Het accent in mijn berichtje lag op update- en streambijdragen van COS'sers. Zo vat ik ook Gerts nieuwe regel aan het begin van elke COS op: schrijf ook eens af en toe iets als je tijd hebt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm... Weet je wat het is: fervente Cossers lezen de ouwe cossen door en weten daardoor al wat er is gebeurd. Niet fervente cossers vragen liever wat er gebeurd dan dat ze er over schrijven.
Ik begrijp 1 ding alleen niet: waarom maak jij je in godsnaam zo druk over de inhoud van de OP??quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
Ik vertik het om zo'n afgezaagde OP te gaan zitten supporten. Vervuiling, tijdverspilling en nutteloos.
Als we overal regels voor gaan zitten maken is posten op dit forum ook geen lol meer
Klik hier: http://zoeken.fok.nl/ en voer Peter6000 in bij Topicstarter...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mogen alle topics van Peter sticky ? Ik moet anders zo zoeken
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klik hier: http://zoeken.fok.nl/ en voer Peter6000 in bij Topicstarter...![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
[BB5] Rikkert - deel 01
[BB5] Rikkert - deel 1
Rikkert - deel 1
![]()
[DGK Brian mode]
Rikkert,
Heb je vroeger veel geknikkerd
Exerimenteren in je tienerjaren, met zaadlozingen en in de weilanden zag je een kikker (t)
Wat moet dat enorm geil geweest zijn, daar zat je dan met je dikkerd
En er werd gerukt, gepompt en gezogen, tot je helemaal was omgefikkerd.
En dan naar huis, het onschuldig eten van een blik (kert)
doperwten met gebraden edelhert.
En dan braaf naar een zondagmiddagconcert.
Zo introvert.
Zo enorm geil.
Ik adoreer je levenstijl.
Wil je mijn Adam zijn.
Dan houden we heftige orgies achter een gordijn.
[/DGK Brian mode]
Met je verzoekje ben je nu vereeuwigt in Peter's sig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mogen alle topics van Peter sticky ? Ik moet anders zo zoeken
Omdat ik het wel elke keer tegenkom? Ik zie het staan, ik lees het. Ik vind het een zwakke tekst, ik vind het overbodig. En om het dan in 20 topic's tegen te komen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp 1 ding alleen niet: waarom maak jij je in godsnaam zo druk over de inhoud van de OP??
Je hebt volgens je posthistory welgeteld 2 topics geopend, en geen van beiden in DGK.
Als je een regelmatige Topic Starter was die moeite had met copy en paste dan zou ik het nog kunnen begrijpen maar je maakt je nu wel heel druk om iets waar je je sowieso nooit mee bezighoudt.
Voor de duidelijkheid: dit is dus niet bedoeld als bashen, ik snap alleen niet waarom iemand die het probleem sowieso nooit heeft zich er zo druk om maakt.
Hmm, ik ga toch niet ergens posten als ik het ook niet lees... Tja beetje egowistisch misschien, maar wel waar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
En dan kom je het weer tegen en neem je een keer de moeite om een update te plaatsen in het update-topic of post je een keer je off-topic reply's in de SlowChat (lekker makkelijk dat de links er gelijk staan en je niet hoeft te gaan zoeken)
Overheen lezen is ook een optie overigens, dat schijnt de rest ook te doen.
En wat je F5-acties met die nieuwe OP te maken hebben zou ik ook niet weten: een COS openen is simpel zat, daarna even de juiste OP toevoegen is ook peanuts.
Je vindt het dus voornamelijk een probleem omdat er sinds die nieuwe OP-regels een aantal personen zijn die het wat lastiger vinden om een COS te openen waardoor er niet gelijk 4 nieuwe COSsen zijn als de oude vol is (wat minimaal net zo irritant was)
En hou het lekker inhoudelijk, ik ben lang genoeg van de kleuterschool af om te weten wat mijn schrijfstijl is.![]()
Je bedoelt: de OP van COS 942 deugt niet? Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:08 schreef Marrije het volgende:
Hoeft de OP van de COS niet meer aan regels te voldoen?
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt: de OP van COS 942 deugt niet? Bedankt voor de tip.
Laten we er maar geen reeks van maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:59 schreef PC eend het volgende:
Maar het is verworden tot een kakofonie van userbashing onderling, dat lijkt mij niet de bedoeling
Hop, van vijf pagina's naar eentje.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef PC eend het volgende:
Ik had gehoopt op een opschoningsactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |