Jij hebt ook Chello?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
Lang gesprek met de politie... gaan ze Chello al bellen om m'n internet te blokkeren??
Tsja het is niet anders, qua kabelinternet geen andere keuze en eerlijk gezegd ben ik nogal gehecht aan mijn Chello mailadresquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt ook Chello?![]()
Dat is toch de Diana onder de Internetptoviders.
Same here, maar wat was het probleemquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
Tsja het is niet anders, qua kabelinternet geen andere keuze en eerlijk gezegd ben ik nogal gehecht aan mijn Chello mailadres![]()
PC eend ging de politie bellen omdat ik te ver gingquote:
Niet op mij denk ik maar ik ben er wel. Begrijp niet zo goed waar het mis ging maar misschien kunnen we er uit komen?quote:
Deze topic is niet bedoeld om het goed te maken maar om te RELLUHquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet op mij denk ik maar ik ben er wel. Begrijp niet zo goed waar het mis ging maar misschien kunnen we er uit komen?
Bedoel het goed
Dat was het maar ben het zatquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Deze topic is niet bedoeld om het goed te maken maar om te RELLUH![]()
* sleept al het tuinmeubilair naar Peets slaapkamer en bouwt haar helemaal inquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Deze topic is niet bedoeld om het goed te maken maar om te RELLUH![]()
Ik gooi ff een steen door het raam van Mootie heen. Zo lekker fris slapen jij vannacht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
* sleept al het tuinmeubilair naar Peets slaapkamer en bouwt haar helemaal in![]()
tsssssss jij komt echt niet langs die barricadequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik gooi ff een steen door het raam van Mootie heen. Zo lekker fris slapen jij vannacht.![]()
Wel op jou dus, nog maar een keer: het is inmiddels overduidelijk dat je minimaal de helft van mijn posts niet begrijpt, waardoor dit komt weet ik niet en ik zal politiek correct genoeg blijven mijn vermoedens daarover voor me te houden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet op mij denk ik maar ik ben er wel. Begrijp niet zo goed waar het mis ging maar misschien kunnen we er uit komen?
Bedoel het goed
Ohhhh ik zeg het nog één keer JE MOET HIER RELLUHquote:
Ja zou ik ook erg fijn vinden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Het zou fijn zijn als bepaalde users hun hooligan bezigheden ook daadwerkelijk tot dit topic zouden beperken...
Je mag dan wel een tagje hebben maar gelijk de wannabe-mod lopen uithangen?!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Het zou fijn zijn als bepaalde users hun hooligan bezigheden ook daadwerkelijk tot dit topic zouden beperken...
Ik heb heel geen tagje!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag dan wel een tagje hebben maar gelijk de wannabe-mod lopen uithangen?!![]()
Als je er niet meer uitkomt dan maar gelijk jullie kontjes aanbiedenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je nog ff zo doorgaat zie je dalijk sterretjes.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je er niet meer uitkomt dan maar gelijk jullie kontjes aanbieden![]()
Ik zeg: een beetje goedkoop, maar ik hou er van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |