In de war met de hele wereld. De hele wereld vind haar toch ook een slet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:02 schreef Liess het volgende:
"Jij hebt mij ook een slet en snol genoemd"
Is ze in de war met Brian?
Echt niet, die is bangquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:03 schreef Dogga het volgende:
brian kiest stiekem de kant van eric?
Ik zou mijn berichtje nog een keer rustig doorlezen met je ouders erbij, misschien kunnen die je helpenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:01 schreef Liess het volgende:
[..]
Jij was toch degene die zei dat een Homo een Flikker is.. en nu doe je net alsof het 2 verschillende dingen zijn?
Kan je op dit forum mensen negeren btw?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
Snol is niet op Amanda van toepassing maar slet wel
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, Amanda, lellebel, slettenbak, sloerie, slons
Wat doe je hier ? Beetje geenstijl taaltje...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef Gigageil het volgende:
Als ik nog geen hekel had aan heaumeaux dan kreeg ik het nu wel.......
God God, wat een obstinaat ventje is Eric zeg......ik blijf het een ranzig mannetje vinden![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik zou mijn berichtje nog een keer rustig doorlezen met je ouders erbij, misschien kunnen die je helpen
Alle hoeren denk ik die willen vast niet op haar lijken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef Charmian het volgende:
Nu vraag ik me toch eigenlijk serieus af welke gemeenschap zich gediscrimineerd zou voelen als ze Amanda een 'snol' noemen![]()
Over het algemeen draagt die groep het met trots. Dat zie je aan Amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef Charmian het volgende:
Nu vraag ik me toch eigenlijk serieus af welke gemeenschap zich gediscrimineerd zou voelen als ze Amanda een 'snol' noemen![]()
Ze heeft dan ook een ander rokje aan dan gisteren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:07 schreef blomst het volgende:
Gisteren kwam het door de hondjes maar vandaag komt het door dat ze slet is genoemd.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap legt het verschil duidelijk uit: 'voor de slettengroep is er geen wetgeving'
hehe ...... zou ze het nu snappen?
Er is een Krispy die helemaal idolaat is van Natasa en Brian dus de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Ook alleen maar omdat ze gelezen schijnt te hebben dat de persvoorlichter van dgk zegt druk bezig te zijn et het uitzoeken van sancties en of Amanda hiervoor naar huis moet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
Natasia neemt het serieus op.
Het zal me jeuken waarom maar ik zie Amanda heel erg graag vertrekken. Al vanaf dag één.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:08 schreef noekje het volgende:
Ze heeft dan ook een ander rokje aan dan gisteren.
Flikker is ook geen discrimatie (samenvatting eerdere lange post).quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Hoevaak heb je mij jou slet horen noemen"
Amanda: "Heel erg vaak"
Eric: "Twee keer. De eerste keer heb ik excuses voor aangeboden. En slet is geen discriminatie"
Amanda; "Voor mij wel"![]()
![]()
Hou maar op Eric, want dit gaat niet werken. Je KUNT deze discussie met haar niet voeren.
LIjkt me een goede ontwikkeling. Amanda eruit, Nena erinquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:10 schreef snetje het volgende:
telegraaf
Een woordvoerder van Tien laat weten: "Het is heel goed mogelijk dat er een sanctie volgt tegen Amanda. Daar zijn we ons nog over aan het beraden."
Ze krijgt hoog uit een waarschuwing en meer niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:10 schreef snetje het volgende:
telegraaf
Een woordvoerder van Tien laat weten: "Het is heel goed mogelijk dat er een sanctie volgt tegen Amanda. Daar zijn we ons nog over aan het beraden."
Ik niet!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:11 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft Brian zich keihard horen uitspreken?
Jij moet gewoon afscheid vh leven nemen want jij wordt diep ongelukkig van alles en iedereen, kwel jezelf niet langerquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef Gigageil het volgende:
Als ik nog geen hekel had aan heaumeaux dan kreeg ik het nu wel.......
God God, wat een obstinaat ventje is Eric zeg......ik blijf het een ranzig mannetje vinden![]()
Wél als je 'flikkers' bepaalde dingen ontzegt, en dat is nou net wat Amanda meerdere keren gedaan heeft gisteren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Flikker is ook geen discrimatie (samenvatting eerdere lange post).
Nou ja, Eric ontzegde Amanda haar avondmaal. Is voor zo'n snol ook niet leukquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
Wél als je 'flikkers' bepaalde dingen ontzegt, en dat is nou net wat Amanda meerdere keren gedaan heeft gisteren.
"er zijn genoeg kontenbonkers op de wereld"quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wél als je 'flikkers' bepaalde dingen ontzegt, en dat is nou net wat Amanda meerdere keren gedaan heeft gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |