Ik vind doekje geil, naast moslimmetjes vreten vreet ik ook bomenknuffelaars.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is nu opeens jouw neukslet?
Heb je dan wat voorbeelden van linkse users die andere users doodwensen waar niks mee is gedaan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eens maar er wordt niet consequent op gemodereerd. Linkse users komen er nog wel eens mee weg.
Doekje was van mij! Afblijven!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind doekje geil, naast moslimmetjes vreten vreet ik ook bomenknuffelaars.
Niet zo bij de hand, het kan ook liggen aan het gebrek aan mods, maar in Wilders-topics komt het nogal veel voor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:15 schreef du_ke het volgende:
Heb je dan wat voorbeelden van linkse users die andere users doodwensen waar niks mee is gedaan?
Ik wil hem nog even doodknuffelen.quote:
Nee, Aaah heeft bril.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:15 schreef du_ke het volgende:
Ga elkaar neuken dwaze Limbo's.
Laat je wel wat voor mij over?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wil hem nog even doodknuffelen.![]()
Sorry, hij doettut nie meer.quote:
Doek kapot?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sorry, hij doettut nie meer.
Net deedtie ut noch.quote:
Je hebt hem aan Gert gegeven...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Net deedtie ut noch.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je hebt hem aan Gert gegeven...
En dus mag het ook niet van mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je mag een user niet eens "kneus" of "kwijlende josti" noemen van Monique's grote leider.
Nou vooruit, hij's nu van jou.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:42 schreef GertvanderVolk het volgende:
Gert heeft anders berenzin!
Break it, you buy it.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou vooruit, hij's nu van jou.
Je hebt maar weinig van doek overgelaten. Compleet afgeragd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou vooruit, hij's nu van jou.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Je hebt maar weinig van doek overgelaten. Compleet afgeragd.
Kweenie. Hoe moet 'ie er normaal uitzien?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, eh, tja, maar je herkent 'm toch nog?
![]()
Dat been zat al zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:51 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Kweenie. Hoe moet 'ie er normaal uitzien?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Dan is het hem. Tanx, ga nu aan de slag.
Morgenochtend niet meer hoor!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
ZGAN.
Fuck ik leef nog.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sorry, hij doettut nie meer.
Gertquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:02 schreef du_ke het volgende:
Fuck ik leef nog.
Beter opletten. Je bent geen Zed uit Pulp Fiction.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:08 schreef GertvanderVolk het volgende:
Sorry. Hij is ontsnapt door het kelderraampje.![]()
Is weg.quote:
Bij deze.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, kijken hoe consequent er wordt gemoedereerd.
Normaal, of niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jezus, Sidekick, hoe moet je anders zo'n mogool te woord staan?
Rechtse users ook, en dat komt omdat we ook wel eens wat posts of topics missen, of omdat het binnen de policy valt logischerwijs.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Linkse users komen er nog wel eens mee weg.
quote:
ja... de tekst in de posting wel, maar niet het icoontje en het bovenschrift...quote:
De FA's hebben eht afgehandeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja... de tekst in de posting wel, maar niet het icoontje en het bovenschrift...
Jij of de andere mods - wie dit het eerst leest- moeten dit toch echt aan de FA's voorleggen...
Vreemd, zou verwijdert moeten zijn, gooi het nog even naar achteren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:47 schreef Bluesdude het volgende:
ik zie net in MED dat de relkloon-account een ban heeft, maar het icoon+bovenschrift blijft gewoon staan..
Wauw, binnen 4 minuten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:20 schreef Chewie het volgende:
aangepast
is wegquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vreemd, zou verwijdert moeten zijn, gooi het nog even naar achteren.
Nog altijd beter dan liberterriers.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:31 schreef freako het volgende:
Libertariers hoe staan jullie tegenover patenten/octrooien.
Libertaliers..
ik kan je verzekeren dat mijn Meester hier nog nooit van gehoord heeft, maar mocht de tijd daar zijn, weet je verzekerd van een warm welkom in de hel!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:41 schreef Bluesdude het volgende:
Communist Vogelaar: "Boerka moet kunnen"
... versatanaliserend ...
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren dat mijn Meester hier nog nooit van gehoord heeft, maar mocht de tijd daar zijn, weet je verzekerd van een warm welkom in de hel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |