abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46590671
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat zal toch niet veel meer schelen denk ik.
Dat zou misschien kunnen. Maar onze vrind PJO wil graag een hoop beweren zonder ook maar een beetje te onderbouwen. Dus misschien helpt deze herinnering.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:49:32 #127
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46590854
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:28 schreef Bluesdude het volgende:
Bron?
Zo lang ze zich niet publiek distantieert van haar verleden, lijkt me dat gerechtvaardigd.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:51:39 #128
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46590917
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:43 schreef du_ke het volgende:
Dat zou misschien kunnen. Maar onze vrind PJO wil graag een hoop beweren zonder ook maar een beetje te onderbouwen. Dus misschien helpt deze herinnering.
Zegt iemand die alleen de linkse onderbuik nablaat... zonder onderbouwing uiteraard.
pi_46590933
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zegt iemand die alleen de linkse onderbuik nablaat... zonder onderbouwing uiteraard.
Dit vermoeden had ik al. Wederom een omtrekkende beweging .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46590951
Voor wie beschaafde discussie prefereert boven het kraakpandfascisme.
pi_46591088
Ik zal me d'r maar niet mee bemoeien dan.
I´m back.
pi_46594640
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zo lang ze zich niet publiek distantieert van haar verleden, lijkt me dat gerechtvaardigd.
Ze heeft zich allang publiekelijk gedistantieerd van communisme in woord en daad, maar ze schreeuwt het niet van de daken.
Als jij een lidmaatschap van de CPN reden vindt om iemand communist te noemen, dan moet je consequent zijn en het ontbreken/ verbreken van het lidmaatschap voldoende reden vinden om iemand niet communist te noemen tenzij je het tegendeel kunt bewijzen .
Ella Vogelaar is lid van het algemeen bestuur van het VNO-NCW... een kapitalistische organisatie, toch.?
Je hebt hiermee al voldoende reden aan te nemen dat ze geen communist is en in zoverre er onzekerheid is, moet je iemand het voordeel van de twijfel geven en haar communistzijn opnieuw gaan bewijzen.
Dat weiger je... je verklaart haar voorbaat schuldig
quote:
Drs. C.P. Vogelaar

Ella Vogelaar (1949) is vanaf 22 februari 2007 minister voor Wonen, Wijken en Integratie. Zij is lid van de PvdA. Mevrouw Vogelaar was voorzitter van FNV-onderwijsbond ABOP en vice-voorzitter van de FNV. Daarna was zij onder meer projectleider van de Taskforce Inburgering en voorzitter van de branchevereniging van reïntegratiebedrijven.

PvdA
in de periode 2007-heden: minister

voornamen (roepnaam)
Catharina Pieternella (Ella)

personalia
geboorteplaats en -datum
Steenbergen (N.Br.), 23 december 1949

partij/stroming
partij(en)
P.v.d.A. (Partij van de Arbeid)

loopbaan
- vormingswerker werkende jongeren te Gouda
- adjunct-directeur vormingswerk werkende jongeren
- bezoldigd bestuurslid A.B.O.P. (Algemene Bond voor Onderwijzend Personeel), F.N.V.-Onderwijsbond
- voorzitter A.B.O.P. (Algemene Bond voor Onderwijzend Personeel), van 1988 tot 1994
- vice-voorzitter F.N.V. (Federatie Nederlandse Vakbeweging), van 1994 tot 1997
- landelijk procesmanager S.W.I. (Samenwerking Werk en Inkomen), ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, van 1997 tot 2000
- projectleider Taskforce Inburgering, van 2000 tot 2002 (ingesteld door minister Van Boxtel in juni 2000)
- zelfstandig adviseur/interimmanager, van 1 juli 2000 tot februari 2007
- voorzitter branchevereniging voor reïntegratiebedrijven BoaBorea (aanvankelijk Borea), van september 2000 tot februari 2007
- minister zonder portefeuille, minister voor Wonen, Wijken en Integratie, vanaf 22 februari 2007

nevenfuncties
vorige
- lid S.E.R. (Sociaal-Economische Raad)
- lid bestuur Stichting van de Arbeid
- vice-voorzitter Centraal Bestuur Arbeidsvoorziening
- lid Raad van Commissarissen Uitzendbureau Start
- voorzitter bestuur Centrum voor Innovatie van Opleidingen (Cinop)
- lid Raad van Toezicht Rijksmuseum voor Volkenkunde Leiden
- vice-voorzitter bestuur Stichting UW Bedrijven Utrecht
- lid Adviescommissie Dagarrangementen
- voorzitter MDW werkgroep "Doelmatigheid van de scholingsmarkt"
- lid bestuur VNO-NCW
- lid Raad van Advies Gemeentelijk Vervoer Bedrijf (GVB) Amsterdam
- lid Raad van Commissarissen Havenbedrijf Rotterdam N.V.
- lid Raad van Commissarissen Electrabel Nederland N.V.
- lid Raad van Commissarissen Elivio Holding B.V.
- lid bestuur Nederlands-Vlaamse Accreditatie Organisatie (NVAO)
- lid bestuur Nederlands Centrum Buitenlanders (N.C.B.)
- voorzitter Raad van Commissarissen Unilever Nederland B.V., van 1 januari 2003 tot 22 februari 2007
- voorzitter Novib, van 1 juni 2004 tot 22 februari 2007
- lid bestuur Nationale Reis Opera, tot 22 februari 2007
- lid Raad van Toezicht Voedingscentrum, tot 22 februari 2007
- voorzitter bestuur Stichting Tolerance Unlimited, tot 22 februari 2007
- lid curatorium Willem Drees-lezing, tot 22 februari 2007
- voorzitter Spiegelgroep Sectorbestuur Onderwijsarbeidsmarkt, tot 22 februari 2007
- lid bestuur Stichting Artra Arbeidsmarkttrainingen, tot 22 februari 2007
- lid Adviescommissie Normering Inburgeringseisen (commissie-Franssen), tot 22 februari 2007
Ik zie genoeg lidmaatschappen van kapitalistische en niet-communistische organisaties
http://www.parlement.com/9291000/biof/03156
Voldoende redenen om haar kapitalist te noemen, dan wel aanhanger van de kapitalistische economie
quote:
'Een mens mag gelukkig veranderen, dus ik ook'
de Volkskrant, Economie, 29 januari 2003 (pagina 15)
Van onze verslaggeefsters Yvonne Doorduyn Leonoor Meijer

Ella Vogelaar bouwt aan een uitzonderlijke carrière. Van CPN'er tot president-commissaris van Unilever Nederland. Zelf is ze niet onder de indruk van haar evolutie.

Ze is 53. En de eerste vrouwelijke president-commissaris in Nederland bij een beursgenoteerd bedrijf, Unilever Nederland. Ella Vogelaar, die het in een eerder leven schopte tot vice-voorzitter van de vakcentrale FNV, ontvangt journalisten tegenwoordig op het glanzende hoofdkantoor van Unilever aan het Weena in Rotterdam. De maker van Dove, Rexona, Iglo en Mora vroeg haar twee jaar geleden als commissaris; sinds 1 januari is ze voorzitter.
De bevlogenheid van weleer twinkelt nog altijd in haar ogen. Zo betrokken als ze twintig jaar geleden vertelde over de arbeidsverhoudingen in Nederland, zo enthousiast verhaalt ze nu over de producten in de vitrines die elke hoek van het Unilever-kantoor sieren. Eens in het jaar vergadert de raad van commissarissen 'op locatie', vertelt ze, bij één van de werkmaatschappijen. 'Het gaat dan meer voor je leven.'

Vogelaar was vaker 'de eerste vrouw'. Als eerste meisje van het dorp Anna Jacobapolder op het Zeeuwse St. Philipsland ging ze naar de HBS in Zierikzee, 17 kilometer verderop. In 1983 werd ze de eerste vrouwelijke voorzitter van de ABOP, de onderwijsbond van FNV. Als eerste ook opteerde ze in 1997 voor het voorzitterschap van de FNV.

Dat ze nu als eerste vrouw doordringt in de top van het 'old boys network' van commissarissen, vindt ze niet bijzonder spannend. 'Als je als eerste op zo'n plek komt, weet je dat je een voorbeeldfunctie vervult', zegt ze. 'Je weet dat er even extra naar je wordt gekeken. Als blijkt dat het goed gaat, ebt dat weg. Dan komen mensen tot de conclusie van: goh, die kunnen dat ook.'

Vogelaar strijdt al jaren voor meer vrouwen in leidinggevende functies. In 1997 was ze de gedoodverfde opvolger van Johan Stekelenburg als voorzitter van de vakcentrale FNV. Dat niet zíj maar Lodewijk de Waal, tot die tijd CAO-coördinator van de vakcentrale, voorzitter werd, vindt Vogelaar nog altijd tekenend voor de vrouwonvriendelijke cultuur in sommige organisaties.

Unilever is een redelijk sociaal bedrijf in de ogen van Vogelaar. 'Voor een bedrijf met een vechtcultuur ben ik natuurlijk niet te strikken.' Dat het concern haar heeft benaderd, zegt volgens Vogelaar dat er bij Unilever oog is voor vrouwen en minderheden. 'Het bedrijf realiseert zich dat ze met mij iemand binnenhalen die daar een extra antenne voor heeft.'

Vogelaar houdt bij de invulling van haar functie strikt vast aan een scheiding tussen commissarissen en directie. 'Toezicht houden betekent dat je een klankbordfunctie vervult naar de directie en dat je, ook over dit soort onderwerpen, het gesprek aangaat. Ik doe suggesties. Het is de verantwoordelijkheid van de directie om er iets mee te doen. Ik ga niet op hun stoel zitten.'

Hoewel het sociale beleid binnen Unilever één van Vogelaars speerpunten is, lijkt de overstap van de publieke sector naar een bedrijf waar alles in het teken staat van winst, een grote. Wie haar verleden kent - ze was in de jaren zeventig actief lid van de Communistische Partij Nederland - moet zich zeer hebben verbaasd over haar keuze voor het zo commerciële Unilever. Vogelaar: 'Een mens mag veranderen en verandert gelukkig ook. Dus wat dat betreft: ík ook.'

Toch wordt de tegenstelling ook overdreven, zegt ze. 'Iedereen denkt altijd dat de publieke sector en de private sector heel verschillende werelden zijn. Dat valt mee, kijk maar naar FNV Bondgenoten (de bond is in financiële nood, red.), je moet zorgen dat het huishoudboekje aan het eind van het jaar klopt. En ook voor beursgenoteerde bedrijven is het belangrijk dat je investeert in mensen.'

Unilever-topman Anthony Burgmans deed in december een oproep aan de politiek om vooral snel weer stabiliteit in de democratische besluitvorming te brengen. Te lang aanhoudende politieke onrust doet het bedrijfsleven geen goed, meent de topman. Vogelaar vond het een goed initiatief. Hoewel ze veel met de politiek te maken heeft gehad, heeft ze - behalve in haar jonge jaren - nooit de behoefte gehad actief te worden. Ze voelt zich meer bestuurder dan politicus en moet achteraf erg lachen dat ze werd genoemd als kandidaat-premier voor de PvdA: 'Ik ben niet gebeld en ik zat niet bij de telefoon.'

Van de enige bemoeienis die ze met de politiek heeft gehad in haar early twenties - haar tijd bij de CPN - heeft ze geen spijt. Het heeft haar veel opgeleverd, vertelt ze. Het bracht haar in contact met 'mensen die hun brood verdienen door met hun handen te werken' en met 'veel CPN'ers die zonder dat ze hadden gestudeerd toch heel erg ontwikkeld waren'. 'Ik kan heel gemakkelijk met allerlei mensen van allerlei niveaus en lagen in de samenleving communiceren. Dat is een groot goed.'

Het is wel verleden tijd, benadrukt ze. De maakbare samenleving die de CPN voor ogen had, bestaat volgens Vogelaar niet langer. In de verkieziniccampagne heeft ze zich geërgerd aan het niveau. 'Discussies slaan tegenwoordig in extremen door. Als je maar een goede slogan hebt, kom je er wel, zo lijkt het. Ik vind het een beangstigende ontwikkeling. De werkelijkheid is vaak zoveel gecompliceerder.'

Copyright: de Volkskrant

.
http://zoek.volkskrant.nl/artikel?text=vogelaar&FDOC=150&SORT=date&PRD=20y&SEC=%2A&SO=%2A&DAT=%2A&ADOC=150
Betalen voor toegang... bah... die kapitalistische Volkskrant
pi_46597088
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Blasfeem. .
ja hallo, willen jullie het soms leuk hebben in de hel?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:12:10 #134
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46597203
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:48 schreef Bluesdude het volgende:
Ze heeft zich allang publiekelijk gedistantieerd van communisme in woord en daad, maar ze schreeuwt het niet van de daken.
Als jij een lidmaatschap van de CPN reden vindt om iemand communist te noemen, dan moet je consequent zijn en het ontbreken/ verbreken van het lidmaatschap voldoende reden vinden om iemand niet communist te noemen tenzij je het tegendeel kunt bewijzen .
Ella Vogelaar is lid van het algemeen bestuur van het VNO-NCW... een kapitalistische organisatie, toch.?
Je hebt hiermee al voldoende reden aan te nemen dat ze geen communist is en in zoverre er onzekerheid is, moet je iemand het voordeel van de twijfel geven en haar communistzijn opnieuw gaan bewijzen.
Dat weiger je... je verklaart haar voorbaat schuldig
[..]

Ik zie genoeg lidmaatschappen van kapitalistische en niet-communistische organisaties
http://www.parlement.com/9291000/biof/03156
Voldoende redenen om haar kapitalist te noemen, dan wel aanhanger van de kapitalistische economie
[..]

http://zoek.volkskrant.nl/artikel?text=vogelaar&FDOC=150&SORT=date&PRD=20y&SEC=%2A&SO=%2A&DAT=%2A&ADOC=150
Betalen voor toegang... bah... die kapitalistische Volkskrant
Je kunt het in nog zoveel kontenkruiperige stukjes van de VK wikkelen, ze was communiste, zat bij een organisatie die niet autonoom was maar achter Moskou aanliep en ze heeft zich nog nooit verontschuldigd voor die misser, of gedistantieerd van het gedachtegoed. Ze schreef nog geen fanmail aan Pol Pot, zoals Rosenmoeller, maar ze was een rasechte communiste.
pi_46599210
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je kunt het in nog zoveel kontenkruiperige stukjes van de VK wikkelen, ze was communiste, zat bij een organisatie die niet autonoom was maar achter Moskou aanliep en ze heeft zich nog nooit verontschuldigd voor die misser, of gedistantieerd van het gedachtegoed. Ze schreef nog geen fanmail aan Pol Pot, zoals Rosenmoeller, maar ze was een rasechte communiste.
Precies. Ze was, toen ze lid was van de CPN. Nu is ze lid van de PvdA en heeft daarmee dus ook het communisme afgezworen, anders was ze nog wel lid geweest. Ze is het niet meer. Was, je zegt het goed.

slotje
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46601728
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je kunt het in nog zoveel kontenkruiperige stukjes van de VK wikkelen,
ho gaan we schelden? is inhoudelijk kritiek op het artikel geven te moeilijk of moet je dan erkennen dat ze wel distantie heeft genomen van haar vroegere standpunten
quote:
ze was communiste,
was...was...was..was.. je erkent de verleden tijd dus wel
quote:
zat bij een organisatie die niet autonoom
CPN stelde zich wel autonoom op in haar tijd, of het genoeg was is terecht een discussiepunt
quote:
en ze heeft zich nog nooit verontschuldigd voor die misser, of gedistantieerd van het gedachtegoed.
wat was dan haar standpunten in die tijd?
kom eens met een bron wat HAAR standpunten was en niet wat je toeschrijft aan haar ..
En waarom zou ze iemand excuus moeten aanbieden ?
Heb je het wel gelezen, mijn vorige post..De distantie is duidelijk.
Die distantie was haar eigen woorden en niet een schrijven van de VK-journalist.
Of die distantie diepgaand genoeg is, is ook nog ter discussie.
In ieder geval is haar eigen woord en de daden van nu hoge functies in kapitalistische organisatie hebben..voldoende reden voor je voor twijfel .
Die heb je nog steeds niet... en dan ben je dogmatisch bezig
quote:
Ze schreef nog geen fanmail aan Pol Pot, zoals Rosenmoeller, maar ze was een rasechte communiste.
Schreef Paultje fanmail aan Pol Pot? Bron? Linkje ?
wat is een rasechte communiste?
Was haar standpunt toendertijd een communistische dictatuur vestigen in Nederland ?
Dan heb je een punt... maar kom met een bron van dat standpunt ..

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 23-02-2007 19:03:22 ]
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 00:34:57 #137
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46612822
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
En dan nog tussen al die homo's op fok!discussie. .
Kan iemand tante Ryanne duidelijk maken dat homo's helemaal niet zo eng zijn? Aoristus heeft er ook al zo'n moeite mee. Beetje sneu voor SCH als hij steeds dit soort anti-homo teksten moet lezen. We zijn niet in Iran.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_46612880
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kan iemand tante Ryanne duidelijk maken dat homo's helemaal niet zo eng zijn? Aoristus heeft er ook al zo'n moeite mee. Beetje sneu voor SCH als hij steeds dit soort anti-homo teksten moet lezen. We zijn niet in Iran.
Ga je me een bannetje aansmeren, omdat ik beweer dat er veel homo's op fok!discussie aanwezig zijn. .
Jeez, je bent wel erg wanhopig joh.
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 00:38:57 #139
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46612920
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ga je me een bannetje aansmeren, omdat ik beweer dat er veel homo's op fok!discussie aanwezig zijn. .
Jeez, je bent wel erg wanhopig joh.
Wie heeft het hier over bannen? Je hebt wat opvoeding nodig van de huidige maatschappij. Zeker voor oma's als jij kan dat nuttig zijn.

Niet alles lost zich op met zuivering, leer dat nu eens.
pi_46612926
yvonne, net als PJ, schittert door afwezigheid hè.
I´m back.
pi_46612966
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wie heeft het hier over bannen? Je hebt wat opvoeding nodig van de huidige maatschappij. Zeker voor oma's als jij kan dat nuttig zijn.

Jij wel. .
I´m back.
pi_46618159
quote:
:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:00 schreef sigme het volgende:
Ik weet niet wie dat is, maar als absolutelyarrogant bestaat ie een handjevol posts op fok, allemaal aan mij gericht, en als Ome Theo aan de overzijde.

Ik vind 'm serieus eng. Hij volgt me al máánden, dit word me te gek.

Verder heb ik er ook niks over te zeggen, ik ken die persoon niet, weet niet wat ie wil of tegen me heeft, maar wel dat ie zeer oplettend mij volgt. Dat is genoeg; ik verberg me liever niet, en doe dat dus postend ook niet, maar ik heb nou ook weer geen zin om echt problemen te treffen. Dus verberg ik me voorlopig maar wel.

Ik zit even die link te volgen, komt van sjunnie's forum hè. Ik zou me er niet door laten intimideren. Ik zou me verder ook niet meer inlaten met de individuen die daar posten, eerlijk gezegd. En dat is niet zo maar for arguement sake, maar je ziet wat er gebeurt.

[POL-SC #1155] Waar grote geesten rusten...

quote:
Lemmeb het volgende: Aha. Dus jij kent iemand die lucida kent die sjun kent. En het gaat natuurlijk allemaal om die onbekende man in the middle. Da's dan zeker OllieA?
[POl SC} Wilders slaat nog geen deuk in een pakje boter. Nee, joh, OllieA is niet degene die lucy kent. Die kent een andere lucy zeg maar. Degene die lucy kent en die wij goed kennen heeft lucy ooit
gesproken op die banenmarkt voor langdurig werklozen in Amsterdam paar jaar geleden en is een jurist (leuk verhaal vertelde hij btw over lucy). Daarbij is onze inschatting dat sjun en lucy elkaar helemaal niet zo goed kennen of zo. Meer alleen via homomoeder satertje. Dus onze bekende kent ook niet automatisch sjun.

Dr. Alfred C. Kinsey is dead. No, no, no, no, he is outside looking in

[ Bericht 2% gewijzigd door lucida op 24-02-2007 10:46:18 ]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 10:44:18 #143
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46618218
Oh, overigens, ik wil best een strijdbijl begraven, voor zover je kon spreken van een strijd.
Voorwaarde is wel dat de overige deelnemers zich dan ook gaan onthouden van zuigend commentaar. En anders zien we elkaar in de flamehoek dan wel andere krochten van internet.
pi_46618612
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:36 schreef Sidekick het volgende:
Vooralsnog? Totdat ze door de Conservatieve Raad als genezen wordt verklaard zeker.

Kunnen mods aaaah een beetje in de gaten houden, hij is het steeds vaker met mij eens. Misschien moet hij beveiligd worden
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 11:21:54 #145
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46618810
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Kunnen mods aaaah een beetje in de gaten houden, hij is het steeds vaker met mij eens. Misschien moet hij beveiligd worden
Nou, als die bescherming van mods moet komen....
Ik ben nu je homotante, ik bescherm je tegen homohaters als Ryanne en Harrie.
pi_46620208
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46623504
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nou, als die bescherming van mods moet komen....
Nee, ik regel wel wat autonomen met waakhonden voor je
quote:
Ik ben nu je homotante, ik bescherm je tegen homohaters als Ryanne en Harrie.
Regel dan snel eens een Marokkaantje voor me
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:22:18 #148
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46624621
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, ik regel wel wat autonomen met waakhonden voor je
[..]

Regel dan snel eens een Marokkaantje voor me
ik vroeg me laatst al af of er nog wel eens gebatst wordt in huize sch.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_46632558
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:41:04 #150
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_46634747
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:48 schreef sigme het volgende:
Sterk bekritiseerd motie Wilters

Met een t graag.
Ik laat het wel even mergen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders