quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef Ferdii het volgende:
heeft amanda ook huub geen flikker genoemd?
1.
Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2.
Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Hoezo wat hebben de Iranezen jou misdaan dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:21 schreef Lieve het volgende:
Dit discriminatiegedoe is wel behoorlijk ernstig!
Dit KAN echt niet!
DIT IS NEDERLAND!
Dit kan echt niet!
Als mensen zich hier moeten verschuilen omdat ze dit soort behandelingen krijgen dan is er iets grondig en fundamenteel mis!
Ik schaam me voor dit soort inwoners in dit land!
Rot verdomme op naar Iran!
Sorry maar dat vind ik dus wel weer te ver gaan... Ik neem aan dat jij nl bent en stel je hebt een lada en je buurman heeft em ook, zijn dan alle nederlanders ladadebieltjes??????quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef BENJOLA het volgende:
alweer een doodsbedreiging in de kooi
loop door de poort huub en je kop lig van je romp
gek de 2e bedreiging voor als je buitenkomt
en de 2e gedaan door een antilliaan
zouden de vooroordelen dat zogenaamde discriminatie dan toch gewoon bestaan??
Idd. 'smerige vetklep' richting jaap en meer dingen van die strekking, daar had JAAP op in moeten springen.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef Spyderman het volgende:
De van Dale schrijft.
flik·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] homoseksueel
2 [inf.] iem. die niet te vertrouwen is
beide kloppen dus no porblemo.![]()
Huub tegen nathanael: "Ik steek een mes tussen je ribben" Even vergeten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef BENJOLA het volgende:
alweer een doodsbedreiging in de kooi
loop door de poort huub en je kop lig van je romp
gek de 2e bedreiging voor als je buitenkomt
en de 2e gedaan door een antilliaan
zouden de vooroordelen dat zogenaamde discriminatie dan toch gewoon bestaan??
Daar mag je niet voor je geaardheid uitkomen en in Nederland wel. Daarom zijn Iranezen ( net als mensen uit andere regimes waar homofilie niet is toegestaan) naar Nerderland komen om hier in vrijheid zichzelf te mogen zijn!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef OhMy.. het volgende:
[..]
Hoezo wat hebben de Iranezen jou misdaan dan?
Bye Bye snollie!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef scrabbie het volgende:
amanda moet eruit ze is in overtreding ze gooit dingen naar eric en dat mag dus niet meer . ze moet eruit want ze had al een waarschuwing daarvoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |