quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
De meerderheid kan dwalen.
Het is net als stemmen. Een peiling is een feit, net als die 25 zetels van de SP. Of al die stemmers idioten zijn, doet er niet toe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo niet? Het is juist zeer relevant.
Zoals duidelijk wordt uit de woorden van Wilders, was het dubbele nationaliteiten argument maar een facade. Hoeveel mensen willen geen moslim in het kabinet? Veel mensen kunnen wellicht op enkele punten dezelfde standpunten hebben als Wilders, maar dat betekent niet dat ze in al zijn demagogie trappen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, de meerderheid is tegen de dubbele nationaliteit voor bewindslieden, en het dus alleen met de PVV eens. Hoe je ook probeert te glibberen, dat blijft staan.
Kwestie van een enquete houden. De Hond?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zoals duidelijk wordt uit de woorden van Wilders, was het dubbele nationaliteiten argument maar een facade. Hoeveel mensen willen geen moslim in het kabinet? Veel mensen kunnen wellicht op enkele punten dezelfde standpunten hebben als Wilders, maar dat betekent niet dat ze in al zijn demagogie trappen.
wat wel dan? het is juist wel relevant. Wat denk jij erover en niet de meerderheid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is niet relevant.
Meerderheid van de bevolking, niet van het parlementquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, de meerderheid is tegen de dubbele nationaliteit voor bewindslieden, en het dus alleen met de PVV eens. Hoe je ook probeert te glibberen, dat blijft staan.
Een tsunami ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef PJORourke het volgende:
Een vloedgolf hoeft toch niet per se z'n oorzaak in een zeebeving te hebben?
Idd. Zie je wat voor een waardeloze kneuzenkermis dat parlement is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef Puzzelaar het volgende:
Meerderheid van de bevolking, niet van het parlement
Heus?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Meki het volgende:
Dit is nou de nieuwe Hitler
beiden hebben overeenkomsten
Mensen die op deze man hebben gestemd moeten zich diep schamen. Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor de gevolgen wat Wilders doet
Wilders een nieuwe Hitler noemen is een compliment voor Wilders. Zo slim is Wilders niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Meki het volgende:
Dit is nou de nieuwe Hitler
beiden hebben overeenkomsten
Ik wed dat Wilders beter kan schrijven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Wilders een nieuwe Hitler noemen is een compliment voor Wilders. Zo slim is Wilders niet.
trots zijn over paar jaar als ze gericht Moslims gaan deporteren naar o.a kampenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
trots zijn over paar jaar als ze gericht Moslims gaan deporteren naar o.a kampen
kijk ik ben trots dat ik op Wilders stemde -
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wilders een nieuwe Hitler noemen is een compliment voor Wilders. Zo slim is Wilders niet.
"Kijk, zoon, ik was er van het begin af bij".quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef Meki het volgende:
trots zijn over paar jaar als ze gericht Moslims gaan deporteren naar o.a kampen
kijk ik ben trots dat ik op Wilders stemde -
Geen idee. Ik heb de autobiografie van Wilders nog nooit gelezen, of heeft hij meer boeken geschreven? Zijn columns op nieuwnieuws zijn in ieder geval om te huilen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:14 schreef PJORourke het volgende:
Ik wed dat Wilders beter kan schrijven.
Eens. Erger nog dan Johan Derksen. Maar heb je Mein Kampf wel eens gezien?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Geen idee. Ik heb de autobiografie van Wilders nog nooit gelezen, of heeft hij meer boeken geschreven? Zijn columns op nieuwnieuws zijn in ieder geval om te huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |