abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47440465
De volgende brief gaat zo direct de Villa in:
Beste Miljonairs,

Naar aanleiding van de gebeurtenissen de afgelopen dagen, met als climax de afgelopen nacht en het Bacardi-Cola incident van ruim een week geleden, heeft ertoe geleid dat Huub een officiële waarschuwing heeft ontvangen.

Tevens dient u erop toe te zien dat Huub niet meer dan drie glazen alcohol per dag nuttigt.

Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.

De Gouden Kooi

Bron: Tien
  maandag 19 maart 2007 @ 16:54:38 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47440545
goed plan.. Een te dronken Huub is gewoon niet leuk. En de verantwoording daarvoor bij de medebewoners leggen is een erg leuke twist. Zouden de overige bewoners een waarschuwing krijgen als hij toch een 4e glas drinkt?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_47440628
Belachelijk. De regels zijn zo vaag.
Brian had allang een waarschuwing moeten hebben. jaap ook.
Maar nee, Huub is weer de lul.
  maandag 19 maart 2007 @ 16:58:30 #4
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_47440702
De waarschuwing is terecht, maar dan voor allemaal... Ze treiteren elkaar allemaal, Jaap en Brian ook, want die weten Huub wel te triggeren.. Ook dat moet hard afgestraft worden!
Dus naar mijns inziens, allemaal een waarschuwing, en Brian moet niet zo'n dikke huilie zijn!
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
pi_47440788
Ik volg alleen jullie schrijfsels, ik weet niet of ik daardoor enigzins bevoordeeld door ben maar wat een fucking huichelarij
pi_47440819
ik vind dit nergens over gaan...
  Admin maandag 19 maart 2007 @ 17:02:13 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47440826
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef itsme het volgende:
Belachelijk. De regels zijn zo vaag.
Brian had allang een waarschuwing moeten hebben. jaap ook.
Maar nee, Huub is weer de lul.
Deborah Flens toont even aan dat ze volkomen ongeschikt is voor haar baan
Brian flipt een beetje en meteen komt de boel in actie. Zelfde gebeurde eerder al voor Natasia.
Mevrouw 'kuttekop' Flens heeft al besloten dat Natasia moet gaan winnen en dan is Brian nodig en dus moet Huub nu door 'achter' getreiterd gaan worden.
Domme, HELE domme zet.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 19 maart 2007 @ 17:03:28 #8
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47440882
De waarschuwing voor het bacogooiincident was toch al aangekondigd? er is nu alleen een regeltje aan toegevoegd. Big deal
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_47440918
ik denk dat je het alleen maar erger maakt door dit zo te stellen

en er voor te zorgen dat huub teveel drinkt, en andere moeten daar op letten, ronduit belachelijk gewoon

Ziekelijk vind ik dit
pi_47441023
niet eens ik vind dat brian en jaap dan ook een waarschuwing moeten krijgen
pi_47441117
Ben het er ook niet mee eens
Huub gaf zelf al aan dat hij zodra hij aangeschaten raakte over ging op fris
Omdat hij s'nachts dan schermer is
Maar ja ze moeten er een draai aan geven he en huub is dan ineens weer fout
Maar we zullen zien hij word echt nietm inder druk omdat ie niet drinkt
  maandag 19 maart 2007 @ 17:10:15 #12
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47441140
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Brici het volgende:
niet eens ik vind dat brian en jaap dan ook een waarschuwing moeten krijgen
Ik ben wel met je eens dat Brian en Jaap ook een waarschuwing zouden moeten krijgen ja
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 17:12:01 #13
128220 Peter6000
pi_47441204
Het is een vorm van bescherming. Net als Brian gesprekken met een psycholoog krijgt, en (vermoedelijk) toch wel iets van medicatie, wordt Huub nu beschermd door zijn alcoholconsumptie met 80 procent te verminderen, en erop gewezen te worden dat het pestgedrag uiteindelijk tot excessen zal lijden.

Eigenlijk wel jammer, dat ze de dingen niet laten gaan zoals ze gaan.
Al moet ik wel zeggen, dat ik zijn gedrag (en dat van meelopertje Eric) van de laatste weken werkelijk diep en diep walgelijk vind.
pi_47441409
Eens, maar Jaap mag er ook wel 1 krijgen
Jaap
  maandag 19 maart 2007 @ 17:17:29 #16
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_47441446
Deborah Flens moed doodt en Brian moet ook een sanctie krijgen.. walgelijk mannetje die ongewenst aan Sylvia zit..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_47441744
Trouwens al je de brief goed leest staat er nergens dat huub niet meer dan 3 glazen mag :-)
De brief is ook niet aan huub gericht
Er staat dat de andere miljonairs moeten opletten dat hij niet meer dan 3 glazen drinkt
  maandag 19 maart 2007 @ 17:26:14 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_47441784
Ik denk dat Huub blij moet zijn dat hij er niet uitgeflikkerd is na die tweede waarschuwing.

Verder vind ik dat Jaap en zeker Brian ook een waarschuwing hadden moeten krijgen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_47441790
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:12 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een vorm van bescherming. Net als Brian gesprekken met een psycholoog krijgt, en (vermoedelijk) toch wel iets van medicatie, wordt Huub nu beschermd door zijn alcoholconsumptie met 80 procent te verminderen, en erop gewezen te worden dat het pestgedrag uiteindelijk tot excessen zal lijden.

Eigenlijk wel jammer, dat ze de dingen niet laten gaan zoals ze gaan.
Al moet ik wel zeggen, dat ik zijn gedrag (en dat van meelopertje Eric) van de laatste weken werkelijk diep en diep walgelijk vind.
Dat WETEN we nu wel dat je dat vindt
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  maandag 19 maart 2007 @ 17:28:31 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_47441864
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:

Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.
Wat is dat trouwens weer voor Brianiaans Nederlands
pi_47442002
Ik vind die waarschuwing gewoon onzin.. Oke je moet je aan de regels houden maar dan vind ik dat jaap en brain der ook 1 moeten krijgen. Die lopen de boel ook te zieken,, Die brain kan alleen maar janken,, zoooo zielig mannetje Met huub in de goudenkooi is er teminste nog een beetje te beleven. Je zit daar tog in een spel lijkt mij,, je komt om te winnen dus hoef je geen vriendjes te maken. Oke soms kan het gewoon echt niet hoe huub doet.. maar brain kan ook wel erg overdrijven. Gadver!!
pi_47442027
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Huub blij moet zijn dat hij er niet uitgeflikkerd is na die tweede waarschuwing.

Verder vind ik dat Jaap en zeker Brian ook een waarschuwing hadden moeten krijgen.
Hij heeft dus geen 2de waarschuwing
Bij deze word er gepraat over het baco gooi incident dus dit is gewoon de eerste
Denk dat ze terug gekrabbelt zijn omdat ze anders brian en jaap ook waarschuwingen hadden moeten geven
  maandag 19 maart 2007 @ 17:37:38 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_47442162
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:33 schreef monique.t het volgende:

Bij deze word er gepraat over het baco gooi incident dus dit is gewoon de eerste
Denk dat ze terug gekrabbelt zijn omdat ze anders brian en jaap ook waarschuwingen hadden moeten geven
Wat zou daar mis mee zijn
  maandag 19 maart 2007 @ 17:38:05 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47442175
Huub moet een permanente waarschuwing en dranklimiet krijgen. Dan is ie veel leuker.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47442240
Ik vind de waarschuwing voor Huub terecht, maar Brian en Jaap verdienen ZEKER ook een waarschuwing, krijgen zij geen waarschuwing dan is die voor Huub zeer onterecht.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')