quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nogal raar dat Chewie dit weer open laat, volledig tegen het beleid van Sidekick in.
Erg sneu. Maar we gaan nog wat van die topics openen vandaag. Gezellig
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef Sidekick het volgende:
Mja, voegt inderdaad weinig toe, maar goed, het loopt al een tijdje en misschien voorkomt de andere insteek een herhaling van zetten.
[POL-FB] 1 kutmod maakt nog geen zomerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef SCH het volgende:
Kap toch eens.
Sidekick zegt hier gisteren geen wildgroei aan Wilders-topics te willen en daarom maak ik melding van weer zo'n Wilders-topic.
Vervolgens gebeurt dit, dat is toch te gek voor woorden
Dat ik geen wildgroei wil, betekent niet dat ik maar 1 centraal topic wil.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef SCH het volgende:
Kap toch eens.
Sidekick zegt hier gisteren geen wildgroei aan Wilders-topics te willen en daarom maak ik melding van weer zo'n Wilders-topic.
Vervolgens gebeurt dit, dat is toch te gek voor woorden
Je hebt gelijk maar heb een goed excuus, de ppppp zit een beetje vast op mijn laptoop (o ook dus)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef sigme het volgende:
appart tollereren we niet! Heel aparte tolerantie..
En nee, dat is helaas doodnormaal. Journalisten sturen graag het publiek een beetje bij. Gelukkig zijn ze niet eensgezind over de wijze en de richting.
Dat is dan onduidelijk. Ik meldde het hier uit medewerking en vindt het vervelend dat er nu zo op wordt gereageerd. Het is me niet duidelijk waarom het ene wel en het andere niet openblijft, behalve dat deze door een moderator is geopend. Als je dat onderscheid wilt maken, verander dan de TT. De discussie gaat nu weer over Wilders en dat het al een tijdje loopt is toch geen geldig criterium?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat ik geen wildgroei wil, betekent niet dat ik maar 1 centraal topic wil.
Ja, want Sidekick is God.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef SCH het volgende:
Kap toch eens.
Daar trapt nou echt helemaal niemand meer in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef SCH het volgende:
Ik meldde het hier uit medewerking
Alleen voor jou, SCH is mijn bitch. Hij heeft alleen mazzel dat ik veel te liberaal daarvoor benquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:57 schreef Monidique het volgende:
Sidekicks woord is wet.
Topquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef SCH het volgende:
Jammer dat er niet serieus op in wordt gegaan. Laten we dan maar weer heel veel topics openen om de boel op SCHerp te zetten en dan plast Chewie weer in zijn broek
Zijn er zoveel Verbeet-topics dan? Volgens mij zijn er vooral veel Marijnissen en Wilders-topics die gemakkelijk en beter samengevoegd kunnen worden zodat de discussie beter verloopt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
TopMag ik beginnen? Wat dacht je van "Verbeet als moderne Eva Braun" als TT?
Ben blij dat je me graag aan het lachen wil maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef SCH het volgende:
Jammer dat er niet serieus op in wordt gegaan. Laten we dan maar weer heel veel topics openen om de boel op SCHerp te zetten en dan plast Chewie weer in zijn broek
Volgens mij wil SCH graag antwoord op 'waarom het ene topic wel en het andere (bijna identieke) topic niet?'...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:17 schreef Chewie het volgende:
Waarom wil je daar alweer een antwoord op. SK heeft al een goed antwoord gegeven en ik heb die vraag ook al beantwoord.
Ik heb je gevraagd de TT te veranderen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:17 schreef Chewie het volgende:
Waarom wil je daar alweer een antwoord op. SK heeft al een goed antwoord gegeven en ik heb die vraag ook al beantwoord.
SCH, je stelt je aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb je gevraagd de TT te veranderen.
Bovendien gaat het topic over preceis hetzelfde als de anderen en kun je zeggen dat het daarmee mislukt is.
Graag daar een reactie op.
Je kunt er ook voor kiezen om deze conflicterende toon te blijven hanteren maar dan moet je niet raar op kijken dat het echt uit de hand loopt.
Ook dat is beantwoordquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Een topic wat mislukt is nog geen reden tot een slotje en waarom zou je een mislukt topic willen mergen met een bestaand topic wat in jouw ogen ook al mislukt is.quote:Bovendien gaat het topic over preceis hetzelfde als de anderen en kun je zeggen dat het daarmee mislukt is.
Alweerquote:Graag daar een reactie op.
quote:Je kunt er ook voor kiezen om deze conflicterende toon te blijven hanteren maar dan moet je niet raar op kijken dat het echt uit de hand loopt.
Okay, weer een houding van : SCH vraagt iets dus dan doen we het perse niet. Prima joh. Kinderachtig gedrag, wat jij wilt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ook dat is beantwoord
[..]
Een topic wat mislukt is nog geen reden tot een slotje en waarom zou je een mislukt topic willen mergen met een bestaand topic wat in jouw ogen ook al mislukt is.
[..]
Alweer
[..]
Stel je niet zo aan
he shit je hebt ons doorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, weer een houding van : SCH vraagt iets dus dan doen we het perse niet. Prima joh. Kinderachtig gedrag, wat jij wilt.
Kom op, zeg. Het is een kul-topic, met een onzin TT en een nog dommere OP.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vanaf hier komt die eeuwige jankzak een best leuk topic verzieken met zijn geslowchat.
Beetje raar topic toch.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vanaf hier komt die eeuwige jankzak een best leuk topic verzieken met zijn geslowchat.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:34 schreef Het_hupt het volgende:
offtopic: waarom zit die "kindervriend" hier te SC'ten?
Ja, gezellig weggepolderd denk ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef zoalshetis het volgende:
is het zoutzuur gevecht al over?
Ik vraag me nu echt af wie de mod is hier SCH of Chewie en Sidekickquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Bovendien gaat het topic over preceis hetzelfde als de anderen en kun je zeggen dat het daarmee mislukt is.
Graag daar een reactie op.
Je kunt er ook voor kiezen om deze conflicterende toon te blijven hanteren maar dan moet je niet raar op kijken dat het echt uit de hand loopt.
Nee, dat is weer niet goed zeker als je doelbewust het topic gaat lopen verbaggerenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:56 schreef SCH het volgende:
Het is toch offtopic, ik help je een handje en is het weer niet goed
Verbaggeren? Jij wilde het over de VVD hebben en dat gebeurde niet dus vraag ik de heren bij het onderwerp te blijven. Fijn dat je nu al weer interesse hebt in dat topic trouwensquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, dat is weer niet goed zeker als je doelbewust het topic gaat lopen verbaggeren![]()
Als je opgelet had dan had je kunnen zien dat ik gisteren niet online ben geweest maar ik ben je verder geen verantwoording schuldig waarom ik nu pas weer in dat topic postquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:01 schreef SCH het volgende:
Verbaggeren? Jij wilde het over de VVD hebben en dat gebeurde niet dus vraag ik de heren bij het onderwerp te blijven. Fijn dat je nu al weer interesse hebt in dat topic trouwens![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Verbaggeren? Jij wilde het over de VVD hebben en dat gebeurde niet dus vraag ik de heren bij het onderwerp te blijven. Fijn dat je nu al weer interesse hebt in dat topic trouwens![]()
![]()
Als ie dan eens een topic begin over zijn visie. IPV alleen de visies van andere af te knallen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
gozert. je kan veel beter je visie verkondigen met reacties in een topic dan hier je energie in te steken.
ik mag iedereen even graag hier en sommigen wat minder. stel nou dat ik jou even graag mag als sch dan kies ik lekker toch geen partij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als ie dan eens een topic begin over zijn visie. IPV alleen de viseis van andere af te knallen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |