quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:28 schreef BENJOLA het volgende:
oke heb het al gezien nep autos en nepagenten
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef monique.t het volgende:
Niks nep
Dit is een normalen proceduren
Zodra je in gesprek bent met hun en de verbinding word verbroken zijn ze verplicht om te gaan kijken
yup, je immers nooit of aan de andere kant de hoorn er word opgegooid door een verdachte die ondertussen iemand mishandeld oid.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef monique.t het volgende:
Niks nep
Dit is een normalen proceduren
Zodra je in gesprek bent met hun en de verbinding word verbroken zijn ze verplicht om te gaan kijken
Ach dit is discriminatie en dat soort dingen en dat mag je aangeven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:08 schreef Bobbie28 het volgende:
Lachen die eric! Wat een aansteller. Ik kan me voorstellen dat je het niet lukt vind om gepest te worden maar heeft hij dat zelf ook niet op zijn geweten? Kan me nog wel wat dingetjes herinneren waar hij zich schuldig aan heeft gemaakt maarja dat is de arme jongen natuurlijk vergeten.
elounda is dat marrokaans???quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:31 schreef Elounda het volgende:
Pleur toch op met die rottopics van jou. Die voegen niets toe..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
elounda is dat marrokaans marokkaans???
Jij komt ook nogal triest over..quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef BENJOLA het volgende:
mooi dat we allemaal mensen zijn en spelfouten kunnen maken is alleen vervelend dat wanneer je er een ander op aanspreekt je zelf foutloos moet gaan schrijven en vooral iemand zoals jij met een hbo opleiding (Elounda is een Grieks badplaats. Ffe Google-en en je had het geweten. )
geeft niet hoor alleen je hebt er meerdere ook in andere antwoorden!!
en laat me raden de badplaats waar jij je vliesje kwijtgeraakt bent en nog steeds van die jongen droomt
en jouw favoriete wipplaats voegt voor mij geen waarde toe snappie
dat kind spoort echt niet hoorquote:verkrachting van mijn hondjes!”,
What the..quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:06 schreef DiDijo het volgende:
Amanda heeft vernomen dat Eric aangifte aan het doen is en besluit zelf ook actie te ondernemen. “Ik ga hem aangeven voor verkrachting van mijn hondjes!”, roept de 19-jarige. “Kijk of je achter het nummer van de dierenbescherming kan komen, dan gaan we ze bellen”, zegt Natasia. En Amanda snelt naar de telefoon. “Hij heeft ze in een kist gestopt en geknepen, en ik had zoiets van nou dat kan niet dus ik ga de politie bellen!”, vertelt Amanda door de telefoon. “Zo, zo zie je maar”, zegt ze trots tegen Eric als ze langs hem loopt. Zullen er maatregelen komen?
Ow, leuk. Je hebt de moeite genomen om mijn postgeschiedenis eens door te lezen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef BENJOLA het volgende:
mooi dat we allemaal mensen zijn en spelfouten kunnen maken is alleen vervelend dat wanneer je er een ander op aanspreekt je zelf foutloos moet gaan schrijven en vooral iemand zoals jij met een hbo opleiding (Elounda is een Grieks badplaats. Ffe Google-en en je had het geweten. )
geeft niet hoor alleen je hebt er meerdere ook in andere antwoorden!!
en laat me raden de badplaats waar jij je vliesje kwijtgeraakt bent en nog steeds van die jongen droomt
en jouw favoriete wipplaats voegt voor mij geen waarde toe snappie
ik heb niet alles terug hoeven kijken hoor maar ik dacht eerst ach een fout kunnen we allemaal maken maar na 3 berichtjes van je zag ik dat het gewoon stelselmatig isquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ow, leuk. Je hebt de moeite genomen om mijn postgeschiedenis eens door te lezen.
Je hebt je best gedaan, want je geeft hier informatie weg, die in een grijs verleden door mij in andere fora is geplaatst. Helaas heb je niet goed gelezen (dat kun je blijkbaar ook niet) want de informatie die jij hierboven prijsgeeft is niet geheel correct. Maar goed, je bent wel even zoet geweest, dus![]()
Neem in het vervolg dan ook de moeite om DGK- COSSEN en andere DGK topics door te lezen, in plaats van allerlei waardeloze topics te openen, vol met bagger.
Doei!
Is dit nou het enige forum waar je nog niet geband bent ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:29 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ik heb niet alles terug hoeven kijken hoor maar ik dacht eerst ach een fout kunnen we allemaal maken maar na 3 berichtjes van je zag ik dat het gewoon stelselmatig is
net als dat jij alleen een afzeikerig antwoord kunt geven want dat valt ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |