Zal Nena dus wel worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Black_king het volgende:
Samantha komt niet, Amanda is bedroefd...
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:23 schreef havefun het volgende:
Daar heb je die tering negers weeer
Ja, gezelligquote:Op woensdag 4 april 2007 19:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh nee niet weer boveneilandse troep
Hé rot eens een eind op !quote:Op woensdag 4 april 2007 19:23 schreef havefun het volgende:
Ja, ik zie die poeder-dealer er ook weer bij........quote:Op woensdag 4 april 2007 19:23 schreef petraa het volgende:
Die achtelijk dj's weer
wat ben jij discriminerende *****quote:Op woensdag 4 april 2007 19:23 schreef havefun het volgende:
Vleeskruiden toch? zei Brianquote:Op woensdag 4 april 2007 19:23 schreef Yollie het volgende:
de jeukpoeder-boys
zat de cos te lezen en hier moest ik keihard lachen.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:23 schreef havefun het volgende:
Ja een beetje discrimineren gewoon not donequote:Op woensdag 4 april 2007 19:25 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
wat ben jij discriminerende *****
Kan niet t.o.v Zdngmwquote:Op woensdag 4 april 2007 19:25 schreef FdW het volgende:
Sjon, noem het toch gewoon de anti-suri show...
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:25 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde gezegd als het drie blanke gasten waren.
Fair enough, maar zeg dat de volgende keer dan.....quote:Op woensdag 4 april 2007 19:25 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde gezegd als het drie blanke gasten waren.
Ja of anders volgt er een banquote:Op woensdag 4 april 2007 19:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zou er maar mee kappen als ik jou was.
tja écht leuke surinaamse jongens zijn het niet hoor,quote:Op woensdag 4 april 2007 19:25 schreef FdW het volgende:
Sjon, noem het toch gewoon de anti-suri show...
Antillianen en Surinamers show.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja écht leuke surinaamse jongens zijn het niet hoor,
ik ken wel leukere frissere surinaamse jongens dan dit.
het geeft wel een slechte indruk, maar hier ligt misschien een taak voor de surinamers zelf,
laat die maar protesteren en paar normale surinamers naar voren schuiven
Geen punten.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:28 schreef Black_king het volgende:
Hoezo accepteert Amanda de call niet ?
Natuurlijk zijn het vleeskruiden, ik geloof hem op zijn woord!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |