abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48064999
oke heb het al gezien nep autos en nepagenten
pi_48065035
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:28 schreef BENJOLA het volgende:
oke heb het al gezien nep autos en nepagenten
pi_48065070
weer een striptease?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_48065549
Niks nep
Dit is een normalen proceduren
Zodra je in gesprek bent met hun en de verbinding word verbroken zijn ze verplicht om te gaan kijken
pi_48065584
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef monique.t het volgende:
Niks nep
Zodra je in gesprek bent met hun en de verbinding word verbroken zijn ze verplicht om te gaan kijken
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 6 april 2007 @ 01:08:51 #6
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48066054
.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_48066214
een truuk van zion die politie
je icoon is te groot, max 100kB
pi_48066531
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef monique.t het volgende:
Niks nep
yup, je immers nooit of aan de andere kant de hoorn er word opgegooid door een verdachte die ondertussen iemand mishandeld oid.
hardcoholic
pi_48066559
kANSLOOS
pi_48066672
ja de criminelen zelf zullen het wel kansloos vinden zoals sommige forumbezoekers haahahah
  vrijdag 6 april 2007 @ 03:11:36 #11
2018 PC eend
relativist
pi_48068051
Ik vind dit echt belachelijk, ze willen kennelijk weer de krant halen ofzo
Als de redactie het echt zover vindt gaan dan hadden ze zelf toch al eerder kunnen ingrijpen door amanda daarop toe te spreken
En ik verwacht dat anderen nu ook aangifte willen gaan doen, maar ik denk niet dat die dat mogen doen
Dan is het dus weer gescript
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_48068060
Pfffff...
pi_48069278
Lachen die eric! Wat een aansteller. Ik kan me voorstellen dat je het niet lukt vind om gepest te worden maar heeft hij dat zelf ook niet op zijn geweten? Kan me nog wel wat dingetjes herinneren waar hij zich schuldig aan heeft gemaakt maarja dat is de arme jongen natuurlijk vergeten.
pi_48070531
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:08 schreef Bobbie28 het volgende:
Lachen die eric! Wat een aansteller. Ik kan me voorstellen dat je het niet lukt vind om gepest te worden maar heeft hij dat zelf ook niet op zijn geweten? Kan me nog wel wat dingetjes herinneren waar hij zich schuldig aan heeft gemaakt maarja dat is de arme jongen natuurlijk vergeten.
Ach dit is discriminatie en dat soort dingen en dat mag je aangeven.
Kan je zelfs 2 jaar voor krijgen.
pi_48070718
Politie in de gouden kooi
Geplaatst op 06-04 om 00:34
De politie is gearriveerd bij de villa. Eric moet naar ze toe voor zijn verhaal. Ondertussen heeft Amanda het maar over haar hondjes die opgesloten zouden zijn. Eric had 1 hond in een open kist gedaan en hem daarna er weer uitgehaald. Amanda heeft nogal veel gedronken en blijft maar dezelfde zinnen herhalen.
De politie laat weten geen aangifte op te nemen in de villa.
Ze vinden de zaak wel ernstig genoeg, en Eric moet zelf naar het bureau om aangifte te doen. Wat hij ook zeker gaat doen. Amanda gaat maar door met sarren en zet eigenlijk ook de politie voor gek. "" Je bent een flikker" roept ze nog maar is tegen Eric. Daarbij wil ze ook de slaapkamer waar huub en Eric slapen niet uit. Ze blijft die bezetten samen met Jaap.
Misschien is het voor Amanda verstandiger om te gaan slapen in haar eigen bed!
Wat voor gevolgen zal dit voor haar hebben?
een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd
pi_48070965
Ze is gewoon echt zo dom, dat als ze zichzelf terug ziet en weer uit de kooi stapt het niet eens snapt wat ze fout heeft gedaan.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  vrijdag 6 april 2007 @ 10:31:15 #17
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48071359
Pleur toch op met die rottopics van jou. Die voegen niets toe..
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_48072904
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:31 schreef Elounda het volgende:
Pleur toch op met die rottopics van jou. Die voegen niets toe..
elounda is dat marrokaans???
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:18:37 #19
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48073057
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef BENJOLA het volgende:

[..]

elounda is dat marrokaans marokkaans???

Omg....

Elounda is een Grieks badplaats. Ffe Google-en en je had het geweten.

[ Bericht 26% gewijzigd door Elounda op 06-04-2007 11:32:37 ]
pi_48074396
mooi dat we allemaal mensen zijn en spelfouten kunnen maken is alleen vervelend dat wanneer je er een ander op aanspreekt je zelf foutloos moet gaan schrijven en vooral iemand zoals jij met een hbo opleiding (Elounda is een Grieks badplaats. Ffe Google-en en je had het geweten. )
geeft niet hoor alleen je hebt er meerdere ook in andere antwoorden!!
en laat me raden de badplaats waar jij je vliesje kwijtgeraakt bent en nog steeds van die jongen droomt
en jouw favoriete wipplaats voegt voor mij geen waarde toe snappie
pi_48074776
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef BENJOLA het volgende:
mooi dat we allemaal mensen zijn en spelfouten kunnen maken is alleen vervelend dat wanneer je er een ander op aanspreekt je zelf foutloos moet gaan schrijven en vooral iemand zoals jij met een hbo opleiding (Elounda is een Grieks badplaats. Ffe Google-en en je had het geweten. )
en laat me raden de badplaats waar jij je vliesje kwijtgeraakt bent en nog steeds van die jongen droomt
Jij komt ook nogal triest over..
pi_48074964
Amanda heeft vernomen dat Eric aangifte aan het doen is en besluit zelf ook actie te ondernemen. “Ik ga hem aangeven voor verkrachting van mijn hondjes!”, roept de 19-jarige. “Kijk of je achter het nummer van de dierenbescherming kan komen, dan gaan we ze bellen”, zegt Natasia. En Amanda snelt naar de telefoon. “Hij heeft ze in een kist gestopt en geknepen, en ik had zoiets van nou dat kan niet dus ik ga de politie bellen!”, vertelt Amanda door de telefoon. “Zo, zo zie je maar”, zegt ze trots tegen Eric als ze langs hem loopt. Zullen er maatregelen komen?
pi_48075015
quote:
verkrachting van mijn hondjes!”,
dat kind spoort echt niet hoor
pi_48075883
Wat heeft hij gedaan? De hondjes geaaid? Want dat is natuurlijk verkrachting in het woordenboek van Delletje. Alsof zij weet wat verkrachting is, zij heeft waarschijnlijk nog nooit nee gezegt tegen een vleesboom,, de slet.
pi_48076255
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:06 schreef DiDijo het volgende:
Amanda heeft vernomen dat Eric aangifte aan het doen is en besluit zelf ook actie te ondernemen. “Ik ga hem aangeven voor verkrachting van mijn hondjes!”, roept de 19-jarige. “Kijk of je achter het nummer van de dierenbescherming kan komen, dan gaan we ze bellen”, zegt Natasia. En Amanda snelt naar de telefoon. “Hij heeft ze in een kist gestopt en geknepen, en ik had zoiets van nou dat kan niet dus ik ga de politie bellen!”, vertelt Amanda door de telefoon. “Zo, zo zie je maar”, zegt ze trots tegen Eric als ze langs hem loopt. Zullen er maatregelen komen?
What the.. Die Amanda..
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:08:27 #26
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48079123
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef BENJOLA het volgende:
Ow, leuk. Je hebt de moeite genomen om mijn postgeschiedenis eens door te lezen.
Je hebt je best gedaan, want je geeft hier informatie weg, die in een grijs verleden door mij in andere fora is geplaatst. Helaas heb je niet goed gelezen (dat kun je blijkbaar ook niet) want de informatie die jij hierboven prijsgeeft is niet geheel correct. Maar goed, je bent wel even zoet geweest, dus

Neem in het vervolg dan ook de moeite om DGK- COSSEN en andere DGK topics door te lezen, in plaats van allerlei waardeloze topics te openen, vol met bagger.
Doei!

[ Bericht 2% gewijzigd door Elounda op 06-04-2007 14:27:29 ]
pi_48081301
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:08 schreef Elounda het volgende:

[..]

Ow, leuk. Je hebt de moeite genomen om mijn postgeschiedenis eens door te lezen.
Je hebt je best gedaan, want je geeft hier informatie weg, die in een grijs verleden door mij in andere fora is geplaatst. Helaas heb je niet goed gelezen (dat kun je blijkbaar ook niet) want de informatie die jij hierboven prijsgeeft is niet geheel correct. Maar goed, je bent wel even zoet geweest, dus

Neem in het vervolg dan ook de moeite om DGK- COSSEN en andere DGK topics door te lezen, in plaats van allerlei waardeloze topics te openen, vol met bagger.
Doei!
ik heb niet alles terug hoeven kijken hoor maar ik dacht eerst ach een fout kunnen we allemaal maken maar na 3 berichtjes van je zag ik dat het gewoon stelselmatig is
net als dat jij alleen een afzeikerig antwoord kunt geven want dat valt ook op
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:03:21 #28
2018 PC eend
relativist
pi_48082207
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:29 schreef BENJOLA het volgende:

[..]

ik heb niet alles terug hoeven kijken hoor maar ik dacht eerst ach een fout kunnen we allemaal maken maar na 3 berichtjes van je zag ik dat het gewoon stelselmatig is
net als dat jij alleen een afzeikerig antwoord kunt geven want dat valt ook op
Is dit nou het enige forum waar je nog niet geband bent ofzo
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator vrijdag 6 april 2007 @ 16:12:20 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48082478
OK, bedankt maar weer voor het verneuken van een topic.
Dag.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')