Dat wordt af en toe nog oogluikend toegestaan, maar er moet een korte OP geplaatst worden.quote:
En andere mensen hebben geen zin om al dat 'gezellige' geblaat dat niets met de streams te maken heeft te lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
Cos was erg gezellig tot deze regels kwamen. Ik heb gewoon een zin om ierder keer te switchen tussn COS en SC.
Toen ik hier kwam was de COS nog behoorlijk goed voor 'bijlezen' van de gebeurtenissen. Dat was inmiddels redelijk verwaterd dus ik vind de nieuwe regels wel in orde.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
En andere mensen hebben geen zin om al dat 'gezellige' geblaat dat niets met de streams te maken heeft te lezen.
Zoeken naar een gezellige formulering leek me niet nodig, want je bent niet bepaald een first offender, integendeel. Jij weet het, ik weet het.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef Zwaann het volgende:
Speciaal voor Gert,
Bedankt voor je zo aardige bericht op mijn topic over Lieke. Vooral die dreigementen. Ga ik zeker van wakker liggen.
Lieve Gert, ik ook van jou.
kusjes
Zwaan
Je houd van me hequote:Op donderdag 22 maart 2007 03:13 schreef APK het volgende:
Dat wordt af en toe nog oogluikend toegestaan, maar er moet een korte OP geplaatst worden.
In een topic met een OP wil je als paardenmeisje toch niet posten![]()
De bedoeling is dat meer (fervente) COS'sers zich uitgenodigd voelen ook eens een update of verslag te schrijven. Het gaat er dus niet om wat jij eraan hebt, maar wat anderen eraan hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je houd van me he
Mare die OP is gewoon onzin.
Lekker nuttig. Kost alleen maar tijd, voor het feit dat je er gewoon niks aan hebt.
Wat begrijp jij niet aan:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
Lekker nuttig. Kost alleen maar tijd, voor het feit dat je er gewoon niks aan hebt.
Of heb je de OP niet gelezenquote:Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Al die andere offline bullshit las ik wel overheen, stoorde me daar niet zo aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
En andere mensen hebben geen zin om al dat 'gezellige' geblaat dat niets met de streams te maken heeft te lezen.
Ook zeer begrijpelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:29 schreef Smurfin het volgende:
Al die andere offline bullshit las ik wel overheen, stoorde me daar niet zo aan.
Het irriteerde mij dat ze hier voetbaluitslagen vermeldden. Ja ik ben er zo een die dat niet wil weten
als ik de samenvattingen ga kijken, dan is de spanning er af bij mij. Dit was die week ervoor net zo,
dus zou daar graag duidelijkheid in willen.
Als dat getolereerd wordt, dan lees ik op wedstrijddagen eventjes niet mee tot De Wedstrijden is afgelopen.
Hmm... Weet je wat het is: fervente Cossers lezen de ouwe cossen door en weten daardoor al wat er is gebeurd. Niet fervente cossers vragen liever wat er gebeurd dan dat ze er over schrijven.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
De bedoeling is dat meer (fervente) COS'sers zich uitgenodigd voelen ook eens een update of verslag te schrijven. Het gaat er dus niet om wat jij eraan hebt, maar wat anderen eraan hebben.
OMG, ga je nu trots zijn dat je een 'fervente Cosser' bent?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
Hmm... Weet je wat het is: fervente Cossers lezen de ouwe cossen door en weten daardoor al wat er is gebeurd. Niet fervente cossers vragen liever wat er gebeurd dan dat ze er over schrijven.
Bedankt Peet, ik moet namelijk nog beginnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik stel de updates niet op prijs.![]()
Ik wilde gezellig alle COS-sen gaan doorlezen (ben ik speciaal een half uur vroeger voor opgestaan), maar ik klikte per ongeluk op de updates, en nu weet ik alles al.![]()
Wat mij betreft maken ze dat update topic unsticky.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bedankt Peet, ik moet namelijk nog beginnen.![]()
Dat topic is er wel, maar dan moet je eerst mod worden om daar toegang tot te hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat ik behoefte heb aan een topic waarin je ongegeneerd je mening kan spuien over andere users (inclusief op de man/ vrouw gespeelde aanvallen), maar dat is zeker geen goed idee?
Oh, maar voor de gewone mensen mag zo`n topic zeker niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat topic is er wel, maar dan moet je eerst mod worden om daar toegang tot te hebben.![]()
Probeer het gewoon in het hoolie topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:14 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, maar voor de gewone mensen mag zo`n topic zeker niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |