Welke heb je op het oog?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:51 schreef _petjan het volgende:
Ik ga zo naar Amsterdam om nieuwe pattas te kopen.
Boardlords ligt in Groningen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:59 schreef Shortzz het volgende:
haha stabs zijn er niet in groningen, er is NIKS in groningen.
Dino Jr of Linoleums?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:51 schreef _petjan het volgende:
Ik ga zo naar Amsterdam om nieuwe pattas te kopen.
Die liggen nu al een paar dagen bij Ben-G. Ben benieuwd of je die nog kan krijgen daar!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:47 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Boardlords ligt in Groningen.
[..]
Dino Jr of Linoleums?
Waarom bel je Frisco op? Btw, heb je je Camo's al binnen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef En_ieka het volgende:
Zijn ze al bij Frisco gespot?
Ze lagen er nog. Maat 12 was te kleinquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:14 schreef Snever het volgende:
[..]
Die liggen nu al een paar dagen bij Ben-G. Ben benieuwd of je die nog kan krijgen daar!
in welke maat hebben ze nog Dinosaur Jr's?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:21 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ze lagen er nog. Maat 12 was te kleinEn ik heb maat 11 bij highs
Maar ja ik heb ze toen maar niet gekocht, ik vond ze ook minder mooi.
Ik heb waarschijnlijk gewoon rare voetenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ah, dus ze vallen nogal raar? Wilde ze eerst via internet bestellen, maar dat wordt lastig als ik niet precies weet wat mij past..
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:47 schreef En_ieka het volgende:
Het gaat hier om Linoleums neem ik aan.
quote:bij lijfstijl is het volgende gaande;
Beste mensen,
Amsterdam is leeg! Alles van daar ligt nu in Rotterdam en dat kun je komen halen.
3 halen 1 betalen! of 50% op ieder artikel.
Onder andere, alle jeans, een groot aantal sneakers, WoodWood, The Hundreds, WeSC en Nike
Dus we zien je snel als jij komt kijiken voor die bargains-of-the-year.
aldus de nieuwsbrief van 2 feb. jl.
Join the clubquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:06 schreef En_ieka het volgende:
Eindelijk m'n BA's binnen.
Pic:
[afbeelding]
Weet ik nog niet, moet die donderdag weer vroeg op en heb nog 0.18cent.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:54 schreef thaWarhead het volgende:
Ga jij er nog heen? Denk dat ik woensdag ff langsga, grootste kans dat de tofste dingen er nog zijn.
hmm oke. Ik wil het eigenlijk wil zeker weten anders reis ik maandag voor niks naar Arnhemquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien, maar waarschijnlijk niet..
Ze zeiden dat ik woensdag maar weer ff moest bellen of anders gwn de site checken elke dag.
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:50 schreef _petjan het volgende:
ZO VET OMG IK GA ER MORGEN HEEN IK WIL DIE VANS!
welke maat hadden ze nog?
Gelukkig heb ik grote voeten. Hopenlijk hebben ze over een paar dagen nog een size 11quote:Op zondag 18 februari 2007 19:13 schreef En_ieka het volgende:
Haha, ze hadden nog weinig maten (lagen nog 3-4 dozen van de Hosoi's).
En van de Era's ook. Lagen nog veelal grote maten van beide. Ik had bij allebei de laatste in size 10.
Samen voor ¤65,-
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef jovink het volgende:
is ook geen geld ja. Maikuul nog tegen gekomen>?
Ik weet het echt, niet zo op gelet (op maten).quote:Op zondag 18 februari 2007 19:16 schreef _petjan het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik grote voeten. Hopenlijk hebben ze over een paar dagen nog een size 11![]()
[..]
![]()
![]()
de wereld is kapot!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:26 schreef _petjan het volgende:
Jammer, anders kon je er een topic over openen.
Waar gaat het heen met de sneaker topicsZelfs Maikuuul is onderwerp van discussie hier
Ik vind die puma's echt vet, waar kan ik die online bestellen? Ik zit op dit moment in de VS, dus ik kan ze hier laten bezorgen. Bij welke site kan ik daarvoor terecht?quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef earthquake het volgende:
Pfff heb je niks beters te doen dan elke dag die zaak bellen? Straks pakken ze je nog op voor stalking![]()
De fel blauwe Nike SB die al een tijdje in de winkels liggenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:21 schreef Sabinee het volgende:
Vertel eens, wat vinden jullie nou leuke, betaalbare, in Nederland verkrijgbare sneakers voor een meisje? Het liefst leuk voor de lente/zomer dus ik hoef geen zwarte.
Ik heb nu wit/blauwe en zwarte Nike Air max, 90's model en original maar dit gebruik ik echt alleen nog voor paardrijden en die keer uitgaan dat er flink gesprongen moet worden. Verder loop ik nu altijd op laarzen, pumps en allstars, en ik wil toch ook weer eens leuke sneakers erbij
Tips? Foto's?
Ah okay. Ik ben benieuwd, wil zelf ook morgen ff langsgaan, maar dan moeten ze er wel zijn natuurljikquote:Op maandag 19 februari 2007 12:38 schreef Snever het volgende:
Frisco heeft de Linoleums vandaag niet binnen gehad.
Morgen maar weer bellen!
Wat hun aanraden is de site in de gaten houden!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah okay. Ik ben benieuwd, wil zelf ook morgen ff langsgaan, maar dan moeten ze er wel zijn natuurljik.
Vind je dit niks?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:21 schreef Sabinee het volgende:
Vertel eens, wat vinden jullie nou leuke, betaalbare, in Nederland verkrijgbare sneakers voor een meisje? Het liefst leuk voor de lente/zomer dus ik hoef geen zwarte.
Ik heb nu wit/blauwe en zwarte Nike Air max, 90's model en original maar dit gebruik ik echt alleen nog voor paardrijden en die keer uitgaan dat er flink gesprongen moet worden. Verder loop ik nu altijd op laarzen, pumps en allstars, en ik wil toch ook weer eens leuke sneakers erbij
Tips? Foto's?
Haha, die zijn voor de meeste mensen onbetaalbaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:34 schreef Sabinee het volgende:
Deze?Nee vast niet want niet fel blauw. Ook al bedoelde je deze niet, ik vind ze wel vet
Alleen dat goudkleurige plaatje op de voorkant..
[afbeelding]
Dan maar de site in de gaten houden.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:43 schreef Snever het volgende:
[..]
Wat hun aanraden is de site in de gaten houden!
Toen ik deze foto zag, met outlawz erboven hoopte ik stiekem dat ze nog op outlawz stonden voor retailsquote:Op maandag 19 februari 2007 17:34 schreef Sabinee het volgende:
Deze?Nee vast niet want niet fel blauw. Ook al bedoelde je deze niet, ik vind ze wel vet
Alleen dat goudkleurige plaatje op de voorkant..
[afbeelding]
Bedanktquote:Op maandag 19 februari 2007 18:54 schreef En_ieka het volgende:
Nou, gefeliciteerd met jullie Hosoi's!
Kostte die Hosoi's van jou ook ¤40,-?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef _petjan het volgende:
[..]
Toen ik deze foto zag, met outlawz erboven hoopte ik stiekem dat ze nog op outlawz stonden voor retails![]()
[..]
Bedankt![]()
Je hebt het nu over die blauwe he? Zoja, gewoon bestellen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef Sabinee het volgende:
Ik had hem gevonden inderdaadZit ernstig aan bestellen te denken...
Haha, ik heb ze echt nooit eerder gezien. Ik kwam eigenlijk voor Vans Era's welke ik ook gekocht heb. Maar deze waren ook behoorlijk nice. Kon ze niet laten liggen voor die prijs.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef _petjan het volgende:
Ja ik vond het zeker een nette prijs. Ik ben nu best wel blij dat ze hem nooit in mijn maat hadden bij de normale winkels.
Ik had ze alleen bij Ben G gezien, en op internet.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Haha, ik heb ze echt nooit eerder gezien. Ik kwam eigenlijk voor Vans Era's welke ik ook gekocht heb. Maar deze waren ook behoorlijk nice. Kon ze niet laten liggen voor die prijs.
Oeh, graagquote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Je hebt het nu over die blauwe he? Zoja, gewoon bestellen.
En als je wilt kan ik wel wat duidelijkere foto's maken?
Oke ik zal straks dan even wat foto's maken, want de batterij is nog leeg.quote:
Waarom pak je niet gewoon je oude post?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:09 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Oke ik zal straks dan even wat foto's maken, want de batterij is nog leeg.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:49 schreef Luie-princes het volgende:
Vandaag binnen gekregen.
Zijn al wat ouder, maar ik vind ze echt te vet.
deze waren 80 bij de footlockerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:16 schreef _petjan het volgende:
Die kan je toch voor een tientje bij de schoenenreus halen?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:16 schreef _petjan het volgende:
Die kan je toch voor een tientje bij de schoenenreus halen?
aha, hier staan twee goede foto's van de HH.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:29 schreef Luie-princes het volgende:
Nou ik wil nóg duidelijkere foto's maken.
Dus ook van dichterbij enzo.
Dan is jovink goed getild voor 70 euro.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef _petjan het volgende:
Nee maar serieuseen vriend van me heeft schoenen die zie er precies zo uit bij de scapino ofzo gekocht voor een tientje.
Heb ff snel gezocht maar zijn daar mail adressen van?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:30 schreef thaWarhead het volgende:
Ben G en Tom's hebben ze nog, Frisco heeft ze niet gehad. Kosten 120 euro.
thanx m8.quote:
Wat is er omslachtig aan een mailtje sturen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef thaWarhead het volgende:
Bel die shops gewoon, mailen is zo omslachtig.
[edit] Laat maar, verkeerde schoenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:00 schreef parselmouth het volgende:
En dan wil ik graag weten of iemand hier toevallig weet of deze ergens te krijgen zijn in NL:
[afbeelding]
Wat is dat voor onzin?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:10 schreef Cloud_SB het volgende:
Maar bellen is eng he warhead!
Straks worden ze boos op je over de telefoon!
Volgens mij zag ik deze vandaag bij de E-zone. Je zou ze even moeten mailen denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef fretclick het volgende:
iemand enig idee waar ik deze vans kan krijgen?
[afbeelding]
vans black authentics
rodolfo's is geen optie
Dat is toch die winkel in Utrecht? Daar werk (en zit ik nu dus ook) vlakbij. Kan morgen wel ff voor je kijken. Als je zegt welke maat je wil.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:38 schreef _petjan het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik deze vandaag bij de E-zone. Je zou ze even moeten mailen denk ik.
Als je mailt i.p.v belt naar een zaak ziet dat er in mijn ogen uit als telefoonvrees.quote:
Die waren bij de release 150 als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:27 schreef Stansfield het volgende:
haha ik gok de amsterdams. Hoe kom je daar zo goedkoop aan dan? Erg vette collectie moet ik zeggen.
US10,5quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is toch die winkel in Utrecht? Daar werk (en zit ik nu dus ook) vlakbij. Kan morgen wel ff voor je kijken. Als je zegt welke maat je wil.
Ziet er netjes uit fretclick!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:21 schreef fretclick het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07083/DSCI000223.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
ga ze maar zoeken
Je kan sblaces.com proberen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef Qlubtempo het volgende:
Misschien al eens eerder gevraagd maar ik zoek voor mijn Nike's de "officiele" Nike veters.
Ben bij de plaatselijke schoenmaker geweest voor veters maar die leken er allemaal niet op.
Te dun, de "ribbelig" e.d.
Dus, waar haal ik "echte" Nike Air Max 1 veters op internet of in het land?
Zal morgen ff kijken. Weet je eigenlijk hoe duur ze zijn? Zit er over te denken om ze ook te halen. Heb maat 11 dus dat is geen probleem.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef fretclick het volgende:
iemand enig idee waar ik deze vans kan krijgen?
[afbeelding]
vans black authentics
rodolfo's is geen optie
Vandaag even gekeken bij E-zone. Maar ik zag ze niet liggen. Waar had je ze precies zien liggen dan petjan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:38 schreef _petjan het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik deze vandaag bij de E-zone. Je zou ze even moeten mailen denk ik.
Op een skate bord. Dat waren ze niet. Die hadden een witte zool.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef _petjan het volgende:
Ik weet niet zeker of het die waren hoor, maar als je binnenkomt heb je aan links en voor je een muur vol met schoenen. Bij die muur die recht voor je staat, daar staan ze onderaan op de grond.
Dat is een maat 9, geen 10.5. 10.5 is de vrouwenmaat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/Vans-C(...)tem#ebayphotohosting
Besteld Rodolfo's ze niet bij vans dan als iemand ze via de site besteld???quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef fretclick het volgende:
uitverkocht, ze staan nog wel op de site enzo.. boardlordpraktijken
quote:Goedenmiddag Hr.Geluk,
Zojuist heeft U ten onrechte een bevestiging ontvangen van een paar Vans Authentic black mt 10,5.
Op dit moment is die maat van dat model helaas uitverkocht maar zal zeker binnenkort weer leverbaar zijn.
Bestellingen welke niet direct leverbaar zijn komen te vervallen, misschien dat U het binnenkort nog eens probeert?
Vriendelijke groeten,
Iwan Kutin
jo fretclickquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef fretclick het volgende:
uitverkocht, ze staan nog wel op de site enzo.. boardlordpraktijken
Damn die de la souls zijn vetquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:32 schreef En_ieka het volgende:
Net binnengekregen:
East Coast Lunars.
[afbeelding]
&
De La Soul Low.
[afbeelding]![]()
De Large?? Wat is dat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:19 schreef jovink het volgende:
[..]
jo fretclick
k zag ze geloof ik in de large, moet je ff kijken.
Thanks!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:05 schreef Snever het volgende:
[..]
Damn die de la souls zijn vet
Waar heb je die gehaald? Ebay?
Daar staan ze niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
http://www.large.nl/ hét bedrijf voor: Bandmerchandise etc..
Slickrick, check even outlawz onder re-orders voor de Midnight Fogs.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:30 schreef Slickrick het volgende:
Iemand een idee waar ze deze nog verkopen, heb al bij een aantal online shops gekeken maar krijg ze niet gevonden?
[afbeelding]
meen je dat is nie de bedoelingquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:14 schreef En_ieka het volgende:
Ik heb geen idee.
In Amerika zijn iig zeer gewild en gaan ze al voor meer dan $200.
Waar dan? Je maakt een grap.quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:40 schreef cinemaskoop het volgende:
Waar heb je die amsterdams gehaald dan fretclick? Ik heb ze ook voor 150 gekocht maand of 7 terug :-)
Das niet duurquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
109,95 . Had ze duurder geschat eerlijk gezegd.
Geweldig!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:39 schreef Snever het volgende:
Ik dus vanmiddag deze email gestuurd naar Frisco:
Goededag,
Ik loop nu al 2 weken elke dag jullie winkel binnen om te vragen of jullie de Linoleums al binnen hebben. Maar steeds wordt ik weer teleurgesteld. Nu kijk ik vandaag op jullie site en zie ik dat ze er zijn.
Maar ik moet helaas vandaag werken. Zou het mogelijk zijn dat jullie een paartje van deze fantastische schoenen voor me achter kunnen houden in maat 9.5. Dan kom ik ze maandag ophalen. Ik hoop het wel want heb hier heel lang op wachten. Laat het me weten!
Alvast Bedankt
Met vriendelijke groet,
Kevin Kleijn
Krijg ik deze terug:
Sorry man ze zijn allemaal uitverkocht....Nee geintje ik zet ze wel ffweg...je wachten wordt beloond ouwe
Laters
![]()
Niek, ik haal ze maandag op en doe ze meteen die dag op de bus. Je hebt ze als het goed is dinsdag in huis!
Ze blijven geweldig, heb zelf wel de zwarte veters erin gegooid though.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
Haha. Chill dat ie ze even achter wil zetten. Ik ben vandaag ook even langsgeweest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eh heb je wat voorbeelden?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:24 schreef Snever het volgende:
Een vraagje:
Ik ben op zoek naar de wat exclusieve petten. Ik houd er niet zo van als de rand van de cap recht is maar wel gewoon gebogen zeg maar. Iemand een adresje?
Moet je maar even de exclusieve sneakertoko's checken. Vind zulke caps alleen vaak niet het geld waard, ik heb een Supreme boxcap in die stijl waar ik 35 euro shipped voor betaald heb, die dingen gaan normaal voor veel meer weg. Ben blij dat ik niet meer betaald heb, en zal voor hetzelfde geld echt niet meer van die dingen kopen want het zijn maar dunne simpele caps eigenlijk. Hou het liever bij New Era´s (bij de Ben-G sale 2 voor 15 euro per stuk opgepiktquote:Op zondag 25 februari 2007 11:40 schreef Snever het volgende:
Zeg maar die standaard nike petjes maar dan gewoon wat duurder dan 15 euro en niet dat iedereen er mee loopt snapje.
boemgrootquote:Op zondag 25 februari 2007 12:13 schreef De_Brandweer het volgende:
Die linoleum kledij is zo lelijk. Die hoodies zouden vet zijn als er niet boemgroot NIKE op stond.
Zowel ik als Google hebben nog nooit gehoord van Nike Gold Label...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee gold label, white label verkopen ze wel in enschede en 1 jas van gold label maar ik wil meer :p
Apartquote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef Mattt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jack & Jones.
Kvond ze wel leuk.
Wat een dope jasje zeg.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:43 schreef Snever het volgende:
[afbeelding]
Ook dit jasje zit er bij, perfect te matchen met je cap en je kicks...hoezzeee
![]()
niemand?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:49 schreef frank07 het volgende:
iemand n idee waar ik deze schoenen vandaan kan halen in Nederland?
[afbeelding]
Het zijn Gravis Hicut Lowdown in de toffee kleur
de witte versie is eventueel ook goed
Ik kan ook niks vinden van gold label, maar ik was in exclusive´s en daaro verkochten ze een jas wat volgens hun gold label was en dus was ik benieuws of er meerdere adressen waren...quote:Op zondag 25 februari 2007 13:57 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Zowel ik als Google hebben nog nooit gehoord van Nike Gold Label...
Vet hoor, was nooit fan van de kleding van Nike, maar deze zijn wel erg vet.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:43 schreef Snever het volgende:
Even het Mid Crew Pack uitgebeeld:
[afbeelding]
De Nike crew collection is binnen en bestaat uit een crew neck trui, een hooded zip met gevoerde capuchon en natuurlijk de linoleum skoene...
[afbeelding]
[afbeelding]
NICE...Ilike!!
[afbeelding]
Dit is wel ff wat anders....een cashmere pak van Nike....shit is badasss duur om te laten maken, daarom bij ons voor een vriendenprijsje...complete pak is 250 euries....for the ones who love it !!!
![]()
Hoeveel kost dat jasje nou ongeveer?quote:Op zondag 25 februari 2007 11:43 schreef Snever het volgende:
Even het Mid Crew Pack uitgebeeld:
[afbeelding]
De Nike crew collection is binnen en bestaat uit een crew neck trui, een hooded zip met gevoerde capuchon en natuurlijk de linoleum skoene...
[afbeelding]
[afbeelding]
NICE...Ilike!!
[afbeelding]
Dit is wel ff wat anders....een cashmere pak van Nike....shit is badasss duur om te laten maken, daarom bij ons voor een vriendenprijsje...complete pak is 250 euries....for the ones who love it !!!
![]()
Haha, die hoodies en jasjes zijn redelijk duur.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef seto het volgende:
Oja, duh
Mail ze wel even, hopend op zo'n geniaal mailtje terug.
Wees maar niet bang. Die krijg jequote:Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef seto het volgende:
Oja, duh
Mail ze wel even, hopend op zo'n geniaal mailtje terug.
supreme?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:24 schreef Snever het volgende:
Een vraagje:
Ik ben op zoek naar de wat exclusieve petten. Ik houd er niet zo van als de rand van de cap recht is maar wel gewoon gebogen zeg maar. Iemand een adresje?
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:56 schreef Cloud_SB het volgende:
Hij hoopt gewoon op geile sixpekkies van ons.
Met bovenstaande foto kan je je toch wel ene voorstelling maken?
Hier mee moet t ook wel lukkenquote:Op maandag 26 februari 2007 09:12 schreef En_ieka het volgende:
jovink, hij vraagt van schoen tot borst/buik. Volgens mij is dat niet het geval in die foto.
Hmm, zit nog te twijfelen door die prijs.quote:Jo dat jasje kost 134,95 dan heb ik het over die all over linoleum
jacket...laters
Ik zou het er niet voor over hebben, te duur imo.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:06 schreef seto het volgende:
Mail terug!
[..]
Hmm, zit nog te twijfelen door die prijs.
Er zijn geen SB's met een tribal op de neus.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:39 schreef Snever het volgende:
High dan??
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die AF1 is zo afschuwelijk lelijk.. Brr
jaquote:Op maandag 26 februari 2007 17:55 schreef Cloud_SB het volgende:
Tis dan een Air Force 1, enigste skoen die ik weet wat een ''tribal'' op de toebox heeft (Wat overigens een raar soort tekening is gewoon). Maar die colourway ken ik dan weer niet.
Leek het hier op?: [afbeelding]
Deze waren echt hard. Serieus.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dan is het dus die lelijke AF1
Die lagen bij Puurrr, eveneens een Mid uit de 3 Bears Pack, ¤225,-quote:Op maandag 26 februari 2007 20:27 schreef Snever het volgende:
Gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Link: http://www.pickyourshoes.(...)remium_dontrelle.htm
Nike Dunk High Premium $119.99
Iets wat jij leuk vind, kijk even op www.nikeskateboarding.com wat je leuk lijkt en dan vertellen wij wel of het nog verkrijgbaar is.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:40 schreef duncannn het volgende:
Wat voor Nike Dunk SB High's zoude jullie aanrade?
m'n eerste toekomstige Dunk's![]()
![]()
ze zijn allemaal wel mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Iets wat jij leuk vind, kijk even op www.nikeskateboarding.com wat je leuk lijkt en dan vertellen wij wel of het nog verkrijgbaar is.
Ja die Dunk Mid Premium SB light bone/black.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
er moet toch wel een paar zijn die je echt tof vindt of nie?
hoezo? Je kan het toch wel een beeld vormen hoe het ongeveer zal staan. Wij hebben allemaal verschillende stijlen broeken, de 1 baggy, de ander een wortelbroek.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ja die Dunk Mid Premium SB light bone/black.
Maar die wil ik nog steeds bij iemand zien van schoen tot buik/borst![]()
Dat is toch geen Tribal man... Die lagen trouwens gewoon bij de Britain.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:27 schreef Snever het volgende:
Gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Link: http://www.pickyourshoes.(...)remium_dontrelle.htm
Nike Dunk High Premium $119.99
Oke, wanneer heb je ze voor het laatst gespot bij de Britain?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Dat is toch geen Tribal man... Die lagen trouwens gewoon bij de Britain.
Adidas ZX800. Ik heb ze zelf nog nooit gezien in NL, ms de Originals Store in A'dam? Anders ebay ofzo, alhoewel ze daar ook niet heel veel op staan.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:20 schreef parselmouth het volgende:En nog een vraag...
[afbeelding]
Hoe heten die bovenste schoenen? En zijn ze in NL te verkrijgen?
Is allang genoemdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Adidas ZX800. Ik heb ze zelf nog nooit gezien in NL, ms de Originals Store in A'dam? Anders ebay ofzo, alhoewel ze daar ook niet heel veel op staan.
welke?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:25 schreef duncannn het volgende:
Ik krijg die schoene pas voor m'n verjaardag![]()
Heb zelf geen geld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |