Afgezien van het feit dat je mij dingen verwijt die ik niet gezegd heb??quote:Op donderdag 5 april 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat kun jij doordenderen op punten die je uit je duim zuigt
Ik heb kleinzusje niet genegeerd, ik was even weg. En zodra ik zag dat kleinzusje ermee zat, heb ik vriendelijk op haar gereageerd en waren we er meteen uit. Tegen de tijd dat ik weer in de COS keek, had Gert de op al aangepast.
Zo, nu mag jij voor de derde keer vertellen wat ik ondanks dat alles volgens jou TOCH heb gedaan![]()
Je zweepje staat prachtig in dit topic, maar verder vind ik het opgeblazen onzin. Als ik het druk heb met het reageren op de zaken hier i.v.m. mijn OP, en allereerst wil uitzoeken waarom kleinzusje gekwetst is, komt het niet ook nog eens in me op dat de OP veranderd moet worden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat je mij dingen verwijt die ik niet gezegd heb??
En ik heb dus nog steeds niet gezegd dat je Kleinzusje genegeerd hebt ik heb al diverse malen gezegd dat je haar uitstekende tip genegeerd hebt.
Waar haal jij trouwens het gore lef vandaan om in het tweede COS-topic dat jij ooit geopend hebt even de regels te gaan veranderenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:14 schreef Disana het volgende:
Maar ze heeft wel gelijk: wat een onvoorstelbaar GEZEIK om een tweede COS die iemand ooit ever opende. Eerlijk gezegd snap ik niet waar het allemaal vandaan komt, tenzij de streams te saai waren.
Nee we zijn aan t zoenen... hoe moeilijk is de TT??quote:Op donderdag 5 april 2007 18:46 schreef Varen het volgende:
Hebben jullie ruzie
jij lebbert ook iedereen af die zich aanbiedt hierquote:Op donderdag 5 april 2007 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee we zijn aan t zoenen... hoe moeilijk is de TT??![]()
Mootie, vertrel eens wat die mongolensmiley betekent die jij bij een hoop van jouw posts plaatst...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
jij lebbert ook iedereen af die zich aanbiedt hier![]()
geamuseerd de wenkbrauwen optrekken, mongolenstyle ^_^quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Mootie, vertrel eens wat die mongolensmiley betekent die jij bij een hoop van jouw posts plaatst...
Zoiets: ^-^
Jaloers?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
[..]
jij lebbert ook iedereen af die zich aanbiedt hier![]()
Lees eens voordat je over een subdraadje tussen anderen oordeelt. Verder lijkt mij dat kleinzusje en ik zelf prima kunnen oordelen over onze communicatie.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:38 schreef Leandra het volgende:
Disana, je schrijft prachtige streamverslagen en uitstekende updates, maar zoals APK je pas al een keer gezegd heeft, je lijkt soms een beetje moeite te hebben met het inschatten van wat serieus is en wat niet.
Op zich is dat niet erg, maar het lijkt me sterk dat Kleinzusje even stoom kwam afblazen in het Hooligan topic omdat ze gekwetst was.
Ik vind het meer op een schattig poesje lijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef mootie het volgende:
geamuseerd de wenkbrauwen optrekken, mongolenstyle ^_^
Meid, degene die er het grootste drama van maakte dat je de OP verknalde was je zelf...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees eens voordat je over een subdraadje tussen anderen oordeelt. Verder lijkt mij dat kleinzusje en ik zelf prima kunnen oordelen over onze communicatie.
Oh, en je bent natuurlijk vrij een mening over mij te geven als je denkt dat die goed aansluit bij jouw insteek in dit 'Hoe Iemand De OP Verknalde!!!' dramaMaar dan is het misschien goed dat je weet dat ik de waarde ervan niet laat afhangen van de toon waarop die mening wordt gebracht.
Ik ga straks Star Trek kijken. Ik meld dat omdat mijn vertrek anders zo mooi in het geschetste plaatje lijkt te passen van 'Hoe Ik De OP Verknalde En Huilend Voor De Dominante Oldbie Wegliep'![]()
Je bent niet goed met feiten, is het wel? Ik had de discussie VAN ANDEREN in de COS kortgesloten omdat ik daar niet meer reageerde, en toen ik na een korte periode afwezigheid terugkwam zag ik dat Hooligans vol stond met JOUW en andermans commentaren op mijn OP.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meid, degene die er het grootste drama van maakte dat je de OP verknalde was je zelf...
Ooohhhh, jij wilt het gewoon nog een keertje horen. Goed dan:quote:Op donderdag 5 april 2007 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Waar haal jij trouwens het gore lef vandaan om in het tweede COS-topic dat jij ooit geopend hebt even de regels te gaan veranderen
Of je leest het vorige hooli-topic ff terug en je ziet dat KZ daar even stoom af kwam blazen en ik daar slechts op gereageerd had met de woorden dat haar tip ook nog maar een paar keer in het FB-topic stond voordat jij reageerde.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent niet goed met feiten, is het wel? Ik had de discussie VAN ANDEREN in de COS kortgesloten omdat ik daar niet meer reageerde, en toen ik na een korte periode afwezigheid terugkwam zag ik dat Hooligans vol stond met JOUW en andermans commentaren op mijn OP.
Je zegt dat je meestal vrij duidelijk bent. Maar waar ben je eigenlijk duidelijk over? Niet over de feiten, wees eerlijk.
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
Ooohhhh, jij wilt het gewoon nog een keertje horen. Goed dan:
Dat was eens en nooit meer![]()
Ja... dat wil jij niet in je MyAT hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:10 schreef oor het volgende:
DKG?
Ah toe!!!quote:
Vind je het raar. Ik reageer op meerdere mensen die allemaal hun zegje deden over mijn foutieve OP.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
jouw posts overtreffen de mijne qua aantal vanaf dat punt ruimschoots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |