de middelste 3quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
Het is weer zover, mag de middelste 3 in cos 1034 vervangen worden door een #?
Die dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
de middelste 3
bedoel je niet de eerste ?
Wel zeuren dat mensen niet mogen discrimineren, maar ondertussen doe je hetzelfde tegenover iedereen met het down syndroomquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Maanvis het volgende:
Schatje!
[..]
Wel zeuren dat mensen niet mogen discrimineren, maar ondertussen doe je hetzelfde tegenover iedereen met het down syndroom
Het woord 'achterlijk' wordt al decennialang niet meer gebruikt voor mensen met het Down syndroom... mag het dan alsjeblieft voor andere zaken gebruikt worden?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Maanvis het volgende:
Schatje!
[..]
Wel zeuren dat mensen niet mogen discrimineren, maar ondertussen doe je hetzelfde tegenover iedereen met het down syndroom. Wat wil je nou eigenlijk liever, dat mensen uitgescholden worden om met welke huidskleur ze geboren zijn, of om bepaalde genetische ziektes die ze hebben meegekregen?
Zelfde geldt voor het woord neger... dat werd alleen in de tijd van de slavenhandel gebruikt...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het woord 'achterlijk' wordt al decennialang niet meer gebruikt voor mensen met het Down syndroom... mag het dan alsjeblieft voor andere zaken gebruikt worden?
Van dik hout zaagt men planken. Sorry, ik bedoel van 'hout met een fysieke beperking'.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor het woord neger... dat werd alleen in de tijd van de slavenhandel gebruikt...
Oh, okay. Ja, er zijn dus wel twee hele lappen verloren gegaan... ik was goed op dreefquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:58 schreef Gert het volgende:
Er zijn inderdaad autorisatie-problemen momenteel op FOK!
Het fijne weet ik er niet van, maar het probleem is bekend.
Hopelijk zijn er geen lappen tekst verloren gegaan.![]()
Vaak kun je de tekst terugvinden door de backbutton van de browser te gebruiken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
Oh, okay. Ja, er zijn dus wel twee hele lappen verloren gegaan... ik was goed op dreef![]()
Niets werkte in dit geval. Maar het was met Ctrl+c geen enkel probleem meerquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Vaak kun je de tekst terugvinden door de backbutton van de browser te gebruiken.
Een hele rare, namelijk IEquote:
In principe zou je toch na een of twee keer op de backbutton klikken jouw eigen tekst weer moeten zien, maar goed, dit is meer iets voor DIG.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Een hele rare, namelijk IEIk heb wel teruggebrowsed, maar ik kwam daarbij mijn eigen input niet meer tegen.
Ik heb wel vier keer naar vorige geklikt, en wie is DIG?quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
In principe zou je toch na een of twee keer op de backbutton klikken jouw eigen tekst weer moeten zien, maar goed, dit is meer iets voor DIG.
Digital Cornerquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
Ik heb wel vier keer naar vorige geklikt, en wie is DIG?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |