Ik doe het even rustig aan, zodat jij het ook kan bijbenenquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
Waar blijft die eend? Is ie nou weer de weg kwijt met zijn scootmobiel??![]()
Mijn dank, maar doe geen moeite, mijn rollator blijkt een stuk soepeler te lopen dan de jouwe...quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik doe het even rustig aan, zodat jij het ook kan bijbenen![]()
De rem van je rollator afhalen is voor watjesquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn dank, maar doe geen moeite, mijn rollator blijkt een stuk soepeler te lopen dan de jouwe...
Misschien moet je de rem er eens afhalen als je wilt bewegen![]()
Ik moet wel, anders krijg ik dat kreng nooit van z'n plek met mijn verschrompelde spiertjesquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
De rem van je rollator afhalen is voor watjes![]()
Rel ik zo zwak tegen je, dat je me erbij gaat helpenquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders krijg ik dat kreng nooit van z'n plek met mijn verschrompelde spiertjes![]()
Je hebt het kennelijk nodig... geeft niet hoor, ik bied graag een helpende hand als iemand zwakker isquote:Op zaterdag 7 april 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rel ik zo zwak tegen je, dat je me erbij gaat helpen![]()
![]()
Ik vond jou ook wel wat zwakjes anders, dat moet toch beter kunnenquote:Op zaterdag 7 april 2007 04:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt het kennelijk nodig... geeft niet hoor, ik bied graag een helpende hand als iemand zwakker is![]()
Dit is alleen om te rellen...geen suffe vragen stellen hier....mutsquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:14 schreef Kimberleyy het volgende:
Even een vraagje over SHE
1. Syl en Huub hebben toch wel is gezoend?, zoja heeft iemand daar een filmpje van..
2. Wat is er nou precies gebeurd tussen Huubje en Eric op gebied van sex?
OFF-topic gezeik![]()
Pfff Heb je spuit 11 ook weer, moet je ongesteld worden ofzoquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit is alleen om te rellen...geen suffe vragen stellen hier....muts![]()
en anders ga je maar lekker terug lezen...
Ik begon je net aardig te vinden....sloeriequote:Op zaterdag 7 april 2007 15:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Pfff Heb je spuit 11 ook weer, moet je ongesteld worden ofzo![]()
Neuh. Ik gok op: Als je nog gelooft dat DGK een eerlijk spel is.quote:
en jij bent Irritant Vetquote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef petraa het volgende:
Pietje je bent Vet Irritant
Uit jouw mond is dat een enorm compliment!quote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef petraa het volgende:
Alleen maar omdat jij zijn posts niet kan begrijpen?quote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef petraa het volgende:
En als jij mijn ENORME bijdrage aan de COS niet heb gezien ben je nog blind ook. Ik heb 3 super COS posts geplaatst.quote:Op maandag 9 april 2007 17:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Uit jouw mond is dat een enorm compliment!![]()
Heb ik jou wat gevraagd ????? Nee dus Bek houwequote:
ik zeg maar zo, ik zeg maar nixquote:Op maandag 9 april 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij zijn posts niet kan begrijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |