Joh, ze kunnen "eens" niet eens spellen... dan heb je voor "fontein" toch minimaal HBO nodigquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
waarom kan niemand fontein spellen?
Dat is het in principe ook.... het had eigenlijk een tag-topic moeten zijn maar helaas... je tag is kennelijk in de trein blijven liggenquote:
hou is op!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:44 schreef kleinzusje het volgende:
is de vontein al uit ?
Ik mis mijn tagje!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het in principe ook.... het had eigenlijk een tag-topic moeten zijn maar helaas... je tag is kennelijk in de trein blijven liggen![]()
Doe maar aangiftequote:
Je moet je spullen in de trein dan ook goed in de gaten houden, voor je het weet komt er een kutnewbiequote:Op vrijdag 6 april 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mis mijn tagje!![]()
We waren nog maar zo kort samen!
"Parting is such sweet sorrow..."
Misschien is het wel toepasselijker om die merklap even op haar buik te stikken... met een kruissteekjequote:Op vrijdag 6 april 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
je kan die merklap nu ook wel op je buik schrijven![]()
jammer, ga mezelf maar in slaap jankenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
je kan die merklap nu ook wel op je buik schrijven![]()
Nog snel een hapje ijs tegen het verdriet? Pecan-caramel!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
jammer, ga mezelf maar in slaap janken![]()
![]()
dag liefquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is het wel toepasselijker om die merklap even op haar buik te stikken... met een kruissteekje![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog snel een hapje ijs tegen het verdriet? Pecan-caramel!![]()
Ja en dan naakt kotsend in badquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog snel een hapje ijs tegen het verdriet? Pecan-caramel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |