abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:19:49 #101
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_46499770
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Tuurlijk doe ik dat.
Addaboy. Hou dat vol
quote:
Nee, ik neem jou niet serieus omdat je alleen maar zeikt over anderen.
Ja.
quote:
Doe je toch wel, je bent zo zuur dat je matras onder je reet wegschroeit.
Nope. Gaat al een paar jaar mee

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:25:27 #102
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46499992
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:19 schreef Verbal het volgende:
Nope. Gaat al een paar jaar mee

V.
Topkwaliteit. Hastens?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_46500408
Waarom nou steeds die tsunami erbij halen? Vind het nogal wat na wat er net 2 jaar geleden is gebeurd. Een beetje andermans leed misbruiken om een standpunt te maken.
pi_46500571
Belachelijke actie natuurlijk van Wilders.
Mijns inziens is zijn ongenoegen jegens moslims zo groot dat hij niet langer het belang van Nederland kan dienen op een constructieve manier. Ook uit de kamer zetten dan maar? Ik zou, als ik in het beklaagdenbankje zat, hier maar eens parlementaire vragen over gaan stellen. Deze man doet meer tegen integratie en voor radicalisering van moslims in Nederland dan welke aanslag ook...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:41:29 #105
150991 Kritski
De Übermensch
pi_46500607
Wat hebben jullie eigenlijk 'liever'? Weggespoeld worden door een tsunami of dagelijks om 20:00 een overspelige vrouw stenigen op het marktplein?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:44:27 #106
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46500718
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef jaoka het volgende:
Waarom nou steeds die tsunami erbij halen? Vind het nogal wat na wat er net 2 jaar geleden is gebeurd. Een beetje andermans leed misbruiken om een standpunt te maken.
Wat een gezeur zeg. Het is gewoon een natuureffect.
pi_46500930
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat een gezeur zeg. Het is gewoon een natuureffect.
Ja, maar Wilders vergelijkt het wegvagen van complete streken door vloedgolven met zijn ergernissen aan hoofddoekjes die hij heeft sinds hij zijn eerste stapjes buiten Limburg doet. Dat is een beetje fout.
pi_46500952
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Kritski het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk 'liever'? Weggespoeld worden door een tsunami of dagelijks om 20:00 een overspelige vrouw stenigen op het marktplein?
Wat heb je liever? Weggespoeld worden een tsunami of gehersenspoeld door Wilders?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:50:52 #109
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_46500953
quote:
gewoon een maatschappij waar mensen es niet kijken naar de achtergrond maar naar de problemen die er echt zijn en waar we zelf aan kunnen meehelpen?

ofzo.
put
your
clothes
on!
pi_46501335
Uhh Tsunami van Islam bereikt kabinet????

Ik dacht dat dubbele nationaltiteit het probleem was.

Ging er dus gewoon om dat ze moslim waren
pi_46501348
quote:
Doe niet zo hysterisch, zeg. Alsof er dagelijks stenigingen plaatsvinden in de landen waar de meeste moslims in Nederland vandaan vinden. Sterker nog, staat daar niet eens in de wet.
pi_46501363
Ik denk dat Wilders gewoon een beetje last heeft van een tsunami van debilisering. Maar dat is dan weer mijn nutteloze mening, hè, .
pi_46501458
quote:
Waarom denk je dat die Moslims hun landen ontvlucht ziijn.

Juist door de dictators in die landen (die ondertussen gewoon gesteund worden door het westen)

Zie Saudia Arabia land is erger dan de Taliban .

Hoor je westerse machthebbers geen kritiek op geven

Omdat ze Olie hebben en wij verslaafd aan Olie zijn

Maar ondertussen onderdrukken ze hun volk.

De overgrote meerderheid van Moslims wil helemaal geen sharia of strengere straffen.

Zijn juist die extreem rechtse wilders aanhangers die schreeuwen om de doodstraf
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:06:47 #114
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_46501581
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef jaoka het volgende:
Soory Tsunami is gewoon een natuur effect en dat is niet alleen gelinkt aan wat er twee jaar geleden gebeurd is
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_46501791
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:29 schreef muispiet het volgende:
Ik snap niet hoe je als sociaal denkend mens tegen Wilders, die zo'n goede man is , en alleen maar beter wil kunt zijn,
Is dit sarcastisch?

Zo niet dan houd je er vreemde opvattingen op na. En wilders zelf is toch ook alleen maar een aandachtstrekker die mensen aan zich bindt door het voeren van een politiek van angst. Robert Kennedy verwoorde 40 jaar geleden beter dan ik ooit zou kunnen waarom deze weg de verkeerde is.

I have not come here to propose a set of specific remedies nor is there a single set. For a broad and adequate outline we know what must be done. When you teach a man to hate and fear his brother, when you teach that he is a lesser man because of his color or his beliefs or the policies he pursues, when you teach that those who differ from you threaten your freedom or your job or your family, then you also learn to confront others not as fellow citizens but as enemies, to be met not with cooperation but with conquest; to be subjugated and mastered.

We learn, at the last, to look at our brothers as aliens, men with whom we share a city, but not a community; men bound to us in common dwelling, but not in common effort. We learn to share only a common fear, only a common desire to retreat from each other, only a common impulse to meet disagreement with force. For all this, there are no final answers.

Yet we know what we must do. It is to achieve true justice among our fellow citizens. The question is not what programs we should seek to enact. The question is whether we can find in our own midst and in our own hearts that leadership of humane purpose that will recognize the terrible truths of our existence.

We must admit the vanity of our false distinctions among men and learn to find our own advancement in the search for the advancement of others. We must admit in ourselves that our own children's future cannot be built on the misfortunes of others. We must recognize that this short life can neither be ennobled or enriched by hatred or revenge.

Our lives on this planet are too short and the work to be done too great to let this spirit flourish any longer in our land. Of course we cannot vanquish it with a program, nor with a resolution.

But we can perhaps remember, if only for a time, that those who live with us are our brothers, that they share with us the same short moment of life; that they seek, as do we, nothing but the chance to live out their lives in purpose and in happiness, winning what satisfaction and fulfillment they can.

Surely, this bond of common faith, this bond of common goal, can begin to teach us something. Surely, we can learn, at least, to look at those around us as fellow men, and surely we can begin to work a little harder to bind up the wounds among us and to become in our own hearts brothers and countrymen once again.

Geert, en alle aanhangers, neem alsjeblieft deze boodschap ter harte en niet die van angst, dood en tsunami's, dit zal alleen maar tot meer verdriet leiden.
pi_46502446
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Soory Tsunami is gewoon een natuur effect en dat is niet alleen gelinkt aan wat er twee jaar geleden gebeurd is
Maar als je het woord Tsunami gebruikt, denken waarschijnlijk heel veel mensen aan een vloedgolf en een overspoeling van een land. Als Wilders het heeft over een Tsunami van moslims, kán ik me wel indenken dat de meerderheid niet aan het gigantisch natuurverschijnsel denkt, maar aan een hoop ellende en verdriet.
Dit, dus.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:30:13 #117
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46502518
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Puzzelaar het volgende:
Ja, maar Wilders vergelijkt het wegvagen van complete streken door vloedgolven met zijn ergernissen aan hoofddoekjes die hij heeft sinds hij zijn eerste stapjes buiten Limburg doet. Dat is een beetje fout.
Terreurdreiging en censuur afdoen als "ergernissen aan hoofddoekjes".
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:30:55 #118
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_46502545
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maar als je het woord Tsunami gebruikt, denken waarschijnlijk heel veel mensen aan een vloedgolf en een overspoeling van een land. Als Wilders het heeft over een Tsunami van moslims, kán ik me wel indenken dat de meerderheid niet aan het gigantisch natuurverschijnsel denkt, maar aan een hoop ellende en verdriet.
en ik denk ook dat die achterliggende betekenis een grote rol speelt in het gebruik van tsunami door wilders. tot twee jaar geleden had niemand het over tsunami's maar over vloedgolven, kan me dus prima voorstellen dat juistdie betekenis die achter tsunami zit, meer geladen is dan alleen het woord als natuurverschijnsel.

maar dat daargelaten, ik word gewoon strontmoe van die opmerkingen van Wilders...
put
your
clothes
on!
pi_46502627
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Terreurdreiging en censuur afdoen als "ergernissen aan hoofddoekjes".
Ik lust hoofddoekjes rauw.

Terreur dreiging van Aboutaleb?????

Ik hoor Wilders juist niet over extremistisch Moslims .
pi_46502665
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:03 schreef Powerss het volgende:

[..]

Waarom denk je dat die Moslims hun landen ontvlucht ziijn.

Juist door de dictators in die landen (die ondertussen gewoon gesteund worden door het westen)

Zie Saudia Arabia land is erger dan de Taliban .

Hoor je westerse machthebbers geen kritiek op geven

Omdat ze Olie hebben en wij verslaafd aan Olie zijn

Maar ondertussen onderdrukken ze hun volk.

De overgrote meerderheid van Moslims wil helemaal geen sharia of strengere straffen.

Zijn juist die extreem rechtse wilders aanhangers die schreeuwen om de doodstraf
Nou dictators hebben niets met Islam te maken.
pi_46502771
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:33 schreef Stark het volgende:

[..]

Nou dictators hebben niets met Islam te maken.
Nee dictator zijjn is niet geloof gebonden.

Maar de dictators in SA zijn toch aardig islamitisch.

Wat verder je punt van deze uitspraak ook mag zijn.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:36:23 #122
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46502774
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:33 schreef Powerss het volgende:
Ik heb ze liever gebakken, met wat peper. Kwestie van smaak.
quote:
Hij praat doodsbedreigingen van een moskeeganger goed.
quote:
Beter luisteren dan.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:37:10 #123
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_46502813
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:33 schreef Powerss het volgende:

[..]

daar heb je een punt wat mij ook opviel.

ALS er tegen extremisme en de angst ervoor moet worden gereageerd, waarom zit wilders dan juist telkens zijn pijlen te richten op de mensen en de groepen die daar geen ene reet te maken hebben maar wel moslim zijn?
put
your
clothes
on!
pi_46502886
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:36 schreef Powerss het volgende:

[..]

Nee dictator zijjn is niet geloof gebonden.

Maar de dictators in SA zijn toch aardig islamitisch.

Wat verder je punt van deze uitspraak ook mag zijn.
hahaha, juist niet. koning van SA drinkt meer alcohol dan de gemiddelde Nederlander. (monarchie past sowieso niet in Islam). Het heeft totaal niets met Sharia te maken. Sterker nog: in geen enkele land wordt de sharia volledig toegepast!
pi_46502887
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ALS er tegen extremisme en de angst ervoor moet worden gereageerd, waarom zit wilders dan juist telkens zijn pijlen te richten op de mensen en de groepen die daar geen ene reet te maken hebben maar wel moslim zijn?
Je moet toch de problemen benoemen! Zeggen wat je denkt! Niet je kop in het zand steken. Die linkse, cultuurrelativistische houding hadden we in 1939 ook.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:42:53 #126
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_46503043
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je moet toch de problemen benoemen! Zeggen wat je denkt! Niet je kop in het zand steken. Die linkse, cultuurrelativistische houding hadden we in 1939 ook.
owja...
helemaal vergeten

.
put
your
clothes
on!
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 20:48:43 #127
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46503297
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef Stark het volgende:

[..]

hahaha, juist niet. koning van SA drinkt meer alcohol dan de gemiddelde Nederlander. (monarchie past sowieso niet in Islam). Het heeft totaal niets met Sharia te maken. Sterker nog: in geen enkele land wordt de sharia volledig toegepast!
quote:
De woestijnstaat, de plaats van de belangrijkste heiligdommen van de islam, stelt evenwel dat het zich precies houdt aan islamitische wetgeving.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_46503496
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

[..]
Dat stelt zij zichzelf ja. Mohammed B stelt van zichzelf dat hij perfect geintegreerd is. En nu?
Allah Al Watan Al Malik
pi_46503532
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Omdat Wilders iets tegen alle moslims lijkt te hebben.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:55:33 #130
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46503562
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef Gewas het volgende:
Omdat Wilders iets tegen alle moslims lijkt te hebben.
Mag dat niet? Hij onderbouwt het goed.
pi_46503592
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat de gemiddelde Nederlander van het woord "tsunami" heeft gehoord vóór de zeebeving bij Zuid-Oost Azië?
pi_46503627
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:55 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Mag dat niet? Hij onderbouwt het goed.
"goed", zegt ie

Hij onderbouwt helemaal niks.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:57:32 #133
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_46503660
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:00 schreef Tikorev het volgende:

Net zoals Minister Veerman van Links de dagelijkse leiding van zijn boerderijen moest afstaan omdat er ook belangenverstrengeling op de loer lag zolang hij ook Minister van Landbouw was.
Dat gebeurde in een Kamer waarin de coalitie de meerderheid had. Blijkbaar was dus niet alleen "Links" die mening toegedaan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:57:36 #134
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46503664
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:56 schreef Puzzelaar het volgende:
Denk je nu echt dat de gemiddelde Nederlander van het woord "tsunami" heeft gehoord vóór de zeebeving bij Zuid-Oost Azië?
Dat zegt veel over het onderwijs alhier.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:02:34 #135
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_46503902
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:57 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Waarom? Er is een perfect Nederlands woord voor een tsunami: Vloedgolf. Dat woord kent iedereen, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_46503964
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:57 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat zegt veel over jouw mensenkennis. En hoeveel jij buiten komt.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:05:01 #137
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46504012
Wat me nog het meest verbaast, is dat Wilbers een spreekbuis krijgt om dit soort bagger te kunnen slijten
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:09:24 #138
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46504197
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom? Er is een perfect Nederlands woord voor een tsunami: Vloedgolf. Dat woord kent iedereen, hoor.
Een vloedgolf hoeft toch niet per se z'n oorzaak in een zeebeving te hebben?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:10:05 #139
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46504224
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef Puzzelaar het volgende:
Dat zegt veel over jouw mensenkennis. En hoeveel jij buiten komt.
Ik kom alleen onder maatschappelijke toppers.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 21:11:23 #140
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46504287
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Aoristus het volgende:
Wat me nog het meest verbaast, is dat Wilbers een spreekbuis krijgt om dit soort bagger te kunnen slijten
Jij mag hier toch ook baggeren?
pi_46504312
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

[..]
Dat is dus niet waar. Het is geen staat die volledig de sharia uitvoert. En als ze dat wel zouden doen dan zou het volk moeten eens zijn wanneer de koning als leider verkozen werd. Wat is SA dan wel? hier een link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Saudi-arabie

je zal lezen dat het juist tegen de Ottomaanse Staat oorlog ging voeren. Er staat wel dat de basiswet (?) gebasseerd is op Koran en Sunnah, maar waarom ga je dan oorlog voeren tegen een islamitische staat? Want als het daaruit gebasseerd zou zijn, dan mag het juist niet.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:12:26 #142
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_46504342
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik kom alleen onder maatschappelijke toppers.
geer, goor en froger zeker.
put
your
clothes
on!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:14:54 #143
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46504465
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jij mag hier toch ook baggeren?
Ik ben geen volksvertegenwoordiger hè
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_46504523
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef Jerruh het volgende:

[..]

geer, goor en froger zeker.
"He, Goor, heb jij wel es gehoord van een tsunami?"
"Zoen-aan-mie? Zoen aan mij zul je bedoelen, ho ho ho."
"Oh, Goor wat flauw. Nou ik heb er de kracht niet meer voor."

dinsdag 20 februari 2007 @ 21:22:14 #145
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_46504780
Generalisatie ter rechtvaardiging van fascisme zoals een beroemde filosoof eens zei. Dat is het wel in een notedop. Het is niets meer dan grootspraak en provocatie. Gelukkig krijgen steeds meer mensen dat door.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_46504905
Deze man had nog meer inhoud dan die Xenofobe blaaskaak van een Wilders :

dinsdag 20 februari 2007 @ 21:37:16 #147
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46505566
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef Sidekick het volgende:
Generalisatie ter rechtvaardiging van fascisme zoals een beroemde filosoof eens zei. Dat is het wel in een notedop. Het is niets meer dan grootspraak en provocatie. Gelukkig krijgen steeds meer mensen dat door.
Nou, de meerderheid is tegen de dubbele nationaliteit voor bewindslieden, en het dus alleen met de PVV eens. Hoe je ook probeert te glibberen, dat blijft staan.
pi_46505591
De meerderheid kan dwalen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:44:41 #149
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46505904
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
Dat kan, maar dat is niet relevant.
pi_46505924
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hoezo niet? Het is juist zeer relevant.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 21:45:30 #151
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46505945
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef Mutant01 het volgende:

Dwalen of niet, maar ze willen het.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:46:37 #152
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46506003
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo niet? Het is juist zeer relevant.
Het is net als stemmen. Een peiling is een feit, net als die 25 zetels van de SP. Of al die stemmers idioten zijn, doet er niet toe.
pi_46506149
Een feit is dat de partijen waarop ze gestemd hebben het vooralsnog niet willen. Dus wat die stemmers willen, doet er momenteel ook niet toe.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:51:36 #154
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_46506231
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, de meerderheid is tegen de dubbele nationaliteit voor bewindslieden, en het dus alleen met de PVV eens. Hoe je ook probeert te glibberen, dat blijft staan.
Zoals duidelijk wordt uit de woorden van Wilders, was het dubbele nationaliteiten argument maar een facade. Hoeveel mensen willen geen moslim in het kabinet? Veel mensen kunnen wellicht op enkele punten dezelfde standpunten hebben als Wilders, maar dat betekent niet dat ze in al zijn demagogie trappen.
pi_46506278
Als Aboutaleb een Chinees of wat dan ook was geweest was er waarschijnlijk niks aan de hand
die tsnunami maakt hij zelf met zn doorgeslagen uitspraken
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 21:52:58 #156
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46506306
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Zoals duidelijk wordt uit de woorden van Wilders, was het dubbele nationaliteiten argument maar een facade. Hoeveel mensen willen geen moslim in het kabinet? Veel mensen kunnen wellicht op enkele punten dezelfde standpunten hebben als Wilders, maar dat betekent niet dat ze in al zijn demagogie trappen.
Kwestie van een enquete houden. De Hond?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:58:03 #157
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_46506578
Daarnaast, controversie maakt politici zowel geliefd als gehaat, waarbij er weinig ruimte is voor een middenweg. Een groeiende aanhang hoeft niet te betekenen dat minder mensen hem afschuwen.
pi_46507744
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

wat wel dan? het is juist wel relevant. Wat denk jij erover en niet de meerderheid.
wij zijn geen schapen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 22:21:41 #159
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46507839
Wat een energie heeft die man, klasse!
pi_46509006
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Meerderheid van de bevolking, niet van het parlement
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 22:52:43 #161
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46509643
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef PJORourke het volgende:
Een vloedgolf hoeft toch niet per se z'n oorzaak in een zeebeving te hebben?
Een tsunami ook niet

Ik snap het punt wat Wilders wil maken, maar ik snap niet dat hij altijd van die ongelukkige bewoordingen kiest. Als hij minder de populist uit zou hangen zou hij volgens mij veel meer bereiken, maarja dan heeft hij ook weer minder stemmers.

Zelfgekozen nevenfuncties lijkt mij overigens gevaarlijker voor belangenverstrengelingen dan een niet gekozen paspoort en plek waar iemand geboren is.

En overigens heb ik welke politicus dan ook nog nooit kunnen betrappen op loyaal zijn.
Carpe Libertatem
pi_46509927
-edit-
doodsverwensing

[ Bericht 77% gewijzigd door Sidekick op 21-02-2007 08:06:30 ]
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:03:33 #163
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46510159
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef Puzzelaar het volgende:
Meerderheid van de bevolking, niet van het parlement
Idd. Zie je wat voor een waardeloze kneuzenkermis dat parlement is.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:04:10 #164
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46510182
Kom, maar eens aangifte doen.
pi_46510516
Dit is nou de nieuwe Hitler
beiden hebben overeenkomsten

Mensen die op deze man hebben gestemd moeten zich diep schamen. Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor de gevolgen wat Wilders doet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:13:08 #166
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46510553
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Meki het volgende:

Mensen die op deze man hebben gestemd moeten zich diep schamen. Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor de gevolgen wat Wilders doet
Heus?

*trots is.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:13:55 #167
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46510586
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Meki het volgende:
Wilders een nieuwe Hitler noemen is een compliment voor Wilders. Zo slim is Wilders niet.
Carpe Libertatem
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:14:29 #168
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46510600
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Wilders een nieuwe Hitler noemen is een compliment voor Wilders. Zo slim is Wilders niet.
Ik wed dat Wilders beter kan schrijven.
pi_46510671
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Heus?

*trots is.
trots zijn over paar jaar als ze gericht Moslims gaan deporteren naar o.a kampen

kijk ik ben trots dat ik op Wilders stemde -
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:17:07 #170
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46510692
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef Meki het volgende:

[..]

trots zijn over paar jaar als ze gericht Moslims gaan deporteren naar o.a kampen

pi_46510731
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hoe moet ik hem nemen ??
een held ?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:18:25 #172
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46510747
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef Meki het volgende:

"Kijk, zoon, ik was er van het begin af bij".

*Traantje wegpinkt.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:18:55 #173
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46510773
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:14 schreef PJORourke het volgende:
Ik wed dat Wilders beter kan schrijven.
Geen idee. Ik heb de autobiografie van Wilders nog nooit gelezen, of heeft hij meer boeken geschreven? Zijn columns op nieuwnieuws zijn in ieder geval om te huilen.
Carpe Libertatem
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:20:02 #174
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46510820
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Geen idee. Ik heb de autobiografie van Wilders nog nooit gelezen, of heeft hij meer boeken geschreven? Zijn columns op nieuwnieuws zijn in ieder geval om te huilen.
Eens. Erger nog dan Johan Derksen. Maar heb je Mein Kampf wel eens gezien?
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:20:38 #175
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46510836
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef Meki het volgende:
Hoe moet ik hem nemen ??
een held ?
Of je hem moet nemen laat ik aan jou en je geaardheid over.

Hij is vooral populist zonder veel macht.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:21:15 #176
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46510856
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Eens. Erger nog dan Johan Derksen. Maar heb je Mein Kampf wel eens gezien?
Ooit aan begonnen, na 1 bladzijde heb ik de moed opgegeven, taaie kost. Iemand die dat werkelijk leest is een freak. CS3?
pi_46510946
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Of je hem moet nemen laat ik aan jou en je geaardheid over.

Hij is vooral populist zonder veel macht.

Ik vind hem hetzelfde als Hitler
alleen zijn plannen moet ie nog uitvoeren
pi_46511001
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

"Kijk, zoon, ik was er van het begin af bij".

*Traantje wegpinkt.
"Je opa PJORourke was elite-soldaat onder het Groot-Dietsche bewind van Dewinter en Wilders. Hij heeft moslims in gevangenkampen op Rottumeroog gestopt."
"Zoals Fatima Frank?"
"Ja."
":'("
"En oom Aaaahikwordgek was ambtenaar en zorgde met zijn beleid dat de veerponten naar Rottumeroog de moslims konden transporteren."
":'( Wat erg!"

Dat lijkt me een stuk realistischer.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:25:39 #179
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46511016
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef PJORourke het volgende:
Maar heb je Mein Kampf wel eens gezien?
Ik heb in London een paar jaar terug een vertaalde versie gedeeltelijk gelezen. (ik spreek en lees 3 talen, Duits is er helaas niet een van).
Carpe Libertatem
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:28:40 #180
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46511120
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ooit aan begonnen, na 1 bladzijde heb ik de moed opgegeven, taaie kost. Iemand die dat werkelijk leest is een freak. CS3?
Er is werkelijk niemand op deze aardkloot die matiger schrijft dan Hitler. Zelfs Kluun niet.

Dus lijkt me het echt iets voor ome Ryan...
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:28:44 #181
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46511123
Goed, met meki is het altijd lachen.

Meki, Mohamed verkrachtte een 9 jarig meisje en vermoorde mensen voor fun.

M. was de inspiratie voor Hitler. Moslims zijn tegen Joden, dus Moslims = Hitler.

Wilders is tegen moslims (moslims = hitler), dus voor joden, dus niet Hitler.

Q.E.D.

† In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:28:57 #182
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46511130
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:23 schreef Meki het volgende:
Ik vind dat jij je wat meer in de geschiedenis moet verdiepen voor je zulke uitspraken doet.
Carpe Libertatem
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:29:31 #183
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46511144
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:25 schreef Puzzelaar het volgende:
"Je opa PJORourke was elite-soldaat onder het Groot-Dietsche bewind van Dewinter en Wilders. Hij heeft moslims in gevangenkampen op Rottumeroog gestopt."
"Zoals Fatima Frank?"
"Ja."
":'("
"En oom Aaaahikwordgek was ambtenaar en zorgde met zijn beleid dat de veerponten naar Rottumeroog de moslims konden transporteren."
":'( Wat erg!"

Dat lijkt me een stuk realistischer.
Hee, voor minder dan schrijftafelwerk doe ik het niet!
pi_46511328
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik vind dat jij je wat meer in de geschiedenis moet verdiepen voor je zulke uitspraken doet.

Hoeft niet . Ik zal geen tijd verspillen om onderzoek te doen voor Wilders
Wilders blijft een terrorist een Hitler in deze tijd
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:35:01 #185
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_46511345
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Het is ook iemand als Hitler. Even xenofoob, kleingeestig en verbitterd. De historische status van Hitler heeft-ie alleen nog niet bereikt.

Maar zo'n vergelijking valt een beetje verkeerd bij het nieuw-rechtse gepeupel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:37:45 #186
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46511445
Meki,

Bin Laden is de nieuwe jezus?

Oh sorry, de nieuwe M2?
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:40:49 #187
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46511569
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef Meki het volgende:
Hoeft niet . Ik zal geen tijd verspillen om onderzoek te doen voor Wilders
Wilders blijft een terrorist een Hitler in deze tijd
Onderzoek doen voor jezelf, dan weet je namelijk zelf wat je zegt.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:41:34 #188
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46511601
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:35 schreef Ringo het volgende:
Maar zo'n vergelijking valt een beetje verkeerd bij het nieuw-rechtse gepeupel.
Niet alleen bij nieuw-rechts gepeupel
Carpe Libertatem
pi_46511667
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki,

Bin Laden is de nieuwe jezus?

Oh sorry, de nieuwe M2?
Bin Laden = Stalin
Wilders = Hitler
Aboutaleb = F. D. Roosevelt
Balkenende = Churchill
Halsema = Hannie Schaft
Marijnissen = Marinus v.d. Lubbe
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 23:44:43 #190
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46511708
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:43 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Bin Laden = Stalin
Wilders = Hitler
Aboutaleb = F. D. Roosevelt
Balkenende = Churchill
Halsema = Hannie Schaft
Marijnissen = Marinus v.d. Lubbe
En Bos = 'omo.
pi_46511775
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En Bos = 'omo.
Bos = Erik Hazelhoff Roelfzema
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:09:20 #192
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46512460
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:46 schreef Puzzelaar het volgende:

Bos = Erik Hazelhoff Roelfzema
In z'n natte dromen.
pi_46513095
Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind dat Wilders nu in woorden zover gaat.
Als hij nu na een paar maanden de PVV al zo wil profileren, kan het in de komende jaren alleen maar erger worden.
En dan heeft de partij zichzelf weer netjes gemarginaliseerd.

Feit is gewoon, dat zelfs mensen die extreem gefocust zijn op het hele multiculturele falen, het op een gegeven ogenblik wel mooi geweest vinden wat betreft enkel overdreven negatief en haatzaaiend gebrabbel..
Vroeg of laat bereikt hij enkel nog maar de echte racisten (bij gebrek aan een beter woord, aangezien Moslims geen ras zijn).

Laat hem maar lekker zo door gaan.
  woensdag 21 februari 2007 @ 02:17:44 #194
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_46515336
Wilders is het echt aan het verliezen

Tenminste, dat kleine gedeelte verstand dat nog over was
  woensdag 21 februari 2007 @ 02:21:08 #195
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46515390
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 02:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Wilders is het echt aan het verliezen

Tenminste, dat kleine gedeelte verstand dat nog over was
Fijn voor jou.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 21 februari 2007 @ 02:22:17 #196
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_46515411
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 02:21 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Fijn voor jou.
En niet zo fijn voor Geertje

Een leven zoals de zijne, ik gun het die limbo wel
  woensdag 21 februari 2007 @ 02:37:43 #197
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46515549
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 02:22 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En niet zo fijn voor Geertje

Een leven zoals de zijne, ik gun het die limbo wel
Ach, als ome Geert het begeeft komt er gewoon weer een ander.
  woensdag 21 februari 2007 @ 03:03:45 #198
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_46515716
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 02:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ach, als ome Geert het begeeft komt er gewoon weer een ander.
ja en telkens komen ze erachter dat wat ze denken, gewoon stupide gedrag is, waarbij alleen wordt gefocust op schuld bij een ander en niet bij henzelf.

je hebt wat dat betreft wel gelijk: zolang er nog mensen zijn die een zondebok nodig hebben om alle schuld op af te schuiven, zijn mensen als Wilders noodzakelijk...
put
your
clothes
on!
  woensdag 21 februari 2007 @ 03:15:33 #199
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46515772
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 03:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ja en telkens komen ze erachter dat wat ze denken, gewoon stupide gedrag is, waarbij alleen wordt gefocust op schuld bij een ander en niet bij henzelf.

je hebt wat dat betreft wel gelijk: zolang er nog mensen zijn die een zondebok nodig hebben om alle schuld op af te schuiven, zijn mensen als Wilders noodzakelijk...
Ach, ik zie dat heel anders. Zolang de gevestigde politiek niet doorkrijgt dat het doodknuffelen van bepaalde ongewenste zaken in de samenleving niet werkt, zal er altijd een poot aan de grond te zetten zijn voor mensen als Wilders. Een groot aantal mensen is het slappe gedoe gewoon zat, wil nu eindelijk eens dat er daadwerkelijk iets gebeurt ipv dat eeuwige getheeleut, en stemt derhalve op mensen als Wilders omdat die beter is dan de rest.

Dat mensen ook zelf debet zijn aan de situatie doordat de sociale controle in Nederland volledig ontbreekt, kun je die mensen in wezen niet kwalijk nemen. De individualisering is er van jongs af aan gewoon ingestampt, of je nu wilt of niet. Nogal wiedes dat mensen zich niet meer met elkaar bemoeien op straat.
pi_46516918
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 03:15 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ach, ik zie dat heel anders. Zolang de gevestigde politiek niet doorkrijgt dat het doodknuffelen van bepaalde ongewenste zaken in de samenleving niet werkt, zal er altijd een poot aan de grond te zetten zijn voor mensen als Wilders. Een groot aantal mensen is het slappe gedoe gewoon zat, wil nu eindelijk eens dat er daadwerkelijk iets gebeurt ipv dat eeuwige getheeleut, en stemt derhalve op mensen als Wilders omdat die beter is dan de rest.
Iets gebeurt? Zoals wat? Grenzen dicht? Met als gevolg dat we onze eigen "Berlijnse Muur" opbouwen en gezinnen uit elkaar houden? Met als gevolg dat de economie een knauw krijgt?

Zoals wat? Geen moskeeën meer bouwen? Zodat het hele gebeuren ondergronds verdwijnt, waar al helemaal geen toezicht op die imams is?

Zoals wat? Dubbele paspoorten afnemen? Dit kan niet, tenzij je de Nederlandse afneemt en daarmee een hele bevolkingsgroep tot tweederangs burgers laat vervallen. Burgers die dan met moeite een huis kunnen krijgen, met moeite hypotheken en leningen kunnen afsluiten, met moeite aan het werk kunnen, etc.

Zoals wat? Wat kan Wilders dan zogenaamd beter doen, dan de "gevestigde politiek"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')