abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46490985
quote:
Wilders: tsunami van islamisering bereikt kabinet

Uitgegeven: 20 februari 2007 14:53
Laatst gewijzigd: 20 februari 2007 15:00

DEN HAAG - Met de komst van de PvdA-staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak heeft de tsunami van islamisering nu ook het kabinet bereikt. Dat zegt fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag in zijn column.

Volgens Wilders zijn de Marokkaanse en Turkse overheden nu feitelijk in het hart van het Nederlandse machtscentrum geïnfiltreerd.

Aboutaleb heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit en daarom is hij volgens Wilders "onderhorig aan de Koning van Marokko". Staatssecretaris Albayrak, zowel Nederlandse als Turkse, is "onderworpen aan de president van Turkije", zo schrijft Wilders.
Werkelijk schandalig hoe Wilders durft te twijfelen aan de integriteit van democratisch gekozen bewindslieden, alleen maar omdat ze een tweede nationaliteit hebben. Stapt Wilders ook uit de politiek als een ander land hem een paspoort zou opdringen?

En dan weer die tsunami...Over weinig respect gesproken....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:10:35 #2
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46491024
Dubbel en overbodig.

Het topic dan he .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46491062
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Dubbel en overbodig.

Het topic dan he .
dubbel? Ik ben blijkbaar een wilders topic uit het oog verloren? Ik zie er alleen nog een over internationaal nieuws
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:12:07 #4
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46491076
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:12:09 #5
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46491077
Was hier niet al over gediscusieerd?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_46491124
Bij bewindslieden met twee nationaliteiten ligt belangenverstrengeling op de loer. Een topondernemer van bedrijf A neemt ook geen topfunctie aan bij de directe concurrent B.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_46491125
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
Wilders
Ah, dank, ik ga daar wel verder...Deze mag op slot
pi_46491131
dubbel en overbodig
pi_46491986
aangezien deze een iets meer politieke insteek heeft, weer open
pi_46492189
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:13 schreef Tikorev het volgende:
Bij bewindslieden met twee nationaliteiten ligt belangenverstrengeling op de loer. Een topondernemer van bedrijf A neemt ook geen topfunctie aan bij de directe concurrent B.
Oh? Sla een willekeurige CV van een politicus er maar op na: Genoeg bijbaantjes te vinden. Allemaal belangenverstrengeling?

Afgezien daarvan is een nationaliteit niet te vergelijken met een baan. Iedereen met een Nederlands paspoort is loyaal aan Nederland, zeker in een politieke functie, totdat landverraad aangetoond kan worden. Ik durf te wedden dat Wilders geen enkel, maar dan ook werkelijk helemaal geen enkel, bewijsstuk heeft wat direct of indirect ook maar het vermoeden van landverraad kan aantonen, afgezien van een tweede paspoort, wat overigens hoofdzakelijk opgedrongen wordt.

Overigens, ik heb Wilders nog niet gehoord over de dubbele nationaliteit van Maxima? Ook zij mag haar nationaliteit van Argentinie niet opgeven. Gaan we haar ook meteen aan de schandpaal nagelen als landverraadster, onze toekomstige koningin?
pi_46492207
Hij strooit wel graag met het woord tsunami maar dat even terzijde.

In hoeverre is de integriteit van deze twee bewindspersonen gegarandeerd?
Wilders beweert dat ze de een onderhorig is aan de koning van Marokko en de ander onderworpen aan de president van Turkije. Nu is de vraag klopt dat en waaruit zou dat blijken?

Indien dat het geval is kan je je afvragen waarom deze twee bewindspersonen het zichzelf onnodig lastig maken. Aan de andere kant kan Wilders schromelijk overdrijven en gooit hij enkel meer olie op het vuur. Hij kan deze twee bewindspersonen beter inhoudelijk te lijf gaan.

Aan Albayrak vragen hoe het zit met de formele erkenning van de Armeense genocide en wie dat formeel moet gaan erkennen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:50:07 #12
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_46492284
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:09 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Werkelijk schandalig hoe Wilders durft te twijfelen aan de integriteit van democratisch gekozen bewindslieden, alleen maar omdat ze een tweede nationaliteit hebben. Stapt Wilders ook uit de politiek als een ander land hem een paspoort zou opdringen?

En dan weer die tsunami...Over weinig respect gesproken....
Leg mij uit waarom je dat niet zou mogen. Jij bent dus ook voorstander om de discussie niet te voeren. Je had ook kamervoorzitter moeten worden.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_46492457
Wilders is het produkt van een democratie, net zoals die extremisten in de Partij voor de Dieren
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:55:12 #14
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_46492484
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:47 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Oh? Sla een willekeurige CV van een politicus er maar op na: Genoeg bijbaantjes te vinden. Allemaal belangenverstrengeling?
Ja, dus daarom zijn die betaalde bijbaantjes ook niet toegstaan. Hoe kom je erbij dat de regering en kamerleden er bijbaantjes op nahouden? Zouden ze ook geen tijd voor moeten hebben.
quote:
Afgezien daarvan is een nationaliteit niet te vergelijken met een baan. Iedereen met een Nederlands paspoort is loyaal aan Nederland, zeker in een politieke functie, totdat landverraad aangetoond kan worden.
En dan draaien we het nu om. Iedereen met een Turks paspoort is loyaal aan Turkije. Hoe kun je loyaal zijn aan twee landen?
quote:
Ik durf te wedden dat Wilders geen enkel, maar dan ook werkelijk helemaal geen enkel, bewijsstuk heeft wat direct of indirect ook maar het vermoeden van landverraad kan aantonen, afgezien van een tweede paspoort, wat overigens hoofdzakelijk opgedrongen wordt.
Het gaat er toch ook niet om of er al problemen zijn opgetreden. Het gaat erom of het een wenselijke situatie is. Daarom moet de discussie ook gevoerd worden.
quote:
Overigens, ik heb Wilders nog niet gehoord over de dubbele nationaliteit van Maxima? Ook zij mag haar nationaliteit van Argentinie niet opgeven. Gaan we haar ook meteen aan de schandpaal nagelen als landverraadster, onze toekomstige koningin?
Volgens mij heeft wilders het alleen over de regering gehad. Maar precies weet ik het niet.
pi_46492566
Ergens kan ik me wel vinden in het verhaal van Wilders. Ik vind het zelf ook belachelijk dat er mensen met een dubbele nationaliteit hier in het kabinet zitten. Het is toch van de gekken.
Alleen dat verhaal over spionnen draaft wat door vind ik zelf .

edit
Over Maxima heeft hij het ook al gehad.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:57:34 #16
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_46492594
Wilders moet trouwens eens ophouden met het woord tsunami te misbruiken.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:58:49 #17
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_46492642

[ Bericht 100% gewijzigd door mr.vulcano op 20-02-2007 15:59:07 ]
pi_46492709
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:47 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Iedereen met een Nederlands paspoort is loyaal aan Nederland
Dat is ook niet het probleem. Het probleem is dat volgens dezelfde logica Nederlandse bewindslieden met een Marokkaans paspoort ook loyaal zijn aan Marokko. Dat kan gaan wringen. Gewoon niet doen dus.

Net zoals Minister Veerman van Links de dagelijkse leiding van zijn boerderijen moest afstaan omdat er ook belangenverstrengeling op de loer lag zolang hij ook Minister van Landbouw was.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_46492870
Wilders is knettergek. Die Sietse Fritsma is een ontzettende sukkel en die Dion Graus, een vrouwenmepper, lijkt nog het meest op een Klingon:

[ Bericht 18% gewijzigd door augurk1l op 20-02-2007 17:21:37 ]
pi_46493022
Het begint nu zo langzamerhand ronduit beschamend te worden, hoe Wilders zich meent te moeten profileren in de Nederlandse politiek. Hij draaft met gemak zo ver door dat je hem inmiddels bijna in één rijtje kunt zetten met figuren als Boer Koekoek en Hans Janmaat; en dan NIET vanwege de opvattingen, maar de *manier* van handelen.

Wilders weet niet van ophouden, gebruikt belachelijke woorden om zijn opvattingen kracht bij te zetten (tsunami), discrimineert mensen om hun afkomst (anders zou hij niet voortdurend doorgaan met het bekritiseren van beide PvdA-staatssecretarissen) en als dit zo doorgaat, gaat hij Nederland ook nog forse economische schade berokkenen met zijn inmiddels krankzinnig overkomende teksten.

Een tijdje terug vond ik nog dat Wilders op sommige fronten wel een punt had. Maar nu hij wat kamerzetels heeft, blijkt hoe slecht hij met een beetje macht kan omgaan. Zijn bijdragen zijn louter destructief en dragen helemaal nergens aan bij. Zo delft hij feitelijk zijn eigen onderspit, omdat mensen hem steeds minder serieus zullen gaan nemen.

Negen verloren kamerzetels, zo veel is mij inmiddels wel duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2007 16:09:47 ]
pi_46493359
Het lijkt mij dat er voor dit soort mensen tegenwoordig goede behandelmethodes zijn? De nederlandse psychiatrie kan vrij veel met mensen die overal spoken zien

Is er iemand die die man nog serieus durft te nemen?

Overigens ook absurd dat hij beveiliging van de staat kreeg. In eerste instantie goed, maar als je dan net weer een week vrij over straat kunt lopen, en je plaatst dan een mohammed cartoon op je site, dan ben je of enorm aandachtsgeil, of enorm levensmoe.
pi_46493365
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:50 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Leg mij uit waarom je dat niet zou mogen. Jij bent dus ook voorstander om de discussie niet te voeren. Je had ook kamervoorzitter moeten worden.
Ik vind het een belachelijke discussie. Iemand met een Nederlands paspoort, is Nederlander, derhalve loyaal aan Nederland totdat het tegendeel bewezen is.

Door aan de loyaliteit van mensen te twijfelen, voordat uberhaupt sprake zou zijn van landverraad is iemand bij voorbaat schuldig verklaren. In Nederland is men nog altijd onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.

Verder het probleem dat sommige paspoorten niet op te geven zijn. Als Marokko Wilders nu eens een Marokkaans paspoort zouden toesturen, ook al zou hij er niet om vragen, is hij dan ook meteen niet loyaal aan Nederland meer?
pi_46493441
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:54 schreef Het_hupt het volgende:
Wilders is het produkt van een democratie, net zoals die extremisten in de Partij voor de Dieren
Extremisten in de partij van de dieren? Vertel? Volgens mij is dat een groep mensen die gewoon voor belangen anders dan hun eigen opkomen...

Terwijl wilders andere continu af doet. Als alle extremisten het land uit moeten, dan zou ik eens in venlo beginnen...
pi_46493488
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat is ook niet het probleem. Het probleem is dat volgens dezelfde logica Nederlandse bewindslieden met een Marokkaans paspoort ook loyaal zijn aan Marokko. Dat kan gaan wringen. Gewoon niet doen dus.
Het zijn Nederlandse bewindslieden en in hun functie als Nederlands bewindslid hebben ze de eed afgelegd alleen Nederlands belang te dienen. Ik zie het probleem niet, tenzij je ze al bij voorbaat schuldig acht aan landverraad?
quote:
Net zoals Minister Veerman van Links de dagelijkse leiding van zijn boerderijen moest afstaan omdat er ook belangenverstrengeling op de loer lag zolang hij ook Minister van Landbouw was.
Dat is een persoonlijk belang, waar het gevaar van persoonlijke verrijking op de loer ligt, dat vind ik toch iets heel anders.
pi_46493678
Tja Gekke Geertje in de weer. Dit is waar hij voor is gekozen dus dit is wat hij zal doen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')