Wat stond daar dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:59 schreef Godslasteraar het volgende:
oh ja, daarom kom ik niet meer in WFL
Nee dat maakt het allemaal nog overzichtelijker.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Censuur van teksten is het laagste van het laagste.
Ideetje voor Yvonne: parkeer die zogenaamde offtopic-reakties in het subforum offtopic.
In plaats van uitvegen parkeer je het ergens anders. Kun je automatiseren. Daarmee respecteer je de moeite die iemand nam om een lap tekst te typen voor je kutforum.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee dat maakt het allemaal nog overzichtelijker.
ow, een opsomming van godenzonen gebaren door maagden. Maar ik moet daar ook helemaal niet posten, daar heb ik echt geen geduld meer mee, en met mij vele anderen die aldus niet verder komen dan reacties in de trand van "die hoer van Betlehem" waarna de TS een topic opent over "Wat als iemand het Heiligste waar je in gelooft beledigt?"quote:
Aan elkaar, anders wordt Monidique boos.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:11 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ow, een opsomming van godenzonen gebaren door maagden
Heel lang daar niet meer geweest, onder puntloos was het erg cool daar, lang geleden. Heb er meer dan 7000 posts liggen ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:11 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ow, een opsomming van godenzonen gebaren door maagden. Maar ik moet daar ook helemaal niet posten, daar heb ik echt geen geduld meer mee, en met mij vele anderen die aldus niet verder komen dan reacties in de trand van "die hoer van Betlehem" waarna de TS een topic opent over "Wat als iemand het Heiligste waar je in gelooft beledigt?"
![]()
Nee, arme Clinton.quote:
Van Clinton werd ook al niet veel goeds gedebiteerd idd. Echter zijn tegenstanders werden niet zomaar weer toegelaten op Fok!.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
blaat
For arguments sake, trusten kerel, morgen photo's maken van wat kiddo's. Nee, Clinton-portretschender, niet DAT soort PHoto's.quote:
Dat heeft-ie niet, ik heb dat, ik ben 45 en heb een 12 jaar jongere vrouw, dan heb je een le-ven.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Kan niet voor PJO spreken, maar de beste man heeft een leven, zoiets?
JIJ misschien, ZIJ niet, tante Ryanne.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat heeft-ie niet, ik heb dat, ik ben 45 en heb een 12 jaar jongere vrouw, dan heb je een le-ven.
Aahtje.
Ja, leuk dat je nog echt geloofde dat ze van me af was en dat je haar kon versieren hè.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
JIJ misschien, ZIJ niet, tante Ryanne.![]()
Nee, ik val niet zo op overspannen vrouwen waar alleen nog maar Senseo-gelul uitkomt. Ik kan dat overigens in haar geval wel verklaren. Gebrek aan real dick.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je nog echt geloofde dat ze van me af was en dat je haar kon versieren hè.
Vermoed dat het ook niet gemakkelijk is als vrijgezel van 36 of bijna 37 met jouw instelling hè.
En dan nog tussen al die homo's op fok!discussie..
ik kan er wel mee overweeg, kanjer, maar met jouw instelling moet het toch wel wat moeilijker liggen, schat ik zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik val niet zo op overspannen vrouwen waar alleen nog maar Senseo-gelul uitkomt. Ik kan dat overigens in haar geval wel verklaren. Gebrek aan real dick.![]()
Verder weet ik niet wat er mis zou moeten zijn met homo's. Kun je daar niet mee overweg?![]()
Even een notitie van gemaakt in FB. Er zijn vast mensen die met je in discussie willen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ik kan er wel mee overweeg, kanjer, maar met jouw instelling moet het toch wel wat moeilijker liggen, schat ik zo..
Je bent wel ad rem, cheers, tot zekere hoogte, Aahtje. Met dat tante, oma en huisarts, ben je dat niet meer hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Even een notitie van gemaakt in FB. Er zijn vast mensen die met je in discussie willen.
Niet vergeten dat pilletje he?
Morgen even langs de huisarts? Doen he?! Komt het nog wel een beetje goed met je.
Ruimte is niet gelijk aan behoefte.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:52 schreef MrX1982 het volgende:
In HOC is altijd ruimte voor kwaliteitposts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |