Je komt niet echt snugger over.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef smiley1982 het volgende:
Ja ik snap het spel wel hoor maar dit is echt discriminatie en dat mag niet
En op wat voor manier wordt hij dan niet gelijk behandeld?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef fredfik het volgende:
Hoofdstuk 1 Grondwet (volledige tekst)
Art. 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan
Idd, haar kunstje hebben we nu wel gezien.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef DaanDobber het volgende:
Amanda moet opflikkeren.
Wat de fuck heeft dat met dit onderwerp te maken?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef LindaK het volgende:
Begint aDEL nu toch een buikje te krijgen of is het de eetcursus van Joop
nou amandel is het onderwerpquote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft dat met dit onderwerp te maken?![]()
Ja idd. Disciminatie gaat echt wel verder dan iemand uitschelden voor flikker ofzo hoor. Stel dat Amanda Eric inderdaad als minder zou behandelen alleen maar omdat hij homo is, dan zou dat als discriminatie gezien kunnen worden. Als iemand flikker noemen al discriminatie is kunnen ze er allemaal wel uit....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:33 schreef itsme het volgende:
Wat een onzin dit weer zeg.![]()
Dan moeten ze bijna allemaal er uit want ze hebben allemaal wel wat grofs gezegd.
Nee eric is hypocriet, want amanda is lang niet de enige die hem flikker genoemd heeftquote:Op donderdag 5 april 2007 15:08 schreef Lieve het volgende:
AmanDel is Hypocriet? Toch? Dat heb ik met mijn eigen ogen gezien!Ik zat er naar te kijken
dat ze hypocriet is
![]()
Wanneer hij Joop had geheten had je hem Jaap genoemd.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef LindaK het volgende:
Begint aDEL nu toch een buikje te krijgen of is het de eetcursus van Joop
wat een zielig, hypocriet stakkertje is die Huub toch...quote:"Het laat toch precies zien wie ze is”, vindt de Oldenzaler. “Ik ben benieuwd of dit een staartje krijgt?”, vraagt Eric zich af. “Nou verwijdering uit de Villa lijkt mij”, reageert Huub direct. We zullen zien…
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef smiley1982 het volgende:
Amanda moet uit de kooi verwijdert worden omdat ze constant Eric pakt omdat hij homo is en dat kan niet de hele dag want dan vind ik dat ze moet vertrekken
Eindelijk iemand die het objectief bekijktquote:Op donderdag 5 april 2007 16:11 schreef xmaddon het volgende:
Natas pakt de hele tijd de moeder van Huub erbij, en bedreigt Huub en Eric, Huub mag het niet meer hebben over Natas haar kinderen, Aman noemt Eric de hele tijd Flikker, en dat is een scheldwoord voor een homo, dus natas weg(kan ze naar haar kinderen) en Amanda weg, kan ze naar haar hondjes![]()
![]()
Brian loves itquote:Op donderdag 5 april 2007 16:22 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Ze is gemeen en 'werkt' voortdurend onder de gordel.
Vroeger was alles beter he opa ! Flikker toch op man !quote:Op donderdag 5 april 2007 14:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het niveau van FOK! wordt aardig omhoog getild dankzij al die nieuwe users die voor DGK registreren.
Hij zei flikkerquote:Op donderdag 5 april 2007 16:32 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter he opa ! Flikker toch op man !![]()
Vieze vuile antilliaan is het zelfde als vieze vuile hagenaar.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:41 schreef lindaatjuh het volgende:
Hmm, heb ook al menig maal "vuile vieze antiliaan" voorbij horen komen vanuit huub z'n richting. Dus dan mogen Amanda en Huub er allebei uit lijkt mij. En zonder Huub houdt Eric het geen dag vol, dus ik denk dat Eric liever voor flikker uitgescholden wordt.
Vieze vuile antilliaan zijn minder prettige woorden voor antilliaanquote:Op donderdag 5 april 2007 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Vieze vuile antilliaan is het zelfde als vieze vuile hagenaar.
Flikker is een minder prettig woord voor Homo.
Ze weet niet eens wat het betekentquote:Op donderdag 5 april 2007 15:08 schreef Lieve het volgende:
AmanDel is Hypocriet? Toch? Dat heb ik met mijn eigen ogen gezien!Ik zat er naar te kijken
dat ze hypocriet is
![]()
behalve als men een getinte huisdskleur ofallochtoon of zwart is want dan dient men deze personen te bevoordelen en men noeme het dan positieve discriminatiequote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef fredfik het volgende:
op z;n zachts gezegt zijn " de buren" niet onder de indruk, tien staat dus boven de grondwet ofzo is wel duidelijk lijkt me, huub of erick spoken iets uit en de regels woorden meteen veranderd of volgt een waarschuwing,
Hoofdstuk 1 Grondwet (volledige tekst)
Art. 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan
bullshit.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Vieze vuile antilliaan is het zelfde als vieze vuile hagenaar.
Flikker is een minder prettig woord voor Homo.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef Spyderman het volgende:
De van Dale schrijft.
flik·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] homoseksueel
2 [inf.] iem. die niet te vertrouwen is
beide kloppen dus no porblemo.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |