Deborah Flens toont even aan dat ze volkomen ongeschikt is voor haar baanquote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef itsme het volgende:
Belachelijk. De regels zijn zo vaag.
Brian had allang een waarschuwing moeten hebben. jaap ook.
Maar nee, Huub is weer de lul.
Ik ben wel met je eens dat Brian en Jaap ook een waarschuwing zouden moeten krijgen jaquote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Brici het volgende:
niet eens ik vind dat brian en jaap dan ook een waarschuwing moeten krijgen
Dat WETEN we nu wel dat je dat vindtquote:Op maandag 19 maart 2007 17:12 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een vorm van bescherming. Net als Brian gesprekken met een psycholoog krijgt, en (vermoedelijk) toch wel iets van medicatie, wordt Huub nu beschermd door zijn alcoholconsumptie met 80 procent te verminderen, en erop gewezen te worden dat het pestgedrag uiteindelijk tot excessen zal lijden.
Eigenlijk wel jammer, dat ze de dingen niet laten gaan zoals ze gaan.
Al moet ik wel zeggen, dat ik zijn gedrag (en dat van meelopertje Eric) van de laatste weken werkelijk diep en diep walgelijk vind.![]()
Wat is dat trouwens weer voor Brianiaans Nederlandsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.
Hij heeft dus geen 2de waarschuwingquote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Huub blij moet zijn dat hij er niet uitgeflikkerd is na die tweede waarschuwing.
Verder vind ik dat Jaap en zeker Brian ook een waarschuwing hadden moeten krijgen.
Wat zou daar mis mee zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 17:33 schreef monique.t het volgende:
Bij deze word er gepraat over het baco gooi incident dus dit is gewoon de eerste
Denk dat ze terug gekrabbelt zijn omdat ze anders brian en jaap ook waarschuwingen hadden moeten geven
Hoezo?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
Ik vind de waarschuwing voor Huub terecht, maar Brian en Jaap verdienen ZEKER ook een waarschuwing, krijgen zij geen waarschuwing dan is die voor Huub zeer onterecht.
Ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:43 schreef Stroovs het volgende:
Heeft Amanda ook een waarschuwing gekregen voor het gooien met thee?
Ik heb jaap nog niet met een drankje zien gooienquote:Op maandag 19 maart 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat Huub goed is, en Brian en Jaap fout zijn.
ter voorkoming van een vaas met bacoquote:Op maandag 19 maart 2007 17:28 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens weer voor Brianiaans Nederlands
Vind ik ookquote:Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef Giallorossi het volgende:
Belachelijk. Doe die regel dan voor elke miljonair.
precies. Het is allemaal te vaag. de een mag dingen wel, de ander niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef Giallorossi het volgende:
Belachelijk. Doe die regel dan voor elke miljonair.
Jaap heeft helemaal geen waarschuwing daar voor gehad.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:04 schreef bob_marley het volgende:
OMG zijn jullie allemaal pro huub ofzo.
check het pas 3 weken maar even over gisteravond brian zegt nog tegen huub dat ie niet wilt worden aangeraakt door hem (huub gaat door)
paar dagen geleden toen jaap huub ging "aanranden" belde huub naar achteren omdat ie niet wou aangeraakt worden jaap wordt erop aangesproken en over
is toch fucking hypocriet van huub of niet dan ben ik gewoon nu een debiel ?
hier ben ik het mee eensquote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef itsme het volgende:
Belachelijk. De regels zijn zo vaag.
Brian had allang een waarschuwing moeten hebben. jaap ook.
Maar nee, Huub is weer de lul.
Huub moet gewoon een paar opdrachten uitvoeren (bijv. 3 dagen niet slapen en niemand laten slapen,strip poker met erik en zn vriendjes, dansen op ijs met brian enz) voor talpa en bij elke voltooid opdracht krijgt ie een borrelquote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef soylent het volgende:
Huub moet een permanente waarschuwing en dranklimiet krijgen. Dan is ie veel leuker.
nadat er telefoon van achteren was voor jaap hield ie op met aanraken dus huub kan dan beter aannemen dat het niet magquote:Op maandag 19 maart 2007 18:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Jaap heeft helemaal geen waarschuwing daar voor gehad.
Lijkt me logisch dat Huub dan aanneemt dat dat dus mag.
En het is te merken dat je nog maar 3 weken kijkt.
GIRO 7676 wij kunnen al uw hulp gebruiken dankzij u kunnen we deze verdwaalde slingeraap terrug sturen naar haar bos steu het ifad nu!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:06 schreef Lieve het volgende:
Of ik het ermee eens ben? Laat mevrouw (Kuttekop) Flens haar pens naar Suriname verplaatsen please!
Dat begrijp ik wel.quote:
geen waarschuwing iig.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef bob_marley het volgende:
[..]
nadat er telefoon van achteren was voor jaap hield ie op met aanraken dus huub kan dan beter aannemen dat het niet mag![]()
Het was eigenlijk geen red het oerwoud actie ben ik bangquote:Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef bob_marley het volgende:
[..]
GIRO 7676 wij kunnen al uw hulp gebruiken dankzij u kunnen we deze verdwaalde slingeraap terrug sturen naar haar bos steu het ifad nu!![]()
Ne maar jaap kan niet met ze lichaam van mensen afblijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb jaap nog niet met een drankje zien gooien
Brian wel, maar toen waren de regels hier nog uiterst onduidelijk over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |