Ik vind doekje geil, naast moslimmetjes vreten vreet ik ook bomenknuffelaars.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is nu opeens jouw neukslet?
Heb je dan wat voorbeelden van linkse users die andere users doodwensen waar niks mee is gedaan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eens maar er wordt niet consequent op gemodereerd. Linkse users komen er nog wel eens mee weg.
Doekje was van mij! Afblijven!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind doekje geil, naast moslimmetjes vreten vreet ik ook bomenknuffelaars.
Niet zo bij de hand, het kan ook liggen aan het gebrek aan mods, maar in Wilders-topics komt het nogal veel voor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:15 schreef du_ke het volgende:
Heb je dan wat voorbeelden van linkse users die andere users doodwensen waar niks mee is gedaan?
Ik wil hem nog even doodknuffelen.quote:
Nee, Aaah heeft bril.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:15 schreef du_ke het volgende:
Ga elkaar neuken dwaze Limbo's.
Laat je wel wat voor mij over?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wil hem nog even doodknuffelen.![]()
Sorry, hij doettut nie meer.quote:
Doek kapot?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sorry, hij doettut nie meer.
Net deedtie ut noch.quote:
Je hebt hem aan Gert gegeven...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Net deedtie ut noch.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je hebt hem aan Gert gegeven...
En dus mag het ook niet van mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je mag een user niet eens "kneus" of "kwijlende josti" noemen van Monique's grote leider.
Nou vooruit, hij's nu van jou.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:42 schreef GertvanderVolk het volgende:
Gert heeft anders berenzin!
Break it, you buy it.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou vooruit, hij's nu van jou.
Je hebt maar weinig van doek overgelaten. Compleet afgeragd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou vooruit, hij's nu van jou.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Je hebt maar weinig van doek overgelaten. Compleet afgeragd.
Kweenie. Hoe moet 'ie er normaal uitzien?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, eh, tja, maar je herkent 'm toch nog?
![]()
Dat been zat al zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:51 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Kweenie. Hoe moet 'ie er normaal uitzien?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Dan is het hem. Tanx, ga nu aan de slag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |