Sorry. Old habits die hardquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:36 schreef Lemmeb het volgende:
Wie van de heren moderators/admins heeft er in mijn posts in Heeft de echtgenote van Wilders een dubbele nationaliteit? zitten snijden? En waarom?
Leuk geprobeerd, maar nee, dat lijkt me niet waarschijnlijk.quote:
Ik zie niet dat er posts van jou gewijzigd zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar nee, dat lijkt me niet waarschijnlijk.![]()
Er zijn geen posts gewijzigd, er zijn een aantal posts verwijderd. En niet alleen van mij, ook van PJO.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zie niet dat er posts van jou gewijzigd zijn![]()
Heb je een specifieke reactie?
Admins wel? Bij wie moet ik wezen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:28 schreef Chewie het volgende:
Dat kan ik helaas niet zien
Vraag het wel even achter. Je kunt zelf ook pm'enquote:
Ja dat kunnen we wel, doen we niet zo heel snel meestal editen we de tekst weg als het tegen de policy is en plaatsen we een note bij de desbetreffende user. Als het echt druk is zoals bijvoorbeeld bij de vorige verkiezingen dan gebruiken we wel de delete knop.quote:Kunnen moderators wel posts deleten?
Nee, ik heb liever dat jij het doet. Ik heb niet zo'n beste verstandhouding met 'achter'.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vraag het wel even achter. Je kunt zelf ook pm'en
Ik, offtopic 'gekeuvel'. Ik had je wel zo slim ingeschat om dat te kunnen bedenken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:36 schreef Lemmeb het volgende:
Wie van de heren moderators/admins heeft er in mijn posts in Heeft de echtgenote van Wilders een dubbele nationaliteit? zitten snijden? En waarom?
Jammer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik, offtopic 'gekeuvel'. Ik had je wel zo slim ingeschat om dat te kunnen bedenken.
Mag je toch eens uitleggen waarom je dan dit gekeuvel niet verwijderd hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik, offtopic 'gekeuvel'. Ik had je wel zo slim ingeschat om dat te kunnen bedenken.
Het heeft weinig zin om in een dicht topic posts te gaan verwijderen. Verwijderen van posts heeft als primaire doel om het vervolg van de discussie in goede banen te houden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mag je toch eens uitleggen waarom je dan dit gekeuvel niet verwijderd hebt.
Waarom heb je dat dan niet gedaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om in een dicht topic posts te gaan verwijderen. Verwijderen van posts heeft als primaire doel om het vervolg van de discussie in goede banen te houden.
om daarna te zeggen dat het topic dicht is zodat het geen zin meer heeft om te verwijderen, terwijl je ook dat gelul had kunnen verwijderen zodat de discussie weer door kon gaan. Je had beter de topictitel kunnen veranderen, maar de discussie van censuur was aardig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:02 schreef Sidekick het volgende:
Opruimslotje.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:02 schreef Sidekick het volgende:
Opruimslotje.
Je maakt er een potje van.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:48 schreef Sidekick het volgende:
Het topic is toch opgeruimd nu?
Bij nader inzien was het een topic van niks.
Ga je nou weer stom tegen me doen inenen???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je maakt er een potje van.![]()
Gelukkig heb je de opportunist SCH aan je zijde, kan je niets gebeuren.
Nee, dat de-vrouw-van-Wilders-is-een-kutbuitenlander-topic van SCH stelt zeker wel wat voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:48 schreef Sidekick het volgende:
Het topic is toch opgeruimd nu?
Bij nader inzien was het een topic van niks.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat de-vrouw-van-Wilders-is-een-kutbuitenlander-topic van SCH stelt zeker wel wat voor.
Het is beleid dat over elke scheet van Wilders een topic geopend mag worden. Ook door jou volop verdedigd dus dit zou je juist goed moeten vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat de-vrouw-van-Wilders-is-een-kutbuitenlander-topic van SCH stelt zeker wel wat voor.
Het lijkt me eerder dat het beleid is dat zo'n topic geopend mag worden als Sidekick er zin in heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:14 schreef du_ke het volgende:
Het is beleid dat over elke scheet van Wilders een topic geopend mag worden. Ook door jou volop verdedigd dus dit zou je juist goed moeten vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |