Het lijkt mij dat er voor dit soort mensen tegenwoordig goede behandelmethodes zijn? De nederlandse psychiatrie kan vrij veel met mensen die overal spoken zienquote:DEN HAAG - Met de komst van de PvdA-staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak heeft de tsunami van islamisering nu ook het kabinet bereikt. Dat zegt fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag in zijn column.
Volgens Wilders zijn de Marokkaanse en Turkse overheden nu feitelijk in het hart van het Nederlandse machtscentrum geïnfiltreerd.
Buiten zijn absurde extreme standpunten om, krijg ik ook steeds meer serieus die indruk. En dan gek in de letterlijke zin van het woord...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:59 schreef Megumi het volgende:
Vent is gek.
dan ben je niet de enigequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:03 schreef Chewie het volgende:
Zie geen toegevoegde waarde in dit topic ten aanzien van de andere Wilders topics
Werkelijk schandalig, natuurlijk, dat Wilders twijfelt aan de loyaliteit van democratisch gekozen bewindslieden.quote:Wilders: tsunami van islamisering bereikt kabinet
Uitgegeven: 20 februari 2007 14:53
Laatst gewijzigd: 20 februari 2007 15:00
DEN HAAG - Met de komst van de PvdA-staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak heeft de tsunami van islamisering nu ook het kabinet bereikt. Dat zegt fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag in zijn column.
Volgens Wilders zijn de Marokkaanse en Turkse overheden nu feitelijk in het hart van het Nederlandse machtscentrum geïnfiltreerd.
Aboutaleb heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit en daarom is hij volgens Wilders "onderhorig aan de Koning van Marokko". Staatssecretaris Albayrak, zowel Nederlandse als Turkse, is "onderworpen aan de president van Turkije", zo schrijft Wilders.
maar wat is de bedoeling? vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:20 schreef du_ke het volgende:
Hij ziet ze vliegen inderdaad. Maar dit zijn wel de uitspraken waarvoor hij gekozen is natuurlijk. Er zijn mensen die dit graag willen horen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:03 schreef Chewie het volgende:
Zie geen toegevoegde waarde in dit topic ten aanzien van de andere Wilders topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |