houd je erin.
Is Natasia al terug ? deze moet je open houden en die later kwam dicht of je houd ze beide open.
Ik wil geen moderator worden, ik ben trouwens van niemand fan, maar vind dit gewoon niet rechtvaardig, en heb al eerder gezegd dat ik hiet tegen zal blijven protesterenquote:Op zondag 18 maart 2007 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Stuur Danny een mailtje of je ook mod mag worden, kun jij de tegenpartij bevoordelen.![]()
tuurlijk slaap lekker verder johquote:Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet hoor.
Het zijn twee topics met hetzelfde onderwerp, maar het latere topic is concreter, met in de TT een constatering die uitnodigt tot discussie. En verder zie ik in dat eerste topic niets negatiefs over SHE staan, dus het is me een raadsel waar je het over hebt.
Zo te lezen protesteer je niet tegen drank.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef maril het volgende:
Ik wil geen moderator worden, ik ben trouwens van niemand fan, maar vind dit gewoon niet rechtvaardig, en heb al eerder gezegd dat ik hiet tegen zal blijven protesteren
T hoeft ook niet perse negatief te zijn maar jou reacties op het forum zijn al anti BANJ en nu neem je ook nog de topic waar een nek eraf kan worden afgehakt, wat neutraliteit is wel gewenst.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet hoor.
Het zijn twee topics met hetzelfde onderwerp, maar het latere topic is concreter, met in de TT een constatering die uitnodigt tot discussie. En verder zie ik in dat eerste topic niets negatiefs over SHE staan, dus het is me een raadsel waar je het over hebt.
Je argumenten worden steeds sterker. Waarom doe je nu eigenlijk zo beledigd? Ik leg netjes uit waarom ik het zo gedaan heb. En dat SHE-argument slaat echt nergens op, er staat niet eens iets negatiefs over hun in het gesloten topic.quote:
Hallo tuinfluiter,quote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemiddag verzorgers van dit forum,
De topic bewoners Huub is op 300,
ik kon niet meer schrijven,
het topic is vol, slotje.
snel gegaan vandaag.![]()
Bedankt, al doende , leer je.quote:
Knappe jongen!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, al doende , leer je.
Maar het is niet gelukt om Huub # 1 en Huub # 2 erbij te plaatsen ?
Zou jij dat willen verzorgen?![]()
Fredfik ook niet.quote:
Helemaal verwijderen kan niet, met deze knop:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef Disana het volgende:
Domme vraag: kun je een bericht van jezelf verwijderen. In het Update topic heb ik bericht per ongeluk beantwoord ipv. gewijzigd. Ik zag niet waar ik het eerste bericht kon deleten.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef Gert het volgende:
Ook nog maar even in het nieuwe FB-topic. We gaan er vanavond maar eens mee beginnen.
Veranderingen binnen de COS
De laatste tijd wordt er veel gemopperd, op en over dit forum. Daarom willen de mods er de komende tijd wat meer bovenop gaan zitten, en tevens wat wijzigingen doorvoeren.
Het gemopper richt zich voornamelijk op het offopic-gehalte en op het niet bijhouden van het update-topic.
Dit is daarom het plan:
1. Standaard-OP
2. Off topic-gehalte moet omlaag
Bedankt. Ja, ik had 'm maar ge-edit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helemaal verwijderen kan niet, met deze knop: [afbeelding] kun je echter wel editten dus dan kun je je dubbele post even wijzigen in bijv. "dubbel" of![]()
Niet alleen met de consequentie van de modjes, een minimale vorm van zelfregulering zou ons posters ook niet misstaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Goed plan! Maar het staat of valt met de consequentie van de modjes natuurlijk !
Ik merk dat niet bij iedereen duidelijk is wanneer het nu een update danwel een streamverslag is....
Misschien dat er á la BB een dagelijks SV gegenereerd kan worden, of kan dat nog steeds niet door de changes in de software ?
Idem hier. Soms staat er iets te gebeuren (of het lijkt erop dat er wel eens iets zou kunnen gebeuren) en dan weet je van te voren niet of het de moeite waard is 'live' te verslaan (sv) of dat het samengevat kan worden (update). Dan zit je een gesprek dat nergens heen blijkt te gaan te verslaan, of je zit een gesprek dat interessant blijkt te zijn in de update te tikken. Wat mij betreft mogen de twee samengevoegd worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik merk dat niet bij iedereen duidelijk is wanneer het nu een update danwel een streamverslag is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |