Ooit aan begonnen, na 1 bladzijde heb ik de moed opgegeven, taaie kost. Iemand die dat werkelijk leest is een freak. CS3?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eens. Erger nog dan Johan Derksen. Maar heb je Mein Kampf wel eens gezien?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of je hem moet nemen laat ik aan jou en je geaardheid over.
Hij is vooral populist zonder veel macht.
"Je opa PJORourke was elite-soldaat onder het Groot-Dietsche bewind van Dewinter en Wilders. Hij heeft moslims in gevangenkampen op Rottumeroog gestopt."quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
"Kijk, zoon, ik was er van het begin af bij".
*Traantje wegpinkt.
Ik heb in London een paar jaar terug een vertaalde versie gedeeltelijk gelezen. (ik spreek en lees 3 talen, Duits is er helaas niet een van).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:20 schreef PJORourke het volgende:
Maar heb je Mein Kampf wel eens gezien?
Er is werkelijk niemand op deze aardkloot die matiger schrijft dan Hitler. Zelfs Kluun niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ooit aan begonnen, na 1 bladzijde heb ik de moed opgegeven, taaie kost. Iemand die dat werkelijk leest is een freak. CS3?
Ik vind dat jij je wat meer in de geschiedenis moet verdiepen voor je zulke uitspraken doet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:23 schreef Meki het volgende:
Ik vind hem hetzelfde als Hitler
alleen zijn plannen moet ie nog uitvoeren
Hee, voor minder dan schrijftafelwerk doe ik het niet!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:25 schreef Puzzelaar het volgende:
"Je opa PJORourke was elite-soldaat onder het Groot-Dietsche bewind van Dewinter en Wilders. Hij heeft moslims in gevangenkampen op Rottumeroog gestopt."
"Zoals Fatima Frank?"
"Ja."
":'("
"En oom Aaaahikwordgek was ambtenaar en zorgde met zijn beleid dat de veerponten naar Rottumeroog de moslims konden transporteren."
":'( Wat erg!"
Dat lijkt me een stuk realistischer.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je wat meer in de geschiedenis moet verdiepen voor je zulke uitspraken doet.
Het is ook iemand als Hitler. Even xenofoob, kleingeestig en verbitterd. De historische status van Hitler heeft-ie alleen nog niet bereikt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind hem hetzelfde als Hitler
alleen zijn plannen moet ie nog uitvoeren
Onderzoek doen voor jezelf, dan weet je namelijk zelf wat je zegt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef Meki het volgende:
Hoeft niet . Ik zal geen tijd verspillen om onderzoek te doen voor Wilders
Wilders blijft een terrorist een Hitler in deze tijd
Niet alleen bij nieuw-rechts gepeupelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:35 schreef Ringo het volgende:
Maar zo'n vergelijking valt een beetje verkeerd bij het nieuw-rechtse gepeupel.
Bin Laden = Stalinquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki,
Bin Laden is de nieuwe jezus?
Oh sorry, de nieuwe M2?
En Bos = 'omo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:43 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Bin Laden = Stalin
Wilders = Hitler
Aboutaleb = F. D. Roosevelt
Balkenende = Churchill
Halsema = Hannie Schaft
Marijnissen = Marinus v.d. Lubbe
In z'n natte dromen.quote:
Fijn voor jou.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Wilders is het echt aan het verliezen
Tenminste, dat kleine gedeelte verstand dat nog over was
Ach, als ome Geert het begeeft komt er gewoon weer een ander.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En niet zo fijn voor Geertje
Een leven zoals de zijne, ik gun het die limbo wel
ja en telkens komen ze erachter dat wat ze denken, gewoon stupide gedrag is, waarbij alleen wordt gefocust op schuld bij een ander en niet bij henzelf.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, als ome Geert het begeeft komt er gewoon weer een ander.
Ach, ik zie dat heel anders. Zolang de gevestigde politiek niet doorkrijgt dat het doodknuffelen van bepaalde ongewenste zaken in de samenleving niet werkt, zal er altijd een poot aan de grond te zetten zijn voor mensen als Wilders. Een groot aantal mensen is het slappe gedoe gewoon zat, wil nu eindelijk eens dat er daadwerkelijk iets gebeurt ipv dat eeuwige getheeleut, en stemt derhalve op mensen als Wilders omdat die beter is dan de rest.quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja en telkens komen ze erachter dat wat ze denken, gewoon stupide gedrag is, waarbij alleen wordt gefocust op schuld bij een ander en niet bij henzelf.
je hebt wat dat betreft wel gelijk: zolang er nog mensen zijn die een zondebok nodig hebben om alle schuld op af te schuiven, zijn mensen als Wilders noodzakelijk...
Iets gebeurt? Zoals wat? Grenzen dicht? Met als gevolg dat we onze eigen "Berlijnse Muur" opbouwen en gezinnen uit elkaar houden? Met als gevolg dat de economie een knauw krijgt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, ik zie dat heel anders. Zolang de gevestigde politiek niet doorkrijgt dat het doodknuffelen van bepaalde ongewenste zaken in de samenleving niet werkt, zal er altijd een poot aan de grond te zetten zijn voor mensen als Wilders. Een groot aantal mensen is het slappe gedoe gewoon zat, wil nu eindelijk eens dat er daadwerkelijk iets gebeurt ipv dat eeuwige getheeleut, en stemt derhalve op mensen als Wilders omdat die beter is dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |