Deborah Flens toont even aan dat ze volkomen ongeschikt is voor haar baanquote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef itsme het volgende:
Belachelijk. De regels zijn zo vaag.
Brian had allang een waarschuwing moeten hebben. jaap ook.
Maar nee, Huub is weer de lul.
Ik ben wel met je eens dat Brian en Jaap ook een waarschuwing zouden moeten krijgen jaquote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Brici het volgende:
niet eens ik vind dat brian en jaap dan ook een waarschuwing moeten krijgen
Dat WETEN we nu wel dat je dat vindtquote:Op maandag 19 maart 2007 17:12 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een vorm van bescherming. Net als Brian gesprekken met een psycholoog krijgt, en (vermoedelijk) toch wel iets van medicatie, wordt Huub nu beschermd door zijn alcoholconsumptie met 80 procent te verminderen, en erop gewezen te worden dat het pestgedrag uiteindelijk tot excessen zal lijden.
Eigenlijk wel jammer, dat ze de dingen niet laten gaan zoals ze gaan.
Al moet ik wel zeggen, dat ik zijn gedrag (en dat van meelopertje Eric) van de laatste weken werkelijk diep en diep walgelijk vind.![]()
Wat is dat trouwens weer voor Brianiaans Nederlandsquote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.
Hij heeft dus geen 2de waarschuwingquote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Huub blij moet zijn dat hij er niet uitgeflikkerd is na die tweede waarschuwing.
Verder vind ik dat Jaap en zeker Brian ook een waarschuwing hadden moeten krijgen.
Wat zou daar mis mee zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 17:33 schreef monique.t het volgende:
Bij deze word er gepraat over het baco gooi incident dus dit is gewoon de eerste
Denk dat ze terug gekrabbelt zijn omdat ze anders brian en jaap ook waarschuwingen hadden moeten geven
Hoezo?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
Ik vind de waarschuwing voor Huub terecht, maar Brian en Jaap verdienen ZEKER ook een waarschuwing, krijgen zij geen waarschuwing dan is die voor Huub zeer onterecht.
Ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:43 schreef Stroovs het volgende:
Heeft Amanda ook een waarschuwing gekregen voor het gooien met thee?
Ik heb jaap nog niet met een drankje zien gooienquote:Op maandag 19 maart 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat Huub goed is, en Brian en Jaap fout zijn.
ter voorkoming van een vaas met bacoquote:Op maandag 19 maart 2007 17:28 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens weer voor Brianiaans Nederlands
Vind ik ookquote:Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef Giallorossi het volgende:
Belachelijk. Doe die regel dan voor elke miljonair.
precies. Het is allemaal te vaag. de een mag dingen wel, de ander niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef Giallorossi het volgende:
Belachelijk. Doe die regel dan voor elke miljonair.
Jaap heeft helemaal geen waarschuwing daar voor gehad.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:04 schreef bob_marley het volgende:
OMG zijn jullie allemaal pro huub ofzo.
check het pas 3 weken maar even over gisteravond brian zegt nog tegen huub dat ie niet wilt worden aangeraakt door hem (huub gaat door)
paar dagen geleden toen jaap huub ging "aanranden" belde huub naar achteren omdat ie niet wou aangeraakt worden jaap wordt erop aangesproken en over
is toch fucking hypocriet van huub of niet dan ben ik gewoon nu een debiel ?
hier ben ik het mee eensquote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef itsme het volgende:
Belachelijk. De regels zijn zo vaag.
Brian had allang een waarschuwing moeten hebben. jaap ook.
Maar nee, Huub is weer de lul.
Huub moet gewoon een paar opdrachten uitvoeren (bijv. 3 dagen niet slapen en niemand laten slapen,strip poker met erik en zn vriendjes, dansen op ijs met brian enz) voor talpa en bij elke voltooid opdracht krijgt ie een borrelquote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef soylent het volgende:
Huub moet een permanente waarschuwing en dranklimiet krijgen. Dan is ie veel leuker.
nadat er telefoon van achteren was voor jaap hield ie op met aanraken dus huub kan dan beter aannemen dat het niet magquote:Op maandag 19 maart 2007 18:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Jaap heeft helemaal geen waarschuwing daar voor gehad.
Lijkt me logisch dat Huub dan aanneemt dat dat dus mag.
En het is te merken dat je nog maar 3 weken kijkt.
GIRO 7676 wij kunnen al uw hulp gebruiken dankzij u kunnen we deze verdwaalde slingeraap terrug sturen naar haar bos steu het ifad nu!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:06 schreef Lieve het volgende:
Of ik het ermee eens ben? Laat mevrouw (Kuttekop) Flens haar pens naar Suriname verplaatsen please!
Dat begrijp ik wel.quote:
geen waarschuwing iig.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef bob_marley het volgende:
[..]
nadat er telefoon van achteren was voor jaap hield ie op met aanraken dus huub kan dan beter aannemen dat het niet mag![]()
Het was eigenlijk geen red het oerwoud actie ben ik bangquote:Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef bob_marley het volgende:
[..]
GIRO 7676 wij kunnen al uw hulp gebruiken dankzij u kunnen we deze verdwaalde slingeraap terrug sturen naar haar bos steu het ifad nu!![]()
Ne maar jaap kan niet met ze lichaam van mensen afblijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb jaap nog niet met een drankje zien gooien
Brian wel, maar toen waren de regels hier nog uiterst onduidelijk over
Ja, je bent gewoon een debiel want.... Jaap heeft zowel tegen Huub als tegen Eric staan aanrijden als een gek! Hij heeft Huub meedere keren volkomen en totaal met zijn lichaam geaaid. Waarschuwing? NON! Welnee dan! Als Huub brian aait..... mag dat! Sterker nog, ik wou dat Huub brian een loden pijp in zijn nek zou laten rusten. Om hem kracht toe te wensen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:04 schreef bob_marley het volgende:
OMG zijn jullie allemaal pro huub ofzo.
check het pas 3 weken maar even over gisteravond brian zegt nog tegen huub dat ie niet wilt worden aangeraakt door hem (huub gaat door)
paar dagen geleden toen jaap huub ging "aanranden" belde huub naar achteren omdat ie niet wou aangeraakt worden jaap wordt erop aangesproken en over
is toch fucking hypocriet van huub of niet dan ben ik gewoon nu een debiel ?
Mens, je hebt beloofd op te rotten.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:29 schreef Lieve het volgende:
Ja, je bent gewoon een debiel want.... Jaap heeft zowel tegen Huub als tegen Eric staan aanrijden als een gek! Hij heeft Huub meedere keren volkomen en totaal met zijn lichaam geaaid. Waarschuwing? NON! Welnee dan! Als Huub brian aait..... mag dat! Sterker nog, ik wou dat Huub brian een loden pijp in zijn nek zou laten rusten. Om hem kracht toe te wensen.
Ik wou zeggen: gevalletje scanmanquote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Mens, je hebt beloofd op te rotten.
Doe dat dan ook gewoon met je psychopatische posts.
en dit noemt mij debielquote:Op maandag 19 maart 2007 19:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wou dat Huub brian een loden pijp in zijn nek zou laten rusten. Om hem kracht toe te wensen.
*aansluit*quote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Huub blij moet zijn dat hij er niet uitgeflikkerd is na die tweede waarschuwing.
Verder vind ik dat Jaap en zeker Brian ook een waarschuwing hadden moeten krijgen.
Nog een niet te verwaarlozen punt.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
Minderjarig?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nog een niet te verwaarlozen punt.
* het aanranden van een dronken minderjarig meisje!![]()
Heb je nog meegekregen dat ze misschien wat met je idee gaan doen?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:25 schreef APK het volgende:
Crossen in de paardenbak?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:39 schreef PC eend het volgende:
Heb je nog meegekregen dat ze misschien wat met je idee gaan doen?
Brian popt zo af en toe wat natuurpillekes weg om rustig te blijven, hoezo nou petje af voor deze gast?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:59 schreef Bobbie28 het volgende:
Mee eens dat hij een waarschuwing heeft gekregen, hopelijk komt Huub een beetje back on earth en word hij weer iets menselijker. Niet normaal gedrag heeft hij getoond de laatste tijd.
Petje af voor Brian dat hij zich onder controle heeft gehouden. Nu moet iedereen ook eens ophouden met para Brian. Ga je je eens verplaatsen in situaties.
Brian heeft het voor zich zelf verpest om zich als een loverboy, dief neer te zetten, ik denk wel dat Huub van die waarschuwing heeft geleerdquote:Op maandag 19 maart 2007 23:59 schreef Bobbie28 het volgende:
Mee eens dat hij een waarschuwing heeft gekregen, hopelijk komt Huub een beetje back on earth en word hij weer iets menselijker. Niet normaal gedrag heeft hij getoond de laatste tijd.
Petje af voor Brian dat hij zich onder controle heeft gehouden. Nu moet iedereen ook eens ophouden met para Brian. Ga je je eens verplaatsen in situaties.
Waarschijnlijk heeft Brian dit niet eens bewust gedaan, volgens mij is dat joch zo labiel als een konijn, of voordat hij de Kooi in ging, verslaafd aan het een of ander.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:13 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Brian heeft het voor zich zelf verpest om zich als een loverboy, dief neer te zetten, ik denk wel dat Huub van die waarschuwing heeft geleerd
Ben het helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:28 schreef doeschi het volgende:
Vind De para rat & Jaap ook een waarschuwing verdienen
Ik ben het niet altijd eens met Huubs zijn daden
Maar die 2 gaan ook soms te ver
100 % mee eensquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:17 schreef Elounda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Brian dit niet eens bewust gedaan, volgens mij is dat joch zo labiel als een konijn, of voordat hij de Kooi in ging, verslaafd aan het een of ander.
Toch niet normaal dat ze die fluim rustig houden met Diazepam?
En check die uitbarsting in de sportzaal, waar hij zichzelf in het gezicht slaat... puur psychotisch gedrag.
Ik denk dat de Buren bang zijn dat Brian zichzelf of andere medebewoners óf redactieleden iets aan doet.
Ik denk dat ze niet goed hebben ingeschat wat ze "in huis"haalden bij Tien.
Hij is gewoon compleet nuts, die gozer.
Ben jij je keuringsdatum niet allang voorbij APK?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Mens, je hebt beloofd op te rotten.
Doe dat dan ook gewoon met je psychopatische posts.
Jij zou met Brian moeten daten, zelfde sublieme gevoel voor humor.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:07 schreef Lieve het volgende:
Ben jij je keuringsdatum niet allang voorbij APK?
Jij hebt dijenkletsers! Zal dan wel door de afmetingen van je dijen komen? Bij mij kletsen de dijen niet zo... zelf niet bij jouw....... humorquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zou met Brian moeten daten, zelfde sublieme gevoel voor humor.![]()
Het was niet grappig bedoeld, gewoon een opgeluchte reaktie nav deze post:quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:28 schreef Lieve het volgende:
Jij hebt dijenkletsers! Zal dan wel door de afmetingen van je dijen komen? Bij mij kletsen de dijen niet zo... zelf niet bij jouw....... humor![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef Lieve het volgende:
MIJN STREAMS GAAN NU UIT!
IK HOEF NIET MEER!
DANK JE WEL TALPA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB MIJN LEVEN TERUG!
Klaar met het kutzendertje tien!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bezopen!
Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik merk dat ik DGK moe begin te worden. Telkens als er iets staat te gebeuren, zoals het flippen van Brian, wordt er weer iemand in bescherming genomen. Deborah Flens heeft een zwak voor debiele, labiele en twisted as fuck persoonlijkheden als Jaap, Brian en Natasia en die krijgen dan ook allerlei privileges (jaap mag even een fanclub gaan regelen, natasia is vaker buiten de kooi dan erbinnen en brian mag opeens lekker motorcrossen - laten we hopen dat hij hard ten val komt). En niet alleen maken ze Huub nu een stukje saaier door hem te beperken, maar als hij zo aan de gang blijft met de Lieke teef wordt 'ie straks net zo saai als Bart ten tijde van Lesleyquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:33 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja Lieve, beloofd is beloofd.
* Cynix ® staat ook regelmatig op het punt om af te haken, maar klampt zich nog nét vast aan de laatste strohalmen.
Dus dit zijn Huubs vrienden?quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:22 schreef Danny het volgende:
[..]
, natasia is vaker buiten de kooi dan erbinnen en brian mag opeens lekker motorcrossen - laten we hopen dat hij hard ten val komt).
Tsja, wat moet je daar nou op zeggen ? Die opmerking is zo dom dat ie gewoon leuk word, ondanks dat het als extreem kwetsend bedoeld is. En dan word Huub ook nog geacht intelligent te zijn.quote:Huub : 'Ik spuug op je moeders graf en dan mep ik haar dood en pis er op'
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:06 schreef Fonk het volgende:
[..]
Wat ik ook gemist heb, een Brain zal nooit zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |