Dat doet ze toch nog?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:35 schreef Suikermais het volgende:
Jammer..ik had haar graag nog een tijd in Den Haag zien zitten.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:29 schreef Whatashockr het volgende:
Lekker ding, wanneer in Playboy/FHM?
Misschien maakt ze kans op Gay-channelquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:29 schreef Whatashockr het volgende:
Lekker ding, wanneer in Playboy/FHM?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef du_ke het volgende:
Denk dat ze haar mes aan het slijpen is om de rug van Mark te steken.
Hoewel ik gok dat ze er te dom voor is om echt dat leiderschap van de VVD in handen te krijgen. Ze zal wel weer afgetroeft worden.quote:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef du_ke het volgende:
Denk dat ze haar mes aan het slijpen is om de rug van Mark te steken.
Blijf hopenquote:
Dus je bent dom als de je uitslag van de ledenraad eerbiedigt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoewel ik gok dat ze er te dom voor is om echt dat leiderschap van de VVD in handen te krijgen. Ze zal wel weer afgetroeft worden.
Ik denk dat ze het weer met een coupe gaat proberen en zich daarmee onmogelijk zal maken binnen de partijquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:31 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Dus je bent dom als de je uitslag van de ledenraad eerbiedigt?En kom niet aanzetten met de verkiezingsuitslag, de enige die bepalen wie de VVD leidt zijn de leden zelf.
Lieve Rita ???quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:28 schreef tong80 het volgende:
Het was vandaag haar laatste werkdag in den Haag.
[afbeelding]
Het ga je goed lieve Rita.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |