Het is dan ook een naar topicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:20 schreef SCH het volgende:
Wat een nare titel -
Van wie heb je nu weer te horen gekregen dat je lief moet zijn?quote:op POL zitten alleen lieve modjes![]()
In tegenstelling tot Bram M. doe ik wel aan zelfrefectiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:34 schreef Chewie het volgende:
Van wie heb je nu weer te horen gekregen dat je lief moet zijn?
Die primeur lijkt me wel een topic waard.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Bram M. doe ik wel aan zelfrefectie
schopje GC? Het gaat mij meer om de kuren van de heer wilders, of je het uberhaupt nog over politieke uitspraken kunt hebben. Daar zijn de andere topics niet voor bedoeld lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:08 schreef Chewie het volgende:
Het lijkt mij niet nodig om voor elke scheet die Wilders laat een nieuw topic te openen. Ook vind ik de insteek van de OP niet geschikt voor POL
okquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
schopje GC? Het gaat mij meer om de kuren van de heer wilders, of je het uberhaupt nog over politieke uitspraken kunt hebben. Daar zijn de andere topics niet voor bedoeld lijkt mij.
Deze oproep is op zich al banwaardigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef Chewie het volgende:
En hier weer verder met banverzoekjes,
Ik wou net zeggen, CTRL-F op wilders gaf alleen totaal niet relevante topics. Als een mod mijn topic zou willen mergen, ben ik weer blij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:26 schreef Vhiper het volgende:
Zeg, leuk dat we actieve mods hebben die zogenaamd dubbele en overbodige topics dichtgooien, maar een kleine verwijzing naar topics waar dan wel in gepost kan worden over het onderwerp, zou wel zo prettig zijn.
Wilders
Wilders gaat maar door...
Waar kunnen we dus doorgaan over Wilders z'n loyaliteitsgezeur?
Ja die van jou is inmiddels weer gesloten door een GC mod.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, CTRL-F op wilders gaf alleen totaal niet relevante topics. Als een mod mijn topic zou willen mergen, ben ik weer blij.
Oh? Ik dacht dat banverzoeken niet mochten?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef Chewie het volgende:
En hier weer verder met banverzoekjes, censuur en andere gezellige bezigheden.
waar zie jij spamquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
help nederland en negeer wilders
SPAM!
Kan jij interpunctie gebruiken?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:26 schreef noudstar het volgende:
waar zie jij spam
kan het topic trouwens opgeruimd worden
neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan jij interpunctie gebruiken?
Ik heb geen enkele indicatie dat dat nou op zijn plaats zou zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef noudstar het volgende:
nee
het is trouwens u ik ben der van overtuigt dat ik ouder ben dan jij
nooit geleerd dat je oudere mensen aanspreekt met u ???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele indicatie dat dat nou op zijn plaats zou zijn.
Nou, begin er dan ook niet over.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef noudstar het volgende:
[..]
nooit geleerd dat je oudere mensen aanspreekt met u
Als ze het verdienen wel. Ik zie niet in waarom ik een kwijlende josti van 30+ met u aan moet spreken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef noudstar het volgende:
nooit geleerd dat je oudere mensen aanspreekt met u ???
Ik heb louter een quote gemaakt, zegt in ieder geval wat jij voor een kneus bent.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:40 schreef noudstar het volgende:
ik vind het zielig dat je de vraagtekens weg haalt
YES MASTER E.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Kwijlende josti, kneus. Misschien iets minderen, als in: stoppen? Goedzo.
Done.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:56 schreef du_ke het volgende:
Heb niet zo'n moeite met een tirade tegen mijn persoon maar die laatste regel vind ik minder tof.
PVDA is voor KERNENERGIE !!!!!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef Sidekick het volgende:
Houd je muilie.
Ja, kijken hoe consequent er wordt gemoedereerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef du_ke het volgende:
Iets wat rijmt op uilie.
Jezus, Sidekick, hoe moet je anders zo'n mogool te woord staan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Kwijlende josti, kneus. Misschien iets minderen, als in: stoppen? Goedzo.
Er is natuurlijk een verschil tussen een user van dit forum doodwensen en een politicus doodwensen. Hoewel ik beide niet echt kan waarderenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, kijken hoe consequent er wordt gemoedereerd.
Ja nou, jij bent ook echt een bedreiging met je hutten. Ik vind een doodsbedreiging op een politicus wel wat erger en serieuzer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen een user van dit forum doodwensen en een politicus doodwensen. Hoewel ik beide niet echt kan waarderen.
Je mag een user niet eens "kneus" of "kwijlende josti" noemen van Monique's grote leider.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:05 schreef du_ke het volgende:
Er is natuurlijk een verschil tussen een user van dit forum doodwensen en een politicus doodwensen. Hoewel ik beide niet echt kan waarderen.
Hutten?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja nou, jij bent ook echt een bedreiging met je hutten. Ik vind een doodsbedreiging op een politicus wel wat erger en serieuzer.
Ik bedoel dat doekje geen enkele bedreiging vormt, dus hoe serieus moet je dan een doodsbedreiging op hem nemen?quote:
Ik ben geen bedreiging maar Wilders ook niet. Dat is niet het verschil. Het is hier volgens mij gewoon de policy dat doodverwensingen tegen users worden verwijderd. Over andere doodswensen doet men minder moeilijk volgens mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja nou, jij bent ook echt een bedreiging met je hutten. Ik vind een doodsbedreiging op een politicus wel wat erger en serieuzer.
Oh niet maar dat wil nog niet zeggen dat je ze dan zomaar moet uiten lijkt me?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik bedoel dat doekje geen enkele bedreiging vormt, dus hoe serieus moet je dan een doodsbedreiging op hem nemen?
Eens maar er wordt niet consequent op gemodereerd. Linkse users komen er nog wel eens mee weg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef du_ke het volgende:
Oh niet maar dat wil nog niet zeggen dat je ze dan zomaar moet uiten lijkt me?
Wie aan doekje komt, komt aan mij!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh niet maar dat wil nog niet zeggen dat je ze dan zomaar moet uiten lijkt me?
Hij is nu opeens jouw neukslet?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie aan doekje komt, komt aan mij!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |