abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46490636
Misschien een schopje R&P, maar na al een aantal rare nieuwsberichten, oa. dat een deel van de gelovigen een deel van hun heilige boek moesten verscheuren, heeft deze meneer weer een leuke uitspraak:
quote:
DEN HAAG - Met de komst van de PvdA-staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak heeft de tsunami van islamisering nu ook het kabinet bereikt. Dat zegt fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag in zijn column.

Volgens Wilders zijn de Marokkaanse en Turkse overheden nu feitelijk in het hart van het Nederlandse machtscentrum geïnfiltreerd.
Het lijkt mij dat er voor dit soort mensen tegenwoordig goede behandelmethodes zijn? De nederlandse psychiatrie kan vrij veel met mensen die overal spoken zien

Is er iemand die die man nog serieus durft te nemen?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:59:47 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_46490664
Vent is gek.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_46490687
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:59 schreef Megumi het volgende:
Vent is gek.
Buiten zijn absurde extreme standpunten om, krijg ik ook steeds meer serieus die indruk. En dan gek in de letterlijke zin van het woord...
pi_46490771
die man ziet dingen die er gewoon niet zijn.
pi_46490772
Ik denk dat hij door de beperkte kring van mensen waarin hij nu verkeert door zijn isolatie steeds extremere standpunten inneemt. Dat praat ie zichzelf gewoon aan zo.
[KNE]-Mod
pi_46490798
Zie geen toegevoegde waarde in dit topic ten aanzien van de andere Wilders topics
pi_46491377
Hij ziet ze vliegen inderdaad. Maar dit zijn wel de uitspraken waarvoor hij gekozen is natuurlijk. Er zijn mensen die dit graag willen horen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:20:23 #8
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_46491390
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:03 schreef Chewie het volgende:
Zie geen toegevoegde waarde in dit topic ten aanzien van de andere Wilders topics
dan ben je niet de enige
pi_46491429
quote:
Wilders: tsunami van islamisering bereikt kabinet

Uitgegeven: 20 februari 2007 14:53
Laatst gewijzigd: 20 februari 2007 15:00

DEN HAAG - Met de komst van de PvdA-staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak heeft de tsunami van islamisering nu ook het kabinet bereikt. Dat zegt fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag in zijn column.

Volgens Wilders zijn de Marokkaanse en Turkse overheden nu feitelijk in het hart van het Nederlandse machtscentrum geïnfiltreerd.

Aboutaleb heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit en daarom is hij volgens Wilders "onderhorig aan de Koning van Marokko". Staatssecretaris Albayrak, zowel Nederlandse als Turkse, is "onderworpen aan de president van Turkije", zo schrijft Wilders.
Werkelijk schandalig, natuurlijk, dat Wilders twijfelt aan de loyaliteit van democratisch gekozen bewindslieden.

Verder maar doorhameren op die tsunami. De honderdduizenden doden gebruikt ie blijkbaar graag voor zijn eigen doelen, misselijkmakend gewoon.
pi_46491454
Hij doet maar
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_46491464
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:20 schreef du_ke het volgende:
Hij ziet ze vliegen inderdaad. Maar dit zijn wel de uitspraken waarvoor hij gekozen is natuurlijk. Er zijn mensen die dit graag willen horen.
maar wat is de bedoeling? vraag ik me dan af.
een werkende, stabiele samenleving of oorlog?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:23:27 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46491492
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:03 schreef Chewie het volgende:
Ik ook niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')