Tuurlijk, het niveau is laag, en tuurlijk, Eric stelt zich aan, dat zeg ik ook. Ik vind wel dat als we ons even binnen die scheldwoorden discussie mengen dat 't nog niet van gelijk niveau is, zoals velen hier en binnen dat huis wel beweren. Schelden is niet schelden. Dat dikke apensmoel was volgens mij ook gericht op Brian, wat is daar precies erg aan ? Zei hij dat omdat Brian zogenaamd 'antilliaans' is? (Lees: antilliaans accent heeft) Vind jij Antillianen nou typisch apen dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Schelden is schelden.
Gisteren zei Huub "Dikke Apensmoel"
Ze zjin allemaal even erg daar, en ik stoor me enorm aan de slachtofferrol die Eric zich aan meet, en de morele verontwaardiging, die Huub op eens sinds de streamlock vannacht ten toon spreidt.
Inderdaad, zo kijk ik er ook tegenaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:40 schreef Sammy-S het volgende:
Amanda en Brian zijn niet homofoob en zij discrimineren de homo's niet, vind ik. Zij willen alleen Eric persoonlijk aanpakken. En Eric is (En Huub min of meer ook) de enige die in deze kwestie de homo's op een “slechte” manier promoot.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn hier mensen die Amanda leuk vinden![]()
Nee maar Silvia zie je zowiezo niet, verder vind ik Huub een grote slijmbal , gisteren liet hij Huub vallen als een baksteen, en nu er wat te rellen valt is hij er als de kippen bij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Zie jij ergens Sylvia op de bank zitten?
Leuk? Jij bedoelt Kuch Kuchi?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
GERT: BAN!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:43 schreef maril het volgende:
[..]
Nee maar Silvia zie je zowiezo niet, verder vind ik Huub een grote slijmbal , gisteren liet hij Huub vallen als een baksteen, en nu er wat te rellen valt is hij er als de kippen bij.
Ja hoor,quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het wel een aardig meisje, maar ja ze is echt zooooooo dom, leuk vind ik haar daarom niet. Alle achterlijke opmerkingen maken haar zo on-leuk. Maarja, aardig vind ik haar wel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
The F-wordquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Zooooo sneu dat Brian en Amanda nu alleen zeggen F's.........
Nee hoor. Zoals Huub net ook zei zijn 90% op de hand van Eric en 10% op de hand van Amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:40 schreef Taurus het volgende:
Het enige wat er aan de hand is, is dat Eric het erg vindt dat Amanda flikker zegt, en dat vinden de meesten van ons aanstellerij. That's it, de argumenten dat Huub en Eric net zo erg zijn want dit en dit is gezegd: dat is net zo goed niet erg. Dus zij stellen zich ook aan.
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:45 schreef Clank het volgende:
Brian gaat nu Amanda uitleggen dat ze toch fout bezig is geweest... om zijn eigen hachie te redden. Is zich gek geschrokken van de reacties op de Gaykrant.nl.!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:48 schreef FdW het volgende:
Alle pannekoeken ( aanwijzingen ) lijken op elkaar. Debs ga een vak leren!!
Nee, het gaat er niet om dat ze hem flikker noemt... het gaat erom dat ze discrimineerd om te zeggen (bijv) "Verboden voor Flikkers" .... en hij heeft nog gelijk ook!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:40 schreef Taurus het volgende:
Het enige wat er aan de hand is, is dat Eric het erg vindt dat Amanda flikker zegt,
Nouja boeiend, ik vind 't aanstellerij en degene aan wie ik 't bericht postte ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zoals Huub net ook zei zijn 90% op de hand van Eric en 10% op de hand van Amanda.
Amanda snabt het niet he?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
Eric geeft Brian het artikel uit de Telegraaf. Amanda wil het niet lezen maar wil de foto wel even zien.
na ja, Diva-wannebee Eric kon zijn eigen belofte niet waar maken, kreeg gisteren vlijmscherp te horen dat hij waterboy van Huub was en zie daar: Eric bloeit op als slachtofferhomo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja boeiend, ik vind 't aanstellerij en degene aan wie ik 't bericht postte ook![]()
Nee, de nieuwe. Bijna net zo erg als de N-wordquote:
Uiteraard. Haar gedrag is niet meer goed te praten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef Clank het volgende:
Straks wordt Amanda helemaal gek, want Brian gaat haar nu ook afvallen.![]()
Dat heb je al snel met zo'n hoedje ^_^quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is duidelijk bang van de gevolgen. Hij probeert Eric tot rust te krijgen, Amanda blijft echter gooien met bommen en handgranaten. Zelfs Brian staat voor lul.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is duidelijk bang van de gevolgen. Hij probeert Eric tot rust te krijgen, Amanda blijft echter gooien met bommen en handgranaten. Zelfs Brian staat voor lul.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef Charmian het volgende:
Brian als mediatorhet moe nie gekker worden
![]()
Jij bedoelt in een onbewoond eiland?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee gewoon als een leuk mens, leuke vrouw
Was ik gewoon even benieuwd naar...
ik zet 200 euro op neequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:57 schreef scanman01 het volgende:
Zal het een keer gaan doordringen? Ik gok op
Je mag een homo gewoon een flikker noemen net zo als dat je een flikker homo mag noemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Eric krijgt weer de middelvinger van Amanda.
De redactie moet echt een standpunt innemen en Amanda een keigarde sanctie geven.
Ze snapt nog steeds niet dat ze Eric rustig een sukkel en een lul mag noemen, maar géén flikker.
Deed ze dat Echt????quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Eric krijgt weer de middelvinger van Amanda.
De redactie moet echt een standpunt innemen en Amanda een keigarde sanctie geven.
Ze snapt nog steeds niet dat ze Eric rustig een sukkel en een lul mag noemen, maar géén flikker.
Mensen met 1 hersencel denken alles te mogenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Je mag een homo gewoon een flikker noemen net zo als dat je een flikker homo mag noemen
Jij was toch degene die zei dat een Homo een Flikker is.. en nu doe je net alsof het 2 verschillende dingen zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Je mag een homo gewoon een flikker noemen net zo als dat je een flikker homo mag noemen
Tuurlijk.... en vroeger mocht je negers gewoon nikkers noemen en nikkers gewoon negers.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Borga het volgende:
[..]
In de war met de hele wereld. De hele wereld vind haar toch ook een slet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:02 schreef Liess het volgende:
"Jij hebt mij ook een slet en snol genoemd"
Is ze in de war met Brian?
Echt niet, die is bangquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:03 schreef Dogga het volgende:
brian kiest stiekem de kant van eric?
Ik zou mijn berichtje nog een keer rustig doorlezen met je ouders erbij, misschien kunnen die je helpenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:01 schreef Liess het volgende:
[..]
Jij was toch degene die zei dat een Homo een Flikker is.. en nu doe je net alsof het 2 verschillende dingen zijn?
Kan je op dit forum mensen negeren btw?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
Snol is niet op Amanda van toepassing maar slet wel
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, Amanda, lellebel, slettenbak, sloerie, slons
Wat doe je hier ? Beetje geenstijl taaltje...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef Gigageil het volgende:
Als ik nog geen hekel had aan heaumeaux dan kreeg ik het nu wel.......
God God, wat een obstinaat ventje is Eric zeg......ik blijf het een ranzig mannetje vinden![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik zou mijn berichtje nog een keer rustig doorlezen met je ouders erbij, misschien kunnen die je helpen
Alle hoeren denk ik die willen vast niet op haar lijken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef Charmian het volgende:
Nu vraag ik me toch eigenlijk serieus af welke gemeenschap zich gediscrimineerd zou voelen als ze Amanda een 'snol' noemen![]()
Over het algemeen draagt die groep het met trots. Dat zie je aan Amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef Charmian het volgende:
Nu vraag ik me toch eigenlijk serieus af welke gemeenschap zich gediscrimineerd zou voelen als ze Amanda een 'snol' noemen![]()
Ze heeft dan ook een ander rokje aan dan gisteren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:07 schreef blomst het volgende:
Gisteren kwam het door de hondjes maar vandaag komt het door dat ze slet is genoemd.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap legt het verschil duidelijk uit: 'voor de slettengroep is er geen wetgeving'
hehe ...... zou ze het nu snappen?
Er is een Krispy die helemaal idolaat is van Natasa en Brian dus de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Ook alleen maar omdat ze gelezen schijnt te hebben dat de persvoorlichter van dgk zegt druk bezig te zijn et het uitzoeken van sancties en of Amanda hiervoor naar huis moet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
Natasia neemt het serieus op.
Het zal me jeuken waarom maar ik zie Amanda heel erg graag vertrekken. Al vanaf dag één.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:08 schreef noekje het volgende:
Ze heeft dan ook een ander rokje aan dan gisteren.
Flikker is ook geen discrimatie (samenvatting eerdere lange post).quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Hoevaak heb je mij jou slet horen noemen"
Amanda: "Heel erg vaak"
Eric: "Twee keer. De eerste keer heb ik excuses voor aangeboden. En slet is geen discriminatie"
Amanda; "Voor mij wel"![]()
![]()
Hou maar op Eric, want dit gaat niet werken. Je KUNT deze discussie met haar niet voeren.
LIjkt me een goede ontwikkeling. Amanda eruit, Nena erinquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:10 schreef snetje het volgende:
telegraaf
Een woordvoerder van Tien laat weten: "Het is heel goed mogelijk dat er een sanctie volgt tegen Amanda. Daar zijn we ons nog over aan het beraden."
Ze krijgt hoog uit een waarschuwing en meer niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:10 schreef snetje het volgende:
telegraaf
Een woordvoerder van Tien laat weten: "Het is heel goed mogelijk dat er een sanctie volgt tegen Amanda. Daar zijn we ons nog over aan het beraden."
Ik niet!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:11 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft Brian zich keihard horen uitspreken?
Jij moet gewoon afscheid vh leven nemen want jij wordt diep ongelukkig van alles en iedereen, kwel jezelf niet langerquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef Gigageil het volgende:
Als ik nog geen hekel had aan heaumeaux dan kreeg ik het nu wel.......
God God, wat een obstinaat ventje is Eric zeg......ik blijf het een ranzig mannetje vinden![]()
Wél als je 'flikkers' bepaalde dingen ontzegt, en dat is nou net wat Amanda meerdere keren gedaan heeft gisteren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Flikker is ook geen discrimatie (samenvatting eerdere lange post).
Nou ja, Eric ontzegde Amanda haar avondmaal. Is voor zo'n snol ook niet leukquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
Wél als je 'flikkers' bepaalde dingen ontzegt, en dat is nou net wat Amanda meerdere keren gedaan heeft gisteren.
"er zijn genoeg kontenbonkers op de wereld"quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wél als je 'flikkers' bepaalde dingen ontzegt, en dat is nou net wat Amanda meerdere keren gedaan heeft gisteren.
Komt vast als we moeten betalen voor de streams, hoopt dat er dan toch nog een paar streamers zo gek zijn om te betalenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef Napster het volgende:
Komt die nieuwe bewoner vanavond? Zal wel niet
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap denkt dat het strafbaar is om over de holocaust te praten ......![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef _martijn_ het volgende:
Het is strafbaar om over de holocaust te praten............ tuurlijk Jaap
...alle 4 zonder buffers ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef grazygirl het volgende:
hebben jullie goede streams?
Nee 't ontkennen ervan. Wat natuurlijk belachelijk is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap denkt dat het strafbaar is om over de holocaust te praten ......![]()
Yup, ik voel een knuffelhomo als buddy aankomen....quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ineens houdt BANJ heel veel van alle homo's. Dit krijgt ook iets engs hoor.
Ontkennen is wel strafbaar (volgens mij)quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef _martijn_ het volgende:
Het is strafbaar om over de holocaust te praten............ tuurlijk Jaap
Ik herken opeens nenuwachtig en zerveus !quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is echt crisis bij BANJ. Vooral Brian is heel nenuwachtig en zerveus ......
[afbeelding]
Inderdaad!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ontkennen is wel strafbaar (volgens mij)
quote:
Uit de mond van Amandaquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
Eric is plastic.
Das lullig, ik 4.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef solara4 het volgende:
ik heb maar 1 stream
Gewoon die mensen eruit zetten, deur op slot doen en fotootje op Funda plaatsenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, Eric ontzegde Amanda haar avondmaal. Is voor zo'n snol ook niet leuk.
Ik vind het allemaal een storm in een glas water. Niet netjes, maar wat kun je verwachten met Amanda in de hoofdrol..
... ik hoop dat vanavond de nieuwe oude bewoner komt. Eigenlijk hoop ik van harte dat Neentje er weer in komt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef grazygirl het volgende:
Begint die Brian weer met ze tupac of whatevergaat er binnen nu en een half uur nog wat gebeuren? moet zo naar verjaardag
Jah erg ook zeg de dame die iedere 10 jaar een lading silliconen kan toevoegen omdat er nog steeds geen ultime opgepompte tieten BESTAAN. Dus jah eigenlijk moet ze wel winnen of hoerig een pooier bv Brian aan de haak slaan, want iedere 10 jaar 5000-10000 euro is toch een hoop centen voor een paar tieten die trouwens nog lelijk zijn ook.quote:
Nee joh, Amanda en Nena allebei in 't huis. Geweldig tochquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:21 schreef Tissik het volgende:
Ik hoop toch zo, dat tegelijkertijd met de binnenkomst van de nieuwe oude bewoner, Amoebe het huis uit gesodemieterd wordt! Afvoeren op exact dezelfde wijze zoals ze ook gekomen is, en laat het dan alsjeblieft Nena zijn die terugkeert.
Als het Nena zou zijn dan zou het de meest mooie entree kunnen zijn. Dat hadden ze niet eens kunnen scripten want wat zijn de kansen. De gelegenheid is er nu.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:21 schreef Tissik het volgende:
Ik hoop toch zo, dat tegelijkertijd met de binnenkomst van de nieuwe oude bewoner, Amoebe het huis uit gesodemieterd wordt! Afvoeren op exact dezelfde wijze zoals ze ook gekomen is, en laat het dan alsjeblieft Nena zijn die terugkeert.
DAT zou echt leuk zijn ... hoewel ik me ook een beetje op de spanningen tussen Neen en BANJ verheug.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:21 schreef Tissik het volgende:
Dat wordt vette oorlog! Bombs away!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
DAT zou echt leuk zijn ... hoewel ik me ook een beetje op de spanningen tussen Neen en BANJ verheug.
De weddingplanner voor Jaapquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Als het Nena zou zijn dan zou het de meest mooie entree kunnen zijn. Dat hadden ze niet eens kunnen scripten want wat zijn de kansen. De gelegenheid is er nu.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:21 schreef Tissik het volgende:
Ze zou iedere willekeurige heteroseksueel ook de hele dag voor Flikker uitschelden, het heeft ëcht niets te maken met homoseksualiteit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda heeft het niets tegen geaardheid .... ze heeft iets tegen Eric.
Weet ik niet precies, het is al een hele oude. Koot en Bie wellicht ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef demins het volgende:
[..]
Ik herken opeens nenuwachtig en zerveus !Waar was dat ook alweer uit...?
Sorry, Gert
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef fladdie het volgende:
wie wil mij even een link geven naar goede streams
Deze heb ik (no problems nu)quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef fladdie het volgende:
ik luister steeds even en dan gaat bij mij de knop uit, dit kan ik niet de hele tijd aanhorenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Knap dat we kunnen luisteren naar deze shit van Billie, Snollie en Brainless![]()
... als ik eerlijk ben luister ik naar die shit met een voorraadje nicotine en alcohol hoor. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Knap dat we kunnen luisteren naar deze shit van Billie, Snollie en Brainless![]()
Brainless vertelt over het "feit" dat SHE alle verhalen over BANJ de wereld in helpt en alle waarheden verdraait en dat wij, arme streamers alles van SHE geloven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Join the clubquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... als ik eerlijk ben luister ik naar die shit met een voorraadje nicotine en alcohol hoor. Maar dat terzijde.
Ikke ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... als ik eerlijk ben luister ik naar die shit met een voorraadje nicotine en alcohol hoor. Maar dat terzijde.
wie niet??quote:
Daarom gaat die wedstrijd ook niet door, Amanda is er dan niet meer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
De kookwedstrijd gaat dus zaterdag niet door. Die zou toch echt eerst op zaterdag zijn.
Hopelijk gaat Amanda die überhaupt niet meemaken.
Drie dagen geleden werd al verteld dat het een week was uitgesteld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
De kookwedstrijd gaat dus zaterdag niet door. Die zou toch echt eerst op zaterdag zijn.
Hopelijk gaat Amanda die überhaupt niet meemaken.
Amen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:31 schreef Tissik het volgende:
Het is echt te dol voor woorden, om te luisteren naar hoe BANJ de dingen zo weten te verdraaien. En dan roept Brrrian nog: de mensen kunnen er wel doorheen kijken!
Nou inderdaad Brrrian, dat kunnen de mensen inderdaad!
Wat een miezerige sneue sukkels.
...LOL ... die indruk begin ik nu toch ook te krijgen !!!quote:
gezondheidquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...LOL ... die indruk begin ik nu toch ook te krijgen !!!
Ach .. .what the fuck .... PROOST !!!!
Pfff zucht ben niet alleen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef fladdie het volgende:
Kook anders is het niet te hardenquote:
Ja dat zijn DE echte 'miljonairs'quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef jacqjacq het volgende:
brian met dat rare hoedje
amanda in haar ordi corset
jaap in zijn roze niet-gewassen-sportpolo
het is een lekker stel samen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef jacqjacq het volgende:
brian met dat rare hoedje
amanda in haar ordi corset
jaap in zijn roze niet-gewassen-sportpolo
het is een lekker stel samen
Liever een flossende Jaap dan een naakte of sportende.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef Copycat het volgende:
Lekkere stream. Een flossende Jaap.
Dat is vermoeiend hoor, zware lichamelijke inspanning...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Waarom kreunt Jaap zo als hij flost?
die kleding kan japio dan weer als flossdraad gebruikenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me wel es af wat Amanda aan kleding aan trekt al het echt warm gaat worden.![]()
Hoe verzint ze het weerquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef Dark het volgende:
Aman heeft spijt als haar (touw) op haar hoofd dat ze Eric erin gehouden heeft.
Komt er weer eeen extra spearribje uit. Verrassing !!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Waarom kreunt Jaap zo als hij flost?
Ik denk niet dat hij het over de fokkers in het algemeen heeft, want die schijnen nogal moeite te hebben met objectief redenerenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:31 schreef Tissik het volgende:
Het is echt te dol voor woorden, om te luisteren naar hoe BANJ de dingen zo weten te verdraaien. En dan roept Brrrian nog: de mensen kunnen er wel doorheen kijken!
Nou inderdaad Brrrian, dat kunnen de mensen inderdaad!
Wat een miezerige sneue sukkels.
ja dat heeft ze al een keer of wat geroepen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef Dark het volgende:
Aman heeft spijt als haar (touw) op haar hoofd dat ze Eric erin gehouden heeft.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
Melissa is ook aan de telefoon de mooiste!![]()
van wie denk je dat ze al die domheid heeft?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef Napster het volgende:
Amanda snapt het nog steeds niet
Wat een ontzettend dom kind, heb medelijden met haar familie
Goeie cap bright .... maarre gadverdegadverdamme !!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BANJ heeft spoedberaad. Japio gaat ff riant z'n tanden flossen..........
Personeel voor een feestquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:40 schreef jacqjacq het volgende:
met wie bellen ze ?
Die stopt JdM er dagelijks persoonlijk inquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe komt al dat geld in die jackpot eigenlijk?
amandel is een sneue speling der natuur soms heb je zo n exemplaar in de fokkerij wordt zoiets geelimineerd en in de mensenwereld zetten ze zulke dingen in DGK ter lering ende vermaekquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
van wie denk je dat ze al die domheid heeft?
Ja? Vervelend en lastig voor je...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het over de fokkers in het algemeen heeft, want die schijnen nogal moeite te hebben met objectief redeneren![]()
Mail Mevr. D Flens zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:42 schreef Marelle het volgende:
Hoezo Goede Vrijdag Brian?? Nog schijnheiliger doen dan je al bent GATVER!!!!!!!!
En Amanda moet naar huis, tegen dat domme kind valt niet te praten. Als iets zwart is en zij vindt dat het wit is blijft ze dat volhouden. Hoe komt dit domme kind zo verschrikkelijk dom?! Wat voor opvoeding heeft deze del gehad?? Volgens mij heeft ze nog nooit van normen en waarden gehoord. Ik begrijp absoluut niet dat DGK redactie haar erin houdt, ze bederft het hele spel met al haar dommigheid!!
Ik luister ook naar die streams. Erg vrolijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
SHE heeft weer de grootste lol met het uitnodigen van het personeel van DGK, ter ere van de 200e uitzending van DGK
Wolrd of difference,.
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef noekje het volgende:
Ze willen de hondjes groen verven.
Jij doet het heel aardig toch, met je pro Brian-coillega's?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het over de fokkers in het algemeen heeft, want die schijnen nogal moeite te hebben met objectief redeneren![]()
die komt niet want Amandel en aanhang, kunnen zich alles veroorlovenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef johnboy210965 het volgende:
waar blijft de brief voor amanda
en dit schreef ik eerder:quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef voyeur het volgende:
De Cossen zijn niet meer zo leuk sinds iedereen scheldt, doodsverwensingen uit ('ik ben vrouw en helemaal niet agressief, maar snollie mogen ze van achteren door Fries laten nemen tot ze smeekt om genade en dan slacht ik haar persoonlijk en pis haar schedel vol') en iedere post doet vergezellen van een kots smiley.
Anyway, on topic, een aanklacht wegens discriminatie is onzin. Niemand wordt benadeeld in DGK op grond van zijn ras, geloof of sexuele overtuiging. Dat Eric geen pannekoekje kreeg was niet omdat hij de herenliefde prefereert, maar omdat hij Amanda niet mee wou laten eten en ze kwaad was.
Er wordt gewoon flikker geroepen en dat is hooguit beledigend. Net als vetklep, snol, hoer, etc. Het zou mijn huis niet zijn, maar no way heeft justitie interesse in beledigingen in huiselijke kring. De scheldwoorden in deze Cossen zijn nog wel erger en die worden gepubliceerd. Als officier van justitie zou ik me nog eerder opwinden over de uitlatingen hier die immers een veel permanenter en publieker karakter hebben (het uitschelden en beledigen van derden) dan de vluchtiger streams van een stel huisgenoten.
Ik geloof dat Gert vooral van de ras en homo kaart een punt wil maken, maar consequent Brian of zijn broer een crimineel noemen op grond van zijn geboorteland is net zo beledigend. Dat op Fok toelaten is vragen om problemen.
Leest mevrouw D.Flens deze inzendingen niet dan..........?quote:
Die aktie zie ik liever bij haar bont jassenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dit eigenlijk toch wel leuke hondje wordt dus binnenkort door Huub en Eric groen geverfd met kleurgel.
Goeie tip van kapster Anita!![]()
[afbeelding]
dat zou een hele domme zet zijn, ik hoop niet dat ze dat doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef noekje het volgende:
Ze willen de hondjes groen verven.
Marrije de BOBquote:
nou!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:48 schreef johnboy210965 het volgende:
waar natasia steets meer bij she zit daar is het leuk ze word waker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |