Welke heb je op het oog?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:51 schreef _petjan het volgende:
Ik ga zo naar Amsterdam om nieuwe pattas te kopen.
Boardlords ligt in Groningen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:59 schreef Shortzz het volgende:
haha stabs zijn er niet in groningen, er is NIKS in groningen.
Dino Jr of Linoleums?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:51 schreef _petjan het volgende:
Ik ga zo naar Amsterdam om nieuwe pattas te kopen.
Die liggen nu al een paar dagen bij Ben-G. Ben benieuwd of je die nog kan krijgen daar!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:47 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Boardlords ligt in Groningen.
[..]
Dino Jr of Linoleums?
Waarom bel je Frisco op? Btw, heb je je Camo's al binnen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef En_ieka het volgende:
Zijn ze al bij Frisco gespot?
Ze lagen er nog. Maat 12 was te kleinquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:14 schreef Snever het volgende:
[..]
Die liggen nu al een paar dagen bij Ben-G. Ben benieuwd of je die nog kan krijgen daar!
in welke maat hebben ze nog Dinosaur Jr's?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:21 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ze lagen er nog. Maat 12 was te kleinEn ik heb maat 11 bij highs
Maar ja ik heb ze toen maar niet gekocht, ik vond ze ook minder mooi.
Ik heb waarschijnlijk gewoon rare voetenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ah, dus ze vallen nogal raar? Wilde ze eerst via internet bestellen, maar dat wordt lastig als ik niet precies weet wat mij past..
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:47 schreef En_ieka het volgende:
Het gaat hier om Linoleums neem ik aan.
quote:bij lijfstijl is het volgende gaande;
Beste mensen,
Amsterdam is leeg! Alles van daar ligt nu in Rotterdam en dat kun je komen halen.
3 halen 1 betalen! of 50% op ieder artikel.
Onder andere, alle jeans, een groot aantal sneakers, WoodWood, The Hundreds, WeSC en Nike
Dus we zien je snel als jij komt kijiken voor die bargains-of-the-year.
aldus de nieuwsbrief van 2 feb. jl.
Join the clubquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:06 schreef En_ieka het volgende:
Eindelijk m'n BA's binnen.
Pic:
[afbeelding]
Weet ik nog niet, moet die donderdag weer vroeg op en heb nog 0.18cent.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:54 schreef thaWarhead het volgende:
Ga jij er nog heen? Denk dat ik woensdag ff langsga, grootste kans dat de tofste dingen er nog zijn.
hmm oke. Ik wil het eigenlijk wil zeker weten anders reis ik maandag voor niks naar Arnhemquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien, maar waarschijnlijk niet..
Ze zeiden dat ik woensdag maar weer ff moest bellen of anders gwn de site checken elke dag.
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:50 schreef _petjan het volgende:
ZO VET OMG IK GA ER MORGEN HEEN IK WIL DIE VANS!
welke maat hadden ze nog?
Gelukkig heb ik grote voeten. Hopenlijk hebben ze over een paar dagen nog een size 11quote:Op zondag 18 februari 2007 19:13 schreef En_ieka het volgende:
Haha, ze hadden nog weinig maten (lagen nog 3-4 dozen van de Hosoi's).
En van de Era's ook. Lagen nog veelal grote maten van beide. Ik had bij allebei de laatste in size 10.
Samen voor ¤65,-
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef jovink het volgende:
is ook geen geld ja. Maikuul nog tegen gekomen>?
Ik weet het echt, niet zo op gelet (op maten).quote:Op zondag 18 februari 2007 19:16 schreef _petjan het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik grote voeten. Hopenlijk hebben ze over een paar dagen nog een size 11![]()
[..]
![]()
![]()
de wereld is kapot!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:26 schreef _petjan het volgende:
Jammer, anders kon je er een topic over openen.
Waar gaat het heen met de sneaker topicsZelfs Maikuuul is onderwerp van discussie hier
Ik vind die puma's echt vet, waar kan ik die online bestellen? Ik zit op dit moment in de VS, dus ik kan ze hier laten bezorgen. Bij welke site kan ik daarvoor terecht?quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef earthquake het volgende:
Pfff heb je niks beters te doen dan elke dag die zaak bellen? Straks pakken ze je nog op voor stalking![]()
De fel blauwe Nike SB die al een tijdje in de winkels liggenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:21 schreef Sabinee het volgende:
Vertel eens, wat vinden jullie nou leuke, betaalbare, in Nederland verkrijgbare sneakers voor een meisje? Het liefst leuk voor de lente/zomer dus ik hoef geen zwarte.
Ik heb nu wit/blauwe en zwarte Nike Air max, 90's model en original maar dit gebruik ik echt alleen nog voor paardrijden en die keer uitgaan dat er flink gesprongen moet worden. Verder loop ik nu altijd op laarzen, pumps en allstars, en ik wil toch ook weer eens leuke sneakers erbij
Tips? Foto's?
Ah okay. Ik ben benieuwd, wil zelf ook morgen ff langsgaan, maar dan moeten ze er wel zijn natuurljikquote:Op maandag 19 februari 2007 12:38 schreef Snever het volgende:
Frisco heeft de Linoleums vandaag niet binnen gehad.
Morgen maar weer bellen!
Wat hun aanraden is de site in de gaten houden!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah okay. Ik ben benieuwd, wil zelf ook morgen ff langsgaan, maar dan moeten ze er wel zijn natuurljik.
Vind je dit niks?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:21 schreef Sabinee het volgende:
Vertel eens, wat vinden jullie nou leuke, betaalbare, in Nederland verkrijgbare sneakers voor een meisje? Het liefst leuk voor de lente/zomer dus ik hoef geen zwarte.
Ik heb nu wit/blauwe en zwarte Nike Air max, 90's model en original maar dit gebruik ik echt alleen nog voor paardrijden en die keer uitgaan dat er flink gesprongen moet worden. Verder loop ik nu altijd op laarzen, pumps en allstars, en ik wil toch ook weer eens leuke sneakers erbij
Tips? Foto's?
Haha, die zijn voor de meeste mensen onbetaalbaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:34 schreef Sabinee het volgende:
Deze?Nee vast niet want niet fel blauw. Ook al bedoelde je deze niet, ik vind ze wel vet
Alleen dat goudkleurige plaatje op de voorkant..
[afbeelding]
Dan maar de site in de gaten houden.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:43 schreef Snever het volgende:
[..]
Wat hun aanraden is de site in de gaten houden!
Toen ik deze foto zag, met outlawz erboven hoopte ik stiekem dat ze nog op outlawz stonden voor retailsquote:Op maandag 19 februari 2007 17:34 schreef Sabinee het volgende:
Deze?Nee vast niet want niet fel blauw. Ook al bedoelde je deze niet, ik vind ze wel vet
Alleen dat goudkleurige plaatje op de voorkant..
[afbeelding]
Bedanktquote:Op maandag 19 februari 2007 18:54 schreef En_ieka het volgende:
Nou, gefeliciteerd met jullie Hosoi's!
Kostte die Hosoi's van jou ook ¤40,-?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef _petjan het volgende:
[..]
Toen ik deze foto zag, met outlawz erboven hoopte ik stiekem dat ze nog op outlawz stonden voor retails![]()
[..]
Bedankt![]()
Je hebt het nu over die blauwe he? Zoja, gewoon bestellen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef Sabinee het volgende:
Ik had hem gevonden inderdaadZit ernstig aan bestellen te denken...
Haha, ik heb ze echt nooit eerder gezien. Ik kwam eigenlijk voor Vans Era's welke ik ook gekocht heb. Maar deze waren ook behoorlijk nice. Kon ze niet laten liggen voor die prijs.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef _petjan het volgende:
Ja ik vond het zeker een nette prijs. Ik ben nu best wel blij dat ze hem nooit in mijn maat hadden bij de normale winkels.
Ik had ze alleen bij Ben G gezien, en op internet.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Haha, ik heb ze echt nooit eerder gezien. Ik kwam eigenlijk voor Vans Era's welke ik ook gekocht heb. Maar deze waren ook behoorlijk nice. Kon ze niet laten liggen voor die prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |