Het is dan ook een naar topicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:20 schreef SCH het volgende:
Wat een nare titel -
Van wie heb je nu weer te horen gekregen dat je lief moet zijn?quote:op POL zitten alleen lieve modjes![]()
In tegenstelling tot Bram M. doe ik wel aan zelfrefectiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:34 schreef Chewie het volgende:
Van wie heb je nu weer te horen gekregen dat je lief moet zijn?
Die primeur lijkt me wel een topic waard.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Bram M. doe ik wel aan zelfrefectie
schopje GC? Het gaat mij meer om de kuren van de heer wilders, of je het uberhaupt nog over politieke uitspraken kunt hebben. Daar zijn de andere topics niet voor bedoeld lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:08 schreef Chewie het volgende:
Het lijkt mij niet nodig om voor elke scheet die Wilders laat een nieuw topic te openen. Ook vind ik de insteek van de OP niet geschikt voor POL
okquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
schopje GC? Het gaat mij meer om de kuren van de heer wilders, of je het uberhaupt nog over politieke uitspraken kunt hebben. Daar zijn de andere topics niet voor bedoeld lijkt mij.
Deze oproep is op zich al banwaardigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef Chewie het volgende:
En hier weer verder met banverzoekjes,
Ik wou net zeggen, CTRL-F op wilders gaf alleen totaal niet relevante topics. Als een mod mijn topic zou willen mergen, ben ik weer blij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:26 schreef Vhiper het volgende:
Zeg, leuk dat we actieve mods hebben die zogenaamd dubbele en overbodige topics dichtgooien, maar een kleine verwijzing naar topics waar dan wel in gepost kan worden over het onderwerp, zou wel zo prettig zijn.
Wilders
Wilders gaat maar door...
Waar kunnen we dus doorgaan over Wilders z'n loyaliteitsgezeur?
Ja die van jou is inmiddels weer gesloten door een GC mod.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, CTRL-F op wilders gaf alleen totaal niet relevante topics. Als een mod mijn topic zou willen mergen, ben ik weer blij.
Oh? Ik dacht dat banverzoeken niet mochten?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef Chewie het volgende:
En hier weer verder met banverzoekjes, censuur en andere gezellige bezigheden.
waar zie jij spamquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
help nederland en negeer wilders
SPAM!
Kan jij interpunctie gebruiken?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:26 schreef noudstar het volgende:
waar zie jij spam
kan het topic trouwens opgeruimd worden
neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan jij interpunctie gebruiken?
Ik heb geen enkele indicatie dat dat nou op zijn plaats zou zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef noudstar het volgende:
nee
het is trouwens u ik ben der van overtuigt dat ik ouder ben dan jij
nooit geleerd dat je oudere mensen aanspreekt met u ???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele indicatie dat dat nou op zijn plaats zou zijn.
Nou, begin er dan ook niet over.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef noudstar het volgende:
[..]
nooit geleerd dat je oudere mensen aanspreekt met u
Als ze het verdienen wel. Ik zie niet in waarom ik een kwijlende josti van 30+ met u aan moet spreken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef noudstar het volgende:
nooit geleerd dat je oudere mensen aanspreekt met u ???
Ik heb louter een quote gemaakt, zegt in ieder geval wat jij voor een kneus bent.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:40 schreef noudstar het volgende:
ik vind het zielig dat je de vraagtekens weg haalt
YES MASTER E.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Kwijlende josti, kneus. Misschien iets minderen, als in: stoppen? Goedzo.
Done.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:56 schreef du_ke het volgende:
Heb niet zo'n moeite met een tirade tegen mijn persoon maar die laatste regel vind ik minder tof.
PVDA is voor KERNENERGIE !!!!!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef Sidekick het volgende:
Houd je muilie.
Ja, kijken hoe consequent er wordt gemoedereerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef du_ke het volgende:
Iets wat rijmt op uilie.
Jezus, Sidekick, hoe moet je anders zo'n mogool te woord staan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Kwijlende josti, kneus. Misschien iets minderen, als in: stoppen? Goedzo.
Er is natuurlijk een verschil tussen een user van dit forum doodwensen en een politicus doodwensen. Hoewel ik beide niet echt kan waarderenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, kijken hoe consequent er wordt gemoedereerd.
Ja nou, jij bent ook echt een bedreiging met je hutten. Ik vind een doodsbedreiging op een politicus wel wat erger en serieuzer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen een user van dit forum doodwensen en een politicus doodwensen. Hoewel ik beide niet echt kan waarderen.
Je mag een user niet eens "kneus" of "kwijlende josti" noemen van Monique's grote leider.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:05 schreef du_ke het volgende:
Er is natuurlijk een verschil tussen een user van dit forum doodwensen en een politicus doodwensen. Hoewel ik beide niet echt kan waarderen.
Hutten?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja nou, jij bent ook echt een bedreiging met je hutten. Ik vind een doodsbedreiging op een politicus wel wat erger en serieuzer.
Ik bedoel dat doekje geen enkele bedreiging vormt, dus hoe serieus moet je dan een doodsbedreiging op hem nemen?quote:
Ik ben geen bedreiging maar Wilders ook niet. Dat is niet het verschil. Het is hier volgens mij gewoon de policy dat doodverwensingen tegen users worden verwijderd. Over andere doodswensen doet men minder moeilijk volgens mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja nou, jij bent ook echt een bedreiging met je hutten. Ik vind een doodsbedreiging op een politicus wel wat erger en serieuzer.
Oh niet maar dat wil nog niet zeggen dat je ze dan zomaar moet uiten lijkt me?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik bedoel dat doekje geen enkele bedreiging vormt, dus hoe serieus moet je dan een doodsbedreiging op hem nemen?
Eens maar er wordt niet consequent op gemodereerd. Linkse users komen er nog wel eens mee weg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef du_ke het volgende:
Oh niet maar dat wil nog niet zeggen dat je ze dan zomaar moet uiten lijkt me?
Wie aan doekje komt, komt aan mij!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh niet maar dat wil nog niet zeggen dat je ze dan zomaar moet uiten lijkt me?
Hij is nu opeens jouw neukslet?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie aan doekje komt, komt aan mij!![]()
![]()
Ik vind doekje geil, naast moslimmetjes vreten vreet ik ook bomenknuffelaars.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is nu opeens jouw neukslet?
Heb je dan wat voorbeelden van linkse users die andere users doodwensen waar niks mee is gedaan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eens maar er wordt niet consequent op gemodereerd. Linkse users komen er nog wel eens mee weg.
Doekje was van mij! Afblijven!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind doekje geil, naast moslimmetjes vreten vreet ik ook bomenknuffelaars.
Niet zo bij de hand, het kan ook liggen aan het gebrek aan mods, maar in Wilders-topics komt het nogal veel voor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:15 schreef du_ke het volgende:
Heb je dan wat voorbeelden van linkse users die andere users doodwensen waar niks mee is gedaan?
Ik wil hem nog even doodknuffelen.quote:
Nee, Aaah heeft bril.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:15 schreef du_ke het volgende:
Ga elkaar neuken dwaze Limbo's.
Laat je wel wat voor mij over?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wil hem nog even doodknuffelen.![]()
Sorry, hij doettut nie meer.quote:
Doek kapot?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sorry, hij doettut nie meer.
Net deedtie ut noch.quote:
Je hebt hem aan Gert gegeven...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Net deedtie ut noch.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je hebt hem aan Gert gegeven...
En dus mag het ook niet van mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je mag een user niet eens "kneus" of "kwijlende josti" noemen van Monique's grote leider.
Nou vooruit, hij's nu van jou.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:42 schreef GertvanderVolk het volgende:
Gert heeft anders berenzin!
Break it, you buy it.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou vooruit, hij's nu van jou.
Je hebt maar weinig van doek overgelaten. Compleet afgeragd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou vooruit, hij's nu van jou.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Je hebt maar weinig van doek overgelaten. Compleet afgeragd.
Kweenie. Hoe moet 'ie er normaal uitzien?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, eh, tja, maar je herkent 'm toch nog?
![]()
Dat been zat al zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:51 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Kweenie. Hoe moet 'ie er normaal uitzien?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Dan is het hem. Tanx, ga nu aan de slag.
Morgenochtend niet meer hoor!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
ZGAN.
Fuck ik leef nog.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sorry, hij doettut nie meer.
Gertquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:02 schreef du_ke het volgende:
Fuck ik leef nog.
Beter opletten. Je bent geen Zed uit Pulp Fiction.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:08 schreef GertvanderVolk het volgende:
Sorry. Hij is ontsnapt door het kelderraampje.![]()
Is weg.quote:
Bij deze.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, kijken hoe consequent er wordt gemoedereerd.
Normaal, of niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jezus, Sidekick, hoe moet je anders zo'n mogool te woord staan?
Rechtse users ook, en dat komt omdat we ook wel eens wat posts of topics missen, of omdat het binnen de policy valt logischerwijs.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Linkse users komen er nog wel eens mee weg.
quote:
ja... de tekst in de posting wel, maar niet het icoontje en het bovenschrift...quote:
De FA's hebben eht afgehandeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja... de tekst in de posting wel, maar niet het icoontje en het bovenschrift...
Jij of de andere mods - wie dit het eerst leest- moeten dit toch echt aan de FA's voorleggen...
Vreemd, zou verwijdert moeten zijn, gooi het nog even naar achteren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:47 schreef Bluesdude het volgende:
ik zie net in MED dat de relkloon-account een ban heeft, maar het icoon+bovenschrift blijft gewoon staan..
Wauw, binnen 4 minuten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:20 schreef Chewie het volgende:
aangepast
is wegquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vreemd, zou verwijdert moeten zijn, gooi het nog even naar achteren.
Nog altijd beter dan liberterriers.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:31 schreef freako het volgende:
Libertariers hoe staan jullie tegenover patenten/octrooien.
Libertaliers..
ik kan je verzekeren dat mijn Meester hier nog nooit van gehoord heeft, maar mocht de tijd daar zijn, weet je verzekerd van een warm welkom in de hel!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:41 schreef Bluesdude het volgende:
Communist Vogelaar: "Boerka moet kunnen"
... versatanaliserend ...
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren dat mijn Meester hier nog nooit van gehoord heeft, maar mocht de tijd daar zijn, weet je verzekerd van een warm welkom in de hel!![]()
jij gaat tot in de eeuwigheid samen met Pim in de yakuziquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je master is old skool... ook slechtigheid moet zich vernieuwen.. geef die ouwe maar een trap onder zijn staart
Liever Pim dan Theo, George, Osama, of Ratelband.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
jij gaat tot in de eeuwigheid samen met Pim in de yakuzi![]()
nou?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef Bluesdude het volgende:
Nee.. doe toch Pim maar...
Mag ik nog iemand introduceren ?
ik wil niet weten wat dáár op staat, ook in de hel zijn er grenzen van fatsoenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:38 schreef Bluesdude het volgende:
Mag ik natuurvideo's meenemen ?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:35 schreef Godslasteraar het volgende:
of met Sjun, Ryan en Aaahikwordgek als je dat liever hebt
merge verzoek ingediend.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:08 schreef sigme het volgende:
POL : Nederland betaalt beveiliging Hirsi Ali
NWS: Nederland betaalt beveiligingskosten Hirsi Ali Ayaan
Blasfeem.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:35 schreef Godslasteraar het volgende:
of met Sjun, Ryan en Aaahikwordgek als je dat liever hebt
Bron?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:20 schreef PJORourke het volgende:
Wie heeft de TT van het Vogelaar/Boerka topic aangepast? Vooralsnog is deze dame gewoon communist hoor.
En dan ook een bron dat Albayrak lid is van de Grijze Wolven en de Armeense genocide ontkent... Wachten we ook al een tijdje op.quote:
Ik heb al tig keer uitgelegd dat ze zich gedraagt als een grijze wolf.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:29 schreef Monidique het volgende:
En dan ook een bron dat Albayrak lid is van de Grijze Wolven en de Armeense genocide ontkent... Wachten we ook al een tijdje op.
Oh en een bron dat meer dan de helft van de Amsterdamse scholieren moslim is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dan ook een bron dat Albayrak lid is van de Grijze Wolven en de Armeense genocide ontkent... Wachten we ook al een tijdje op.
Daar ben ik mij niet van bewust. Waar heb je dat gedaan en als je niet meer weet waar, waarom gedraagt zij zich als een Grijze Wolf? En waaruit blijkt dat ze de genocide ontkent?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb al tig keer uitgelegd dat ze zich gedraagt als een grijze wolf.
Ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:20 schreef PJORourke het volgende:
Wie heeft de TT van het Vogelaar/Boerka topic aangepast?
Vooralsnog? Totdat ze door de Conservatieve Raad als genezen wordt verklaard zeker.quote:Vooralsnog is deze dame gewoon communist hoor.
De kultuurkamer zal er ook een rol in moeten spelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik.
[..]
Vooralsnog? Totdat ze door de Conservatieve Raad als genezen wordt verklaard zeker.
Dat zal toch niet veel meer schelen denk ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh en een bron dat meer dan de helft van de Amsterdamse scholieren moslim is.
Dat zou misschien kunnen. Maar onze vrind PJO wil graag een hoop beweren zonder ook maar een beetje te onderbouwen. Dus misschien helpt deze herinnering.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat zal toch niet veel meer schelen denk ik.
Zo lang ze zich niet publiek distantieert van haar verleden, lijkt me dat gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:28 schreef Bluesdude het volgende:
Bron?
Zegt iemand die alleen de linkse onderbuik nablaat... zonder onderbouwing uiteraard.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:43 schreef du_ke het volgende:
Dat zou misschien kunnen. Maar onze vrind PJO wil graag een hoop beweren zonder ook maar een beetje te onderbouwen. Dus misschien helpt deze herinnering.
Dit vermoeden had ik al. Wederom een omtrekkende bewegingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zegt iemand die alleen de linkse onderbuik nablaat... zonder onderbouwing uiteraard.
Ze heeft zich allang publiekelijk gedistantieerd van communisme in woord en daad, maar ze schreeuwt het niet van de daken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo lang ze zich niet publiek distantieert van haar verleden, lijkt me dat gerechtvaardigd.
Ik zie genoeg lidmaatschappen van kapitalistische en niet-communistische organisatiesquote:Drs. C.P. Vogelaar
Ella Vogelaar (1949) is vanaf 22 februari 2007 minister voor Wonen, Wijken en Integratie. Zij is lid van de PvdA. Mevrouw Vogelaar was voorzitter van FNV-onderwijsbond ABOP en vice-voorzitter van de FNV. Daarna was zij onder meer projectleider van de Taskforce Inburgering en voorzitter van de branchevereniging van reïntegratiebedrijven.
PvdA
in de periode 2007-heden: minister
voornamen (roepnaam)
Catharina Pieternella (Ella)
personalia
geboorteplaats en -datum
Steenbergen (N.Br.), 23 december 1949
partij/stroming
partij(en)
P.v.d.A. (Partij van de Arbeid)
loopbaan
- vormingswerker werkende jongeren te Gouda
- adjunct-directeur vormingswerk werkende jongeren
- bezoldigd bestuurslid A.B.O.P. (Algemene Bond voor Onderwijzend Personeel), F.N.V.-Onderwijsbond
- voorzitter A.B.O.P. (Algemene Bond voor Onderwijzend Personeel), van 1988 tot 1994
- vice-voorzitter F.N.V. (Federatie Nederlandse Vakbeweging), van 1994 tot 1997
- landelijk procesmanager S.W.I. (Samenwerking Werk en Inkomen), ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, van 1997 tot 2000
- projectleider Taskforce Inburgering, van 2000 tot 2002 (ingesteld door minister Van Boxtel in juni 2000)
- zelfstandig adviseur/interimmanager, van 1 juli 2000 tot februari 2007
- voorzitter branchevereniging voor reïntegratiebedrijven BoaBorea (aanvankelijk Borea), van september 2000 tot februari 2007
- minister zonder portefeuille, minister voor Wonen, Wijken en Integratie, vanaf 22 februari 2007
nevenfuncties
vorige
- lid S.E.R. (Sociaal-Economische Raad)
- lid bestuur Stichting van de Arbeid
- vice-voorzitter Centraal Bestuur Arbeidsvoorziening
- lid Raad van Commissarissen Uitzendbureau Start
- voorzitter bestuur Centrum voor Innovatie van Opleidingen (Cinop)
- lid Raad van Toezicht Rijksmuseum voor Volkenkunde Leiden
- vice-voorzitter bestuur Stichting UW Bedrijven Utrecht
- lid Adviescommissie Dagarrangementen
- voorzitter MDW werkgroep "Doelmatigheid van de scholingsmarkt"
- lid bestuur VNO-NCW
- lid Raad van Advies Gemeentelijk Vervoer Bedrijf (GVB) Amsterdam
- lid Raad van Commissarissen Havenbedrijf Rotterdam N.V.
- lid Raad van Commissarissen Electrabel Nederland N.V.
- lid Raad van Commissarissen Elivio Holding B.V.
- lid bestuur Nederlands-Vlaamse Accreditatie Organisatie (NVAO)
- lid bestuur Nederlands Centrum Buitenlanders (N.C.B.)
- voorzitter Raad van Commissarissen Unilever Nederland B.V., van 1 januari 2003 tot 22 februari 2007
- voorzitter Novib, van 1 juni 2004 tot 22 februari 2007
- lid bestuur Nationale Reis Opera, tot 22 februari 2007
- lid Raad van Toezicht Voedingscentrum, tot 22 februari 2007
- voorzitter bestuur Stichting Tolerance Unlimited, tot 22 februari 2007
- lid curatorium Willem Drees-lezing, tot 22 februari 2007
- voorzitter Spiegelgroep Sectorbestuur Onderwijsarbeidsmarkt, tot 22 februari 2007
- lid bestuur Stichting Artra Arbeidsmarkttrainingen, tot 22 februari 2007
- lid Adviescommissie Normering Inburgeringseisen (commissie-Franssen), tot 22 februari 2007
http://zoek.volkskrant.nl/artikel?text=vogelaar&FDOC=150&SORT=date&PRD=20y&SEC=%2A&SO=%2A&DAT=%2A&ADOC=150quote:'Een mens mag gelukkig veranderen, dus ik ook'
de Volkskrant, Economie, 29 januari 2003 (pagina 15)
Van onze verslaggeefsters Yvonne Doorduyn Leonoor Meijer
Ella Vogelaar bouwt aan een uitzonderlijke carrière. Van CPN'er tot president-commissaris van Unilever Nederland. Zelf is ze niet onder de indruk van haar evolutie.
Ze is 53. En de eerste vrouwelijke president-commissaris in Nederland bij een beursgenoteerd bedrijf, Unilever Nederland. Ella Vogelaar, die het in een eerder leven schopte tot vice-voorzitter van de vakcentrale FNV, ontvangt journalisten tegenwoordig op het glanzende hoofdkantoor van Unilever aan het Weena in Rotterdam. De maker van Dove, Rexona, Iglo en Mora vroeg haar twee jaar geleden als commissaris; sinds 1 januari is ze voorzitter.
De bevlogenheid van weleer twinkelt nog altijd in haar ogen. Zo betrokken als ze twintig jaar geleden vertelde over de arbeidsverhoudingen in Nederland, zo enthousiast verhaalt ze nu over de producten in de vitrines die elke hoek van het Unilever-kantoor sieren. Eens in het jaar vergadert de raad van commissarissen 'op locatie', vertelt ze, bij één van de werkmaatschappijen. 'Het gaat dan meer voor je leven.'
Vogelaar was vaker 'de eerste vrouw'. Als eerste meisje van het dorp Anna Jacobapolder op het Zeeuwse St. Philipsland ging ze naar de HBS in Zierikzee, 17 kilometer verderop. In 1983 werd ze de eerste vrouwelijke voorzitter van de ABOP, de onderwijsbond van FNV. Als eerste ook opteerde ze in 1997 voor het voorzitterschap van de FNV.
Dat ze nu als eerste vrouw doordringt in de top van het 'old boys network' van commissarissen, vindt ze niet bijzonder spannend. 'Als je als eerste op zo'n plek komt, weet je dat je een voorbeeldfunctie vervult', zegt ze. 'Je weet dat er even extra naar je wordt gekeken. Als blijkt dat het goed gaat, ebt dat weg. Dan komen mensen tot de conclusie van: goh, die kunnen dat ook.'
Vogelaar strijdt al jaren voor meer vrouwen in leidinggevende functies. In 1997 was ze de gedoodverfde opvolger van Johan Stekelenburg als voorzitter van de vakcentrale FNV. Dat niet zíj maar Lodewijk de Waal, tot die tijd CAO-coördinator van de vakcentrale, voorzitter werd, vindt Vogelaar nog altijd tekenend voor de vrouwonvriendelijke cultuur in sommige organisaties.
Unilever is een redelijk sociaal bedrijf in de ogen van Vogelaar. 'Voor een bedrijf met een vechtcultuur ben ik natuurlijk niet te strikken.' Dat het concern haar heeft benaderd, zegt volgens Vogelaar dat er bij Unilever oog is voor vrouwen en minderheden. 'Het bedrijf realiseert zich dat ze met mij iemand binnenhalen die daar een extra antenne voor heeft.'
Vogelaar houdt bij de invulling van haar functie strikt vast aan een scheiding tussen commissarissen en directie. 'Toezicht houden betekent dat je een klankbordfunctie vervult naar de directie en dat je, ook over dit soort onderwerpen, het gesprek aangaat. Ik doe suggesties. Het is de verantwoordelijkheid van de directie om er iets mee te doen. Ik ga niet op hun stoel zitten.'
Hoewel het sociale beleid binnen Unilever één van Vogelaars speerpunten is, lijkt de overstap van de publieke sector naar een bedrijf waar alles in het teken staat van winst, een grote. Wie haar verleden kent - ze was in de jaren zeventig actief lid van de Communistische Partij Nederland - moet zich zeer hebben verbaasd over haar keuze voor het zo commerciële Unilever. Vogelaar: 'Een mens mag veranderen en verandert gelukkig ook. Dus wat dat betreft: ík ook.'
Toch wordt de tegenstelling ook overdreven, zegt ze. 'Iedereen denkt altijd dat de publieke sector en de private sector heel verschillende werelden zijn. Dat valt mee, kijk maar naar FNV Bondgenoten (de bond is in financiële nood, red.), je moet zorgen dat het huishoudboekje aan het eind van het jaar klopt. En ook voor beursgenoteerde bedrijven is het belangrijk dat je investeert in mensen.'
Unilever-topman Anthony Burgmans deed in december een oproep aan de politiek om vooral snel weer stabiliteit in de democratische besluitvorming te brengen. Te lang aanhoudende politieke onrust doet het bedrijfsleven geen goed, meent de topman. Vogelaar vond het een goed initiatief. Hoewel ze veel met de politiek te maken heeft gehad, heeft ze - behalve in haar jonge jaren - nooit de behoefte gehad actief te worden. Ze voelt zich meer bestuurder dan politicus en moet achteraf erg lachen dat ze werd genoemd als kandidaat-premier voor de PvdA: 'Ik ben niet gebeld en ik zat niet bij de telefoon.'
Van de enige bemoeienis die ze met de politiek heeft gehad in haar early twenties - haar tijd bij de CPN - heeft ze geen spijt. Het heeft haar veel opgeleverd, vertelt ze. Het bracht haar in contact met 'mensen die hun brood verdienen door met hun handen te werken' en met 'veel CPN'ers die zonder dat ze hadden gestudeerd toch heel erg ontwikkeld waren'. 'Ik kan heel gemakkelijk met allerlei mensen van allerlei niveaus en lagen in de samenleving communiceren. Dat is een groot goed.'
Het is wel verleden tijd, benadrukt ze. De maakbare samenleving die de CPN voor ogen had, bestaat volgens Vogelaar niet langer. In de verkieziniccampagne heeft ze zich geërgerd aan het niveau. 'Discussies slaan tegenwoordig in extremen door. Als je maar een goede slogan hebt, kom je er wel, zo lijkt het. Ik vind het een beangstigende ontwikkeling. De werkelijkheid is vaak zoveel gecompliceerder.'
Copyright: de Volkskrant
.
Je kunt het in nog zoveel kontenkruiperige stukjes van de VK wikkelen, ze was communiste, zat bij een organisatie die niet autonoom was maar achter Moskou aanliep en ze heeft zich nog nooit verontschuldigd voor die misser, of gedistantieerd van het gedachtegoed. Ze schreef nog geen fanmail aan Pol Pot, zoals Rosenmoeller, maar ze was een rasechte communiste.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:48 schreef Bluesdude het volgende:
Ze heeft zich allang publiekelijk gedistantieerd van communisme in woord en daad, maar ze schreeuwt het niet van de daken.
Als jij een lidmaatschap van de CPN reden vindt om iemand communist te noemen, dan moet je consequent zijn en het ontbreken/ verbreken van het lidmaatschap voldoende reden vinden om iemand niet communist te noemen tenzij je het tegendeel kunt bewijzen .
Ella Vogelaar is lid van het algemeen bestuur van het VNO-NCW... een kapitalistische organisatie, toch.?
Je hebt hiermee al voldoende reden aan te nemen dat ze geen communist is en in zoverre er onzekerheid is, moet je iemand het voordeel van de twijfel geven en haar communistzijn opnieuw gaan bewijzen.
Dat weiger je... je verklaart haar voorbaat schuldig
[..]
Ik zie genoeg lidmaatschappen van kapitalistische en niet-communistische organisaties
http://www.parlement.com/9291000/biof/03156
Voldoende redenen om haar kapitalist te noemen, dan wel aanhanger van de kapitalistische economie
[..]
http://zoek.volkskrant.nl/artikel?text=vogelaar&FDOC=150&SORT=date&PRD=20y&SEC=%2A&SO=%2A&DAT=%2A&ADOC=150
Betalen voor toegang... bah... die kapitalistische Volkskrant
Precies. Ze was, toen ze lid was van de CPN. Nu is ze lid van de PvdA en heeft daarmee dus ook het communisme afgezworen, anders was ze nog wel lid geweest. Ze is het niet meer. Was, je zegt het goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je kunt het in nog zoveel kontenkruiperige stukjes van de VK wikkelen, ze was communiste, zat bij een organisatie die niet autonoom was maar achter Moskou aanliep en ze heeft zich nog nooit verontschuldigd voor die misser, of gedistantieerd van het gedachtegoed. Ze schreef nog geen fanmail aan Pol Pot, zoals Rosenmoeller, maar ze was een rasechte communiste.
ho gaan we schelden? is inhoudelijk kritiek op het artikel geven te moeilijk of moet je dan erkennen dat ze wel distantie heeft genomen van haar vroegere standpuntenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je kunt het in nog zoveel kontenkruiperige stukjes van de VK wikkelen,
was...was...was..was.. je erkent de verleden tijd dus welquote:ze was communiste,
CPN stelde zich wel autonoom op in haar tijd, of het genoeg was is terecht een discussiepuntquote:zat bij een organisatie die niet autonoom
wat was dan haar standpunten in die tijd?quote:en ze heeft zich nog nooit verontschuldigd voor die misser, of gedistantieerd van het gedachtegoed.
Schreef Paultje fanmail aan Pol Pot? Bron? Linkje ?quote:Ze schreef nog geen fanmail aan Pol Pot, zoals Rosenmoeller, maar ze was een rasechte communiste.
Kan iemand tante Ryanne duidelijk maken dat homo's helemaal niet zo eng zijn? Aoristus heeft er ook al zo'n moeite mee. Beetje sneu voor SCH als hij steeds dit soort anti-homo teksten moet lezen. We zijn niet in Iran.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
En dan nog tussen al die homo's op fok!discussie..
Ga je me een bannetje aansmeren, omdat ik beweer dat er veel homo's op fok!discussie aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kan iemand tante Ryanne duidelijk maken dat homo's helemaal niet zo eng zijn? Aoristus heeft er ook al zo'n moeite mee. Beetje sneu voor SCH als hij steeds dit soort anti-homo teksten moet lezen. We zijn niet in Iran.
Wie heeft het hier over bannen? Je hebt wat opvoeding nodig van de huidige maatschappij. Zeker voor oma's als jij kan dat nuttig zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga je me een bannetje aansmeren, omdat ik beweer dat er veel homo's op fok!discussie aanwezig zijn..
Jeez, je bent wel erg wanhopig joh.
Jij wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over bannen? Je hebt wat opvoeding nodig van de huidige maatschappij. Zeker voor oma's als jij kan dat nuttig zijn.
Niet alles lost zich op met zuivering, leer dat nu eens.![]()
quote::
Op vrijdag 23 februari 2007 14:00 schreef sigme het volgende:
Ik weet niet wie dat is, maar als absolutelyarrogant bestaat ie een handjevol posts op fok, allemaal aan mij gericht, en als Ome Theo aan de overzijde.
Ik vind 'm serieus eng. Hij volgt me al máánden, dit word me te gek.
Verder heb ik er ook niks over te zeggen, ik ken die persoon niet, weet niet wat ie wil of tegen me heeft, maar wel dat ie zeer oplettend mij volgt. Dat is genoeg; ik verberg me liever niet, en doe dat dus postend ook niet, maar ik heb nou ook weer geen zin om echt problemen te treffen. Dus verberg ik me voorlopig maar wel.
[POl SC} Wilders slaat nog geen deuk in een pakje boter. Nee, joh, OllieA is niet degene die lucy kent. Die kent een andere lucy zeg maar. Degene die lucy kent en die wij goed kennen heeft lucy ooitquote:Lemmeb het volgende: Aha. Dus jij kent iemand die lucida kent die sjun kent. En het gaat natuurlijk allemaal om die onbekende man in the middle. Da's dan zeker OllieA?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:36 schreef Sidekick het volgende:
Vooralsnog? Totdat ze door de Conservatieve Raad als genezen wordt verklaard zeker.
Nou, als die bescherming van mods moet komen....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Kunnen mods aaaah een beetje in de gaten houden, hij is het steeds vaker met mij eens. Misschien moet hij beveiligd worden![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Niet alles lost zich op met zuivering, leer dat nu eens.![]()
Nee, ik regel wel wat autonomen met waakhonden voor jequote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, als die bescherming van mods moet komen....![]()
Regel dan snel eens een Marokkaantje voor mequote:Ik ben nu je homotante, ik bescherm je tegen homohaters als Ryanne en Harrie.![]()
ik vroeg me laatst al af of er nog wel eens gebatst wordt in huize sch.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik regel wel wat autonomen met waakhonden voor je
[..]
Regel dan snel eens een Marokkaantje voor me![]()
![]()
Ik laat het wel even mergen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:48 schreef sigme het volgende:
Sterk bekritiseerd motie Wilters
Met een t graag.
Ingewikkeld? Het is juist heel simpel, niet elke scheet verdient een topic en kan makkelijk in een lopend topic.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef JohnDope het volgende:
Als Sidekick het allemaal te ingewikkeld wordt, dan gooit hij een topic dicht
niet echt professioneel....
Ja, de discussie gaat niet over Wilders, maar over een partijlid van de VVD die ook eens verder kijkt dan zijn neus lang is.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:20 schreef PJORourke het volgende:
Het is een goed topic. Eindelijk iemand die zich niet in een cordon laat sleuren en zelfstandig nadenkt.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, de discussie gaat niet over Wilders,
Je pleit voor zwaardere middelen?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef PJORourke het volgende:
Doodzwijgen helpt niet.
Neuh die topics worden geopend omdat mensen niet nadenken en eerst even kijken in welke van de actieve topics het beter pastquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het gaat over Onno Hoes. De discussie over 2+ paspoorten bij kabinetsdeelname blijft openstaan, dat heeft verder niet iets met Wilders an sich te maken. Bovendien zorgt jullie geschreeuw om slotjes er JUIST voor dat er weer topics over worden geopend.
Idd en dat had SCH kunnen weten als hij de OP had gelezen en niet gelijk bij de TT op zijn achterste benen was gaan staanquote:Op maandag 26 februari 2007 20:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, de discussie gaat niet over Wilders, maar over een partijlid van de VVD die ook eens verder kijkt dan zijn neus lang is.
Lees de OP nu eens!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef SCH het volgende:
Precies, die wildgroei van Wilders-topics is slecht - dat meot zo'n modje als Martijn toch weten.
Steeds een klein ander insteekje eraan geven en doen alsof het ergens anders over gaat
quote:20:23:40 26-02-07 20 I AMBU Rob en Jaap als de discussie oploopt kunnen we Pim v loenen laten bemiddelen
702262023401420035 1420035 CPA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-135 )
Onzin - het is een topic over Wilders en Sidekick heeft aangegeven dat dat centraal kan. Het is nogal grof en oncollegiaal om een medemoderator zo te schofferenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd en dat had SCH kunnen weten als hij de OP had gelezen en niet gelijk bij de TT op zijn achterste benen was gaan staan
Onno Hoes en de VVD horen niet in een topic met gezemel over Rouvoet.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef du_ke het volgende:
Neuh die topics worden geopend omdat mensen niet nadenken en eerst even kijken in welke van de actieve topics het beter past.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin - het is een topic over Wilders en Sidekick heeft aangegeven dat dat centraal kan. Het is nogal grof en oncollegiaal om een medemoderator zo te schofferen
Nee, het kan beter naar SHO inderdaad. Kan ie helpen de wonden van Jim te repareren.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Onno Hoes en de VVD horen niet in een topic met gezemel over Rouvoet.
Ok je OPquote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd en dat had SCH kunnen weten als hij de OP had gelezen en niet gelijk bij de TT op zijn achterste benen was gaan staan
[..]
Lees de OP nu eens!!!![]()
Dat had niet in een ander topic gepast? Is dit echt meer dan het openen van een topic over een scheet van gekke Geertje?quote:Bron
Ook vanuit VVD hoek is er dus steun voor deze kwestie wat ik mij alleen af vraag wat is de invloed van deze provinciale tak op het algemene VVD beleid?
Waar schoffeer ik een Medemod?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef SCH het volgende:
Onzin - het is een topic over Wilders en Sidekick heeft aangegeven dat dat centraal kan. Het is nogal grof en oncollegiaal om een medemoderator zo te schofferen
Hee, laat de beste mod van dit verdorven forum met rust!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef SCH het volgende:
Nee, het kan beter naar SHO inderdaad. Kan ie helpen de wonden van Jim te repareren.
Maar kan niemand die idioot van een Martijn nou eens echt tot de orde roepen? Anderen worden meteen gestraft om dat soort gedrag en meneer denkt maar dat ;hij van ieder berichtje uit de Elsevier dat hij ondanks zijn dyslexie in 45 minuten toch heeft kunnen uitlezen een topic moeten maken. Wat een zeldzame prutser is het toch
Door weer een topic over Wilders te openen terwijl hij ze steeds moet sluiten. Nogal oncollegiaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waar schoffeer ik een Medemod?
Hij hoeft ze niet te sluiten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
Door weer een topic over Wilders te openen terwijl hij ze steeds moet sluiten. Nogal oncollegiaal.
Wat ben je toch ook een jankende relnicht he?!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Door weer een topic over Wilders te openen terwijl hij ze steeds moet sluiten. Nogal oncollegiaal.
Hoe is het met je vriendin?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een jankende relnicht he?!![]()
![]()
Het boeit jou echt geen zak wat SK allemaal moet doen. Alsof jij niet de meest onzinnige topics hebt geopend.![]()
Als je nu een beter kijkt dan had je kunnen zien dat dit bericht niet uit de Elsevier komt. Dat jij nu alleen maar Pravda en het clubblad van de SP leest....quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef SCH het volgende:
Maar kan niemand die idioot van een Martijn nou eens echt tot de orde roepen? Anderen worden meteen gestraft om dat soort gedrag en meneer denkt maar dat ;hij van ieder berichtje uit de Elsevier dat hij ondanks zijn dyslexie in 45 minuten toch heeft kunnen uitlezen een topic moeten maken. Wat een zeldzame prutser is het toch
Als je naar de insteek van het topic kijkt dan bedoel ik het heel anders dan de door jou zo gewraakte Wilders discussiesquote:Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
Als het anders had bedoeld dan had je een TT over Provinciale versus landelijke politiek moeten kiezen maar jij koos voor een Wilders-titel, ramptoerist.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Als je naar de insteek van het topic kijkt dan bedoel ik het heel anders dan de door jou zo gewraakte Wilders discussies
Kijk, dat bedoel ik nu, je bent af te leiden als een jong hondje. Het boeit je niet dat er een topic is, je wilt gewoon een beetje relvertier.quote:
Ik koos de TT die ook in het nieuwsbericht gebruikt werd en koppelde daar een vraag aan. Maar ja sommige mensen reageren alleen al op een TT als een rode lap op een stier.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:47 schreef SCH het volgende:
Als het anders had bedoeld dan had je een TT over Provinciale versus landelijke politiek moeten kiezen maar jij koos voor een Wilders-titel, ramptoerist.
Het enige wat ze doen is schuimbekken over Wilders. Totaal niet meer voor rede vatbaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik koos de TT die ook in het nieuwsbericht gebruikt werd en koppelde daar een vraag aan. Maar ja sommige mensen reageren alleen al op een TT als een rode lap op een stier.
Idd, en dat beinvloed dan de sfeer in het hele topic / subforum en soms vallen ze er mensen ook direct op aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef PJORourke het volgende:
Het enige wat ze doen is schuimbekken over Wilders. Totaal niet meer voor rede vatbaar.
Jij hebt geen enkel recht van spreken met je geflamequote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, en dat beinvloed dan de sfeer in het hele topic / subforum en soms vallen ze er mensen ook direct op aan.
ga eens even ergens anders hypocriet lopen doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, en dat beinvloed dan de sfeer in het hele topic / subforum en soms vallen ze er mensen ook direct op aan.
Ik post gewoon op jullie niveau.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef SCH het volgende:
PJO doet al maanden niet eens meer de moeite om gewoon serieus te posten.
om bij SCH te blijven: Als een homo?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik post gewoon op jullie niveau.
Tja, relnicht he...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:47 schreef One_of_the_few het volgende:
om bij SCH te blijven: Als een homo?![]()
Hoe reageert een rode lap op een stier?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar ja sommige mensen reageren alleen al op een TT als een rode lap op een stier.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoe reageert een rode lap op een stier?
Had prima hierin Rouvoet bekritiseert motie Wilders gepast. Is daar het topic over CDA en VVD die het met Wilders eens zijn niet ook heen gegaan? Zo nee, dan kan ik 'm niet meer vinden, maar dan kan het ook daarinquote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef SCH het volgende:
Onno Hoes steunt Wilders in nationaliteitskwestie
Weer zo'n scheet. Nog wel van een modje. Zijn toch echt lopende topics over.
Met alle respect Sidekick, maar de discussie is al sinds de eerste paar posts precies hetzelfde als in alle voorgaande topics over de dubbele nationaliteit. Lood om oud ijzer...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef Sidekick het volgende:
Mja, voegt inderdaad weinig toe, maar goed, het loopt al een tijdje en misschien voorkomt de andere insteek een herhaling van zetten.
Wat is daar de relevantie van? De insteek van de TS is toch duidelijk een andere.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Met alle respect Sidekick, maar de discussie is al sinds de eerste paar posts precies hetzelfde als in alle voorgaande topics over de dubbele nationaliteit. Lood om oud ijzer...
De insteek van de TT niet, in de OP lijkt er een poging gedaan te worden tot een andere insteek (en ik geef toe, TS blijft dat proberen), maar als geen enkele user vanuit die insteek post, dan is het gewoon weer een discussie over de dubbele nationaliteit, en dan kan die net zo goed als de anderen samengevoegd worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is daar de relevantie van? De insteek van de TS is toch duidelijk een andere.
Verander dan de TT tenminste even.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is daar de relevantie van? De insteek van de TS is toch duidelijk een andere.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nogal raar dat Chewie dit weer open laat, volledig tegen het beleid van Sidekick in.
Erg sneu. Maar we gaan nog wat van die topics openen vandaag. Gezellig
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef Sidekick het volgende:
Mja, voegt inderdaad weinig toe, maar goed, het loopt al een tijdje en misschien voorkomt de andere insteek een herhaling van zetten.
[POL-FB] 1 kutmod maakt nog geen zomerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef SCH het volgende:
Kap toch eens.
Sidekick zegt hier gisteren geen wildgroei aan Wilders-topics te willen en daarom maak ik melding van weer zo'n Wilders-topic.
Vervolgens gebeurt dit, dat is toch te gek voor woorden
Dat ik geen wildgroei wil, betekent niet dat ik maar 1 centraal topic wil.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef SCH het volgende:
Kap toch eens.
Sidekick zegt hier gisteren geen wildgroei aan Wilders-topics te willen en daarom maak ik melding van weer zo'n Wilders-topic.
Vervolgens gebeurt dit, dat is toch te gek voor woorden
Je hebt gelijk maar heb een goed excuus, de ppppp zit een beetje vast op mijn laptoop (o ook dus)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef sigme het volgende:
appart tollereren we niet! Heel aparte tolerantie..
En nee, dat is helaas doodnormaal. Journalisten sturen graag het publiek een beetje bij. Gelukkig zijn ze niet eensgezind over de wijze en de richting.
Dat is dan onduidelijk. Ik meldde het hier uit medewerking en vindt het vervelend dat er nu zo op wordt gereageerd. Het is me niet duidelijk waarom het ene wel en het andere niet openblijft, behalve dat deze door een moderator is geopend. Als je dat onderscheid wilt maken, verander dan de TT. De discussie gaat nu weer over Wilders en dat het al een tijdje loopt is toch geen geldig criterium?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat ik geen wildgroei wil, betekent niet dat ik maar 1 centraal topic wil.
Ja, want Sidekick is God.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef SCH het volgende:
Kap toch eens.
Daar trapt nou echt helemaal niemand meer in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef SCH het volgende:
Ik meldde het hier uit medewerking
Alleen voor jou, SCH is mijn bitch. Hij heeft alleen mazzel dat ik veel te liberaal daarvoor benquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:57 schreef Monidique het volgende:
Sidekicks woord is wet.
Topquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef SCH het volgende:
Jammer dat er niet serieus op in wordt gegaan. Laten we dan maar weer heel veel topics openen om de boel op SCHerp te zetten en dan plast Chewie weer in zijn broek
Zijn er zoveel Verbeet-topics dan? Volgens mij zijn er vooral veel Marijnissen en Wilders-topics die gemakkelijk en beter samengevoegd kunnen worden zodat de discussie beter verloopt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
TopMag ik beginnen? Wat dacht je van "Verbeet als moderne Eva Braun" als TT?
Ben blij dat je me graag aan het lachen wil maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef SCH het volgende:
Jammer dat er niet serieus op in wordt gegaan. Laten we dan maar weer heel veel topics openen om de boel op SCHerp te zetten en dan plast Chewie weer in zijn broek
Volgens mij wil SCH graag antwoord op 'waarom het ene topic wel en het andere (bijna identieke) topic niet?'...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:17 schreef Chewie het volgende:
Waarom wil je daar alweer een antwoord op. SK heeft al een goed antwoord gegeven en ik heb die vraag ook al beantwoord.
Ik heb je gevraagd de TT te veranderen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:17 schreef Chewie het volgende:
Waarom wil je daar alweer een antwoord op. SK heeft al een goed antwoord gegeven en ik heb die vraag ook al beantwoord.
SCH, je stelt je aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb je gevraagd de TT te veranderen.
Bovendien gaat het topic over preceis hetzelfde als de anderen en kun je zeggen dat het daarmee mislukt is.
Graag daar een reactie op.
Je kunt er ook voor kiezen om deze conflicterende toon te blijven hanteren maar dan moet je niet raar op kijken dat het echt uit de hand loopt.
Ook dat is beantwoordquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Een topic wat mislukt is nog geen reden tot een slotje en waarom zou je een mislukt topic willen mergen met een bestaand topic wat in jouw ogen ook al mislukt is.quote:Bovendien gaat het topic over preceis hetzelfde als de anderen en kun je zeggen dat het daarmee mislukt is.
Alweerquote:Graag daar een reactie op.
quote:Je kunt er ook voor kiezen om deze conflicterende toon te blijven hanteren maar dan moet je niet raar op kijken dat het echt uit de hand loopt.
Okay, weer een houding van : SCH vraagt iets dus dan doen we het perse niet. Prima joh. Kinderachtig gedrag, wat jij wilt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ook dat is beantwoord
[..]
Een topic wat mislukt is nog geen reden tot een slotje en waarom zou je een mislukt topic willen mergen met een bestaand topic wat in jouw ogen ook al mislukt is.
[..]
Alweer
[..]
Stel je niet zo aan
he shit je hebt ons doorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, weer een houding van : SCH vraagt iets dus dan doen we het perse niet. Prima joh. Kinderachtig gedrag, wat jij wilt.
Kom op, zeg. Het is een kul-topic, met een onzin TT en een nog dommere OP.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vanaf hier komt die eeuwige jankzak een best leuk topic verzieken met zijn geslowchat.
Beetje raar topic toch.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vanaf hier komt die eeuwige jankzak een best leuk topic verzieken met zijn geslowchat.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:34 schreef Het_hupt het volgende:
offtopic: waarom zit die "kindervriend" hier te SC'ten?
Ja, gezellig weggepolderd denk ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef zoalshetis het volgende:
is het zoutzuur gevecht al over?
Ik vraag me nu echt af wie de mod is hier SCH of Chewie en Sidekickquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Bovendien gaat het topic over preceis hetzelfde als de anderen en kun je zeggen dat het daarmee mislukt is.
Graag daar een reactie op.
Je kunt er ook voor kiezen om deze conflicterende toon te blijven hanteren maar dan moet je niet raar op kijken dat het echt uit de hand loopt.
Nee, dat is weer niet goed zeker als je doelbewust het topic gaat lopen verbaggerenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:56 schreef SCH het volgende:
Het is toch offtopic, ik help je een handje en is het weer niet goed
Verbaggeren? Jij wilde het over de VVD hebben en dat gebeurde niet dus vraag ik de heren bij het onderwerp te blijven. Fijn dat je nu al weer interesse hebt in dat topic trouwensquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, dat is weer niet goed zeker als je doelbewust het topic gaat lopen verbaggeren![]()
Als je opgelet had dan had je kunnen zien dat ik gisteren niet online ben geweest maar ik ben je verder geen verantwoording schuldig waarom ik nu pas weer in dat topic postquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:01 schreef SCH het volgende:
Verbaggeren? Jij wilde het over de VVD hebben en dat gebeurde niet dus vraag ik de heren bij het onderwerp te blijven. Fijn dat je nu al weer interesse hebt in dat topic trouwens![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Verbaggeren? Jij wilde het over de VVD hebben en dat gebeurde niet dus vraag ik de heren bij het onderwerp te blijven. Fijn dat je nu al weer interesse hebt in dat topic trouwens![]()
![]()
Als ie dan eens een topic begin over zijn visie. IPV alleen de visies van andere af te knallen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
gozert. je kan veel beter je visie verkondigen met reacties in een topic dan hier je energie in te steken.
ik mag iedereen even graag hier en sommigen wat minder. stel nou dat ik jou even graag mag als sch dan kies ik lekker toch geen partij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als ie dan eens een topic begin over zijn visie. IPV alleen de viseis van andere af te knallen.![]()
Sorry. Old habits die hardquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:36 schreef Lemmeb het volgende:
Wie van de heren moderators/admins heeft er in mijn posts in Heeft de echtgenote van Wilders een dubbele nationaliteit? zitten snijden? En waarom?
Leuk geprobeerd, maar nee, dat lijkt me niet waarschijnlijk.quote:
Ik zie niet dat er posts van jou gewijzigd zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar nee, dat lijkt me niet waarschijnlijk.![]()
Er zijn geen posts gewijzigd, er zijn een aantal posts verwijderd. En niet alleen van mij, ook van PJO.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zie niet dat er posts van jou gewijzigd zijn![]()
Heb je een specifieke reactie?
Admins wel? Bij wie moet ik wezen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:28 schreef Chewie het volgende:
Dat kan ik helaas niet zien
Vraag het wel even achter. Je kunt zelf ook pm'enquote:
Ja dat kunnen we wel, doen we niet zo heel snel meestal editen we de tekst weg als het tegen de policy is en plaatsen we een note bij de desbetreffende user. Als het echt druk is zoals bijvoorbeeld bij de vorige verkiezingen dan gebruiken we wel de delete knop.quote:Kunnen moderators wel posts deleten?
Nee, ik heb liever dat jij het doet. Ik heb niet zo'n beste verstandhouding met 'achter'.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vraag het wel even achter. Je kunt zelf ook pm'en
Ik, offtopic 'gekeuvel'. Ik had je wel zo slim ingeschat om dat te kunnen bedenken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:36 schreef Lemmeb het volgende:
Wie van de heren moderators/admins heeft er in mijn posts in Heeft de echtgenote van Wilders een dubbele nationaliteit? zitten snijden? En waarom?
Jammer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik, offtopic 'gekeuvel'. Ik had je wel zo slim ingeschat om dat te kunnen bedenken.
Mag je toch eens uitleggen waarom je dan dit gekeuvel niet verwijderd hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik, offtopic 'gekeuvel'. Ik had je wel zo slim ingeschat om dat te kunnen bedenken.
Het heeft weinig zin om in een dicht topic posts te gaan verwijderen. Verwijderen van posts heeft als primaire doel om het vervolg van de discussie in goede banen te houden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mag je toch eens uitleggen waarom je dan dit gekeuvel niet verwijderd hebt.
Waarom heb je dat dan niet gedaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om in een dicht topic posts te gaan verwijderen. Verwijderen van posts heeft als primaire doel om het vervolg van de discussie in goede banen te houden.
om daarna te zeggen dat het topic dicht is zodat het geen zin meer heeft om te verwijderen, terwijl je ook dat gelul had kunnen verwijderen zodat de discussie weer door kon gaan. Je had beter de topictitel kunnen veranderen, maar de discussie van censuur was aardig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:02 schreef Sidekick het volgende:
Opruimslotje.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:02 schreef Sidekick het volgende:
Opruimslotje.
Je maakt er een potje van.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:48 schreef Sidekick het volgende:
Het topic is toch opgeruimd nu?
Bij nader inzien was het een topic van niks.
Ga je nou weer stom tegen me doen inenen???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je maakt er een potje van.![]()
Gelukkig heb je de opportunist SCH aan je zijde, kan je niets gebeuren.
Nee, dat de-vrouw-van-Wilders-is-een-kutbuitenlander-topic van SCH stelt zeker wel wat voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:48 schreef Sidekick het volgende:
Het topic is toch opgeruimd nu?
Bij nader inzien was het een topic van niks.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat de-vrouw-van-Wilders-is-een-kutbuitenlander-topic van SCH stelt zeker wel wat voor.
Het is beleid dat over elke scheet van Wilders een topic geopend mag worden. Ook door jou volop verdedigd dus dit zou je juist goed moeten vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat de-vrouw-van-Wilders-is-een-kutbuitenlander-topic van SCH stelt zeker wel wat voor.
Het lijkt me eerder dat het beleid is dat zo'n topic geopend mag worden als Sidekick er zin in heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:14 schreef du_ke het volgende:
Het is beleid dat over elke scheet van Wilders een topic geopend mag worden. Ook door jou volop verdedigd dus dit zou je juist goed moeten vinden.
Goed criterium tochquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat het beleid is dat zo'n topic geopend mag worden als Sidekick er zin in heeft.
Er worden maar erg weinig topics gesloten hier in POL volgens mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat het beleid is dat zo'n topic geopend mag worden als Sidekick er zin in heeft.
Meer dat de aanwezigheid wat te wensen over laat, de afgelopen week.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neehoor. Ik was er voorstander van het nog even aan te kijken en dan eventueel over te gaan op een Centraal Wilderstopic oid. Dat heb ik toen ook in het betreffende topic van SCH gemeld.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is beleid dat over elke scheet van Wilders een topic geopend mag worden. Ook door jou volop verdedigd dus dit zou je juist goed moeten vinden.
Da's wel waar. Hij heeft de politieke agenda aardig naar zich toe getrokken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wilders is toch "hot item" op het moment in de politiek anders viel niet heel links NL over hem.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Da's wel waar. Hij heeft de politieke agenda aardig naar zich toe getrokken.![]()
Top. SCH is het met me eens.quote:
Wat maakt het uit? Dit is POL, niet NWS.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:27 schreef Reya het volgende:
Al Gore kan maar beter z'n waffel houden
is dubbel met:
Al Gore vreet energie
Kritiek op mijn roerganger is not done. Dicht dus.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:27 schreef Reya het volgende:
Al Gore kan maar beter z'n waffel houden
is dubbel met:
Al Gore vreet energie
Waarom?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:35 schreef Sidekick het volgende:
Kritiek op mijn roerganger is not done. Dicht dus.
Ja, joh, PJ, zoals jij de politieke agenda op POL=Fok! naar je toe trekt.quote:
Begint het niet een keer te vervelen om daar constant weer over te beginnen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, joh, PJ, zoals jij de politieke agenda op POL=Fok! naar je toe trek.
Priceless.
Doe jij me niet snel na he.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, joh, PJ, zoals jij de politieke agenda op POL=Fok! naar je toe trek.
Priceless.
Ja, ik kan maar één ding antwoorden hè.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Begint het niet een keer te vervelen om daar constant weer over te beginnen?
Pas maar op, voor dat je het weet krijg je een Ome Theo op je dak.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Reya het volgende:
Begint het niet een keer te vervelen om daar constant weer over te beginnen?
Ome Theo? Is dat die stalker van sigme oid?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Pas maar op, voor dat je het weet krijg je een Ome Theo op je dak.
Maar wel met een bredere inslag.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Practise what you preach Zelfde topic, andere titel.
Andere insteek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Practise what you preach Zelfde topic, andere titel.
Hij wordt er van verdacht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:28 schreef Reya het volgende:
Ome Theo? Is dat die stalker van sigme oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |