Ja onbetaalbaar moment was datquote:Op maandag 19 maart 2007 19:58 schreef kissa het volgende:
Morgen juf Judith die Braaaain op zijn donder geeft![]()
Dat had jou dan 10.000e gekostquote:Op maandag 19 maart 2007 19:58 schreef Sug4r het volgende:
Ik had hem allang op zijn dikke gezicht getimmerd![]()
Jep.. net als toen met Nathanael... Oh, wacht even... Nathanael zit thuis en Huub nietquote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef pietje008 het volgende:
[..]
Dat had jou dan 10.000e gekost
Dit soort uitlokking is gewoon deel van het spel natuurlijk, en het blijkt dat Huub zich makkelijk op laat naaien
De uitzending was niet zo pro huub, daarom zijn er waarschijnlijk niet zoveel reactiesquote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef Suikeroom het volgende:
aan de reacties te zien heb ik niks gemist.. dwdd is toch een betere keuze op dit tijdstip
Vind ik wel wat overtrokken.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Beetje saaie uitzending, en de preview van morgen belooft ook niet veel goeds.
Jaap is saai. Die ruzies beginnen gewoon te worden. En ze leiden ook nog eens tot niets, omdat bewoners worden teruggefloten zodra ze echt iemand door het lint lijken te krijgen.
Die ontslagrondes zitten ook potdicht, want er is een patstelling. Dus wat dan? Niks dus.
Ik kreeg bij deze uitzending het gevoel dat de houdbaarheidsdatum in zicht begint te komen.
Eens. Niet zo boeiend allemaal vanavond..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Beetje saaie uitzending, en de preview van morgen belooft ook niet veel goeds.
Jaap is saai. Die ruzies beginnen gewoon te worden. En ze leiden ook nog eens tot niets, omdat bewoners worden teruggefloten zodra ze echt iemand door het lint lijken te krijgen.
Die ontslagrondes zitten ook potdicht, want er is een patstelling. Dus wat dan? Niks dus.
Ik kreeg bij deze uitzending het gevoel dat de houdbaarheidsdatum in zicht begint te komen.
Ja, alleen jammer dat die zanglerares volledig over the top gaat met dat tuinhek-gekweel.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het verdriet van Sylvia is het meest oprecht wat totzover in De Gouden Kooi is geweest.
Ja, Huub laat zich behoorlijk kennen zo nu en dan.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef pietje008 het volgende:
[..]
Dat had jou dan 10.000e gekost
Dit soort uitlokking is gewoon deel van het spel natuurlijk, en het blijkt dat Huub zich makkelijk op laat naaien
Huub eruit wegens fysiek geweld, NL terug om Jaap uit te lokken en de cirkel is rond.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:33 schreef PC eend het volgende:
Jaap pikt het niet gaat in de tegenaanval en de aanvaller kan hier niet tegen (deze situatie komt me ook bekend voor).
Je geeft het zelf al aan... we hebben het allemaal al eens eerder gezien.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind ik wel wat overtrokken.
Nieuwkomer Jaap werd gepest door zo een beetje alle bewoners, dat is niet zo een heel gewone ruzie, dat gebeurd niet vaak, de vorige keer werd huub daar razendpopulair door.
Jaap pikt het niet gaat in de tegenaanval en de aanvaller kan hier niet tegen (deze situatie komt me ook bekend voor).
Ze worden wel vaak teruggefloten, vaak ook door hun medebewoners, wil je soms bloed zien?
Ja, deze situatie heeft zich al min of meer eerder voorgedaan, maar dat was toen een vrij succesvolle verhaallijn volgens mij en om hier dan gelijk het begin van het einde in te zien...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan... we hebben het allemaal al eens eerder gezien.
Ik hoef geen bloed te zien, maar ik vind het nu saai worden. En op zich ben ik wel benieuwd hoe ver mensen bereid zijn te gaan, zonder dat de redactie daar preventief op ingrijpt.
Ik vond het iets kleffigs hebben.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef Noisemaker het volgende:
Kreeg er wel kippevel van, het stukje met Wim Sonneveld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |