na ja, Diva-wannebee Eric kon zijn eigen belofte niet waar maken, kreeg gisteren vlijmscherp te horen dat hij waterboy van Huub was en zie daar: Eric bloeit op als slachtofferhomo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja boeiend, ik vind 't aanstellerij en degene aan wie ik 't bericht postte ook![]()
Nee, de nieuwe. Bijna net zo erg als de N-wordquote:
Uiteraard. Haar gedrag is niet meer goed te praten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef Clank het volgende:
Straks wordt Amanda helemaal gek, want Brian gaat haar nu ook afvallen.![]()
Dat heb je al snel met zo'n hoedje ^_^quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is duidelijk bang van de gevolgen. Hij probeert Eric tot rust te krijgen, Amanda blijft echter gooien met bommen en handgranaten. Zelfs Brian staat voor lul.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is duidelijk bang van de gevolgen. Hij probeert Eric tot rust te krijgen, Amanda blijft echter gooien met bommen en handgranaten. Zelfs Brian staat voor lul.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef Charmian het volgende:
Brian als mediatorhet moe nie gekker worden
![]()
Jij bedoelt in een onbewoond eiland?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee gewoon als een leuk mens, leuke vrouw
Was ik gewoon even benieuwd naar...
ik zet 200 euro op neequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:57 schreef scanman01 het volgende:
Zal het een keer gaan doordringen? Ik gok op
Je mag een homo gewoon een flikker noemen net zo als dat je een flikker homo mag noemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Eric krijgt weer de middelvinger van Amanda.
De redactie moet echt een standpunt innemen en Amanda een keigarde sanctie geven.
Ze snapt nog steeds niet dat ze Eric rustig een sukkel en een lul mag noemen, maar géén flikker.
Deed ze dat Echt????quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Eric krijgt weer de middelvinger van Amanda.
De redactie moet echt een standpunt innemen en Amanda een keigarde sanctie geven.
Ze snapt nog steeds niet dat ze Eric rustig een sukkel en een lul mag noemen, maar géén flikker.
Mensen met 1 hersencel denken alles te mogenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Je mag een homo gewoon een flikker noemen net zo als dat je een flikker homo mag noemen
Jij was toch degene die zei dat een Homo een Flikker is.. en nu doe je net alsof het 2 verschillende dingen zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Je mag een homo gewoon een flikker noemen net zo als dat je een flikker homo mag noemen
Tuurlijk.... en vroeger mocht je negers gewoon nikkers noemen en nikkers gewoon negers.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |