http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef fladdie het volgende:
wie wil mij even een link geven naar goede streams
Deze heb ik (no problems nu)quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef fladdie het volgende:
ik luister steeds even en dan gaat bij mij de knop uit, dit kan ik niet de hele tijd aanhorenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Knap dat we kunnen luisteren naar deze shit van Billie, Snollie en Brainless![]()
... als ik eerlijk ben luister ik naar die shit met een voorraadje nicotine en alcohol hoor. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Knap dat we kunnen luisteren naar deze shit van Billie, Snollie en Brainless![]()
Brainless vertelt over het "feit" dat SHE alle verhalen over BANJ de wereld in helpt en alle waarheden verdraait en dat wij, arme streamers alles van SHE geloven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Join the clubquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... als ik eerlijk ben luister ik naar die shit met een voorraadje nicotine en alcohol hoor. Maar dat terzijde.
Ikke ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... als ik eerlijk ben luister ik naar die shit met een voorraadje nicotine en alcohol hoor. Maar dat terzijde.
wie niet??quote:
Daarom gaat die wedstrijd ook niet door, Amanda is er dan niet meer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
De kookwedstrijd gaat dus zaterdag niet door. Die zou toch echt eerst op zaterdag zijn.
Hopelijk gaat Amanda die überhaupt niet meemaken.
Drie dagen geleden werd al verteld dat het een week was uitgesteld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
De kookwedstrijd gaat dus zaterdag niet door. Die zou toch echt eerst op zaterdag zijn.
Hopelijk gaat Amanda die überhaupt niet meemaken.
Amen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:31 schreef Tissik het volgende:
Het is echt te dol voor woorden, om te luisteren naar hoe BANJ de dingen zo weten te verdraaien. En dan roept Brrrian nog: de mensen kunnen er wel doorheen kijken!
Nou inderdaad Brrrian, dat kunnen de mensen inderdaad!
Wat een miezerige sneue sukkels.
...LOL ... die indruk begin ik nu toch ook te krijgen !!!quote:
gezondheidquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...LOL ... die indruk begin ik nu toch ook te krijgen !!!
Ach .. .what the fuck .... PROOST !!!!
Pfff zucht ben niet alleen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef fladdie het volgende:
Kook anders is het niet te hardenquote:
Ja dat zijn DE echte 'miljonairs'quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef jacqjacq het volgende:
brian met dat rare hoedje
amanda in haar ordi corset
jaap in zijn roze niet-gewassen-sportpolo
het is een lekker stel samen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef jacqjacq het volgende:
brian met dat rare hoedje
amanda in haar ordi corset
jaap in zijn roze niet-gewassen-sportpolo
het is een lekker stel samen
Liever een flossende Jaap dan een naakte of sportende.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef Copycat het volgende:
Lekkere stream. Een flossende Jaap.
Dat is vermoeiend hoor, zware lichamelijke inspanning...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Waarom kreunt Jaap zo als hij flost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |