Addaboy. Hou dat volquote:
Ja.quote:Nee, ik neem jou niet serieus omdat je alleen maar zeikt over anderen.
Nope. Gaat al een paar jaar meequote:Doe je toch wel, je bent zo zuur dat je matras onder je reet wegschroeit.
Topkwaliteit. Hastens?quote:
Wat een gezeur zeg. Het is gewoon een natuureffect.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef jaoka het volgende:
Waarom nou steeds die tsunami erbij halen? Vind het nogal wat na wat er net 2 jaar geleden is gebeurd. Een beetje andermans leed misbruiken om een standpunt te maken.
Ja, maar Wilders vergelijkt het wegvagen van complete streken door vloedgolven met zijn ergernissen aan hoofddoekjes die hij heeft sinds hij zijn eerste stapjes buiten Limburg doet. Dat is een beetje fout.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat een gezeur zeg. Het is gewoon een natuureffect.
Wat heb je liever? Weggespoeld worden een tsunami of gehersenspoeld door Wilders?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Kritski het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk 'liever'? Weggespoeld worden door een tsunami of dagelijks om 20:00 een overspelige vrouw stenigen op het marktplein?
gewoon een maatschappij waar mensen es niet kijken naar de achtergrond maar naar de problemen die er echt zijn en waar we zelf aan kunnen meehelpen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Kritski het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk 'liever'? Weggespoeld worden door een tsunami of dagelijks om 20:00 een overspelige vrouw stenigen op het marktplein?
Doe niet zo hysterisch, zeg. Alsof er dagelijks stenigingen plaatsvinden in de landen waar de meeste moslims in Nederland vandaan vinden. Sterker nog, staat daar niet eens in de wet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Kritski het volgende:
Waarom denk je dat die Moslims hun landen ontvlucht ziijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Kritski het volgende:
Soory Tsunami is gewoon een natuur effect en dat is niet alleen gelinkt aan wat er twee jaar geleden gebeurd isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef jaoka het volgende:
Waarom nou steeds die tsunami erbij halen? Vind het nogal wat na wat er net 2 jaar geleden is gebeurd. Een beetje andermans leed misbruiken om een standpunt te maken.
Is dit sarcastisch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:29 schreef muispiet het volgende:
Ik snap niet hoe je als sociaal denkend mens tegen Wilders, die zo'n goede man is , en alleen maar beter wil kunt zijn,
Maar als je het woord Tsunami gebruikt, denken waarschijnlijk heel veel mensen aan een vloedgolf en een overspoeling van een land. Als Wilders het heeft over een Tsunami van moslims, kán ik me wel indenken dat de meerderheid niet aan het gigantisch natuurverschijnsel denkt, maar aan een hoop ellende en verdriet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Soory Tsunami is gewoon een natuur effect en dat is niet alleen gelinkt aan wat er twee jaar geleden gebeurd is![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Puzzelaar het volgende:
Ja, maar Wilders vergelijkt het wegvagen van complete streken door vloedgolven met zijn ergernissen aan hoofddoekjes die hij heeft sinds hij zijn eerste stapjes buiten Limburg doet. Dat is een beetje fout.
en ik denk ook dat die achterliggende betekenis een grote rol speelt in het gebruik van tsunami door wilders. tot twee jaar geleden had niemand het over tsunami's maar over vloedgolven, kan me dus prima voorstellen dat juistdie betekenis die achter tsunami zit, meer geladen is dan alleen het woord als natuurverschijnsel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar als je het woord Tsunami gebruikt, denken waarschijnlijk heel veel mensen aan een vloedgolf en een overspoeling van een land. Als Wilders het heeft over een Tsunami van moslims, kán ik me wel indenken dat de meerderheid niet aan het gigantisch natuurverschijnsel denkt, maar aan een hoop ellende en verdriet.
Ik lust hoofddoekjes rauw.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Terreurdreiging en censuur afdoen als "ergernissen aan hoofddoekjes".
Nou dictators hebben niets met Islam te maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:03 schreef Powerss het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die Moslims hun landen ontvlucht ziijn.
Juist door de dictators in die landen (die ondertussen gewoon gesteund worden door het westen)
Zie Saudia Arabia land is erger dan de Taliban .
Hoor je westerse machthebbers geen kritiek op geven
Omdat ze Olie hebben en wij verslaafd aan Olie zijn
Maar ondertussen onderdrukken ze hun volk.
De overgrote meerderheid van Moslims wil helemaal geen sharia of strengere straffen.
Zijn juist die extreem rechtse wilders aanhangers die schreeuwen om de doodstraf
Nee dictator zijjn is niet geloof gebonden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:33 schreef Stark het volgende:
[..]
Nou dictators hebben niets met Islam te maken.
Ik heb ze liever gebakken, met wat peper. Kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:33 schreef Powerss het volgende:
Ik lust hoofddoekjes rauw.
Hij praat doodsbedreigingen van een moskeeganger goed.quote:Terreur dreiging van Aboutaleb?????
Beter luisteren dan.quote:Ik hoor Wilders juist niet over extremistisch Moslims .
daar heb je een punt wat mij ook opviel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:33 schreef Powerss het volgende:
[..]
Ik lust hoofddoekjes rauw.
Terreur dreiging van Aboutaleb?????
Ik hoor Wilders juist niet over extremistisch Moslims .
hahaha, juist niet. koning van SA drinkt meer alcohol dan de gemiddelde Nederlander. (monarchie past sowieso niet in Islam). Het heeft totaal niets met Sharia te maken. Sterker nog: in geen enkele land wordt de sharia volledig toegepast!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:36 schreef Powerss het volgende:
[..]
Nee dictator zijjn is niet geloof gebonden.
Maar de dictators in SA zijn toch aardig islamitisch.
Wat verder je punt van deze uitspraak ook mag zijn.
Je moet toch de problemen benoemen! Zeggen wat je denkt! Niet je kop in het zand steken. Die linkse, cultuurrelativistische houding hadden we in 1939 ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar heb je een punt wat mij ook opviel.
ALS er tegen extremisme en de angst ervoor moet worden gereageerd, waarom zit wilders dan juist telkens zijn pijlen te richten op de mensen en de groepen die daar geen ene reet te maken hebben maar wel moslim zijn?
owja...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je moet toch de problemen benoemen! Zeggen wat je denkt! Niet je kop in het zand steken. Die linkse, cultuurrelativistische houding hadden we in 1939 ook.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef Stark het volgende:
[..]
hahaha, juist niet. koning van SA drinkt meer alcohol dan de gemiddelde Nederlander. (monarchie past sowieso niet in Islam). Het heeft totaal niets met Sharia te maken. Sterker nog: in geen enkele land wordt de sharia volledig toegepast!
quote:De woestijnstaat, de plaats van de belangrijkste heiligdommen van de islam, stelt evenwel dat het zich precies houdt aan islamitische wetgeving.
Dat stelt zij zichzelf ja. Mohammed B stelt van zichzelf dat hij perfect geintegreerd is. En nu?quote:
Omdat Wilders iets tegen alle moslims lijkt te hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar heb je een punt wat mij ook opviel.
ALS er tegen extremisme en de angst ervoor moet worden gereageerd, waarom zit wilders dan juist telkens zijn pijlen te richten op de mensen en de groepen die daar geen ene reet te maken hebben maar wel moslim zijn?
Mag dat niet? Hij onderbouwt het goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef Gewas het volgende:
Omdat Wilders iets tegen alle moslims lijkt te hebben.
Denk je nu echt dat de gemiddelde Nederlander van het woord "tsunami" heeft gehoord vóór de zeebeving bij Zuid-Oost Azië?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Soory Tsunami is gewoon een natuur effect en dat is niet alleen gelinkt aan wat er twee jaar geleden gebeurd is![]()
"goed", zegt iequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mag dat niet? Hij onderbouwt het goed.
Dat gebeurde in een Kamer waarin de coalitie de meerderheid had. Blijkbaar was dus niet alleen "Links" die mening toegedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:00 schreef Tikorev het volgende:
Net zoals Minister Veerman van Links de dagelijkse leiding van zijn boerderijen moest afstaan omdat er ook belangenverstrengeling op de loer lag zolang hij ook Minister van Landbouw was.
Dat zegt veel over het onderwijs alhier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:56 schreef Puzzelaar het volgende:
Denk je nu echt dat de gemiddelde Nederlander van het woord "tsunami" heeft gehoord vóór de zeebeving bij Zuid-Oost Azië?
Waarom? Er is een perfect Nederlands woord voor een tsunami: Vloedgolf. Dat woord kent iedereen, hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zegt veel over het onderwijs alhier.
Dat zegt veel over jouw mensenkennis. En hoeveel jij buiten komt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zegt veel over het onderwijs alhier.
Een vloedgolf hoeft toch niet per se z'n oorzaak in een zeebeving te hebben?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom? Er is een perfect Nederlands woord voor een tsunami: Vloedgolf. Dat woord kent iedereen, hoor.
Ik kom alleen onder maatschappelijke toppers.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef Puzzelaar het volgende:
Dat zegt veel over jouw mensenkennis. En hoeveel jij buiten komt.
Jij mag hier toch ook baggeren?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Aoristus het volgende:
Wat me nog het meest verbaast, is dat Wilbers een spreekbuis krijgt om dit soort bagger te kunnen slijten
Dat is dus niet waar. Het is geen staat die volledig de sharia uitvoert. En als ze dat wel zouden doen dan zou het volk moeten eens zijn wanneer de koning als leider verkozen werd. Wat is SA dan wel? hier een link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Saudi-arabiequote:
geer, goor en froger zeker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kom alleen onder maatschappelijke toppers.
Ik ben geen volksvertegenwoordiger hèquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij mag hier toch ook baggeren?![]()
"He, Goor, heb jij wel es gehoord van een tsunami?"quote:
Nou, de meerderheid is tegen de dubbele nationaliteit voor bewindslieden, en het dus alleen met de PVV eens. Hoe je ook probeert te glibberen, dat blijft staan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef Sidekick het volgende:
Generalisatie ter rechtvaardiging van fascisme zoals een beroemde filosoof eens zei. Dat is het wel in een notedop. Het is niets meer dan grootspraak en provocatie. Gelukkig krijgen steeds meer mensen dat door.
Dat kan, maar dat is niet relevant.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
De meerderheid kan dwalen.
Hoezo niet? Het is juist zeer relevant.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is niet relevant.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
De meerderheid kan dwalen.
Het is net als stemmen. Een peiling is een feit, net als die 25 zetels van de SP. Of al die stemmers idioten zijn, doet er niet toe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo niet? Het is juist zeer relevant.
Zoals duidelijk wordt uit de woorden van Wilders, was het dubbele nationaliteiten argument maar een facade. Hoeveel mensen willen geen moslim in het kabinet? Veel mensen kunnen wellicht op enkele punten dezelfde standpunten hebben als Wilders, maar dat betekent niet dat ze in al zijn demagogie trappen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, de meerderheid is tegen de dubbele nationaliteit voor bewindslieden, en het dus alleen met de PVV eens. Hoe je ook probeert te glibberen, dat blijft staan.
Kwestie van een enquete houden. De Hond?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zoals duidelijk wordt uit de woorden van Wilders, was het dubbele nationaliteiten argument maar een facade. Hoeveel mensen willen geen moslim in het kabinet? Veel mensen kunnen wellicht op enkele punten dezelfde standpunten hebben als Wilders, maar dat betekent niet dat ze in al zijn demagogie trappen.
wat wel dan? het is juist wel relevant. Wat denk jij erover en niet de meerderheid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is niet relevant.
Meerderheid van de bevolking, niet van het parlementquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, de meerderheid is tegen de dubbele nationaliteit voor bewindslieden, en het dus alleen met de PVV eens. Hoe je ook probeert te glibberen, dat blijft staan.
Een tsunami ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef PJORourke het volgende:
Een vloedgolf hoeft toch niet per se z'n oorzaak in een zeebeving te hebben?
Idd. Zie je wat voor een waardeloze kneuzenkermis dat parlement is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef Puzzelaar het volgende:
Meerderheid van de bevolking, niet van het parlement
Heus?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Meki het volgende:
Dit is nou de nieuwe Hitler
beiden hebben overeenkomsten
Mensen die op deze man hebben gestemd moeten zich diep schamen. Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor de gevolgen wat Wilders doet
Wilders een nieuwe Hitler noemen is een compliment voor Wilders. Zo slim is Wilders niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Meki het volgende:
Dit is nou de nieuwe Hitler
beiden hebben overeenkomsten
Ik wed dat Wilders beter kan schrijven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Wilders een nieuwe Hitler noemen is een compliment voor Wilders. Zo slim is Wilders niet.
trots zijn over paar jaar als ze gericht Moslims gaan deporteren naar o.a kampenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
trots zijn over paar jaar als ze gericht Moslims gaan deporteren naar o.a kampen
kijk ik ben trots dat ik op Wilders stemde -
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wilders een nieuwe Hitler noemen is een compliment voor Wilders. Zo slim is Wilders niet.
"Kijk, zoon, ik was er van het begin af bij".quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef Meki het volgende:
trots zijn over paar jaar als ze gericht Moslims gaan deporteren naar o.a kampen
kijk ik ben trots dat ik op Wilders stemde -
Geen idee. Ik heb de autobiografie van Wilders nog nooit gelezen, of heeft hij meer boeken geschreven? Zijn columns op nieuwnieuws zijn in ieder geval om te huilen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:14 schreef PJORourke het volgende:
Ik wed dat Wilders beter kan schrijven.
Eens. Erger nog dan Johan Derksen. Maar heb je Mein Kampf wel eens gezien?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Geen idee. Ik heb de autobiografie van Wilders nog nooit gelezen, of heeft hij meer boeken geschreven? Zijn columns op nieuwnieuws zijn in ieder geval om te huilen.
Of je hem moet nemen laat ik aan jou en je geaardheid over.quote:
Ooit aan begonnen, na 1 bladzijde heb ik de moed opgegeven, taaie kost. Iemand die dat werkelijk leest is een freak. CS3?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eens. Erger nog dan Johan Derksen. Maar heb je Mein Kampf wel eens gezien?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of je hem moet nemen laat ik aan jou en je geaardheid over.
Hij is vooral populist zonder veel macht.
"Je opa PJORourke was elite-soldaat onder het Groot-Dietsche bewind van Dewinter en Wilders. Hij heeft moslims in gevangenkampen op Rottumeroog gestopt."quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
"Kijk, zoon, ik was er van het begin af bij".
*Traantje wegpinkt.
Ik heb in London een paar jaar terug een vertaalde versie gedeeltelijk gelezen. (ik spreek en lees 3 talen, Duits is er helaas niet een van).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef PJORourke het volgende:
Maar heb je Mein Kampf wel eens gezien?
Er is werkelijk niemand op deze aardkloot die matiger schrijft dan Hitler. Zelfs Kluun niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ooit aan begonnen, na 1 bladzijde heb ik de moed opgegeven, taaie kost. Iemand die dat werkelijk leest is een freak. CS3?
Ik vind dat jij je wat meer in de geschiedenis moet verdiepen voor je zulke uitspraken doet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:23 schreef Meki het volgende:
Ik vind hem hetzelfde als Hitler
alleen zijn plannen moet ie nog uitvoeren
Hee, voor minder dan schrijftafelwerk doe ik het niet!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:25 schreef Puzzelaar het volgende:
"Je opa PJORourke was elite-soldaat onder het Groot-Dietsche bewind van Dewinter en Wilders. Hij heeft moslims in gevangenkampen op Rottumeroog gestopt."
"Zoals Fatima Frank?"
"Ja."
":'("
"En oom Aaaahikwordgek was ambtenaar en zorgde met zijn beleid dat de veerponten naar Rottumeroog de moslims konden transporteren."
":'( Wat erg!"
Dat lijkt me een stuk realistischer.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je wat meer in de geschiedenis moet verdiepen voor je zulke uitspraken doet.
Het is ook iemand als Hitler. Even xenofoob, kleingeestig en verbitterd. De historische status van Hitler heeft-ie alleen nog niet bereikt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind hem hetzelfde als Hitler
alleen zijn plannen moet ie nog uitvoeren
Onderzoek doen voor jezelf, dan weet je namelijk zelf wat je zegt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef Meki het volgende:
Hoeft niet . Ik zal geen tijd verspillen om onderzoek te doen voor Wilders
Wilders blijft een terrorist een Hitler in deze tijd
Niet alleen bij nieuw-rechts gepeupelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:35 schreef Ringo het volgende:
Maar zo'n vergelijking valt een beetje verkeerd bij het nieuw-rechtse gepeupel.
Bin Laden = Stalinquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki,
Bin Laden is de nieuwe jezus?
Oh sorry, de nieuwe M2?
En Bos = 'omo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:43 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Bin Laden = Stalin
Wilders = Hitler
Aboutaleb = F. D. Roosevelt
Balkenende = Churchill
Halsema = Hannie Schaft
Marijnissen = Marinus v.d. Lubbe
In z'n natte dromen.quote:
Fijn voor jou.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Wilders is het echt aan het verliezen
Tenminste, dat kleine gedeelte verstand dat nog over was
Ach, als ome Geert het begeeft komt er gewoon weer een ander.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En niet zo fijn voor Geertje
Een leven zoals de zijne, ik gun het die limbo wel
ja en telkens komen ze erachter dat wat ze denken, gewoon stupide gedrag is, waarbij alleen wordt gefocust op schuld bij een ander en niet bij henzelf.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, als ome Geert het begeeft komt er gewoon weer een ander.
Ach, ik zie dat heel anders. Zolang de gevestigde politiek niet doorkrijgt dat het doodknuffelen van bepaalde ongewenste zaken in de samenleving niet werkt, zal er altijd een poot aan de grond te zetten zijn voor mensen als Wilders. Een groot aantal mensen is het slappe gedoe gewoon zat, wil nu eindelijk eens dat er daadwerkelijk iets gebeurt ipv dat eeuwige getheeleut, en stemt derhalve op mensen als Wilders omdat die beter is dan de rest.quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja en telkens komen ze erachter dat wat ze denken, gewoon stupide gedrag is, waarbij alleen wordt gefocust op schuld bij een ander en niet bij henzelf.
je hebt wat dat betreft wel gelijk: zolang er nog mensen zijn die een zondebok nodig hebben om alle schuld op af te schuiven, zijn mensen als Wilders noodzakelijk...
Iets gebeurt? Zoals wat? Grenzen dicht? Met als gevolg dat we onze eigen "Berlijnse Muur" opbouwen en gezinnen uit elkaar houden? Met als gevolg dat de economie een knauw krijgt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, ik zie dat heel anders. Zolang de gevestigde politiek niet doorkrijgt dat het doodknuffelen van bepaalde ongewenste zaken in de samenleving niet werkt, zal er altijd een poot aan de grond te zetten zijn voor mensen als Wilders. Een groot aantal mensen is het slappe gedoe gewoon zat, wil nu eindelijk eens dat er daadwerkelijk iets gebeurt ipv dat eeuwige getheeleut, en stemt derhalve op mensen als Wilders omdat die beter is dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |