Ik zou het er niet voor over hebben, te duur imo.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:06 schreef seto het volgende:
Mail terug!
[..]
Hmm, zit nog te twijfelen door die prijs.
Er zijn geen SB's met een tribal op de neus.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:39 schreef Snever het volgende:
High dan??
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die AF1 is zo afschuwelijk lelijk.. Brr
jaquote:Op maandag 26 februari 2007 17:55 schreef Cloud_SB het volgende:
Tis dan een Air Force 1, enigste skoen die ik weet wat een ''tribal'' op de toebox heeft (Wat overigens een raar soort tekening is gewoon). Maar die colourway ken ik dan weer niet.
Leek het hier op?: [afbeelding]
Deze waren echt hard. Serieus.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dan is het dus die lelijke AF1
Die lagen bij Puurrr, eveneens een Mid uit de 3 Bears Pack, ¤225,-quote:Op maandag 26 februari 2007 20:27 schreef Snever het volgende:
Gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Link: http://www.pickyourshoes.(...)remium_dontrelle.htm
Nike Dunk High Premium $119.99
Iets wat jij leuk vind, kijk even op www.nikeskateboarding.com wat je leuk lijkt en dan vertellen wij wel of het nog verkrijgbaar is.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:40 schreef duncannn het volgende:
Wat voor Nike Dunk SB High's zoude jullie aanrade?
m'n eerste toekomstige Dunk's![]()
![]()
ze zijn allemaal wel mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Iets wat jij leuk vind, kijk even op www.nikeskateboarding.com wat je leuk lijkt en dan vertellen wij wel of het nog verkrijgbaar is.
Ja die Dunk Mid Premium SB light bone/black.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
er moet toch wel een paar zijn die je echt tof vindt of nie?
hoezo? Je kan het toch wel een beeld vormen hoe het ongeveer zal staan. Wij hebben allemaal verschillende stijlen broeken, de 1 baggy, de ander een wortelbroek.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ja die Dunk Mid Premium SB light bone/black.
Maar die wil ik nog steeds bij iemand zien van schoen tot buik/borst![]()
Dat is toch geen Tribal man... Die lagen trouwens gewoon bij de Britain.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:27 schreef Snever het volgende:
Gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Link: http://www.pickyourshoes.(...)remium_dontrelle.htm
Nike Dunk High Premium $119.99
Oke, wanneer heb je ze voor het laatst gespot bij de Britain?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Dat is toch geen Tribal man... Die lagen trouwens gewoon bij de Britain.
Adidas ZX800. Ik heb ze zelf nog nooit gezien in NL, ms de Originals Store in A'dam? Anders ebay ofzo, alhoewel ze daar ook niet heel veel op staan.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:20 schreef parselmouth het volgende:En nog een vraag...
[afbeelding]
Hoe heten die bovenste schoenen? En zijn ze in NL te verkrijgen?
Is allang genoemdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Adidas ZX800. Ik heb ze zelf nog nooit gezien in NL, ms de Originals Store in A'dam? Anders ebay ofzo, alhoewel ze daar ook niet heel veel op staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |