abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46592287
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Klopt jep, zelfs cholera kwam weer terug op zeker moment.
Door de verhoging van de levensstandaard??? .
Men begon zich tegen die tijd wel druk te maken, vanuit de gegoede burgerij.
Eej Ryan, werkt dat Tiscali mailadres nog wat in je profiel staat? Zou je namelijk graag iets grappigs willen laten zien en gelijk even je mening willen vragen over een zekere kwestie. Mag dat?
pi_46592371
Abso1ute1yArrogant, Ome Theo, je bent een engerd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46592705
Goed, van serieuze vasthoudende engerds heb ik ook serieus schrik.

Heren, het was me een genoegen, ik denk dat ik maar in een ijskast kruip. Wie weet reanimeer ik me nog wel eens, meer waarschijnlijk duik ik op onder een andere naam.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46592722
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Ha Ryan, daar ben je.

Ik vergat steeds; ik ben door sjun gevraagd je door te geven dat je hier: http://polsc.forumer.com/ neutraal terrein kan vinden.

Ons uitwijkpleintje om te keuvelenals fok eruit ligt. Maar het kan natuurlijk ook gebruikt worden voor andere doeleinden, als er toch niemand is.
.
Sorry, hoor.
I´m back.
pi_46592805
O, wacht even Stali zegt hier net dat zij op fokdiscussie gepost heeft van de week, misschien vandaar die vraag. Maar dat was niet serieus bedoeld. (Wacht nu zegt ze dat ze geschreven heeft dat hij nog altijd kon meeten. Uiteraard is dat voor haar rekening.)
Geef maar aan sjun door dat IK niet geïnteresseerd ben in zijn activiteiten op inet.
I´m back.
pi_46592891
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:42 schreef sigme het volgende:

Heren, het was me een genoegen, ik denk dat ik maar in een ijskast kruip. Wie weet reanimeer ik me nog wel eens, meer waarschijnlijk duik ik op onder een andere naam.
Hoi Sigme,

Zit even mee te lezen. Je moet je niet laten wegjagen hoor. Internet zit vol gestoorde lui maar door dat soort mensen moet je je niet laten intimideren.
pi_46593004
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:30 schreef Abso1ute1yArrogant het volgende:

[..]

Eej Ryan, werkt dat Tiscali mailadres nog wat in je profiel staat? Zou je namelijk graag iets grappigs willen laten zien en gelijk even je mening willen vragen over een zekere kwestie. Mag dat?
Waar gaat dit over?
Ik zie dat sigme op zwart is gegaan, je stalkt haar?
I´m back.
pi_46593049
Ik mis ook weer vanalles, .
pi_46593082
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Klopt jep, zelfs cholera kwam weer terug op zeker moment.
Door de verhoging van de levensstandaard??? .
Men begon zich tegen die tijd wel druk te maken, vanuit de gegoede burgerij.
Die levensstandaard werd pas eind 19e, begin 20e eeuw echt beter door de ontdekking dat schoon drinkwater toch wel handig is .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46593115
Wat is hier gaande?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_46593150
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:56 schreef Apropos het volgende:
Wat is hier gaande?
Die Abso1ute1yArrogant schijnt een mentaal verward persoon te zijn, op z'n zachtst gezegd, en stalkt sigme. Sja... je hebt een stoornis of je hebt het niet.
pi_46593214
vaaaaag
pi_46593237
Ik weet niet wie dat is, maar als absolutelyarrogant bestaat ie een handjevol posts op fok, allemaal aan mij gericht, en als Ome Theo aan de overzijde.

Ik vind 'm serieus eng. Hij volgt me al máánden, dit word me te gek.

Verder heb ik er ook niks over te zeggen, ik ken die persoon niet, weet niet wat ie wil of tegen me heeft, maar wel dat ie zeer oplettend mij volgt. Dat is genoeg; ik verberg me liever niet, en doe dat dus postend ook niet, maar ik heb nou ook weer geen zin om echt problemen te treffen. Dus verberg ik me voorlopig maar wel.
pi_46593290
Ah ok vervelend en begrijpelijk dat je er dan even mee kapt. Ach dan houd je in elk geval tijd over .

Het ga je goed!
pi_46593414
pi_46593465
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:00 schreef sigme het volgende:
Ik weet niet wie dat is, maar als absolutelyarrogant bestaat ie een handjevol posts op fok, allemaal aan mij gericht, en als Ome Theo aan de overzijde.

Ik vind 'm serieus eng. Hij volgt me al máánden, dit word me te gek.

Verder heb ik er ook niks over te zeggen, ik ken die persoon niet, weet niet wat ie wil of tegen me heeft, maar wel dat ie zeer oplettend mij volgt. Dat is genoeg; ik verberg me liever niet, en doe dat dus postend ook niet, maar ik heb nou ook weer geen zin om echt problemen te treffen. Dus verberg ik me voorlopig maar wel.
Ik zit even die link te volgen, komt van sjunnie's forum hè. Ik zou me er niet door laten intimideren. Ik zou me verder ook niet meer inlaten met de individuen die daar posten, eerlijk gezegd. En dat is niet zo maar for arguement sake, maar je ziet wat er gebeurt.
Gooi je avatar gewoon weer op blauw.
I´m back.
pi_46593487
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:03 schreef du_ke het volgende:
Ah ok vervelend en begrijpelijk dat je er dan even mee kapt. Ach dan houd je in elk geval tijd over .

Het ga je goed!
Ja, mijn mening is dat ze zich niet moet laten intimideren dus.
I´m back.
pi_46593892
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, mijn mening is dat ze zich niet moet laten intimideren dus.
Ja daar zit ook wat in. Zeker op dat forum van sjun komt een hoop erg raar volk.
pi_46594317
Sigme....
Je moet Yvonne inlichten..

Ik ken je als stevig in de schoenen staand, als jij hem creepy vindt dan heb je goede redenen en Yvonne moet maar beoordelen of dit onder vrouwenhaat cq ongewenste intimiteiten valt.
Waarna die persoon een IP-ban moet krijgen
Ik vind dat je nu het recht hebt te weten welke andere accounts die creep heeft.

En probeer Speedfreak eens.... hij zal toch zeker wel begrip hebben ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Bluesdude op 23-02-2007 14:55:19 ]
pi_46594359
wat is er allemaal aan de hand sigme??
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 14:38:52 #271
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46594377
Carpe Libertatem
pi_46594391
Wie is Abso1ute1yArrogant, Ome Theo?

En hoezo laten die moderators adressen staan
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46594676
Heel apart allemaal...... Het komt vrouwlijk op mij over die sneaky aanval.... (ik neem aan dat je weet wie het is toch?)

Mensen vertel mij eens hoe dat zit met die kloontjes? Ik heb namelijk niet de mogelijkheid om die aan te maken.
Wie heeft er allemaal wel eens een kloon gebruikt op dit forum? Even eerlijk.
pi_46594789
Ja ik heb wel eens met een kloon gepost maar dat was niet meer dan wat onzin/ongein. Niet iets serieus.
pi_46594816
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef du_ke het volgende:
Ja ik heb wel eens met een kloon gepost maar dat was niet meer dan wat onzin/ongein. Niet iets serieus.
Hoe had je die dan aangemaakt, want alle gratis emailproviders zijn naar mijn weten geblokkeerd?
pi_46594934
via zonnet destijds geloof ik.
pi_46595206
ja dat kan dus niet bij mijn provider

ik heb trouwens maar 1 keer de behoefte gehad om een kloon aan te maken (toen kwam ik er ook achter dat zelfs de onbekendste gratis emailproviders ook niet werkten....), zodat anderen mee konden denken over een probleem dat op meerdere manieren was op te lossen, maar ik dacht fock it, ik ben wel heel diep gezonken als ik op fok advies moet vragen over die casus
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 15:07:47 #278
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46595230
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:53 schreef JohnDope het volgende:
Hoe had je die dan aangemaakt, want alle gratis emailproviders zijn naar mijn weten geblokkeerd?
Het is ook een eitje als je een eigen domein hebt.

Maar ik zou niet weten waarom iemand een kloon aan zou willen maken. Als het voor de humor is vanwege is dan is het in 99% van de gevallen toch niet eens grappig, dus waarom al die moeite nemen.
Carpe Libertatem
pi_46595455
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:07 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het is ook een eitje als je een eigen domein hebt.
Dat klopt, maar die kan ik niet prive gebruiken.

Maargoed over privacy gesproken, je kan hier op fok alles verbergen (aantal berichten per dag en laatste bezoek) als je zou willen, alleen vind ik het dan apart dat je je eigen geschiedenis niet kan verbergen.
Misschien is dat een idee voor een nieuwe feature in deze applicatie?
pi_46595484
tvp
pi_46595637
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat klopt, maar die kan ik niet prive gebruiken.

Maargoed over privacy gesproken, je kan hier op fok alles verbergen (aantal berichten per dag en laatste bezoek) als je zou willen, alleen vind ik het dan apart dat je je eigen geschiedenis niet kan verbergen.
Misschien is dat een idee voor een nieuwe feature in deze applicatie?
Waarom zou je dat willen op een publiek forum?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:23:57 #282
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_46595719
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_46595725
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:21 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen op een publiek forum?
Waarom zou je het aantal berichten of laatste bezoek willen kunnen verbergen?

Zeker wanneer iedereen privacy zo belangrijk schijnt te vinden, is die feature geen overbodige luxe.

Dus wanneer iemand met een freak te maken krijgt (of andere onbekende meelurkers), dan kan diegene zijn geschiedenis uitzetten omzichzelf te beschermen.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:25:51 #284
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_46595771
Doet me denken aan zo'n relletje van Pannekoek van jaren geleden die zich wilde laten deregisteren.
pi_46595843
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zeker wanneer iedereen privacy zo belangrijk schijnt te vinden, is die feature geen overbodige luxe.

Dus wanneer iemand met een freak te maken krijgt (of andere onbekende meelurkers), dan kan diegene zijn geschiedenis uitzetten omzichzelf te beschermen.
Ik vind het anders verrekte handig om idioterie van sommige users in 1 lijst terug te vinden.
pi_46596010
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die freak krijgt toch gewoonlijk een ip-ban? Lijkt me dat dat nu ook gebeurt

Als je verder digitale privacy wil over je berichten, moet je niet op een publiek forum komen...
pi_46596044
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:33 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Die freak krijgt toch gewoonlijk een ip-ban? Als je digitale privacy wil, moet je niet op een publiek forum komen...
Dat is ook wel zo, maar wil jij bewijze van spreken over 10 a 20 jaar nog geconfronteerd worden met sommige dingen die je eerder zei, als je misschien bent veranderd of over iets heel anders bent gaan denken?
pi_46596342
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar wil jij bewijze van spreken over 10 a 20 jaar nog geconfronteerd worden met sommige dingen die je eerder zei, als je misschien bent veranderd of over iets heel anders bent gaan denken?
Daarom is het verstandig ook een beetje anoniem te blijven. En uiteraard ben ik immer van de genuanceerde uitlatingen dus heb ik niets te vrezen .
pi_46596527
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Over tien jaar hoop jij nog te Fok!en?
pi_46596559
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

En uiteraard ben ik immer van de genuanceerde uitlatingen dus heb ik niets te vrezen .
Ook dat kan dan misschien ooit tegen je werken.....
pi_46596577
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ook dat kan dan misschien ooit tegen je werken.....
Die kans lijkt me niet groot .
pi_46596582
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:50 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Over tien jaar hoop jij nog te Fok!en?
Ik zou niet weten wat het leven allemaal nog brengt......
pi_46596639
quote:
Abdel Kareem was sentenced to 4 years in prison. Abdel Kareem was sent to jail because he merely stated his opinion on the country's regime and religion.

What really upsets me is the fact that Abdel Kareem enjoys very little sympathy in the Egyptian street because of what he said about Islam and religion in general. Some are calling for his execution.

Abdel Kareem will enjoy sympathy in the Egyptian street once Islam gets reformed. Once cussing Mohamed, Allah, whatever does not send you to prison or the gallows. If Abdel Kareem was living 500 years ago in Europe and he would have wrote the same thing about Christianity, he would have been burned at stake. Luckily Christianity got reformed, Christians in Europe understood that God would not be a very happy person if they imprisoned or killed someone who wrote/said something they considered offensive to the Christian faith. This is the reason why Dan Brown and Tom Hanks are still alive today.

One day Islam will reform and the future Abdel Kareems will not fear prison and execution anymore. In the meantime, we're stuck with stupidity and cruelty.
http://www.bigpharaoh.com/
pi_46597012
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:42 schreef sigme het volgende:

bizar!

zou me er niet teveel van aantrekken, mannen die zich zo gedragen zijn per definitie lafbekken. Maar ik neem aan dat er achter de schermen het een en ander ondernomen wordt? Zou ik zeker doen! Kan het verder uiteraard niet beoordelen, maar als het iemand in de omgeving is, waarschuw dan als je denkt dat het nodig is de politie, kan geen kwaad, en die hebben meestal wel trek in een akkefietje.
pi_46597083
Ik zou niet meteen denken dat het een man is omdat diegene zich Ome Theo noemt.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:05 schreef Godslasteraar het volgende:
waarschuw dan als je denkt dat het nodig is de politie, kan geen kwaad, en die hebben meestal wel trek in een akkefietje.
Die lachen je uit, daar snappen ze allemaal niks van, dat is hetzelfde als je aangifte gaat doen wanneer je fiets is gestolen
Dan kan je beter zelf de identiteit proberen te achter halen (maar ik neem aan dat die al bekend is).....
pi_46597250
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:08 schreef JohnDope het volgende:
Ik zou niet meteen denken dat het een man is omdat diegene zich Ome Theo noemt.
[..]
tja, das ook wat inderdaad. Maar Sigme heeft het over een hij. Maar je weet maar nooit idd.
quote:
Die lachen je uit, daar snappen ze allemaal niks van, dat is hetzelfde als je aangifte gaat doen wanneer je fiets is gestolen
ja, mijn ervaringen zijn ook niet al te best. Maar dat hangt er ook een beetje vanaf wie je treft.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:14:44 #298
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46597275
Ik mis de kont van sigme nu al.
pi_46597292
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:08 schreef JohnDope het volgende:
.......
Dan kan je beter zelf de identiteit proberen te achter halen (maar ik neem aan dat die al bekend is).....
aan de schandpaal ermee!
pi_46597304
pek en veren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')