jij gaat tot in de eeuwigheid samen met Pim in de yakuziquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je master is old skool... ook slechtigheid moet zich vernieuwen.. geef die ouwe maar een trap onder zijn staart
Liever Pim dan Theo, George, Osama, of Ratelband.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
jij gaat tot in de eeuwigheid samen met Pim in de yakuzi![]()
nou?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef Bluesdude het volgende:
Nee.. doe toch Pim maar...
Mag ik nog iemand introduceren ?
ik wil niet weten wat dáár op staat, ook in de hel zijn er grenzen van fatsoenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:38 schreef Bluesdude het volgende:
Mag ik natuurvideo's meenemen ?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:35 schreef Godslasteraar het volgende:
of met Sjun, Ryan en Aaahikwordgek als je dat liever hebt
merge verzoek ingediend.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:08 schreef sigme het volgende:
POL : Nederland betaalt beveiliging Hirsi Ali
NWS: Nederland betaalt beveiligingskosten Hirsi Ali Ayaan
Blasfeem.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:35 schreef Godslasteraar het volgende:
of met Sjun, Ryan en Aaahikwordgek als je dat liever hebt
Bron?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:20 schreef PJORourke het volgende:
Wie heeft de TT van het Vogelaar/Boerka topic aangepast? Vooralsnog is deze dame gewoon communist hoor.
En dan ook een bron dat Albayrak lid is van de Grijze Wolven en de Armeense genocide ontkent... Wachten we ook al een tijdje op.quote:
Ik heb al tig keer uitgelegd dat ze zich gedraagt als een grijze wolf.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:29 schreef Monidique het volgende:
En dan ook een bron dat Albayrak lid is van de Grijze Wolven en de Armeense genocide ontkent... Wachten we ook al een tijdje op.
Oh en een bron dat meer dan de helft van de Amsterdamse scholieren moslim is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dan ook een bron dat Albayrak lid is van de Grijze Wolven en de Armeense genocide ontkent... Wachten we ook al een tijdje op.
Daar ben ik mij niet van bewust. Waar heb je dat gedaan en als je niet meer weet waar, waarom gedraagt zij zich als een Grijze Wolf? En waaruit blijkt dat ze de genocide ontkent?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb al tig keer uitgelegd dat ze zich gedraagt als een grijze wolf.
Ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:20 schreef PJORourke het volgende:
Wie heeft de TT van het Vogelaar/Boerka topic aangepast?
Vooralsnog? Totdat ze door de Conservatieve Raad als genezen wordt verklaard zeker.quote:Vooralsnog is deze dame gewoon communist hoor.
De kultuurkamer zal er ook een rol in moeten spelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik.
[..]
Vooralsnog? Totdat ze door de Conservatieve Raad als genezen wordt verklaard zeker.
Dat zal toch niet veel meer schelen denk ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh en een bron dat meer dan de helft van de Amsterdamse scholieren moslim is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |