abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47440465
De volgende brief gaat zo direct de Villa in:
Beste Miljonairs,

Naar aanleiding van de gebeurtenissen de afgelopen dagen, met als climax de afgelopen nacht en het Bacardi-Cola incident van ruim een week geleden, heeft ertoe geleid dat Huub een officiële waarschuwing heeft ontvangen.

Tevens dient u erop toe te zien dat Huub niet meer dan drie glazen alcohol per dag nuttigt.

Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.

De Gouden Kooi

Bron: Tien
  maandag 19 maart 2007 @ 16:54:38 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47440545
goed plan.. Een te dronken Huub is gewoon niet leuk. En de verantwoording daarvoor bij de medebewoners leggen is een erg leuke twist. Zouden de overige bewoners een waarschuwing krijgen als hij toch een 4e glas drinkt?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_47440628
Belachelijk. De regels zijn zo vaag.
Brian had allang een waarschuwing moeten hebben. jaap ook.
Maar nee, Huub is weer de lul.
  maandag 19 maart 2007 @ 16:58:30 #4
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_47440702
De waarschuwing is terecht, maar dan voor allemaal... Ze treiteren elkaar allemaal, Jaap en Brian ook, want die weten Huub wel te triggeren.. Ook dat moet hard afgestraft worden!
Dus naar mijns inziens, allemaal een waarschuwing, en Brian moet niet zo'n dikke huilie zijn!
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
pi_47440788
Ik volg alleen jullie schrijfsels, ik weet niet of ik daardoor enigzins bevoordeeld door ben maar wat een fucking huichelarij
pi_47440819
ik vind dit nergens over gaan...
  Admin maandag 19 maart 2007 @ 17:02:13 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47440826
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef itsme het volgende:
Deborah Flens toont even aan dat ze volkomen ongeschikt is voor haar baan
Brian flipt een beetje en meteen komt de boel in actie. Zelfde gebeurde eerder al voor Natasia.
Mevrouw 'kuttekop' Flens heeft al besloten dat Natasia moet gaan winnen en dan is Brian nodig en dus moet Huub nu door 'achter' getreiterd gaan worden.
Domme, HELE domme zet.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 19 maart 2007 @ 17:03:28 #8
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47440882
De waarschuwing voor het bacogooiincident was toch al aangekondigd? er is nu alleen een regeltje aan toegevoegd. Big deal
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_47440918
ik denk dat je het alleen maar erger maakt door dit zo te stellen

en er voor te zorgen dat huub teveel drinkt, en andere moeten daar op letten, ronduit belachelijk gewoon

Ziekelijk vind ik dit
pi_47441023
niet eens ik vind dat brian en jaap dan ook een waarschuwing moeten krijgen
pi_47441117
Ben het er ook niet mee eens
Huub gaf zelf al aan dat hij zodra hij aangeschaten raakte over ging op fris
Omdat hij s'nachts dan schermer is
Maar ja ze moeten er een draai aan geven he en huub is dan ineens weer fout
Maar we zullen zien hij word echt nietm inder druk omdat ie niet drinkt
  maandag 19 maart 2007 @ 17:10:15 #12
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47441140
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Brici het volgende:
niet eens ik vind dat brian en jaap dan ook een waarschuwing moeten krijgen
Ik ben wel met je eens dat Brian en Jaap ook een waarschuwing zouden moeten krijgen ja
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 17:12:01 #13
128220 Peter6000
pi_47441204
Het is een vorm van bescherming. Net als Brian gesprekken met een psycholoog krijgt, en (vermoedelijk) toch wel iets van medicatie, wordt Huub nu beschermd door zijn alcoholconsumptie met 80 procent te verminderen, en erop gewezen te worden dat het pestgedrag uiteindelijk tot excessen zal lijden.

Eigenlijk wel jammer, dat ze de dingen niet laten gaan zoals ze gaan.
Al moet ik wel zeggen, dat ik zijn gedrag (en dat van meelopertje Eric) van de laatste weken werkelijk diep en diep walgelijk vind.
pi_47441409
Eens, maar Jaap mag er ook wel 1 krijgen
Jaap
  maandag 19 maart 2007 @ 17:17:29 #16
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_47441446
Deborah Flens moed doodt en Brian moet ook een sanctie krijgen.. walgelijk mannetje die ongewenst aan Sylvia zit..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_47441744
Trouwens al je de brief goed leest staat er nergens dat huub niet meer dan 3 glazen mag :-)
De brief is ook niet aan huub gericht
Er staat dat de andere miljonairs moeten opletten dat hij niet meer dan 3 glazen drinkt
  maandag 19 maart 2007 @ 17:26:14 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_47441784
Ik denk dat Huub blij moet zijn dat hij er niet uitgeflikkerd is na die tweede waarschuwing.

Verder vind ik dat Jaap en zeker Brian ook een waarschuwing hadden moeten krijgen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_47441790
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:12 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een vorm van bescherming. Net als Brian gesprekken met een psycholoog krijgt, en (vermoedelijk) toch wel iets van medicatie, wordt Huub nu beschermd door zijn alcoholconsumptie met 80 procent te verminderen, en erop gewezen te worden dat het pestgedrag uiteindelijk tot excessen zal lijden.

Eigenlijk wel jammer, dat ze de dingen niet laten gaan zoals ze gaan.
Al moet ik wel zeggen, dat ik zijn gedrag (en dat van meelopertje Eric) van de laatste weken werkelijk diep en diep walgelijk vind.
Dat WETEN we nu wel dat je dat vindt
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  maandag 19 maart 2007 @ 17:28:31 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_47441864
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:

Een glas alcohol is: De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is.
Wat is dat trouwens weer voor Brianiaans Nederlands
pi_47442002
Ik vind die waarschuwing gewoon onzin.. Oke je moet je aan de regels houden maar dan vind ik dat jaap en brain der ook 1 moeten krijgen. Die lopen de boel ook te zieken,, Die brain kan alleen maar janken,, zoooo zielig mannetje Met huub in de goudenkooi is er teminste nog een beetje te beleven. Je zit daar tog in een spel lijkt mij,, je komt om te winnen dus hoef je geen vriendjes te maken. Oke soms kan het gewoon echt niet hoe huub doet.. maar brain kan ook wel erg overdrijven. Gadver!!
pi_47442027
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Huub blij moet zijn dat hij er niet uitgeflikkerd is na die tweede waarschuwing.

Verder vind ik dat Jaap en zeker Brian ook een waarschuwing hadden moeten krijgen.
Hij heeft dus geen 2de waarschuwing
Bij deze word er gepraat over het baco gooi incident dus dit is gewoon de eerste
Denk dat ze terug gekrabbelt zijn omdat ze anders brian en jaap ook waarschuwingen hadden moeten geven
  maandag 19 maart 2007 @ 17:37:38 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_47442162
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:33 schreef monique.t het volgende:

Bij deze word er gepraat over het baco gooi incident dus dit is gewoon de eerste
Denk dat ze terug gekrabbelt zijn omdat ze anders brian en jaap ook waarschuwingen hadden moeten geven
Wat zou daar mis mee zijn
  maandag 19 maart 2007 @ 17:38:05 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47442175
Huub moet een permanente waarschuwing en dranklimiet krijgen. Dan is ie veel leuker.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47442240
Ik vind de waarschuwing voor Huub terecht, maar Brian en Jaap verdienen ZEKER ook een waarschuwing, krijgen zij geen waarschuwing dan is die voor Huub zeer onterecht.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 19 maart 2007 @ 17:41:43 #26
2018 PC eend
relativist
pi_47442293
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
Ik vind de waarschuwing voor Huub terecht, maar Brian en Jaap verdienen ZEKER ook een waarschuwing, krijgen zij geen waarschuwing dan is die voor Huub zeer onterecht.
Hoezo?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_47442349
Heeft Amanda ook een waarschuwing gekregen voor het gooien met thee?
  maandag 19 maart 2007 @ 17:44:16 #28
6941 APK
Factual, I think.
pi_47442388
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:43 schreef Stroovs het volgende:
Heeft Amanda ook een waarschuwing gekregen voor het gooien met thee?
Ja.
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 17:46:43 #29
128220 Peter6000
pi_47442481
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:41 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat Huub goed is, en Brian en Jaap fout zijn.
  maandag 19 maart 2007 @ 17:46:44 #30
2018 PC eend
relativist
pi_47442482
Ik vind het nogal vreemd dat de overige bewoners erop toe moeten zien dat huub niet teveel drinkt, buiten het feit dat er tig camera's hangen, lijkt dat me toch vooral zijn eigen verantwoording.
pi_47442568
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:44 schreef APK het volgende:

[..]

Ja.
Oké, dan vind ik het terecht
  maandag 19 maart 2007 @ 17:50:10 #32
2018 PC eend
relativist
pi_47442614
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Omdat Huub goed is, en Brian en Jaap fout zijn.
Ik heb jaap nog niet met een drankje zien gooien
Brian wel, maar toen waren de regels hier nog uiterst onduidelijk over
  maandag 19 maart 2007 @ 17:59:30 #33
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47442959
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:28 schreef APK het volgende:

[..]

Wat is dat trouwens weer voor Brianiaans Nederlands
ter voorkoming van een vaas met baco
pi_47443029
Belachelijk. Doe die regel dan voor elke miljonair.
PSV KAMPIOENUHHH
pi_47443088
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef Giallorossi het volgende:
Vind ik ook
  maandag 19 maart 2007 @ 18:04:57 #36
57011 bob_marley
Im A member of A alcoholic fam
pi_47443113
OMG zijn jullie allemaal pro huub ofzo.

check het pas 3 weken maar even over gisteravond brian zegt nog tegen huub dat ie niet wilt worden aangeraakt door hem (huub gaat door)

paar dagen geleden toen jaap huub ging "aanranden" belde huub naar achteren omdat ie niet wou aangeraakt worden jaap wordt erop aangesproken en over

is toch fucking hypocriet van huub of niet dan ben ik gewoon nu een debiel ?
what's the difrent between a pizza and a jew?
a pizza doesn't scream when you put it in a oven
pi_47443160
Gewoon geen regels, dan loopt alles veel eerder uit de hand en is er destemeer entertainment voor de kijker.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47443161
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef Giallorossi het volgende:
precies. Het is allemaal te vaag. de een mag dingen wel, de ander niet.
pi_47443176
????? de schroeven schroeven zichzelf wel los bij tien! Daar heb je niks en niemand verder voor nodig!

Trieste bende dat Talpa!

Of ik het ermee eens ben? Laat mevrouw (Kuttekop) Flens haar pens naar Suriname verplaatsen please!
Er is helemaal niets om het wel of niet mee eens te zijn. Ik ga niet over achterlijke beslissingen van abnormaliteiten seakers.

( Als mevrouw Flens met haar pens het er niet mee eens is... moet ze dat maar laten zien dan.
Voorlopig denk ik niet meer dat het alleen maar aan haar maandelijkse periode ligt. Op dit moment raak ik ervan overtuigd dat het mens niet spoort!)
pi_47443201
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:04 schreef bob_marley het volgende:

check het pas 3 weken maar even over gisteravond brian zegt nog tegen huub dat ie niet wilt worden aangeraakt door hem (huub gaat door)

paar dagen geleden toen jaap huub ging "aanranden" belde huub naar achteren omdat ie niet wou aangeraakt worden jaap wordt erop aangesproken en over

Jaap heeft helemaal geen waarschuwing daar voor gehad.
Lijkt me logisch dat Huub dan aanneemt dat dat dus mag.
En het is te merken dat je nog maar 3 weken kijkt.
pi_47443235
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef itsme het volgende:
hier ben ik het mee eens
  maandag 19 maart 2007 @ 18:09:50 #42
57011 bob_marley
pi_47443280
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef soylent het volgende:
Huub moet een permanente waarschuwing en dranklimiet krijgen. Dan is ie veel leuker.
Huub moet gewoon een paar opdrachten uitvoeren (bijv. 3 dagen niet slapen en niemand laten slapen,strip poker met erik en zn vriendjes, dansen op ijs met brian enz) voor talpa en bij elke voltooid opdracht krijgt ie een borrel

en als wij als kijkers opdrachten mogen sms en dan wordt het helemaal kassa!
  maandag 19 maart 2007 @ 18:11:23 #43
57011 bob_marley
pi_47443339
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:07 schreef itsme het volgende:

[..]

Jaap heeft helemaal geen waarschuwing daar voor gehad.
Lijkt me logisch dat Huub dan aanneemt dat dat dus mag.
En het is te merken dat je nog maar 3 weken kijkt.
nadat er telefoon van achteren was voor jaap hield ie op met aanraken dus huub kan dan beter aannemen dat het niet mag
  maandag 19 maart 2007 @ 18:14:37 #44
57011 bob_marley
pi_47443446
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:06 schreef Lieve het volgende:

Of ik het ermee eens ben? Laat mevrouw (Kuttekop) Flens haar pens naar Suriname verplaatsen please!
GIRO 7676 wij kunnen al uw hulp gebruiken dankzij u kunnen we deze verdwaalde slingeraap terrug sturen naar haar bos steu het ifad nu!
  maandag 19 maart 2007 @ 18:21:35 #45
6941 APK
Factual, I think.
pi_47443706
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:59 schreef teamlead het volgende:

ter voorkoming van een vaas met baco
Dat begrijp ik wel.
Maar er missen een paar woorden en letters in die zin.

pi_47443716
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef bob_marley het volgende:

[..]

nadat er telefoon van achteren was voor jaap hield ie op met aanraken dus huub kan dan beter aannemen dat het niet mag
geen waarschuwing iig.
pi_47444195
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef bob_marley het volgende:

[..]

GIRO 7676 wij kunnen al uw hulp gebruiken dankzij u kunnen we deze verdwaalde slingeraap terrug sturen naar haar bos steu het ifad nu!
Het was eigenlijk geen red het oerwoud actie ben ik bang Ook geen steun de lieve aapjes in achtergebleven gebied. En ik kan het de normale mensen in Su niet aandoen dat ze de kuttekop krijgen. Er zijn kwartetkaarten die je niet wilt. Deborah Flens is z'n kwartetkaart die je niet wil hebben. Ze zit in de kaartenserie redactieleden DGK, te comoplementeren met de kaarten: aanhangers Hamas, verdedegers Sadam Hoessein, SS ers on the lose. KWARTET!

Of was het nou: Deborah, Stijn, Frans, John? Samen kwartet Tien Talpa?
pi_47444222
Begrijp ik het goed zit er "achter" een Suri de zaken te regelen? Nou gaat er bij mij wel een heel groot licht branden. Die lui laten elkaar nooit vallen . Kijk naar het Nederlands Voetbalelftal destijds met de "kabel" helemaal naar de kloten gegaan door de achterlijke arrogante Suri's!
pi_47444438
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb jaap nog niet met een drankje zien gooien
Brian wel, maar toen waren de regels hier nog uiterst onduidelijk over
Ne maar jaap kan niet met ze lichaam van mensen afblijven
En brian kan niet met ze handje's van persoonlijke spullen afblijven sterker nog hij sloopt of beschadigt het gewoon
pi_47444506
ik denk dat die waarschuwing alleen maar in huubs voordeel werkt...
na de laatste keer dat hij helemaal "out" was van de drank heeft ie ook zn lesje geleerd, en sindsdien heeft ie zich niet meer compleet lam gezopen...
deze waarschuwing laat hem hopelijk inzien dat hij het over een andere boeg moet gooien, hij is slimmer dan de rest... en samen met eric vind ie heus wel andere leukere manieren om brian(en de rest) para te krijgen...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_47444593
Nee ik vind het belachelijk dat huub die waarschuwing alleen krijgt

Die andere twee loser brian en jaap moeten er ook een krijgen en hij is toch niet meer dronken geweest dus dat slaat nergens op dat hij maar drie drankjes mag per dag slaat werkelijk waar nergens op
pi_47444752
waarschuwing is oke maar vind wel dat ze brian ook een hele dikke waarschuwing mogen geven, want vernieling mocht niet, en hij gooide gister bewust de fotolijsten stuk
pi_47445092
Krijgt Brian nog een waarschuwing voor het kapot maken van lijstjes, het aan klooien met elkaars bed, de stekkers eruit trekken van dure Talpa eigendommen, een jurk vernielen van 3000 euro?
  maandag 19 maart 2007 @ 19:05:36 #54
57011 bob_marley
pi_47445209
Misschien wordt huub wel gediscrimineert omdat ie de kleinste daar is
  maandag 19 maart 2007 @ 19:13:11 #55
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47445502
Dan mogen Amanda en Eric ook wel een waarschuwing m.b.t. het alcoholgebruik, die zitten vaak om 13.30 uur al aan de wijn en dan blijft het ook niet bij 1 fles.
Dat gezeik elke keer met die waarschuwingen richting Huub (ook al vind ik hem bar irritant worden als hij te veel gezopen heeft), BabyBorn Brian mag nou ook wel eens een waarschuwing, want wat die allemaal al geflikt heeft, dat is ook stuitend.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47445993
Wat echt schandalig kwalijk is ( en de reden waarom ik klaar ben met kijken naar deze zooi) is dat de redactie de andere bewoners machten en rechten geeft over een medebewoner!

Een zeer kwalijke zaak. Er is geen enkele sprake van objectiviteit of onafhankelijkheid meer. Andere bewoners moeten de hand in Huub's drankgedrag houden? Wat een smerige communistenstreek!
Met deze voprm van herverdeling ben ik het fundamenteel niet eens! Dit is werkelijk een absolute vorm van inmenging van het spel!

De volgende actie? Huubh moet aan een riempje en de andere bewoners moeten er voor zorgen dat hij op commando plast en poept? SCHANDALIG! Huub is een volwassen mens en heeft te maken met een regelboek en 'achter'! Nu bepaalt' achter' ( communiste Deborahahaha aanfluiting Flens ) dat hij gecontroleert moet/mag worden door zijn medebewoners??????

WAANZIN DIT! ZEER ONTERECHT!

En dan heb ik het niet eens over het zwaar onterechte uitblijven van waarschuwingen tegen Jaap en Brian ( de laatste mikt zelfs glas in het rond!!!! Werkelijk zo ongelofelijk crimineel die klojo conjo)
pi_47446156
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:04 schreef bob_marley het volgende:

Ja, je bent gewoon een debiel want.... Jaap heeft zowel tegen Huub als tegen Eric staan aanrijden als een gek! Hij heeft Huub meedere keren volkomen en totaal met zijn lichaam geaaid. Waarschuwing? NON! Welnee dan! Als Huub brian aait..... mag dat! Sterker nog, ik wou dat Huub brian een loden pijp in zijn nek zou laten rusten. Om hem kracht toe te wensen.
  maandag 19 maart 2007 @ 19:43:20 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_47446754
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:29 schreef Lieve het volgende:

Ja, je bent gewoon een debiel want.... Jaap heeft zowel tegen Huub als tegen Eric staan aanrijden als een gek! Hij heeft Huub meedere keren volkomen en totaal met zijn lichaam geaaid. Waarschuwing? NON! Welnee dan! Als Huub brian aait..... mag dat! Sterker nog, ik wou dat Huub brian een loden pijp in zijn nek zou laten rusten. Om hem kracht toe te wensen.
Mens, je hebt beloofd op te rotten.
Doe dat dan ook gewoon met je psychopatische posts.
  maandag 19 maart 2007 @ 19:47:47 #59
2018 PC eend
relativist
pi_47446959
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef APK het volgende:

[..]

Ik wou zeggen: gevalletje scanman
Maar dit lijkt mij idd iets ernstiger
  maandag 19 maart 2007 @ 20:19:41 #60
57011 bob_marley
pi_47448475
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:29 schreef Lieve het volgende:

[..]

Sterker nog, ik wou dat Huub brian een loden pijp in zijn nek zou laten rusten. Om hem kracht toe te wensen.
en dit noemt mij debiel

maja was natuurlijk ook makkelijk om erin te koppen you dickhead
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 20:37:04 #61
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_47449394
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef APK het volgende:

*aansluit*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_47453371
Voor hoelang geldt die regel voor Huub dat hij 3 glazen alcohol per dag mag drinken?
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat Huub een waarschuwing heeft gehad. Maar ik ben het er niet mee eens dat de rest weer eens buiten schot blijft.
pi_47453536
alleen als brian en jaap ook een waarschuwing hadden gekregen,

maar nu is de waarschuwing alleen voor huub oneerlijk

pi_47454162
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
Nog een niet te verwaarlozen punt.
* het aanranden van een dronken minderjarig meisje!
  maandag 19 maart 2007 @ 22:25:20 #65
6941 APK
Factual, I think.
pi_47454523
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:

Nog een niet te verwaarlozen punt.
* het aanranden van een dronken minderjarig meisje!
Minderjarig?
  maandag 19 maart 2007 @ 22:39:13 #66
2018 PC eend
relativist
pi_47455160
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:25 schreef APK het volgende:
Heb je nog meegekregen dat ze misschien wat met je idee gaan doen?
  maandag 19 maart 2007 @ 22:41:03 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_47455234
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:39 schreef PC eend het volgende:

Heb je nog meegekregen dat ze misschien wat met je idee gaan doen?
Crossen in de paardenbak?
  maandag 19 maart 2007 @ 22:48:08 #68
2018 PC eend
relativist
pi_47455530
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:41 schreef APK het volgende:

[..]

Crossen in de paardenbak?
pi_47458097
Mee eens dat hij een waarschuwing heeft gekregen, hopelijk komt Huub een beetje back on earth en word hij weer iets menselijker. Niet normaal gedrag heeft hij getoond de laatste tijd.
Petje af voor Brian dat hij zich onder controle heeft gehouden. Nu moet iedereen ook eens ophouden met para Brian. Ga je je eens verplaatsen in situaties.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:03:57 #70
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_47460647
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:59 schreef Bobbie28 het volgende:
Mee eens dat hij een waarschuwing heeft gekregen, hopelijk komt Huub een beetje back on earth en word hij weer iets menselijker. Niet normaal gedrag heeft hij getoond de laatste tijd.
Petje af voor Brian dat hij zich onder controle heeft gehouden. Nu moet iedereen ook eens ophouden met para Brian. Ga je je eens verplaatsen in situaties.
Brian popt zo af en toe wat natuurpillekes weg om rustig te blijven, hoezo nou petje af voor deze gast?
En verplaatsen in zijn situatie kan niemand alleen, moet je minstens een mannetje of 3 voor hebben.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_47475744
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:59 schreef Bobbie28 het volgende:
Brian heeft het voor zich zelf verpest om zich als een loverboy, dief neer te zetten, ik denk wel dat Huub van die waarschuwing heeft geleerd
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:17:05 #72
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47475908
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:13 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:

[..]

Brian heeft het voor zich zelf verpest om zich als een loverboy, dief neer te zetten, ik denk wel dat Huub van die waarschuwing heeft geleerd
Waarschijnlijk heeft Brian dit niet eens bewust gedaan, volgens mij is dat joch zo labiel als een konijn, of voordat hij de Kooi in ging, verslaafd aan het een of ander.
Toch niet normaal dat ze die fluim rustig houden met Diazepam?
En check die uitbarsting in de sportzaal, waar hij zichzelf in het gezicht slaat... puur psychotisch gedrag.
Ik denk dat de Buren bang zijn dat Brian zichzelf of andere medebewoners óf redactieleden iets aan doet.
Ik denk dat ze niet goed hebben ingeschat wat ze "in huis"haalden bij Tien.
Hij is gewoon compleet nuts, die gozer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elounda op 21-03-2007 07:26:04 ]
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47476412
Vind De para rat & Jaap ook een waarschuwing verdienen
Ik ben het niet altijd eens met Huubs zijn daden
Maar die 2 gaan ook soms te ver
  woensdag 21 maart 2007 @ 08:40:31 #74
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47499183
Ik vind dat zowel Huub, als Brian, als Jaap een waarschuwing verdienen voor hun gedrag.

Tevens dient u erop toe te zien dat Huub niet meer dan drie glazen alcohol per dag nuttigt.

Bovenstaande zin slaat als kut op dirk!
Erop toezien????????? Zoiets van: Ik keek erna, maar Huub hield zich er niet aan? En dan klikken ofzo?

Voorbeeld: Een man staat met een pistool gericht naar een kind. De agent zegt tegen mij: U dient erop toe te zien dat hij niet schiet. De man schiet toch en dan heb ik het gedaan waarschijnlijk? Nou, ik keek toch?

Wat een krom gedoe!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_47515931
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:28 schreef doeschi het volgende:
Vind De para rat & Jaap ook een waarschuwing verdienen
Ik ben het niet altijd eens met Huubs zijn daden
Maar die 2 gaan ook soms te ver
Ben het helemaal mee eens!
Blijf mij verbazen dat de Rat buiten schot blijft m.b.t waarschuwingen
Neem het voorbeeld van het fotolijstje van eric wat hij kapot gooide,is dat normaal?
Blijf het gevoel houden dat Ratface en de diva een aparte status genieten bij de redactie van de GK
Bij het vette zwijn denk ik weleens dat het een acteur is,niemand kan zo maf zijn en geselecteerd worden
pi_47520207
Huub zou er allang uit moeten liggen.. maar de directie wil dit niet dus gebeurd het ook niet.
pi_47526845
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:17 schreef Elounda het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Brian dit niet eens bewust gedaan, volgens mij is dat joch zo labiel als een konijn, of voordat hij de Kooi in ging, verslaafd aan het een of ander.
Toch niet normaal dat ze die fluim rustig houden met Diazepam?
En check die uitbarsting in de sportzaal, waar hij zichzelf in het gezicht slaat... puur psychotisch gedrag.
Ik denk dat de Buren bang zijn dat Brian zichzelf of andere medebewoners óf redactieleden iets aan doet.
Ik denk dat ze niet goed hebben ingeschat wat ze "in huis"haalden bij Tien.
Hij is gewoon compleet nuts, die gozer.
100 % mee eens
pi_47533845
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef APK het volgende:

[..]

Ben jij je keuringsdatum niet allang voorbij APK?
Kapotte en gebroken onderdelen die niet meer vervangen kunnen worden.... dan ben je afgekeurd. S5!
  donderdag 22 maart 2007 @ 00:22:07 #79
6941 APK
Factual, I think.
pi_47534211
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 00:07 schreef Lieve het volgende:

Ben jij je keuringsdatum niet allang voorbij APK?
Jij zou met Brian moeten daten, zelfde sublieme gevoel voor humor.
  donderdag 22 maart 2007 @ 00:25:17 #80
88457 Brillies
www.brillie.nl
pi_47534288
Nee, ik ben het er niet mee eens. Hij had heen gezonden moeten worden.
pi_47534370
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 00:22 schreef APK het volgende:

[..]

Jij zou met Brian moeten daten, zelfde sublieme gevoel voor humor.
Jij hebt dijenkletsers! Zal dan wel door de afmetingen van je dijen komen? Bij mij kletsen de dijen niet zo... zelf niet bij jouw....... humor
  donderdag 22 maart 2007 @ 00:30:34 #82
6941 APK
Factual, I think.
pi_47534423
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 00:28 schreef Lieve het volgende:

Jij hebt dijenkletsers! Zal dan wel door de afmetingen van je dijen komen? Bij mij kletsen de dijen niet zo... zelf niet bij jouw....... humor
Het was niet grappig bedoeld, gewoon een opgeluchte reaktie nav deze post:
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef Lieve het volgende:
MIJN STREAMS GAAN NU UIT!

IK HOEF NIET MEER!

DANK JE WEL TALPA!

IK HEB MIJN LEVEN TERUG!

Klaar met het kutzendertje tien!

Bezopen!
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 00:33:23 #83
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_47534497
Tsja Lieve, beloofd is beloofd.

* Cynix ® staat ook regelmatig op het punt om af te haken, maar klampt zich nog nét vast aan de laatste strohalmen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Admin donderdag 22 maart 2007 @ 07:22:40 #84
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47536862
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 00:33 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja Lieve, beloofd is beloofd.

* Cynix ® staat ook regelmatig op het punt om af te haken, maar klampt zich nog nét vast aan de laatste strohalmen.
Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik merk dat ik DGK moe begin te worden. Telkens als er iets staat te gebeuren, zoals het flippen van Brian, wordt er weer iemand in bescherming genomen. Deborah Flens heeft een zwak voor debiele, labiele en twisted as fuck persoonlijkheden als Jaap, Brian en Natasia en die krijgen dan ook allerlei privileges (jaap mag even een fanclub gaan regelen, natasia is vaker buiten de kooi dan erbinnen en brian mag opeens lekker motorcrossen - laten we hopen dat hij hard ten val komt). En niet alleen maken ze Huub nu een stukje saaier door hem te beperken, maar als hij zo aan de gang blijft met de Lieke teef wordt 'ie straks net zo saai als Bart ten tijde van Lesley
And now.... The end is near....

Huub moet los, en de bescherming die sommige bewoners genieten van 'achter' moet gewoon nokken. Dán kan het weer leuk worden. Sinds de laatste waarschuwing voor Huub en pro-brian actie van de febo merken we hier dat de streams weer minder vaak op staan en dat we er ook steeds minder behoefte aan hebben.
Als dit zo doorgaat hoop ik echt dat met de verkoop van talpa straks ook gewoon DGK wordt afgenokt. Als het niet op een eerlijke manier kan dan mag het wmb ook stoppen ook.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_47604864
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 07:22 schreef Danny het volgende:

[..]

, natasia is vaker buiten de kooi dan erbinnen en brian mag opeens lekker motorcrossen - laten we hopen dat hij hard ten val komt).
Dus dit zijn Huubs vrienden?
Mijn god, ik heb denk ik wat gemist dat jullie aan Brain zo erg vinden :S ik snap er de ballen van.
Dat je hem de dood wenst of ten val zegt genoeg over jezelf, ga ook DGK in wie weet bevalt het je.
Wat die Huub heeft gezegt tegen Nathael en in het begin tegen Jaap (dik maar kan er nu op dit moment niets aan doen) vind ik uit den boze!!!!!!! en dat is verre erger dan dat van Brain!
Wat ik ook gemist heb, een Brain zal nooit zeggen

Huub : 'Ik spuug op je moeders graf en dan mep ik haar dood en pis er op'

Dat iedereen dit is vergeten ON-gelovelijk wat een laag volk.

Mzzl ik ga werken
pi_47605011
quote:
Huub : 'Ik spuug op je moeders graf en dan mep ik haar dood en pis er op'
Tsja, wat moet je daar nou op zeggen ? Die opmerking is zo dom dat ie gewoon leuk word, ondanks dat het als extreem kwetsend bedoeld is. En dan word Huub ook nog geacht intelligent te zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47605159
ik ben het ermee eens dat inderdaad naast Huub ook ratjeB en j.aap een waarschuwing verdienen. Naast Huub, dus yeps, die waarschuwing van hem is terecht. En Huub kan indd ook opmerkingen maken die voor geen meter kunnen. Als ik al iemand die villa gun dan is het Syl, en anders Amanda 9hoewel ik die laatste eerde reen echt fatsoenlijke vent gun die het wel goed met haar voorheeft, stukkie goede begeleiding en Amanda komt wel terecht).

Eric is van de mannen de enige die zich enigzins waardig kan gedragen. En ja, ik heb een vreselijke antipathie richting ratjeB en j.aap. Daar ben ik gelukkig niet de enige in.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  zaterdag 24 maart 2007 @ 09:37:43 #88
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47605252
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 08:06 schreef Fonk het volgende:

[..]

Wat ik ook gemist heb, een Brain zal nooit zeggen

Nee inderdaad, omdat Brian doodsbenauwd is verkeerd over te komen, scheldt hij tegenwoordig in het papiamento..
pi_47607950
Overigens wel een raar bericht. Hij kan bijvoorbeeld 3 biertjes pakken of 3 longdrinks met whiskey, als hij het laatste nuttigd mag ik hopen dat hij wel iets voelt.
pi_47608092
Sorry laatste regel gemist.
pi_47736854
Nee natuurlijk niet, maar wat doe je tegen 'partijdige redactieleden' die Jaap en Brian géén officiële waarschuwing geven
Het slaat echt helemaal nergens op
Deborah Flens weet dat ook dondersgoed...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')