Deborah Flens toont even aan dat ze volkomen ongeschikt is voor haar baanquote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef itsme het volgende:
Belachelijk. De regels zijn zo vaag.
Brian had allang een waarschuwing moeten hebben. jaap ook.
Maar nee, Huub is weer de lul.
Ik ben wel met je eens dat Brian en Jaap ook een waarschuwing zouden moeten krijgen jaquote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Brici het volgende:
niet eens ik vind dat brian en jaap dan ook een waarschuwing moeten krijgen
Dat WETEN we nu wel dat je dat vindtquote:Op maandag 19 maart 2007 17:12 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een vorm van bescherming. Net als Brian gesprekken met een psycholoog krijgt, en (vermoedelijk) toch wel iets van medicatie, wordt Huub nu beschermd door zijn alcoholconsumptie met 80 procent te verminderen, en erop gewezen te worden dat het pestgedrag uiteindelijk tot excessen zal lijden.
Eigenlijk wel jammer, dat ze de dingen niet laten gaan zoals ze gaan.
Al moet ik wel zeggen, dat ik zijn gedrag (en dat van meelopertje Eric) van de laatste weken werkelijk diep en diep walgelijk vind.![]()
Wat is dat trouwens weer voor Brianiaans Nederlandsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.
Hij heeft dus geen 2de waarschuwingquote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Huub blij moet zijn dat hij er niet uitgeflikkerd is na die tweede waarschuwing.
Verder vind ik dat Jaap en zeker Brian ook een waarschuwing hadden moeten krijgen.
Wat zou daar mis mee zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 17:33 schreef monique.t het volgende:
Bij deze word er gepraat over het baco gooi incident dus dit is gewoon de eerste
Denk dat ze terug gekrabbelt zijn omdat ze anders brian en jaap ook waarschuwingen hadden moeten geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |