Het accent in mijn berichtje lag op update- en streambijdragen van COS'sers. Zo vat ik ook Gerts nieuwe regel aan het begin van elke COS op: schrijf ook eens af en toe iets als je tijd hebt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm... Weet je wat het is: fervente Cossers lezen de ouwe cossen door en weten daardoor al wat er is gebeurd. Niet fervente cossers vragen liever wat er gebeurd dan dat ze er over schrijven.
Ik begrijp 1 ding alleen niet: waarom maak jij je in godsnaam zo druk over de inhoud van de OP??quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
Ik vertik het om zo'n afgezaagde OP te gaan zitten supporten. Vervuiling, tijdverspilling en nutteloos.
Als we overal regels voor gaan zitten maken is posten op dit forum ook geen lol meer
Klik hier: http://zoeken.fok.nl/ en voer Peter6000 in bij Topicstarter...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mogen alle topics van Peter sticky ? Ik moet anders zo zoeken
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klik hier: http://zoeken.fok.nl/ en voer Peter6000 in bij Topicstarter...![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
[BB5] Rikkert - deel 01
[BB5] Rikkert - deel 1
Rikkert - deel 1
![]()
[DGK Brian mode]
Rikkert,
Heb je vroeger veel geknikkerd
Exerimenteren in je tienerjaren, met zaadlozingen en in de weilanden zag je een kikker (t)
Wat moet dat enorm geil geweest zijn, daar zat je dan met je dikkerd
En er werd gerukt, gepompt en gezogen, tot je helemaal was omgefikkerd.
En dan naar huis, het onschuldig eten van een blik (kert)
doperwten met gebraden edelhert.
En dan braaf naar een zondagmiddagconcert.
Zo introvert.
Zo enorm geil.
Ik adoreer je levenstijl.
Wil je mijn Adam zijn.
Dan houden we heftige orgies achter een gordijn.
[/DGK Brian mode]
Met je verzoekje ben je nu vereeuwigt in Peter's sig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mogen alle topics van Peter sticky ? Ik moet anders zo zoeken
Omdat ik het wel elke keer tegenkom? Ik zie het staan, ik lees het. Ik vind het een zwakke tekst, ik vind het overbodig. En om het dan in 20 topic's tegen te komen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp 1 ding alleen niet: waarom maak jij je in godsnaam zo druk over de inhoud van de OP??
Je hebt volgens je posthistory welgeteld 2 topics geopend, en geen van beiden in DGK.
Als je een regelmatige Topic Starter was die moeite had met copy en paste dan zou ik het nog kunnen begrijpen maar je maakt je nu wel heel druk om iets waar je je sowieso nooit mee bezighoudt.
Voor de duidelijkheid: dit is dus niet bedoeld als bashen, ik snap alleen niet waarom iemand die het probleem sowieso nooit heeft zich er zo druk om maakt.
Hmm, ik ga toch niet ergens posten als ik het ook niet lees... Tja beetje egowistisch misschien, maar wel waar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
En dan kom je het weer tegen en neem je een keer de moeite om een update te plaatsen in het update-topic of post je een keer je off-topic reply's in de SlowChat (lekker makkelijk dat de links er gelijk staan en je niet hoeft te gaan zoeken)
Overheen lezen is ook een optie overigens, dat schijnt de rest ook te doen.
En wat je F5-acties met die nieuwe OP te maken hebben zou ik ook niet weten: een COS openen is simpel zat, daarna even de juiste OP toevoegen is ook peanuts.
Je vindt het dus voornamelijk een probleem omdat er sinds die nieuwe OP-regels een aantal personen zijn die het wat lastiger vinden om een COS te openen waardoor er niet gelijk 4 nieuwe COSsen zijn als de oude vol is (wat minimaal net zo irritant was)
En hou het lekker inhoudelijk, ik ben lang genoeg van de kleuterschool af om te weten wat mijn schrijfstijl is.![]()
Je bedoelt: de OP van COS 942 deugt niet? Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:08 schreef Marrije het volgende:
Hoeft de OP van de COS niet meer aan regels te voldoen?
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt: de OP van COS 942 deugt niet? Bedankt voor de tip.
Laten we er maar geen reeks van maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:59 schreef PC eend het volgende:
Maar het is verworden tot een kakofonie van userbashing onderling, dat lijkt mij niet de bedoeling
Hop, van vijf pagina's naar eentje.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef PC eend het volgende:
Ik had gehoopt op een opschoningsactie
Ik zeg:naar alle cossenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
Zou in de OP van een nieuwe COS een linkje geplaatst kunnen worden van de vorige COS?
Lijkt mij erg handig![]()
Wat ben jij opeens braaf.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:59 schreef PC eend het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan het misbruik van dit topic DGK-HOOLIGANS
Gezien de OP is het overduidelijk de bedoeling om bewoners te bashen (iets wat geloof ik alleen ene bart in eerste instantie begrepen had).
Maar het is verworden tot een kakofonie van userbashing onderling, dat lijkt mij niet de bedoeling
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:25 schreef farceman het volgende:
-die had ik dus twee minuten voor deze post al geëdit-
Dan krijg je dit soort taferelen.quote:
Het is FOK!-beleid om topics die voldoen aan wat basisvoorwaarden (niet dubbel, niet tegen de policy, "on-forum", geen totale flauwekul / bagger) een kans te geven, en de levendigheid van de AT niet te ondermijnen door alles dicht te plempen en naar centrale topics te verwijzen. Slechte topics zakken vrij snel naar beneden en dan heb je er geen last meer van.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:
Kunnen er geen strengere regels opgesteld worden met betrekking van het openen van topics? Elke ochtend wanneer ik inlog zie ik dat er een paar onzin topics bij zijn gekomen die of PRO-bewoner of ANTI-bewoner zijn, de 7 speciale bewoner-topics worden nauwelijks nog gebruikt.
Ja!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
enter Twilight Zone muziekje ...
tudududutudududutudududu.
/Fade out.
Ik dacht even dat het aan mij lag, maar meerdere users in COS hebben het vreemde 'probleem' dat COSsen vaak met de noorderzon verdwenen lijken om pas na refresh weer te verschijnen.
Que Pasa?!?
Ik heb er ook last vast, en het valt me op dat het sinds de verplichte OP is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
enter Twilight Zone muziekje ...
tudududutudududutudududu.
/Is het de geest van Nena, Winti van Wilgo, het boze oog van de moeder van Brian of gewoon heel saai een bug?
![]()
Je was gewoon té snel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:04 schreef Suikeroom het volgende:
Gert waarom sluit je een topic van mij met een relevante content en laat je een topic die precies over hetzelfde gaat gewoon open? ik weet dat ik er vroeg bij ben en dat jullie het pas veel later doorhebben dan ik.. maar neem je taak een beetje serieus wil je
Dit heeft, lijkt mij, ook te maken met wat hierboven wordt besproken: het meest recent geupdate topic (vrijwel altijd een COS in dit subforum) verschijnt vaak niet, zelfs niet na een refresh. Jij zag de nieuwste COS niet. Irritante bug.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
Hoe kan dat nou. Ik zie een nieuwe COS verschijnen dus ik schrijf erin. Komt er pas na geruime tijd een moderator kijken die zegt dat die COS een dubbelaar is. Weg woorden. Ik snap dus niet dat ik alleen die COS zag.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:37 schreef demins het volgende:
Model-usert Marrije weigert zich aan de de instructies uit de haar zo geliefde openingspost te houden. Meermaals!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wordt ze nog weleens net zo'n stoere rebel als jij!
Verzamel een aantal klagerts om je heen en open er een apart "NSB" topic over. Want dit kan natuurlijk niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:37 schreef demins het volgende:
Model-usert Marrije weigert zich aan de de instructies uit de haar zo geliefde openingspost te houden. Meermaals!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Verzamel een aantal klagerts om je heen en open er een apart "NSB" topic over. Want dit kan natuurlijk niet!![]()
Fijn plan! Ik kan jou als klagert noteren, begrijp ik dat goed?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Verzamel een aantal klagerts om je heen en open er een apart "NSB" topic over. Want dit kan natuurlijk niet!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:33 schreef Marrije het volgende:
En dezelfde persoon als gisteren vertikt het weer op een OP te plaatsen die aan de regels voldoet, COS # 952.
Ander keertje. Maar klagerts genoeg hoor, als je even zoektquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:55 schreef demins het volgende:
Fijn plan! Ik kan jou als klagert noteren, begrijp ik dat goed?![]()
Ach jawel joh... de moderator vroeg erom, kunnen wij hem toch best een handje helpen?quote:[
Geweldig! Want zoiets kan toch echt niet, vind je wel...![]()
[..]
Hmmmm wat is in deze een verzetsstrijder en wat een NSB-er?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Gert het volgende:
OK, hieronder weer on topic graag. Geldt zowel voor NSB'ers als verzetsstrijders.
Ik hoop dat het mysterie van de onzichtbare COS'sen gauw wordt opgelost. Ik zag namelijk alleen de vroegste, en pas na jouw bericht de latere. Ik hoop trouwens ook dat mensen die eerder zijn toch eventjes de tijd krijgen om de OP in orde te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:50 schreef Gert het volgende:
COS'sen met juiste OP's gaan voor.
Vooral als men massaal voor dát topic kiest.
Deze dus: [COS#982] Lieve Cora, Wil Je Met Me Trouwen? XxX Jouw Jaap
Tuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
Ik hoop trouwens ook dat mensen die eerder zijn toch eventjes de tijd krijgen om de OP in orde te maken.
Och, in andere openingen wordt je intentie ermee dan weer ondergesneeuwd, dus je kunt je misschien afvragen hoeveel nut het nog heeft. Geef iedereen een kans, zou je ook weer kunnen denken. Ik zal dat shift+refresh proberen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar van bepaalde mensen weet je dat die OP er niet gaat komen.
Dat onzichtbaarheidsprobleem is aangekaart in het feedback-topic... ik zou er niet op rekenen dat het zeer snel is opgelost. Volgens mij werkt een shift + refresh wèl altijd trouwens.
Of CTRL-F5.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
Volgens mij werkt een shift + refresh wèl altijd trouwens.
Reeds aangekaart, dank u.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Demins en Pietje Puk, wat zijn jullie flink, om maar door te gaan met jullie verzetsstrijd tegen Marrije!![]()
Maar nu stoppen hoor, anders gaat ome Gert jullie postjes deleten. [afbeelding]
Zoals 'teringtyfus'? Het wordt er niet gezelliger op voor sommige mensen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Of CTRL-F5.![]()
En kunnen die demins en Pietje Puk even wieberen?
Lastig om mensen die zeggen 'lees de COS maar terug' niet een verschrikkelijke ziekte toe te wensen als je door dat soort zwakzinnig geleuter heen moet lezen om er achter te komen dat ze tv ziitten te kijken in het huis.
CTRL+F5 maakt geen verschil. Het lijkt wel of het probleem steeds hardnekkiger begint te worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals 'teringtyfus'? Het wordt er niet gezelliger op voor sommige mensen.
CTRL+F5 zal ik ook proberen, dank je.
Vreemd genoeg verdwijnen er ook andere topics, kon net de SC niet vinden terwijl die eerder was geopend dan de COS.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
CTRL+F5 maakt geen verschil. Het lijkt wel of het probleem steeds hardnekkiger begint te worden.
Waar het klopt.quote:
Dit is het Feedback-topic.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:58 schreef Lobasca het volgende:
uuuhhh.. nieuw hier... hoe weten jullie dat Brian medicatie tegen zijn woede-aanvallen slikt?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waar het klopt.![]()
Ik krijg opeens Marcia-flashbacks, tijd om te gaan slapen.![]()
In het Engels? No.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Mag dit topic : Nena is vandaag jarig...................gefeliciteerd !!!!!! alleen vandaag sticky ?
Niet om mij, maar om pararat te pesten, voor Nena, tegen a-DEL en tegen Lieke................ pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Teamlid helpquote:
Héél freudiaans, dit.quote:
quote:
Eerst de OP van de vorige COS quoten en dan uit de quote de info die je nodig hebt kopiëren.quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef Prospera het volgende:
Even een vraagje over de OP:
Als ik de OP van de vorige COS kopieer en wil plakken in de nieuwe COS dan zijn alle blauwe linkjes zwart, is daar een trucje voor om dat te voorkomen?
Ahh het is de truc van de quote, thanksquote:Op zondag 1 april 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst de OP van de vorige COS quoten en dan uit de quote de info die je nodig hebt kopiëren.
Dan krijg je de links in t blauw mee ipv de texten in t zwart
Hmm, normaal zet ik er altijd wel even een toelichting bij, maar die was er bij ingeschoten blijkbaar. Komt-ie alsnog. Het topic is dicht om de volgende redenen:quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:12 schreef Sammy-S het volgende:
Waarom is mijn topic op slot gezet? Bijlage.
Gert, ik mag je niet. Je bent niet onpartijdig (Als moderator dan he!) of mag ik het niet zeggen en word ik geband?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef Sammy-S het volgende:
Gert, ik mag je niet. Je bent niet onpartijdig (Als moderator dan he!) of mag ik het niet zeggen en word ik geband?
Als het toch eens zo simpel was....quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Gert, ik mag je niet. Je bent niet onpartijdig (Als moderator dan he!) of mag ik het niet zeggen en word ik geband?
Vertel eens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
Gert, dat zag ik! (denk hier een 'oh ohhh' smiley)![]()
Gert zei tegen iemand dat hij hoopte dat zijn tuintje tot in lengte der dagen door de katten ondergesch*ten mocht worden! Of was het nou dat hij vond dat die persoon voor straf maar eens een tijdje op de TIEN site mee moest gaan posten. He, nou ben ik het kwijtquote:
Gaaf.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Gert zei tegen iemand dat hij hoopte dat zijn tuintje tot in lengte der dagen door de katten ondergesch*ten mocht worden! Of was het nou dat hij vond dat die persoon voor straf maar eens een tijdje op de TIEN site mee moest gaan posten. He, nou ben ik het kwijt![]()
Er zijn wat waarschuwingen naar mensen gestuurd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:14 schreef itsme het volgende:
het wordt nu echt te gek hoor.![]()
Kan je even een kijkje nemen Gert
[COS #1028] De zwarte heks is weer ontwaakt
Ik heb dit in ieder geval hier nooit zo erg meegemaakt (hier =fok)
we hopen dat de users die DGK volgen wel de intentie hebben om het leuk te houden eigenlijk.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Krijgen we Hotel Big Brother verschijnselen hier?
HBB volgers waren tenminste leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
we hopen dat de users die DGK volgen wel de intentie hebben om het leuk te houden eigenlijk.....
sommigenquote:
Dat hoop ik ook. Maar, ziet iemand mijn vraag van even terug? Voordat Update een commentaren-topic wordt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
we hopen dat de users die DGK volgen wel de intentie hebben om het leuk te houden eigenlijk.....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar, ziet iemand mijn vraag van even terug? Voordat Update een commentaren-topic wordt?
Mooi, dankjewel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:17 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
ik heb een verwijzing geplaatst naar het codus-topic. Indien nodig kunnen we hierna altijd nog editten en deleten, maar in eerste instantie zou dit voldoende moeten kunnen zijn
Ik veeg het update-topic regelmatig schoon hoor. Hop. Alle offtopic posts weg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:17 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
ik heb een verwijzing geplaatst naar het codus-topic. Indien nodig kunnen we hierna altijd nog editten en deleten, maar in eerste instantie zou dit voldoende moeten kunnen zijn
neuh.. heeft geen zinquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef Sammy-S het volgende:
En ja hoor, mijn tweede topic is ook op slot gezet, terwijl het een soort van goedmakertje was en heeel lief bedoeld.
Nu zit ik te twijfelen of het zin heeft om mijn volgende topic te openen. TT? Is Brian in staat om iemand te verkrachten?
Thanks.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn wat waarschuwingen naar mensen gestuurd.
Dat is de eerste stap. "Dossiertje opbouwen" heet dat.
Hierna gaan we naar de ban-commissie.![]()
Zo is het, Frau Übersturmbahnführerin!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Ik zal misschien als een NSBer gezien worden maar ik wil mijn ouwe fok terug.![]()
Zou je willen vertellen hoe dat laatste in z'n werk gaat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is het, Frau Übersturmbahnführerin!![]()
en meldingen hier (of topicreports) als mensen écht over de schreef gaan, zijn rete-handig.![]()
mag ik het ook? :pquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je willen vertellen hoe dat laatste in z'n werk gaat?
Oh, wat mooi, dat icoontje was me nog nooit opgevallen. Heel handig om te weten. Dankjewel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag ik het ook? :p
door op [afbeelding] te klikken, kun je een TR plaatsen. Daarmee kunnen de mods heel snel zien waar iets aan de hand is dat volgens de betreffende user niet door de beugel kan, zonder dat we alle topics post voor post moeten gaan doorlezen
En het kan zelfs helemaal anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |