Jij hebt ook Chello?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
Lang gesprek met de politie... gaan ze Chello al bellen om m'n internet te blokkeren??
Tsja het is niet anders, qua kabelinternet geen andere keuze en eerlijk gezegd ben ik nogal gehecht aan mijn Chello mailadresquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt ook Chello?![]()
Dat is toch de Diana onder de Internetptoviders.
Same here, maar wat was het probleemquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
Tsja het is niet anders, qua kabelinternet geen andere keuze en eerlijk gezegd ben ik nogal gehecht aan mijn Chello mailadres![]()
PC eend ging de politie bellen omdat ik te ver gingquote:
Niet op mij denk ik maar ik ben er wel. Begrijp niet zo goed waar het mis ging maar misschien kunnen we er uit komen?quote:
Deze topic is niet bedoeld om het goed te maken maar om te RELLUHquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet op mij denk ik maar ik ben er wel. Begrijp niet zo goed waar het mis ging maar misschien kunnen we er uit komen?
Bedoel het goed
Dat was het maar ben het zatquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Deze topic is niet bedoeld om het goed te maken maar om te RELLUH![]()
* sleept al het tuinmeubilair naar Peets slaapkamer en bouwt haar helemaal inquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Deze topic is niet bedoeld om het goed te maken maar om te RELLUH![]()
Ik gooi ff een steen door het raam van Mootie heen. Zo lekker fris slapen jij vannacht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
* sleept al het tuinmeubilair naar Peets slaapkamer en bouwt haar helemaal in![]()
tsssssss jij komt echt niet langs die barricadequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik gooi ff een steen door het raam van Mootie heen. Zo lekker fris slapen jij vannacht.![]()
Wel op jou dus, nog maar een keer: het is inmiddels overduidelijk dat je minimaal de helft van mijn posts niet begrijpt, waardoor dit komt weet ik niet en ik zal politiek correct genoeg blijven mijn vermoedens daarover voor me te houden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet op mij denk ik maar ik ben er wel. Begrijp niet zo goed waar het mis ging maar misschien kunnen we er uit komen?
Bedoel het goed
Ohhhh ik zeg het nog één keer JE MOET HIER RELLUHquote:
Ja zou ik ook erg fijn vinden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Het zou fijn zijn als bepaalde users hun hooligan bezigheden ook daadwerkelijk tot dit topic zouden beperken...
Je mag dan wel een tagje hebben maar gelijk de wannabe-mod lopen uithangen?!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Het zou fijn zijn als bepaalde users hun hooligan bezigheden ook daadwerkelijk tot dit topic zouden beperken...
Ik heb heel geen tagje!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag dan wel een tagje hebben maar gelijk de wannabe-mod lopen uithangen?!![]()
Als je er niet meer uitkomt dan maar gelijk jullie kontjes aanbiedenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je nog ff zo doorgaat zie je dalijk sterretjes.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je er niet meer uitkomt dan maar gelijk jullie kontjes aanbieden![]()
Ik zeg: een beetje goedkoop, maar ik hou er van
Ja, ik was ondertussen druk de COS en de SC te voorzien van mijn kwaliteitspostsquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar heb je 4 minuten over gedaan?
Je begint écht oud te worden...![]()
Kan je die dan voortaan kenmerken ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik was ondertussen druk de COS en de SC te voorzien van mijn kwaliteitsposts![]()
Thnx Prosperaquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:45 schreef Prospera het volgende:
Pekingeend stap voor stap
-knip superrecept-
Ik dacht dat je onderhand wel zin had in wat te etenquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik was ondertussen druk de COS en de SC te voorzien van mijn kwaliteitsposts![]()
Ik neem de volgende keer wel een roze brilletje voor je mee, dan zie je ze uitstekendquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je die dan voortaan kenmerken ofzo?
Ze vallen niet erg op...
Dus je bent al wel bereid om toe te geven dat je hulpmiddelen nodig hebt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem de volgende keer wel een roze brilletje voor je mee, dan zie je ze uitstekend![]()
Mijn voedertijd is al geweest... maar als jij dat Eend nou nog ff een beetje gaat vetmesten, dan smaakt ie misschien ook een beetje, hij schijnt nogal taai te zijn van al dat vliegen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onderhand wel zin had in wat te eten![]()
Nee ik geef toe dat jij ze nodig hebt...... lees dan gvd eensquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus je bent al wel bereid om toe te geven dat je hulpmiddelen nodig hebt?
Ik kan niet tegen jou rellen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik geef toe dat jij ze nodig hebt...... lees dan gvd eens![]()
* geeft Ian_Nick een roze leesbrilletje
Ik mis de whiskeyquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:45 schreef Prospera het volgende:
Pekingeend stap voor stap
1 een bevroren eend
2. Laat Eendje rustig ontdooien in de koelkast.
3. Doe Eend in bad en spoel hem goed schoon.
4. Laat de eend uitlekken.
5. Naai het achtereind dicht.
6. Dompel de eend 2 a 3 minuten onder in een grote pan kokend water.
7. Laat weer uitlekken. En zie hoe de huid al wat mooier strak is getrokken.
8. Maak een marinade.
Verwarm de marinade in een pannetje en bedruip Eend ermee.
9. Hang de eend 4-5 uur te drogen boven een lekbak voor een schone ventilator op de laagste stand (of 6 uur tot een nacht in een koele, luchtige ruimte).
Na 4 a 5 uur drogen moet de huid van de eend aanvoelen als perkament.
10.Verwarm de oven voor op 240 graden. Leg de eend met de borst naar boven op een rooster op een braadslee gevuld met water gedurende 15 minuten. Draai de eend dan om en zet de oven op 180 graden en laat nog 1 uur 10 minuten braden.
Een kistje met kussens is wel een idee, wat veren eruit trekken en hoppa, kat in't bakkie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn voedertijd is al geweest... maar als jij dat Eend nou nog ff een beetje gaat vetmesten, dan smaakt ie misschien ook een beetje, hij schijnt nogal taai te zijn van al dat vliegen...
Ik ben niet zo heel opvliegerig, dus beter je best doenquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn voedertijd is al geweest... maar als jij dat Eend nou nog ff een beetje gaat vetmesten, dan smaakt ie misschien ook een beetje, hij schijnt nogal taai te zijn van al dat vliegen...
en dan steek je ze weer in mijn reetquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een kistje met kussens is wel een idee, wat veren eruit trekken en hoppa, kat in't bakkie.
Kan ik weer achter je aan rennenquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
en dan steek je ze weer in mijn reet![]()
Je leesbril was kwijt en de batterijen van je gehoorapparaten waren leeg?quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat even andere oorzaken
Eend moet tussen de posts door altijd even gaan liggen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
Waar blijft die eend? Is ie nou weer de weg kwijt met zijn scootmobiel??![]()
Bezorgt ie die posts nog vliegend dan??quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eend moet tussen de posts door altijd even gaan liggen...
Echt niet, ik zat je te rellenquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kan ik weer achter je aan rennen
edit![]()
Ik doe het even rustig aan, zodat jij het ook kan bijbenenquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
Waar blijft die eend? Is ie nou weer de weg kwijt met zijn scootmobiel??![]()
Mijn dank, maar doe geen moeite, mijn rollator blijkt een stuk soepeler te lopen dan de jouwe...quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik doe het even rustig aan, zodat jij het ook kan bijbenen![]()
De rem van je rollator afhalen is voor watjesquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn dank, maar doe geen moeite, mijn rollator blijkt een stuk soepeler te lopen dan de jouwe...
Misschien moet je de rem er eens afhalen als je wilt bewegen![]()
Ik moet wel, anders krijg ik dat kreng nooit van z'n plek met mijn verschrompelde spiertjesquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
De rem van je rollator afhalen is voor watjes![]()
Rel ik zo zwak tegen je, dat je me erbij gaat helpenquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders krijg ik dat kreng nooit van z'n plek met mijn verschrompelde spiertjes![]()
Je hebt het kennelijk nodig... geeft niet hoor, ik bied graag een helpende hand als iemand zwakker isquote:Op zaterdag 7 april 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rel ik zo zwak tegen je, dat je me erbij gaat helpen![]()
![]()
Ik vond jou ook wel wat zwakjes anders, dat moet toch beter kunnenquote:Op zaterdag 7 april 2007 04:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt het kennelijk nodig... geeft niet hoor, ik bied graag een helpende hand als iemand zwakker is![]()
Dit is alleen om te rellen...geen suffe vragen stellen hier....mutsquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:14 schreef Kimberleyy het volgende:
Even een vraagje over SHE
1. Syl en Huub hebben toch wel is gezoend?, zoja heeft iemand daar een filmpje van..
2. Wat is er nou precies gebeurd tussen Huubje en Eric op gebied van sex?
OFF-topic gezeik![]()
Pfff Heb je spuit 11 ook weer, moet je ongesteld worden ofzoquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit is alleen om te rellen...geen suffe vragen stellen hier....muts![]()
en anders ga je maar lekker terug lezen...
Ik begon je net aardig te vinden....sloeriequote:Op zaterdag 7 april 2007 15:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Pfff Heb je spuit 11 ook weer, moet je ongesteld worden ofzo![]()
Neuh. Ik gok op: Als je nog gelooft dat DGK een eerlijk spel is.quote:
en jij bent Irritant Vetquote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef petraa het volgende:
Pietje je bent Vet Irritant
Uit jouw mond is dat een enorm compliment!quote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef petraa het volgende:
Alleen maar omdat jij zijn posts niet kan begrijpen?quote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef petraa het volgende:
En als jij mijn ENORME bijdrage aan de COS niet heb gezien ben je nog blind ook. Ik heb 3 super COS posts geplaatst.quote:Op maandag 9 april 2007 17:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Uit jouw mond is dat een enorm compliment!![]()
Heb ik jou wat gevraagd ????? Nee dus Bek houwequote:
ik zeg maar zo, ik zeg maar nixquote:Op maandag 9 april 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij zijn posts niet kan begrijpen?
doe eens niet zo stom vol is een hartstikke gave site en ze zijn van plan om met brians verjaardag een taart aan huub te sturen met gefeliciteerd huub erop en in het topic daar staan ook hele leuke plaatjesquote:Op maandag 9 april 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:
Als je DGK sowieso nog serieus neemt...
of nog erger: als je je er werkelijk druk over gaat maken dat bepaalde zaken gebeuren...
Zag gisteren op VOL nota bene diverse sig's met het nummer van de redactie erin... en ik vermoed dat ze allemaal net zo makkelijk bellen als het nummer publiceren![]()
Wat doe je hier dan!?quote:Op maandag 9 april 2007 18:24 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
doe eens niet zo stom vol is een hartstikke gave site en ze zijn van plan om met brians verjaardag een taart aan huub te sturen met gefeliciteerd huub erop en in het topic daar staan ook hele leuke plaatjes
[afbeelding]
doe eens niet zo stom mensen moeten hier ook met de signs en dan een telefoonnummer van de redactie en dan gaan de mensen bellen en dan krijgt brian straf en dat is leuk en ik durf het hier niet want niemand doet het en misschien mag het nietquote:
Man ik bel me de ziektequote:Op maandag 9 april 2007 18:45 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
doe eens niet zo stom mensen moeten hier ook met de signs en dan een telefoonnummer van de redactie en dan gaan de mensen bellen en dan krijgt brian straf en dat is leuk en ik durf het hier niet want niemand doet het en misschien mag het niet
quote:Op maandag 9 april 2007 18:45 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
doe eens niet zo stom mensen moeten hier ook met de signs en dan een telefoonnummer van de redactie en dan gaan de mensen bellen en dan krijgt brian straf en dat is leuk en ik durf het hier niet want niemand doet het en misschien mag het niet
je moet uitkijken met ziekte want soms mag dat niet maar leuk dat je belt en ik heb ook een keer gebeld en toen de verbinding verbroken hihihihihihiquote:Op maandag 9 april 2007 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Man ik bel me de ziekte![]()
En huub is er nog steeds niet uit
denk een beetje om je gezondheid eend, op wie moet ik anders mijn woede koelen?quote:Op maandag 9 april 2007 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Man ik bel me de ziekte![]()
En huub is er nog steeds niet uit
Schijterd! Watje!quote:Op maandag 9 april 2007 18:45 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Woede moet je niet koelenquote:Op maandag 9 april 2007 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
denk een beetje om je gezondheid eend, op wie moet ik anders mijn woede koelen?![]()
huh?quote:Op maandag 9 april 2007 18:45 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Niet wat maar wie! Ik ga m'n stressballetjes even zoeken.quote:
Ik zal maar niet bedenken waar die dingen allemaal kunnen zitten....quote:Op maandag 9 april 2007 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet wat maar wie! Ik ga m'n stressballetjes even zoeken.![]()
ja, als een vulkaan...quote:Op maandag 9 april 2007 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Woede moet je niet koelen![]()
Gewoon lekker laten doorsudderen![]()
Jammer dat Peter er niet is om een toelichting te geven.quote:Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet bedenken waar die dingen allemaal kunnen zitten....![]()
![]()
zijn die 48 uur nou nog niet om?!quote:Op maandag 9 april 2007 20:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer dat Peter er niet is om een toelichting te geven.![]()
Ik wil verdomme Peter6000 terug!quote:Op maandag 9 april 2007 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zijn die 48 uur nou nog niet om?!
Wie niet?quote:
Ik niet. Ik hou niet van gecultiveerd-sukkelige figuren die NSB-lijsten aan willen mogen leggen over users met wie ze het niet eens zijn... ook niet voor de grap.quote:
Ik vond dat wel grappig, toen...quote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hou niet van gecultiveerd-sukkelige figuren die NSB-lijsten aan willen mogen leggen over users met wie ze het niet eens zijn... ook niet voor de grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |