de middelste 3quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
Het is weer zover, mag de middelste 3 in cos 1034 vervangen worden door een #?
Die dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
de middelste 3
bedoel je niet de eerste ?
Wel zeuren dat mensen niet mogen discrimineren, maar ondertussen doe je hetzelfde tegenover iedereen met het down syndroomquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Maanvis het volgende:
Schatje!
[..]
Wel zeuren dat mensen niet mogen discrimineren, maar ondertussen doe je hetzelfde tegenover iedereen met het down syndroom
Het woord 'achterlijk' wordt al decennialang niet meer gebruikt voor mensen met het Down syndroom... mag het dan alsjeblieft voor andere zaken gebruikt worden?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Maanvis het volgende:
Schatje!
[..]
Wel zeuren dat mensen niet mogen discrimineren, maar ondertussen doe je hetzelfde tegenover iedereen met het down syndroom. Wat wil je nou eigenlijk liever, dat mensen uitgescholden worden om met welke huidskleur ze geboren zijn, of om bepaalde genetische ziektes die ze hebben meegekregen?
Zelfde geldt voor het woord neger... dat werd alleen in de tijd van de slavenhandel gebruikt...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het woord 'achterlijk' wordt al decennialang niet meer gebruikt voor mensen met het Down syndroom... mag het dan alsjeblieft voor andere zaken gebruikt worden?
Van dik hout zaagt men planken. Sorry, ik bedoel van 'hout met een fysieke beperking'.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor het woord neger... dat werd alleen in de tijd van de slavenhandel gebruikt...
Oh, okay. Ja, er zijn dus wel twee hele lappen verloren gegaan... ik was goed op dreefquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:58 schreef Gert het volgende:
Er zijn inderdaad autorisatie-problemen momenteel op FOK!
Het fijne weet ik er niet van, maar het probleem is bekend.
Hopelijk zijn er geen lappen tekst verloren gegaan.![]()
Vaak kun je de tekst terugvinden door de backbutton van de browser te gebruiken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
Oh, okay. Ja, er zijn dus wel twee hele lappen verloren gegaan... ik was goed op dreef![]()
Niets werkte in dit geval. Maar het was met Ctrl+c geen enkel probleem meerquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Vaak kun je de tekst terugvinden door de backbutton van de browser te gebruiken.
Een hele rare, namelijk IEquote:
In principe zou je toch na een of twee keer op de backbutton klikken jouw eigen tekst weer moeten zien, maar goed, dit is meer iets voor DIG.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Een hele rare, namelijk IEIk heb wel teruggebrowsed, maar ik kwam daarbij mijn eigen input niet meer tegen.
Ik heb wel vier keer naar vorige geklikt, en wie is DIG?quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
In principe zou je toch na een of twee keer op de backbutton klikken jouw eigen tekst weer moeten zien, maar goed, dit is meer iets voor DIG.
Digital Cornerquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
Ik heb wel vier keer naar vorige geklikt, en wie is DIG?![]()
quote:in ieder geval verbieden om nog langer discriminerende uitlatingen te doen jegens bewoners en iig users er op aan te spreken. Kijk, sommige dingen kunnen best, maar ik krijg nu echt het idee dat het gebeurd om elkaar juist te dissen en dat ergert mij ontzettend, want we zakken naar hetzelfde niveau als ALLE bewoners in dat huis en daar stonden we tot nu toe toch boven leek mij.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:18 schreef chloe het volgende:
[..]
als het je hier niet bevalt ga je toch terug daar mag je je mond geen eens open doen,ben blij dat je hier mag wonen en zo niet neem dat tuig van de kooi mee,daarom is nederland zo verrot door het tuig dat uit het buitenland komt op de goede na natuurlijkdie mogen hier nog heel heel lang blijven dus altijd!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:21 schreef chloe het volgende:
[..]
nee flikker jij op ga je eigen land verzieken met je criminelen niet ons landje!
Wat begrijp jij nou niet aan op de USER spelen en op de BEWONER spelen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:25 schreef Prosac het volgende:
beetje hypocriet vind je niet NotoriousJW, dit mag niet, maar jij mag te pas en te onpas je homohaat tentoonspreiden?
heb ik daar iets over gezegd?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef NotoriousJw het volgende:
(en ik ben gewoon vol blank/ wit Nederlands)
Normaal werkt dat idd uitstekend, met die error 47 (sessid) werkte dat helaas nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
In principe zou je toch na een of twee keer op de backbutton klikken jouw eigen tekst weer moeten zien, maar goed, dit is meer iets voor DIG.
Door unanieme stemming van zijn medebewoners. Dat het 'maar' 50.000 euro is, komt doordat de bewoners het niet eens konden worden. Het bedrag zakte na iedere stemming.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:19 schreef Varen het volgende:
IK heb een vraag, maar weet niet waar ik hem kan posten. Brian zegt telkens dat hij 50000 euro heeft,zie deze quote van zijn weblog:
Vandaag is het officieel 6 maanden geleden dat Natasia en ik de villa binnen kwamen. Ik weet nog heel goed hoe Gordon me appartement omsingeld had met een camera ploeg en een dikke zwarte corvette. Ik kwam voor de beslissing te staan of ik per direct de villa in wou gaan en daardoor kans zou maken op ¤100.000. Na héél weinig tijd om erover na te denken heb ik toen besloten om mee te gaan en gelukkig heeft het me toen ¤50.000 opgeleverdGod bless
Hoe is hij hier aan gekomen en heeft hij dit geld al?
Vast bedankt voor het antwoord![]()
goh, die is ook net dicht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:10 schreef PC eend het volgende:
Ik begrijp dat dubbeltopics gesloten worden, maar sommigen hebben een nogal een merkwaardige OP, ik dacht dat dat ook werd meegenomen in de beoordeleing van welke dicht moet?
De OP van deze bv politie dan vond ik die andere toch beter met wat uitleg enzo
BEDANKTquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Door unanieme stemming van zijn medebewoners. Dat het 'maar' 50.000 euro is, komt doordat de bewoners het niet eens konden worden. Het bedrag zakte na iedere stemming.
Het geld is (meen ik me te herinneren) voor zijn moeder die financiele moeilijkheden heeft.
Erg fijn om te horen is dit niet, als je kanker in je familie hebt meegemaakt. Je kunt m.i. ook op een nette manier een hekel hebben aan een bewoner in DGK, zonder hem dood te hoeven wensen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Kan Huub het helpen dat Brian een kankerlijer is? De mevrouw die komt heeft de pech dat ze de ziekte van Brian per ongeluk op haar bord heeft gekregen. Kon ze hem maar teruggeven aan de rechtmatige eigenaar (brian). Want als iemand die ziekte verdient en zou horen te hebben dan is dat Brian
Mee eens!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Erg fijn om te horen is dit niet, als je kanker in je familie hebt meegemaakt. Je kunt m.i. ook op een nette manier een hekel hebben aan een bewoner in DGK, zonder hem dood te hoeven wensen.
Kan dat niet als standaardregel ingevoerd worden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
Wat ík wel eens heb: "STERF, ONZINNIG TONG-TOPIC!:"
Dusquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens!
En het hoeft niet eens "net", op FOK!. maar iemand kanker toewensen is ook hier dik over de grens.
Gele kaarten gaan per seizoen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus
Gele kaart die na een maand verloopt?
Zit ik de hele tijd voor niks MED te checken![]()
Iemand die steeds een connectie legt tussen afkomst en crimineel gedrag, krijgt hier ook problemen hoor, laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef voyeur het volgende:
Ik geloof dat Gert vooral van de ras en homo kaart een punt wil maken, maar consequent Brian of zijn broer een crimineel noemen op grond van zijn geboorteland is net zo beledigend. Dat op Fok toelaten is vragen om problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |