Tuurlijk, het niveau is laag, en tuurlijk, Eric stelt zich aan, dat zeg ik ook. Ik vind wel dat als we ons even binnen die scheldwoorden discussie mengen dat 't nog niet van gelijk niveau is, zoals velen hier en binnen dat huis wel beweren. Schelden is niet schelden. Dat dikke apensmoel was volgens mij ook gericht op Brian, wat is daar precies erg aan ? Zei hij dat omdat Brian zogenaamd 'antilliaans' is? (Lees: antilliaans accent heeft) Vind jij Antillianen nou typisch apen dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Schelden is schelden.
Gisteren zei Huub "Dikke Apensmoel"
Ze zjin allemaal even erg daar, en ik stoor me enorm aan de slachtofferrol die Eric zich aan meet, en de morele verontwaardiging, die Huub op eens sinds de streamlock vannacht ten toon spreidt.
Inderdaad, zo kijk ik er ook tegenaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:40 schreef Sammy-S het volgende:
Amanda en Brian zijn niet homofoob en zij discrimineren de homo's niet, vind ik. Zij willen alleen Eric persoonlijk aanpakken. En Eric is (En Huub min of meer ook) de enige die in deze kwestie de homo's op een “slechte” manier promoot.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn hier mensen die Amanda leuk vinden![]()
Nee maar Silvia zie je zowiezo niet, verder vind ik Huub een grote slijmbal , gisteren liet hij Huub vallen als een baksteen, en nu er wat te rellen valt is hij er als de kippen bij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Zie jij ergens Sylvia op de bank zitten?
Leuk? Jij bedoelt Kuch Kuchi?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
GERT: BAN!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:43 schreef maril het volgende:
[..]
Nee maar Silvia zie je zowiezo niet, verder vind ik Huub een grote slijmbal , gisteren liet hij Huub vallen als een baksteen, en nu er wat te rellen valt is hij er als de kippen bij.
Ja hoor,quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het wel een aardig meisje, maar ja ze is echt zooooooo dom, leuk vind ik haar daarom niet. Alle achterlijke opmerkingen maken haar zo on-leuk. Maarja, aardig vind ik haar wel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
The F-wordquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Zooooo sneu dat Brian en Amanda nu alleen zeggen F's.........
Nee hoor. Zoals Huub net ook zei zijn 90% op de hand van Eric en 10% op de hand van Amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:40 schreef Taurus het volgende:
Het enige wat er aan de hand is, is dat Eric het erg vindt dat Amanda flikker zegt, en dat vinden de meesten van ons aanstellerij. That's it, de argumenten dat Huub en Eric net zo erg zijn want dit en dit is gezegd: dat is net zo goed niet erg. Dus zij stellen zich ook aan.
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:45 schreef Clank het volgende:
Brian gaat nu Amanda uitleggen dat ze toch fout bezig is geweest... om zijn eigen hachie te redden. Is zich gek geschrokken van de reacties op de Gaykrant.nl.!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:48 schreef FdW het volgende:
Alle pannekoeken ( aanwijzingen ) lijken op elkaar. Debs ga een vak leren!!
Nee, het gaat er niet om dat ze hem flikker noemt... het gaat erom dat ze discrimineerd om te zeggen (bijv) "Verboden voor Flikkers" .... en hij heeft nog gelijk ook!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:40 schreef Taurus het volgende:
Het enige wat er aan de hand is, is dat Eric het erg vindt dat Amanda flikker zegt,
Nouja boeiend, ik vind 't aanstellerij en degene aan wie ik 't bericht postte ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zoals Huub net ook zei zijn 90% op de hand van Eric en 10% op de hand van Amanda.
Amanda snabt het niet he?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
Eric geeft Brian het artikel uit de Telegraaf. Amanda wil het niet lezen maar wil de foto wel even zien.
na ja, Diva-wannebee Eric kon zijn eigen belofte niet waar maken, kreeg gisteren vlijmscherp te horen dat hij waterboy van Huub was en zie daar: Eric bloeit op als slachtofferhomo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja boeiend, ik vind 't aanstellerij en degene aan wie ik 't bericht postte ook![]()
Nee, de nieuwe. Bijna net zo erg als de N-wordquote:
Uiteraard. Haar gedrag is niet meer goed te praten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef Clank het volgende:
Straks wordt Amanda helemaal gek, want Brian gaat haar nu ook afvallen.![]()
Dat heb je al snel met zo'n hoedje ^_^quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is duidelijk bang van de gevolgen. Hij probeert Eric tot rust te krijgen, Amanda blijft echter gooien met bommen en handgranaten. Zelfs Brian staat voor lul.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is duidelijk bang van de gevolgen. Hij probeert Eric tot rust te krijgen, Amanda blijft echter gooien met bommen en handgranaten. Zelfs Brian staat voor lul.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef Charmian het volgende:
Brian als mediatorhet moe nie gekker worden
![]()
Jij bedoelt in een onbewoond eiland?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee gewoon als een leuk mens, leuke vrouw
Was ik gewoon even benieuwd naar...
ik zet 200 euro op neequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:57 schreef scanman01 het volgende:
Zal het een keer gaan doordringen? Ik gok op
Je mag een homo gewoon een flikker noemen net zo als dat je een flikker homo mag noemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Eric krijgt weer de middelvinger van Amanda.
De redactie moet echt een standpunt innemen en Amanda een keigarde sanctie geven.
Ze snapt nog steeds niet dat ze Eric rustig een sukkel en een lul mag noemen, maar géén flikker.
Deed ze dat Echt????quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Eric krijgt weer de middelvinger van Amanda.
De redactie moet echt een standpunt innemen en Amanda een keigarde sanctie geven.
Ze snapt nog steeds niet dat ze Eric rustig een sukkel en een lul mag noemen, maar géén flikker.
Mensen met 1 hersencel denken alles te mogenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Je mag een homo gewoon een flikker noemen net zo als dat je een flikker homo mag noemen
Jij was toch degene die zei dat een Homo een Flikker is.. en nu doe je net alsof het 2 verschillende dingen zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Je mag een homo gewoon een flikker noemen net zo als dat je een flikker homo mag noemen
Tuurlijk.... en vroeger mocht je negers gewoon nikkers noemen en nikkers gewoon negers.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |